Past Love, New Love, Old Love (+Cyber)



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Past Love, New Love, Old Love (+Cyber)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Buzzard
Member
Past Love, New Love, Old Love (+Cyber) DPKsfdL
230
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 23 Moons
Gender:
Rank:
Buzzard
BerichtOnderwerp: Past Love, New Love, Old Love (+Cyber)   Past Love, New Love, Old Love (+Cyber) Icon_minitimeza 11 apr 2015 - 20:45

Met zachte pootstappen liep de rosse kattin, richting Cybers territorium. Ze had al een hele poos afscheid genomen van de kittens, ze had ze steeds minder gezien, omdat ze nog te jong was geweest, en was nu in staat weer contacten te herstellen. Haar groene ogen gleden langs het gebied waar al gauw geuren haar neus binnen stroomden. Cybers geur was duidelijk aanwezig en ze sprong meteen vooruit. Ze waren misschien in een liefde-haat relatie enkel wist ze ook, dat ze leuke tijden hadden gehad. Haar oren bewogen kalm heen en weer terwijl ze de zwart-witte kater zocht. Waar was hij gebleven? Ze zette steeds langere stappen en keek rond. Buzzard sprong speels tegen de kater op zodra ze hem zag. Ze had alle contacten verbroken toen ze in een slechte stemming was. Zelfs met die van de kittens. "Cyber!" Gromde ze speels. Voordat ze ging zitten.

OOC: Short post, en verklaring voor inactiviteit in posten is dat ze even alleen wou zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyber
Member
Past Love, New Love, Old Love (+Cyber) Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Past Love, New Love, Old Love (+Cyber)   Past Love, New Love, Old Love (+Cyber) Icon_minitimema 13 apr 2015 - 13:28


Cyber verschoot hard en sprong blazend van schrik en woede omhoog, "kikkerdril!" riep hij uit "Jij haarloze, schurfterige, kittenlijke,.." Cyber draaide zich woedend om en viel direct stil. Voor hem zat plots de prachtige rosse, jonge poes waarmee hij ooit kittens had gekregen die hij niet had gewild. Hij had haar al zo'n lange tijd niet gezien en al hadden ze hun haatmomenten gehad. Momenteel had hij daar niet zin in. "Buzzard" Cyber toverde een glimlach tevreden. Cyber boog naar voren en schuurde zijn kop langs haar schouder bij wijze van begroeting. "Lang niet gezien." zei hij met een charmant lachje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Buzzard
Member
Past Love, New Love, Old Love (+Cyber) DPKsfdL
230
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 23 Moons
Gender:
Rank:
Buzzard
BerichtOnderwerp: Re: Past Love, New Love, Old Love (+Cyber)   Past Love, New Love, Old Love (+Cyber) Icon_minitimezo 19 apr 2015 - 20:13

Cyber verschoot zo'n beetje van schrik. Buzzard grinnikte zachtjes, het was al veelte lang geleden dat ze zo'n lol had gemaakt met de oude kater. "Kikkerdril!" Riep de kater uit, Buzzard kneep haar ogen nep verwaand dicht. "Jij haarloze, schurfterige, kittenlijke,.." Ging de kater zijn tirade verder. Buzzard genoot er wel van, normaal zou zij eerder degene zijn die zou mopperen, zeker om het feit dat hij haar had achtergelaten met kittens. Maar dat zat inmiddels wel in het verleden. Ze schudde haar nog mooiere rosse kop eventjes. "Ai, ai.. ik zie dat de kittens jou niet veel goeds hebben aangedaan." Grinnikte ze vrolijk verder, gezien hij dat woord ook in zijn tirade had gebruikt. "Buzzard," klonk er nu tevreden, ze glimlachte snel naar Cyber. Cyber zag er nu ook ineens tevreden uit, terwijl hij zijn kop langs haar schouder schuurde als groet. "Lang niet gezien," zei hij vervolgens met een charmante lach. "Klopt, en ik ben al lang niet meer zo uitgescholden, dat heb ik wel gemist." Grijnsde de kattin terug. Ze schudde haar kopje even tevreden heen en weer, voordat ze hem een neusje gaf. Ze was erg gegroeid de laatste manen, en zag er nu nog mooier en volwassener uit. Ze zwiepte haar staart even heen en weer. "Dus, nog wat meegemaakt?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyber
Member
Past Love, New Love, Old Love (+Cyber) Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Past Love, New Love, Old Love (+Cyber)   Past Love, New Love, Old Love (+Cyber) Icon_minitimewo 22 apr 2015 - 11:00


"Buiten dat ik half opgepeuzeld ben door kittens?" Cyber greens en liet zijn staart zien waarin een gemene beet te zien was "Het zijn monsters." grinnikte de struise kater leutig. Cyber moest denken aan de kits, ze werden steeds groter. Hoe oud zijn ze nu? Vier manen? Hij had geen idee, ze werden in iedergeval steeds groter en moesten dringend leren jagen en vechten. Jagen konden ze al een beetje, maar in vergelijking met zijn andere kits.. Lola, Blacky, Ace en Vixen konden ze niets. "Ik moet ze dringend wat skillz leren, van de beste leraar." Glimlachte Cyber. Hij had het neusje beantwoord door ook zijn neus er tegenaan te drukken. Al lag zijn hart zeker bij Iggy.. hij kon er nog steeds niet om heen hoe mooi Buzzard wel niet was. Ze was prachtig. "De paardenplaats is afgebroken in het territorium, enkel nog maar een kleine ruïne. De kits kunnen al een tijdje weer vrij en zonder zorgen rondlopen." Dat was bijna het enige nieuws. Behalve dat hij een stel kits gekitnapt had en.. nee dat was het wel zo ongeveer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Buzzard
Member
Past Love, New Love, Old Love (+Cyber) DPKsfdL
230
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 23 Moons
Gender:
Rank:
Buzzard
BerichtOnderwerp: Re: Past Love, New Love, Old Love (+Cyber)   Past Love, New Love, Old Love (+Cyber) Icon_minitimeza 26 sep 2015 - 20:02

"Buiten dat ik half opgepeuzeld ben door kittens?" Cyber greens en liet zijn staart zien waarin een gemene beet te zien was. Buzzard klikte voorzichtig met haar tong, en hield haar kopje schuin. "Het zijn monsters." grinnikte de struise kater leutig. De kattin haalde haar schouders op. "Hebben ze van jou, oudje!" Grinnikte ze, op een zachte en vriendelijke toon. "Ik moet ze dringend wat skillz leren, van de beste leraar." Glimlachte Cyber. Hij had het neusje beantwoord door ook zijn neus er tegenaan te drukken. Voorzichtig knipperde de jonge kattin met haar groene ogen, terwijl ze hem nadenkend aan keek. "Hoe is het met Iggy en jou? Ik weet dat ik te jong was toen ik mijn eerste nestje kreeg.. Dus echt veel heb ik de kittens niet op kunnen voeden." Vertelde de kattin zachtjes en eerlijk. "De paardenplaats is afgebroken in het territorium, enkel nog maar een kleine ruïne. De kits kunnen al een tijdje weer vrij en zonder zorgen rondlopen." Vertelde de kater zachtjes, meteen knikte Buzzard, hun hadden behoorlijk wat problemen gehad de afgelopen tijd, het was inderdaad nieuws, en goed nieuws ook. "Mooizo," spinde ze zachtjes.

Late reactie, urgh, ik kan niet Buzzard opgeven maar ook niet super actief houden sinds er redelijk weinig Rogues zijn die Buzzy kent. Heb een idee voor nog een korte plot tussen Cyber en Buzzard, kan je een pm sturen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyber
Member
Past Love, New Love, Old Love (+Cyber) Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Past Love, New Love, Old Love (+Cyber)   Past Love, New Love, Old Love (+Cyber) Icon_minitimedi 6 okt 2015 - 16:11

"Nou alles loopt heel goed tussen mij en Iggy." Hij glimlachte van oor tot oor. "Ze is zelfs zwanger." hij ronkte er trots bij, het eerste nest dat hij ook echt mee had gewild. Niet onvoorzien en ongewild met Buzzard. "Nog iets gehoord van Vulture of Sid?" vroeg hij, behoedzaam om zich heen kijkend, die twee mochten hem niet en hij mocht hen niet. Vulture had hem zelfs eens bijna vermoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
Buzzard
Member
Past Love, New Love, Old Love (+Cyber) DPKsfdL
230
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 23 Moons
Gender:
Rank:
Buzzard
BerichtOnderwerp: Re: Past Love, New Love, Old Love (+Cyber)   Past Love, New Love, Old Love (+Cyber) Icon_minitimema 12 okt 2015 - 17:59

De kater leek in een goed deel van zijn leven te zitten. Een leven dat waarschijnlijk een grote hel was geweest, kittens krijgen met een kattin die iemand nauwelijks kende, was altijd iets dat iemand verschrikt achterliet. Nu was ze ook te jong geweest om een echte moeder voor haar kittens te zijn, waardoor ze allang blij was dat Cyber voor ze had kunnen zorgen. Haar groene ogen stonden vrolijk toen ze hoorde hoe het met hem ging, waarna ze haar oortjes wat bewoog toen de kater over haar voormalige partner en Vulture begon. 'Vulture wel, Sid niet echt.' Fluisterde ze zachtjes, waarna ze ging zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyber
Member
Past Love, New Love, Old Love (+Cyber) Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Past Love, New Love, Old Love (+Cyber)   Past Love, New Love, Old Love (+Cyber) Icon_minitimedo 15 okt 2015 - 16:59

Cyber had Vulture en Sid al lange tijd niet gezien en zijn oren richtten zich dan ook verschrikt op bij het horen van dat Vulture back in the house was. Damn, ging letterlijk in zijn leven om. Not again. Hij was al eens bijna gestorven door dat vervelend mormel, boven boven wonder. Hij was veel sterker, ouder en ervaarder. Vulture had gewoon puur geluk gehad en Cyber had een risicovolle move gedaan. Zijn buik was nog steeds gevoelloos door het grote liteken die de meeste van zijn zenuwuiteinde beschadigd had. Althans, oppervlakkig. Als je dieper ging voelde hij wel iets. Al was dat zelden. "Ahja.." bromde hij waarna hij grommend wegkeek. "Hoe gaat het tussen jullie?"
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Past Love, New Love, Old Love (+Cyber)
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: