She hesitated



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 She hesitated

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Zira
Deceased
She hesitated  Zira_by_66reddog
Loïs
2971
Actief
And we all still die ✝️

CAT'S PROFILE
Age: 39 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Zira
BerichtOnderwerp: She hesitated    She hesitated  Icon_minitimezo 12 apr 2015 - 15:12


Met een glimlach op haar gezicht banjerde ze door het Shadowclan territorium, waar ze pas nog een apprentice van gestolen had. Zira wist niet eens de clannaam van de poes, nee, die had ze natuurlijk zo snel mogelijk veranderd naar Five. Maar goed ook, want Zira had een hekel aan clankatten en dus ook hun namen. Al zaten er natuurlijk wat goeie katten bij, die een aanwinst waren voor de Bloodclan. The young ones are our future.

+ 1e post Cinder
Terug naar boven Ga naar beneden
Cinderpaw*
Member
She hesitated  DPKsfdL
Caesar Emma II, but Emma2 is fine as well
1195
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 Moons ღ
Gender:
Rank:
Cinderpaw*
BerichtOnderwerp: Re: She hesitated    She hesitated  Icon_minitimezo 12 apr 2015 - 15:20

Een Bloodclangeur trok haar neus binnen en verstoorde haar jacht. De geluiden van een kat die luid door het territorium banjerde jaagde de muis weg. Kwaad keek ze op, wat dacht dat stomme beest wel niet? Kwaad stond ze op en liep ze richting de geur. Five kon het niet zijn, zij zou nooit zo luid door het territorium lopen. Een rode tabby kwam in beeld, maar haar ogen beangstigde de kattin pas, die waren rood, fel rood. "Wat doe jij hier?" Miauwde ze kil. Haar groene ogen stonden ijzig, maar vanbinnen bibberde ze van angst.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zira
Deceased
She hesitated  Zira_by_66reddog
Loïs
2971
Actief
And we all still die ✝️

CAT'S PROFILE
Age: 39 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Zira
BerichtOnderwerp: Re: She hesitated    She hesitated  Icon_minitimezo 12 apr 2015 - 15:26

Een niet-zo-blije poes kwam op haar afgelopen en meteen merkte Zira op hoe haar houding zo verschrikkelijk irritant en gewaagd was tegen een Elite, alleen hierdoor wilde de tabby de kop van dat rode lichaam afrukken. "Wat doe jij hier?" En die toon, verschrikkelijk dit. Bijna wilde de poes gaan lachen over hoe dóm dit was, maar ze hield zich in. "Ik kijk of ik nog een andere apprentice van hier kan overhalen naar de Elite te gaan," miauwde ze rustig en ging op haar gemakje zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cinderpaw*
Member
She hesitated  DPKsfdL
Caesar Emma II, but Emma2 is fine as well
1195
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 Moons ღ
Gender:
Rank:
Cinderpaw*
BerichtOnderwerp: Re: She hesitated    She hesitated  Icon_minitimezo 12 apr 2015 - 15:33

"Ik kijk of ik nog een andere apprentice van hier kan overhalen naar de Elite te gaan," Nog een andere apprentice? Toen viel haar kwartje, zij had haar zus bij haar weggehaald. "Jij bent het monster dat mijn zus heeft weggehaald!" Miauwde ze geschokt. Het liefst had ze haar klauwen diep in de kop van de kattin gestoken, het was allemaal haar schuld! Maar ze hield zich in, zij was een Bloodclanner, gevaarlijk. En ouder en hoogstwaarschijnlijk ook beter getraind.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zira
Deceased
She hesitated  Zira_by_66reddog
Loïs
2971
Actief
And we all still die ✝️

CAT'S PROFILE
Age: 39 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Zira
BerichtOnderwerp: Re: She hesitated    She hesitated  Icon_minitimezo 12 apr 2015 - 18:55

"Jij bent het monster dat mijn zus heeft weggehaald!" Zira's blik schoot naar de ander. Weer zo'n zus van Five? Hoeveel siblings had dat mormel wel niet? De tabby zag de woede die in de apprentice opkwam, maar gelukkig voor de Shadowclanner had die nog wel zelfbeheersing. "Monster zou ik het niet noemen," antwoordde ze koeltjes waarbij ze rustig haar borst begon schoon te likken. "Je zusje wilde hier weg, en ik heb haar geholpen." Vervolgde ze simpel en ze grijnsde van oor tot oor naar de vuurrode apprentice.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cinderpaw*
Member
She hesitated  DPKsfdL
Caesar Emma II, but Emma2 is fine as well
1195
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 Moons ღ
Gender:
Rank:
Cinderpaw*
BerichtOnderwerp: Re: She hesitated    She hesitated  Icon_minitimezo 12 apr 2015 - 21:59

"Monster zou ik het niet noemen," Ze trok verbaasd haar wenkbrauw op, was ze dan een reddende engel, of wat? Dacht ze sarcastisch, maar ze was wel zo slim om dat niet hardop te zeggen. "Je zusje wilde hier weg, en ik heb haar geholpen." De kattin had een grijns op haar snuit, die de rode kattin er het liefst af zou slaan. "Ik wed dat jij haar gewoon hebt gehersenspoeld!" Miauwde ze kil naar de kattin. Normaal was ze de vriendelijkste kattin van de clan, maar naar vreemdelingen toe was ze ontzettend vijandig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zira
Deceased
She hesitated  Zira_by_66reddog
Loïs
2971
Actief
And we all still die ✝️

CAT'S PROFILE
Age: 39 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Zira
BerichtOnderwerp: Re: She hesitated    She hesitated  Icon_minitimezo 12 apr 2015 - 22:17

"Ik wed dat jij haar gewoon hebt gehersenspoeld!" Miauwde de rode apprentice kil en met een gespeelde gekwetste blik keek de member haar aan. "Zoiets zou ik toch nooit doen?" Miauwde ze ietwat overdreven, en haar rode ogen boorden zich in de lelijke groene van de ander. Ze gromde zachtjes, dreigend, en ontblootte haar tanden. Die kitten moest is respect leren te krijgen voor de Elite!
Terug naar boven Ga naar beneden
Cinderpaw*
Member
She hesitated  DPKsfdL
Caesar Emma II, but Emma2 is fine as well
1195
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 Moons ღ
Gender:
Rank:
Cinderpaw*
BerichtOnderwerp: Re: She hesitated    She hesitated  Icon_minitimezo 12 apr 2015 - 22:19

"Zoiets zou ik toch nooit doen?" De kattin speelde met haar, dat voelde ze. Haar enge rode ogen boorde zich in de hare. Ze kreeg er de rillingen van. De Bloodclanner gromde en ontblootte haar tanden. Foxdung, alleen zou ze niks kunnen beginnen tegen een bloodclanner. Haar hersenen kraakte, opzoek naar een oplossing. "Dat zou ik niet doen. Er is hier namelijk een patrouille vlak bij!" Blufte ze, een hele patrouille was niet zeker, maar er zou vast nog wel een Shadowclanner hier ronddwalen. Toch?
Terug naar boven Ga naar beneden
 
She hesitated
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory-
Ga naar: