Two weeks



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Two weeks

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ripa
Member
Two weeks DPKsfdL
862
Actief
Ripa
BerichtOnderwerp: Two weeks   Two weeks Icon_minitimeza 25 apr 2015 - 19:40

Bonepaw sloop door het Windclan territory heen, hij moest wat meer achter halen. Hij moest meer weten, hij moest er achter komen. Wat had Windclan nog meer onder hun omhulsel, wat had Windclan verstopt. Zijn ogen tuurde heen en weer maar sprong vlug van tak tot tak, hij was al inmiddels in een boom geklommen en was nu van plan om van boom tot boom te gaan. Eindelijk had hij een mentor, eindelijk zal hij beter worden. Zijn staart zwiepte heen en weer, zijn gevoel stuiterde van de zenuwen. Zijn hart ook, de laatste tijd hoorde hij veel, hij spitste zijn oren en sprong de volgende boom in. Het ging gelukkig nog goed, ergens zou hij hier bij een open plek uit komen dicht bij het kamp. Daar zou hij het kamp in kunnen sluipen, hij zou achter elk geheim kunnen komen. Hij wilde binnen twee weken Skinny weer nieuwe informatie geven, hoe meer hoe beter. Hij zou dan haar alles kunnen vertellen en de beste kunnen worden, zijn dromen kunnen volgen en haar kunnen verslaan. Hij wilde haar weer ontmoeten, hij wilde een keer ergens beter in zijn dan de andere. Ook de laatste tijd werd hij steeds sterker, hij sprong de boom uit. Hij landde op zijn vier poten in het lange zachte gras, gelijk schoot hij in sluiphouding en sloop dichter naar zijn plek toe. Hij bewoog kort met zijn schouders, hij hoopten niet dat iemand in de beurt was of hem rook.
~Eerste post voor Gingerpaw
Terug naar boven Ga naar beneden
Gingertail
Member
Two weeks DPKsfdL
Ez
310
Actief

CAT'S PROFILE
Age: »Twelve Moons«
Gender:
Rank:
Gingertail
BerichtOnderwerp: Re: Two weeks   Two weeks Icon_minitimeza 25 apr 2015 - 20:14

De kater was bezig met jagen nu de lente terug gekeerd was. Hij had net een konijn laten ontsnappen waardoor hij een lichtelijk slecht humeur verkregen had. Gingerpaw liep door het territorium met een frons op zijn gezicht en toen hij iets hoorde knappen in zijn beur dook hij meteen naar de grond. Het was de schors van een boom. De kater volgde die omhoog van de wortels tot de kruin en dacht een beweging vast te kunnen stellen. Hij sloop naast de bomen mee en toen hij een kat uit een boom zag springen wist hij dat zijn vermoeden juist was. Hij kneep zijn ogen tot spleetjes en volgde de kat die naar de Thunderclan rook. Toen hij de kat zag sluipen vond hij het welletjes en hij liep rustig naar de kat toe. Hij tikte hem op de schouder en kuchte. "En wat ben jij aan het doen, denk je?" vroeg hij terwijl hij zijn klauwen uitsloeg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ripa
Member
Two weeks DPKsfdL
862
Actief
Ripa
BerichtOnderwerp: Re: Two weeks   Two weeks Icon_minitimeza 25 apr 2015 - 20:24

Bonepaw sloop rustig verder maar kennelijk had een kat hem al ontdekt, hij schoot overeind toen hij een poot op zijn rug voelde en draaide zich om met open gestrekte klauwen. Het was een Windclan apprentices, zo nu had hij nog meer problemen met andere. "En wat ben jij aan het doen, denk je?" vroeg de windclan apprentices ter wel hij ook zijn klauwen uitsloeg. Fijn dat iedereen zo meelevend was, Bone ging zitten. Dit zou namelijk lang kunnen duren, misschien heel lang. "Hey bedankt voor je o zo vriendelijke begroeting trouwens had ik net nodig, je had ook gewoon 'hallo' kunnen zeggen maar oké." Begon Bone het gesprek rustig. Hij was al in gevechtshouding maar dat was moeilijk te zien in dit hoge gras, hij had al veel gevochten dus zou misschien de kater voor hem wel aan kunnen maar misschien ook niet dus zouden ze het woorden kunnen oplossen en leugens. Bone wiebelde afkeurend met zijn oren, hij staarde naar de fel blauwen ogen en de oranje witte vacht. Vreemd dat de leiders nog niks hadden opgemerkt van Bones spionage werk, "Ik ben verdwaald en heb mijn gedachten gevolgd dus ga je me terug brengen of wil je een gevecht?" Antwoorde hij even kort op zijn vraag. Hij had geen zin om dat hele stuk terug te lopen maar besloot het wel te doen en helemaal nu, hij wist dat katten aan hem de pest al hadden maar dat kon gewoon. Hij wilde wel binnen vallen als het kon en wilde wel meer weten maar kon niet als Skinny gedachtes van andere beïnvloeden, hij glimlachte kort naar de Windclan kater.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gingertail
Member
Two weeks DPKsfdL
Ez
310
Actief

CAT'S PROFILE
Age: »Twelve Moons«
Gender:
Rank:
Gingertail
BerichtOnderwerp: Re: Two weeks   Two weeks Icon_minitimezo 26 apr 2015 - 12:36

De kat ging meteen zitten en Gingerpaw keek hem inschattend aan. "Hey bedankt voor je o zo vriendelijke begroeting trouwens had ik net nodig, je had ook gewoon 'hallo' kunnen zeggen maar oké." De apprentice trok een wenkbrauw op maar werd niet kwaad door het sarcasme van de kat. "Graag gedaan", antwoordde hij net zo rustig. Hij kon de kater niet helemaal zien door het hoge gras maar hij wist dat hij moest opletten met Thunderclanners. "Ik ben verdwaald en heb mijn gedachten gevolgd dus ga je me terug brengen of wil je een gevecht?" Nu begon de roswitte kater te lachen. "Dat is het domste voorstel dat je kan doen, Thunderclanner", sprak hij licht geamuseerd. "Als jij mij aanvalt ben jij in de fout en dan zal ik niet twijfelen om je pijn te doen. En je gedachten leidde je via de kruinen van een boom? Leuke gedachten heb jij."
Terug naar boven Ga naar beneden
Ripa
Member
Two weeks DPKsfdL
862
Actief
Ripa
BerichtOnderwerp: Re: Two weeks   Two weeks Icon_minitimezo 26 apr 2015 - 14:23

Bonepaw staarde naar de kater voor hem, zo geweldig als iemand hem zag ze hem ook gewoon altijd zo vriendelijk begroeten. Ach ja dat zou hij zelf ook doen bij anderen, "Graag gedaan", antwoordde de windclanapprentices net zo rustig. Hij staarde naar de lucht, hij had zijn nagels uit geklapt net zo als de nagels van de windclan apprentices. Nu begon de roswitte kater te lachen. "Dat is het domste voorstel dat je kan doen, Thunderclanner", Miauwde de kater. Bone knikte daarop, naja hij kon het proberen. "Aan je antwoord is het dus dat ik hier mag blijven?" Vroeg Bonepaw met een glimlachje, hij maakte maar een grapje natuurlijk zou hij hier niet mogen blijven. "Als jij mij aanvalt ben jij in de fout en dan zal ik niet twijfelen om je pijn te doen. En je gedachten leidde je via de kruinen van een boom? Leuke gedachten heb jij." Vervolgde de kater. Bone knikte instemmend maar liet een kleine grom horen helemaal dat hij de laatste tijd vlug in de woeden schoot en ook serieuzer werd. Het was wel fijn dat de kater om zijn grapjes mee kon lachen, hij keek vrolijk maar je kon ook lichtelijke merken dat Bone al aangebrand was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gingertail
Member
Two weeks DPKsfdL
Ez
310
Actief

CAT'S PROFILE
Age: »Twelve Moons«
Gender:
Rank:
Gingertail
BerichtOnderwerp: Re: Two weeks   Two weeks Icon_minitimezo 26 apr 2015 - 16:10

De kater knikte simpelweg op wat Gingerpaw zei. "Aan je antwoord is het dus dat ik hier mag blijven?" Was hij serieus? De glimlach verdween van de roodwitte kater zijn gezicht en hij trok afkeurend een wenkbrauw op. De Windclan apprentice ging verder en zei dat de kater leuke gedachten had als ze hem via de kruinen van bomen leidden. De bruine kater knikte en gromde even. De grote kater stond op en liep wat korter naar de indringer toe. "Je kan hier niet blijven en dat weet je", zei hij. "Ik kan je vriendelijk tot bij de grens brengen of ik kan je eroverheen slepen. Tenzij dat je een goede reden hebt dat je nog even hier kan blijven zitten." Hij keek even naar de lucht. Sorry Starclan, sorry Warrior Code, dacht hij en keek weer naar de kat. "Begin met je naam ofzo."
Terug naar boven Ga naar beneden
Ripa
Member
Two weeks DPKsfdL
862
Actief
Ripa
BerichtOnderwerp: Re: Two weeks   Two weeks Icon_minitimezo 26 apr 2015 - 16:30

Bonepaw staarde de Windclanner aan, de apprentices liep dichter op hem af. Gelijk schoot Bonepaw op vier poten, hij had zijn lange klauwen uit gestrekt en liet een grom horen. Hij kon een klap in de gezicht gooien van de kater maar hielt zichzelf in, "Je kan hier niet blijven en dat weet je" begon de Windclan apprentices streng. Bone had zijn ogen tot spleetjes getrokken, een stap naar voren klonk nooit goed en helemaal nu niet. "Ik kan je vriendelijk tot bij de grens brengen of ik kan je eroverheen slepen. Tenzij dat je een goede reden hebt dat je nog even hier kan blijven zitten." vervolgde de Windclanner en keek even naar de lucht daarna keek hij weer naar Bonepaw. "Begin met je naam ofzo." Vervolgde de kater. Bone wiebelde kort met zijn oren en sloot zijn ogen, hij had geen zin in een gevecht maar dit zou er een worden. Hij moest en zal voor meer informatie naar het Windclan kampje gaan en niemand zal hem tegenhouden. Zijn ogen schoten open en hij opende zijn mond, "Screamy is de naam," antwoorde hij en beukte tegen de Windclanner voor hem aan. Gewoon een verassing, hij probeerde daarna de Windclanner tegen de grond aan te drukken. Hij sprong daarna een stuk weg van de kater en grijnsde kort, zijn scherpe tanden waren duidelijk te zien en helemaal zijn hoektanden. "Ik hou er niet van als je TE dichtbij komt weetje," Antwoordde hij met een zwiep van zijn staart. Hij zou de Windclan apprentices nu niet meer aanvallen alleen als deze het ook zelf deed. Hij zou hier door alleen agressiever worden, hij wilde niet vechten dat was één ding het tweede ervan is dat hij niet te close met een kater wilde komen. Het gaf hem een gevoel als of hij het slachtoffer was en een gevangene, hij staarde uitdagend naar de kater en bekeek deze. Misschien zal de Windclanner hem de haren in vliegen of begreep de Windclanner dat Bone het echt niet fijn vond, het waren vragen waar hij zo achter zou komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gingertail
Member
Two weeks DPKsfdL
Ez
310
Actief

CAT'S PROFILE
Age: »Twelve Moons«
Gender:
Rank:
Gingertail
BerichtOnderwerp: Re: Two weeks   Two weeks Icon_minitimezo 26 apr 2015 - 16:39

"Screamy is de naam." De kater beukte tegen de roswitte kat aan die dit niet helemaal verwacht had maar zich nog net recht kon houden. Hij probeerde Gingerpaw nog een keer neer te krijgen maar de kater rolde weg en ging weer rechtstaan. Het katertje lachte hem toe. "Ik hou er niet van als je TE dichtbij komt weetje," Gingerpaw bewoog zijn oortjes even en ging zitten. "Oke. Maar als dat al kortbij was, krijg dan maar nooit een partner of kittens."
Gingerpaw krulde zijn staart om zijn poten en besloot de kater niet meer aan te vallen. Dit was omdat hij zich bedreigd voelde, besloot de kat en keek de ander aan zonder enige emotie op zijn gezicht. "Ik hoop voor jou dat je niet echt Screamy heet", zei hij toen droogjes.

OOC: Kort, het spijt me!
Terug naar boven Ga naar beneden
Ripa
Member
Two weeks DPKsfdL
862
Actief
Ripa
BerichtOnderwerp: Re: Two weeks   Two weeks Icon_minitimezo 26 apr 2015 - 16:52

Bonepaw staarde naar de windclanner, deze leek nog kalmpjes. Oké deze windclanner wist dus dat hij er niet zo van hield, "Oke. Maar als dat al kortbij was, krijg dan maar nooit een partner of kittens." Sprak de apprentices. Bone knikte erop, "ik wordt vaak aangevallen en vaak staan katten ook zo dichtbij." Antwoorde hij rustig, hij ging weer zitten en begon stevig zijn poot te wassen. Het was immers wel nodig, hij zat namelijk best wel vaak onder wonden en littekens door de katten die hem hadden aangevallen. De wonden prikten nog, hij keek kort naar de blauwe felle ogen van de kater. Deze waren koud en kil, hij merkte de blik op van Skinny Love die ook altijd emotieloos keek en was. "Ik hoop voor jou dat je niet echt Screamy heet," zei de kater al te droogjes. Bone grinnikte erop en wiebelde kort met zijn oor, "ik hoop voor jouw dat jij niet altijd zo droogjes bent." Grapte Bone erop ook om duidelijk te maken dat hij echt Screamy heet of ja soms noemde hij zichzelf dat. Hij staarde even in de richting van het windclan kamp, hij moest daar nog veel vandaan halen. Hij wilde Skinny Love op hem trots maken, hij focusten zich daarna op de gekleurde kater. "En wanneer ben je me van plan om naar de grens te brengen?" Vroeg hij tot slot, want hoe eerder hij er was hoe eerder hem weer terug kon leidden naar het Windclan kampje. Hij staarde even en leek een beetje ongeduldig te worden, hij was al namelijk door zijn spionage in de problemen gekomen bij Shadowclan. Nu zal hij wel voor een tijdje zoet zijn, een tijdje?

OCC: niet erg joh
Terug naar boven Ga naar beneden
Thornheart
Member
Two weeks DPKsfdL
Lolo(beest)
288
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17 Moons
Gender:
Rank:
Thornheart
BerichtOnderwerp: Re: Two weeks   Two weeks Icon_minitimeza 2 mei 2015 - 22:38

Met versmalde ogen volgde de grote witte poes het tafereel. Na een tijdje vond ze die Thunderclanner wel heel brutaal worden, en stapte ze het hoge gewas uit om de twee katten afkeurend aan te kijken. "En wanneer ben je me van plan om naar de grens te brengen?" Vroeg 'Screamy', die haar nog niet opgemerkt had, aan Gingerpaw, en haar witte oortje bewoog naar haar medeclanner. Er zat wat in, wanneer ging hij dat nou is doen? Had 'tie allang gedaan moeten hebben. "Hallo Screamy, leuk dat je er bent, rot nu maar weer op." Miauwde ze rustig, waarna ze haar klauwen uitsloeg. De grote poes blonk uit in vechten, zelfs als apprentice was het al duidelijk dat ze later een uitstekende warrior zou worden. Over warriors gesproken, waarom zou ze zich niet voordoen als eentje? Haar uiterlijk was er perfect voor, iedereen die haar niet kende trapte erin. "Ik ben Whitestorm, dat is Gingerpaw." Thorn draaide haar knappe gezicht naar Ginger en gaf hem een dikke knipoog, als teken dat hij mee moest werken. Een knipoog die Screamy nooit had kunnen zien. "Dus, nu we allemaal elkaars naam kennen ga je weg, anders ruk ik je tong uit je bek en kan je je verdomde naam nooit meer zeggen." Tevreden gesteld met haar dreiging keek ze de Thunderclanner arrogant aan en ze trok kort haar lip op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gingertail
Member
Two weeks DPKsfdL
Ez
310
Actief

CAT'S PROFILE
Age: »Twelve Moons«
Gender:
Rank:
Gingertail
BerichtOnderwerp: Re: Two weeks   Two weeks Icon_minitimezo 3 mei 2015 - 10:45

"ik wordt vaak aangevallen en vaak staan katten ook zo dichtbij." Oké dan. Goed voor hem ... ? De twee kleurige apprentice zei dat hij hoopte dat de kat niet echt Screamy heette. "ik hoop voor jouw dat jij niet altijd zo droogjes bent", zei die. De kater lachte even, weer droogjes, en schokschouderde toen. "En wanneer ben je me van plan om naar de grens te brengen?" "Ik was van plan je nu teru gte brengen, Screamy", antwoorde hij maar toen werd hij verstoord door een stem. Waarom had hij de kat niet opgemerkt?! "Hallo Screamy, leuk dat je er bent, rot nu maar weer op." Hij kende haar wel wat. "Oh, hee, Th-", begon hij maar hij werd onderbroken. "Ik ben Whitestorm, dat is Gingerpaw." Ze knipoogde naar hem en de kater knikte. Hij liep naar de poes en keek haar even aan. "Dankje om me te hulp te schieten, Whitestorm", fluisterde hij maar gebruikte haar alias voor het geval die Screamy hem zou horen. "Dus, nu we allemaal elkaars naam kennen ga je weg, anders ruk ik je tong uit je bek en kan je je verdomde naam nooit meer zeggen." De apprentice grijnsde. "Sorry, Screamy, regels zijn regels." Hij keek even naar de lucht. "En ik mocht h'm toch niet", mompelde hij naar de hemel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ripa
Member
Two weeks DPKsfdL
862
Actief
Ripa
BerichtOnderwerp: Re: Two weeks   Two weeks Icon_minitimezo 3 mei 2015 - 11:50

Bonepaw zat voor Gingerpaw en wist echt niet waar hij naar toe moest, ze zouden echt een thee gesprek krijgen. Urg, daar had hij geen zin in. Een witte kattin kwam het spel in, hij wist niet wie zij was. Het was nog al vreemd als zo iets gebeurden, werd hij nu gestalkt door twee windclanners. "Hallo Screamy, leuk dat je er bent, rot nu maar weer op." Miauwde de witte kattin. Bone ontbloten zijn klauwen gelijk, wat een lawaai maker. Hij was niet eens zo erg als haar, dat maakte namelijk al best veel uit. "Ik ben Whitestorm, dat is Gingerpaw." Sprak de kattin daarna. Bon schoot uit het lachen, hij kende Witestorm zelf niet maar had heel veel erover gehoord dat het 1 een kater was 2. niet in Windclan zat. "Oké kat, Whitestorm was namelijk een Thunderclan kater en volgens mij ben je 1 niet van Thunderclan en 2 geen kater." Snauwde hij naar haar en stond op met een grauw. Hij wist dat hij beide aan kon, hij had namelijk gevochten tegen Bloodclanners, Rogues en hij was een spion. "Dus, nu we allemaal elkaars naam kennen ga je weg, anders ruk ik je tong uit je bek en kan je je verdomde naam nooit meer zeggen." Snauwde de poes. Hij keek haar aan, ik denk eerder dat ik jouw tong eruit ruk dan anders om. Hij bleef rustig zitten en bekeek de twee katten, "Ik was van plan je nu teru gte brengen, Screamy", Zei Gingerpaw rustig. Bone knikte daarop maar haten nu al de kattin. "Dankje om me te hulp te schieten, Whitestorm", fluisterde Ginger daarna. Hij geloofde er nu helemaal niks van, fijn dat ze hem leugens in probeerde te fluisteren maar daar geloofde hij niet in. "Sorry, Screamy, regels zijn regels." Zei ginger. Bone keek hem glimlachend aan maar bleef zitten, "En ik mocht h'm toch niet" mompelde Ginger. Fijn nu was er iemand die hem niet mocht, ach ja weinig katten mochten hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Thornheart
Member
Two weeks DPKsfdL
Lolo(beest)
288
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17 Moons
Gender:
Rank:
Thornheart
BerichtOnderwerp: Re: Two weeks   Two weeks Icon_minitimezo 3 mei 2015 - 13:23

"Oh, hee, Th-", met een waarschuwende blik keek Thorn hem aan en miauwde dat ze Whitestorm heette. "Dankje om me te hulp te schieten, Whitestorm", zei Gingerpaw tegen haar en met een scheve glimlach keek ze hem aan. "Ik help je toch altijd?" Miauwde ze ietwat verleiderlijk en glimlachte liefjes. "Oké kat, Whitestorm was namelijk een Thunderclan kater en volgens mij ben je 1 niet van Thunderclan en 2 geen kater." Met een glimlach staarde Thorn naar de kater. "Kan een kat niet dezelfde naam hebben?" Siste ze daarna, maar haar vriendelijke gezicht bleef ongedeerd. "Sorry, Screamy, regels zijn regels." Grijnsde Ginger nadat ze de ander bedreigd had en de witte poes knipoogde naar hem. "En ik mocht h'm toch niet". Thorn knikte instemmend, waarna ze haar tanden ontblootte en haar nagels uitklapte. Vechten was haar specialiteit, ze zou deze kittypet zo van hun territorium afhebben. "Laatste waarschuwing," zei ze rustig, en tuitte haar lippen.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Two weeks
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan territory-
Ga naar: