Dᴀᴡɴ [trainingstopic]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Dᴀᴡɴ [trainingstopic]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ashbrook
Member
Dᴀᴡɴ [trainingstopic] JJI054E
Liz
516
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons.
Gender: She-cat ♀
Rank:
Ashbrook
BerichtOnderwerp: Dᴀᴡɴ [trainingstopic]   Dᴀᴡɴ [trainingstopic] Icon_minitimedi 2 jun 2015 - 13:22

ASHBROOK
robb stark
Een gaap verliet mijn mond toen de eerste zonnestralen door de warrior den heen schenen. De dageraad was weer aangebroken wat betekende dat Bearpaw en Lionpaw al snel voor hun apprentice den zouden staan om Iceshimmer en mij op te wachten voor hun eerste training. Een glimlach verscheen op mijn gelaat aangezien ik er persoonlijk aardig veel zin in had.
Ik besloot om maar gelijk op te staan en mezelf grondig uit te rekken, sommige warriors waren ook al wakker maar er sliepen er ook nog een aantal waardoor ik geluidloos op mijn zachte pootkussentjes naar Iceshimmer toe liep die een paar plaatsen verderop van mij lag. Een paar secondes twijfelde ik of ik haar wakker zou maken of niet. Uiteindelijk besloot ik om het toch te doen aangezien ze toch wel wakker zou moeten worden uiteindelijk. Voorzichtig drukte ik met mijn pootje tegen haar schouder aan om der lichtjes heen en weer te schudden. "Iceshimmer," fluisterde ik zachtjes, hopend dat ze er niet zo een was die een vreselijk ochtendhumeur had als deze wakker gemaakt werd.
Geduldig wachtte ik tot ze ging ontwaken waarbij ik ging zitten en mijn staart over mijn voorpoten heen sloeg.
Ik vond het persoonlijk geweldig dat ik samen met Iceshimmer twee apprentices kon trainen aangezien het zowel voor Iceshimmer en ik leerzaam was, het was een stuk gezelliger en leuker voor al ons vieren en misschien hielden we er ook nog vriendschappen aan over. Een zwakke glimlach speelde met mijn lippen toen ik aan die gedachtes dacht, ik wist zeker dat we een leuke periode tegemoet zouden gaan.


O O C ;; -voor Iceshimmer, Lionpaw & Bearpaw.
-Trainingstopic (:
-Ze zijn btw nog gewoon in het kamp maar het leek me onzinnig om in het kamp aan te maken omdat we naar een paar posten al naar het territoria gaan, hoop dat-dat niet erg is x'D.
Terug naar boven Ga naar beneden
Iceshimmer
Member
Dᴀᴡɴ [trainingstopic] DPKsfdL
36
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender:
Rank:
Iceshimmer
BerichtOnderwerp: Re: Dᴀᴡɴ [trainingstopic]   Dᴀᴡɴ [trainingstopic] Icon_minitimedi 2 jun 2015 - 13:48

Er was bijzonder weinig dat Iceshimmer onrustig en nijdig kon maken over iets. Bijzonder weinig, enkel waren er twee dingen waar ze totaal niet tegen kon; nachtmerries en de Medicine Cat den. Beide leken zo nu en dan haar grootste vijanden. Ze had zich dan ook nog maar net weer opgerold om een rustige slaap te pakken gekregen, toen er al weer licht door haar oogleden naar binnen leek te vallen. Ze kreunde zacht, wetende dat ze niet te lang kon blijven liggen omdat ze hadden afgesproken met de leerlingen op pad te gaan. Ze had eerlijk gezegd niet verwacht dat Ashbrook al weer wakker zou zijn, dus bleef ze nog even met een diepe zucht liggen. Een klein beetje dommelen kon in haar ogen geen kwaad, een gaap rolde over haar lippen heen terwijl ze haar staart nog eens een keer strak om zich heen spande. In tegenstelling tot vele Riverclanners had ze een dunne vacht, die altijd vreselijk pluizig was als ze ging zwemmen. Toch had ze het niet snel koud, ze was er aan gewend, en had medelijden met de langharige katten in de zomer, die hadden dan nog net zo'n winterpak aan. Heel even in gedachten verzonken had ze niet door, dat enkele nesten verder Ashbrook ook al wakker was. Zachte pootstappen kwamen haar oren wel binnen, enkel reageerde ze er nauwelijks op. Toch bewoog een van haar oortjes mee met het geluid dat er gemaakt werd. Heel even voelde ze voorzichtige poten in haar zij en hoorde ze haar naam. "Iceshimmer," werd er zachtjes gefluisterd. Meteen opende de kattin haar felgekleurde ogen waarna ze haar kop voorzichtig optilde en een gaap onderdrukte. Eigenlijk was ze wel blij met het feit dat Ashbrook samen met haar twee leerlingen op zou leiden. Het was stukken gezelliger zo, ook al was ze niet de meest sociale kat. Ze vond het soms lastig om banden aan te gaan, enkel had ze nog steeds wel een groot hart. Daarbij konden ze van elkaar leren, en droegen ze samen de verantwoordelijkheid. Haar kopje hield ze heel even schuin, voordat ze langzaam opstond en zich even flink uitrekte. "Ashbrook," mompelde de kattin, terwijl ze zich af vroeg of de leerlingen al klaar stonden voor hun training. "Wat gaan we ze vandaag leren?" Vroeg ze toen, zodat ze zeker wist dat ze beide hetzelfde in gedachten hadden. Straks wou een de katten een jaagtraining geven, terwijl de ander ze wou leren vechten, dat zou een beetje lastig zijn. De staart was bij Ashbrook om haar poten geslagen, terwijl Iceshimmer nog steeds half slaperig naar de kattin keek. Haar medementor. Ze grijnsde even vrolijk voordat ze geinde, wel op een zachte toon om de andere niet te wekken. "Volgende keer Ashbrook, neem dan koud water mee, want volgens mij slaap ik nog half." Haar stem klonk vrolijk en zacht, terwijl ze zelf ook ging zitten en afwachtte op het antwoord van de vraag die ze eerder had gesteld.
Terug naar boven Ga naar beneden
Beartooth
Member
Dᴀᴡɴ [trainingstopic] Tumblr_mgztfm5t7r1rkfvjso1_500
Beertje
485
Actief
The kindest men
know no love

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons ❋
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Beartooth
BerichtOnderwerp: Re: Dᴀᴡɴ [trainingstopic]   Dᴀᴡɴ [trainingstopic] Icon_minitimedi 2 jun 2015 - 17:34


Bearpaw gaapte en rolde zich weer om. Hij krulde zijn staart rond zich en verstopte zijn grijze neus erin. Hij lag nog in de Med. Cat den, waarom? Whisperwind mag het weten...

Voor hem was het veel te licht in die den. Hij gromde dan ook en verstopte nu zijn hele gezicht in zijn dikke staart. Pas toen het licht te erg was besefte hij dat het wel degelijk licht was. "Licht.", riep hij verward uit terwijl hij recht sprong. Een brede glimlach sprong op zijn gezicht. "Training." Hij rende zonder zich te wassen de den uit. Toen hij in het camp kwam zag hij nog niemand. Hij keek naar de apprentices den.

"Lionpaw!" Hij porde de leerling in zijn buik. Hij was best grappig met zijn verwaaide vacht en twinkelende ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Liongaze
Member
Dᴀᴡɴ [trainingstopic] Tumblr_o9biorsVGP1qa66ugo4_250
Els
366
Actief
I had a purpose then, pursing the path to catalyze our dream
But it’s a winding road, where you stumble and sway your way amongst the crowd

CAT'S PROFILE
Age: 26 manen
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Liongaze
BerichtOnderwerp: Re: Dᴀᴡɴ [trainingstopic]   Dᴀᴡɴ [trainingstopic] Icon_minitimewo 3 jun 2015 - 10:09

De kleine leerling was nog diep in dromenland te vinden. Hij was nog lang niet van plan om op te staan. Echter had Bearpaw daar een andere mening over. "Hmpf," bromde de slaperige kater. Zijn halflang vacht was warrig en pluisde alle kanten op, even als zijn staart. "Ook een goede morgen," grinnikte hij naar zijn medeleerling terwijl hij zich klaar maakte om het hol uit te stappen en het kamp in te trippelen.

[Snelle schoolpost op iPad :'D]
Terug naar boven Ga naar beneden
Beartooth
Member
Dᴀᴡɴ [trainingstopic] Tumblr_mgztfm5t7r1rkfvjso1_500
Beertje
485
Actief
The kindest men
know no love

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons ❋
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Beartooth
BerichtOnderwerp: Re: Dᴀᴡɴ [trainingstopic]   Dᴀᴡɴ [trainingstopic] Icon_minitimewo 3 jun 2015 - 13:11


Bearpaw keek met grote blije ogen naar de leerling die hem een goede morgend wenste. "Training!", riep hij overbodig terwijl hij enthousiast op en neer sprong. Hij glimlachte breed en glipte de apprentices den uit. In het camp zag hij Iceshimmer en Ashbrook bij elkaar. "Icebrook, ik ben er en Lionpaw komt.", riep hij naar ze, breed glimlachend om zijn eigen grapje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashbrook
Member
Dᴀᴡɴ [trainingstopic] JJI054E
Liz
516
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons.
Gender: She-cat ♀
Rank:
Ashbrook
BerichtOnderwerp: Re: Dᴀᴡɴ [trainingstopic]   Dᴀᴡɴ [trainingstopic] Icon_minitimewo 3 jun 2015 - 16:11

ASHBROOK
robb stark
Ik keek toe hoe Iceshimmer langzaam ontwaakte en overeind kwam.  "Ashbrook," mompelde de kattin, tegen mij, net zoals ik net haar naam had gezegd."Wat gaan we ze vandaag leren?" vroeg ze vervolgens aan mij waardoor ik haar bedenkelijk aankeek, nog steeds mijn staart over mijn voorpoten heen gevouwen. "Hmm," humde ik bedenkelijk, "misschien is het verstandig om ze enkele vecht technieken aan te leren aangezien er op het moment een gespannen sfeer hangt tussen ons en de ThunderClan/WindClan," miauwde ik, wel vindend dat ik gelijk had. "Je weet maar nooit wanneer de Hell losbreekt tussen de Clans." ging ik verder.
Terug naar boven Ga naar beneden
Iceshimmer
Member
Dᴀᴡɴ [trainingstopic] DPKsfdL
36
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender:
Rank:
Iceshimmer
BerichtOnderwerp: Re: Dᴀᴡɴ [trainingstopic]   Dᴀᴡɴ [trainingstopic] Icon_minitimevr 5 jun 2015 - 20:28

Het zag er naar uit dat haar vraag, even tijd nodig had om beantwoord te worden, dus keek Iceshimmer geduldig de andere kattin aan, waarna ze haar oortjes tevreden bewoog. Het was een enorme opluchting om samen de verantwoordelijkheid te kunnen dragen over twee leerlingen, zodat het voor hun beide een goed leerproces zou worden. "Hmm," klonk er uiteindelijk, waardoor Iceshimmer een kleine glimlach op haar gezicht plakte. "Misschien is het verstandig om ze enkele vecht technieken aan te leren aangezien er op het moment een gespannen sfeer hangt tussen ons en de ThunderClan/WindClan," besloot de ander kattin uiteindelijk. Eigenlijk was Iceshimmer er wel mee eens, ze waren inderdaad niet de beste vrienden met die twee clans waardoor ze zover ze wist zeker moesten zorgen dat hun leerlingen in hun eerste gevecht niet het latje zouden leggen. Het liefst had de kattin dan ook geen gevechten maar hun goed voorbereiden kon zeker geen kwaad. "Je weet maar nooit wanneer de Hell losbreekt tussen de Clans." Nu knikte de grijze kattin dan ook. "Dat had ik zelf ook al in gedachten, misschien is het handig als wij beide eerst samen sparren, zodat de leerlingen kunnen zien wat verschillende technieken zijn voordat we hun tegen elkaar laten sparren. Daarbij is het bespreken van de Warrior Code in deze tijden misschien ook wel handig." Bracht de kattin haar mening met een serieuze blik in. Ze wist dat iedereen zich hoorde te gedragen, wouden ze de spanning tussen de clans niet verhogen. "Al denk ik dat onze leerlingen al wachten, zullen we gaan?" Vroeg ze uiteindelijk nadat ze naar Ashbrooks antwoord had geluisterd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashbrook
Member
Dᴀᴡɴ [trainingstopic] JJI054E
Liz
516
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons.
Gender: She-cat ♀
Rank:
Ashbrook
BerichtOnderwerp: Re: Dᴀᴡɴ [trainingstopic]   Dᴀᴡɴ [trainingstopic] Icon_minitimevr 5 jun 2015 - 22:20

Afwachtend keek ik de zilvergetekende kattin aan en ik knikte instemmend op haar verhaal, ik was blij dat ze het met mij eens was en wat zij wilde toevoegen aan wat ik al in gedachte had was inderdaad een slim idee van der. "Dat lijkt me een goed idee om te doen Iceshimmer, vooral in deze periode," stemde ik toe en knikte weer toen ze vroeg of we al naar de apprentices zouden gaan. Ik zette een vlot tempo op die niet al te snel was maar eenvoudig om bij te houden. Al snel toen wij zichtbaar werden vanuit de Warrior den kwam natuurlijk Bearpaw gelijk op ons afgesneld. Hij was zo enthousiast dat het me verbaasde dat hij er niet van flauwviel. "Icebrook, ik ben er en Lionpaw komt." zei hij waardoor ik hem even verward aankeek. Wie was Icebrook nou weer? Na enkele seconden realiseerde ik mij dat hij Iceshimmer's en mijn naam samen had gevoegd. een grijns stond op zijn gezicht, duidelijk zijn eigen grapje geweldig vinden. Ik grinnikte vooral omdat hij het zo grappig vond en gaf hem een speelse duw die niet te hard was maar wel hard genoeg om hem wat heen en weer te laten wiebelen. "Beetje sneaky onze namen samenvoegen?" vroeg ik hem met een geamuseerde blik en keek zo nu en dan naar de apprentice den om te kijken of ik Lionpaw er al uit tevoorschijn zag komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Beartooth
Member
Dᴀᴡɴ [trainingstopic] Tumblr_mgztfm5t7r1rkfvjso1_500
Beertje
485
Actief
The kindest men
know no love

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons ❋
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Beartooth
BerichtOnderwerp: Re: Dᴀᴡɴ [trainingstopic]   Dᴀᴡɴ [trainingstopic] Icon_minitimeza 6 jun 2015 - 13:13


Ashbrook keek verward waardoor hij nog breder glimlachte. Toen ze het begreep gaf ze hem een duw. Bearpaw lachte hard. Hij wiebelde heen en weer, maar deed alsof hij harder geraakt was en liet zich op zijn rug vallen. "Beetje sneaky onze namen samenvoegen?" Hikkend van het lachen sprong hij terug recht. Hij grijnsde breed. "Maar zo is het veel makkelijker Ashbrook.", miauwde hij onschuldig. Het katertje keek haar nieuwsgierig aan. "Wat gaan we eigenlijk leren?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Liongaze
Member
Dᴀᴡɴ [trainingstopic] Tumblr_o9biorsVGP1qa66ugo4_250
Els
366
Actief
I had a purpose then, pursing the path to catalyze our dream
But it’s a winding road, where you stumble and sway your way amongst the crowd

CAT'S PROFILE
Age: 26 manen
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Liongaze
BerichtOnderwerp: Re: Dᴀᴡɴ [trainingstopic]   Dᴀᴡɴ [trainingstopic] Icon_minitimezo 7 jun 2015 - 10:14

» Bij het horen van de stemmen van de anderen wist hij dat hij even moest stoppen met treuzelen. Snel sprintte hij het hol uit en naar het drietal toe. Hij zag nog net hoe Ashbrook Bearpaw een speels duwtje gaf en hoe het katertje geacteerd heen en weer wiebelde en zich uiteindelijk plat op de rug liet vallen. Lionpaw grinnikte. ''Goedemorgen Ashbrook en Iceshimmer,'' begroette hij zijn mentoren vriendelijk. ''Oftewel Icebrook,'' fluisterde hij grinnikend in het oor van Bearpaw. Al was hij er zeker van dat de twee krijgers het wel gehoord zouden kunnen hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashbrook
Member
Dᴀᴡɴ [trainingstopic] JJI054E
Liz
516
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons.
Gender: She-cat ♀
Rank:
Ashbrook
BerichtOnderwerp: Re: Dᴀᴡɴ [trainingstopic]   Dᴀᴡɴ [trainingstopic] Icon_minitimezo 7 jun 2015 - 12:38

Na een korte tijd zag ik hoe er een zwart-wit katertje uit de apprentice den scheurde en naar ons te rende. "Maar zo is het veel makkelijker Ashbrook.", miauwde Bearpaw met een onschuldige toon op zijn woorden gelegd. Met een geamuseerde blik schudde ik mijn hoofd met een glimlach. ''Goedemorgen Ashbrook en Iceshimmer,'' zei Lionpaw tegen ons op een vriendelijke toon, ik keek toe hoe Lionpaw vooroverboog om iets in Bearpaw's oor te fluisteren. Ik vong de naam Icebrook op waardoor ik grinnikte "Begin jij nu ook al?" vroeg ik op een geamuseerde toon aan hem en gaf ook hem een speelse duw net zoals ik Bearpaw er een gegeven had. "However, we gaan jullie vechttrainingen geven en iets het belangrijkste van de warrior code doornemen," vertelde ik hun hem "Iceshimmer zal wel uitleggen hoe we de vechttrainingen gaan doen als we aangekomen zijn op de plek waar we de trainingen gaan doen," zei ik met een glimlach en stond vervolgens op, klaar om te vertrekken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Beartooth
Member
Dᴀᴡɴ [trainingstopic] Tumblr_mgztfm5t7r1rkfvjso1_500
Beertje
485
Actief
The kindest men
know no love

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons ❋
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Beartooth
BerichtOnderwerp: Re: Dᴀᴡɴ [trainingstopic]   Dᴀᴡɴ [trainingstopic] Icon_minitimezo 7 jun 2015 - 15:39


''Goedemorgen Ashbrook en Iceshimmer,'' begroette Lionpaw zijn mentoren vriendelijk. Bearpaw keek om naar de apprentice. ''Oftewel Icebrook'' Bearpaw grinnikte zachtjes. "Begin jij nu ook al? However, we gaan jullie vechttrainingen geven en iets het belangrijkste van de warrior code doornemen," Hij spitste zijn oortjes. "Iceshimmer zal wel uitleggen hoe we de vechttrainingen gaan doen als we aangekomen zijn op de plek waar we de trainingen gaan doen," Hij sprong op. "Dat is een goed idee.", miauwde hij met grote ogen. Hij keek speels naar Lionpaw. "Jij zult 'Bearpaw de beste' nooit verslaan!", miauwde hij lachend.

Juul; dat liedje in je partnertekstje <3333
Terug naar boven Ga naar beneden
Liongaze
Member
Dᴀᴡɴ [trainingstopic] Tumblr_o9biorsVGP1qa66ugo4_250
Els
366
Actief
I had a purpose then, pursing the path to catalyze our dream
But it’s a winding road, where you stumble and sway your way amongst the crowd

CAT'S PROFILE
Age: 26 manen
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Liongaze
BerichtOnderwerp: Re: Dᴀᴡɴ [trainingstopic]   Dᴀᴡɴ [trainingstopic] Icon_minitimedi 9 jun 2015 - 18:20

Bij de reactie van Ashbrook moest hij even grinniken. Gelukkig hadden zijn mentoren wel gevoel voor humor en gezelligheid, en zijn mede leerling ook. Hij keek erg uit naar de tijd die ze met z'n vieren zouden spenderen om te trainen.
Hij merkte hoe Ashbrook opstond om te vertrekken. Lionpaw schudde even de laatste slaperigheid van zich af en rekte zich nog eventjes uit. Al snel ontmoette hij de speelse blik van Bearpaw. Hij zwaaide geamuseerd met zijn pluizige staart. ''Pas maar op hoor! Lionpa- uh, Lionstar zal jou eens iets laten zien!'' Miauwde hij op een geacteerde toon, maar barstte ook al snel in lachen uit. Hij mocht Bearpaw wel, maar hij zou hem wel laten zien wie hier de allerbeste warrior zou worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashbrook
Member
Dᴀᴡɴ [trainingstopic] JJI054E
Liz
516
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons.
Gender: She-cat ♀
Rank:
Ashbrook
BerichtOnderwerp: Re: Dᴀᴡɴ [trainingstopic]   Dᴀᴡɴ [trainingstopic] Icon_minitimeza 20 jun 2015 - 21:08

Ik zuchtte diep, schudde lachend mijn hoofd toen ze zo met elkaar aan het praten waren. Elkaar te proberen te bewijzen dat ze de beste warriors waren terwijl ze elkaar waarschijnlijk nog nooit hadden zien vechten. "Nou komop als er zo getreuzeld wordt wordt je nooit Lionstar" grinnikte ik naar de zwart-witte kater die zich zonet zo genoemd had.

OOC;; ff snel postje, kheb t druk met school sozz
Terug naar boven Ga naar beneden
Iceshimmer
Member
Dᴀᴡɴ [trainingstopic] DPKsfdL
36
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender:
Rank:
Iceshimmer
BerichtOnderwerp: Re: Dᴀᴡɴ [trainingstopic]   Dᴀᴡɴ [trainingstopic] Icon_minitimedi 23 jun 2015 - 19:54

De begroetingen van de Leerlingen had haar een glimlach op haar gezicht laten zien. Haar staart zwiepte ze plagerig heen en weer, terwijl ze rustig toe keek hoe Ashbrook hun behandelde. Ze was van plan later pas weer iets te zeggen, dus luisterde ze rustig naar het gesprek. Ze had zich al lang niet meer gemengd tussen haar clangenoten dus was het even wennen, maar erg onzeker was ze niet. Ze liet de leerlingen gewoon verder spelen met hun namen, Icebrook, ze vond het wel leuk gevonden om eerlijk te zijn. Nu na de hele begroeting gaf Ashbrook aan wat ze zouden gaan doen. Zoals ze al hadden overlegd. De leerlingen waren beide erg enthousiast over het idee, waardoor ze heel even zacht snorde. Voordat ze haar oren bewoog en snel richting de kampuitgang keek. "Nu, zullen we maar gaan Paws?" Zei ze plagerig. Ze gaf Ashbrook een vrolijke blik voordat ze langzaam richting de uitgang liep. Haar spieren rolde soepel onder haar zilveren vacht.

Sorry late reactie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Beartooth
Member
Dᴀᴡɴ [trainingstopic] Tumblr_mgztfm5t7r1rkfvjso1_500
Beertje
485
Actief
The kindest men
know no love

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons ❋
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Beartooth
BerichtOnderwerp: Re: Dᴀᴡɴ [trainingstopic]   Dᴀᴡɴ [trainingstopic] Icon_minitimewo 24 jun 2015 - 14:35


''Pas maar op hoor! Lionpa- uh, Lionstar zal jou eens iets laten zien!'' Bearpaw zette zijn vacht op, om nog groter te lijken, maar hij lachte al snel met zijn vriend mee. "Nou komop als er zo getreuzeld wordt wordt je nooit Lionstar" Bearpaw sprong naar voren. "Bearstar klinkt beter." De apprentice popelde om te gaan trainen. Zijn eerste training m... Zijn opgewonden gedachten werden doorbroken door Iceshimmer. "Nu, zullen we maar gaan Paws?" Hij knikte enthousiast.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashbrook
Member
Dᴀᴡɴ [trainingstopic] JJI054E
Liz
516
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons.
Gender: She-cat ♀
Rank:
Ashbrook
BerichtOnderwerp: Re: Dᴀᴡɴ [trainingstopic]   Dᴀᴡɴ [trainingstopic] Icon_minitimedi 21 jul 2015 - 16:22

Ik grinnikte door het speelse gedrag van de apprentices, vastbesloten dat ze aan het einde van de trainingen niet meer zo speelse zouden zijn maar juist doodmoe en daardoor heerlijk konden slapen vannacht. "Bearstar klinkt beter." hoorde ik Bearpaw nog zeggen waardoor ik grinnikte. "Pas maar op hoor, anders laat ik jullie werken tot jullie neervallen als ik ooit Ashstar wordt." grinnikte ik geamuseerd, aan mijn toon horend dat ik het natuurlijk niet echt meende maar wel wilde dat ze op gingen schieten.

"Nu, zullen we maar gaan Paws?" zei Iceshimmer waarna ik instemmend opstond en met haar meeliep het camp uit, de zelfde vrolijke blik terugwerpend die ze mij had gegeven uit enthousiasme. Ik was net als haar erg enthousiast over de eerste trainingen die we gingen geven en gaf ondertussen Bear en Lion zo nu en dan een duwtje als ze te sloom waren naar mijn zin, zo bouwde ze ook nog eens een goed conditie op en waren hun spieren goed warm voordat ze begonnen met de training.
Terug naar boven Ga naar beneden
Liongaze
Member
Dᴀᴡɴ [trainingstopic] Tumblr_o9biorsVGP1qa66ugo4_250
Els
366
Actief
I had a purpose then, pursing the path to catalyze our dream
But it’s a winding road, where you stumble and sway your way amongst the crowd

CAT'S PROFILE
Age: 26 manen
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Liongaze
BerichtOnderwerp: Re: Dᴀᴡɴ [trainingstopic]   Dᴀᴡɴ [trainingstopic] Icon_minitimewo 22 jul 2015 - 18:49

Gossie, wat was hij blij met deze mentoren en mede leerling! "Bearstar klinkt beter." Lionpaw stak zijn tong uit naar de kater. ''Wie weet, maar dan wordt ik wel je deputy!'' Wat zijn warrior naam zou worden wist hij alleen nog niet, maar het werd vast iets super cools! "Pas maar op hoor, anders laat ik jullie werken tot jullie neervallen als ik ooit Ashstar wordt." De zwart witte kater grinnikte. Dat geloofde hij niet. Ashbrook was daar veel te aardig voor.
"Nu, zullen we maar gaan Paws?" Klonk de stem van Iceshimmer. Lionpaw knikte en volgde de groep het kamp uit. Wanneer zijn tempo wat vertraagde spoorde Ashbrook hem aan. Dan deed hij erg zijn best om het aangegeven tempo aan te houden.

Terug naar boven Ga naar beneden
Ashbrook
Member
Dᴀᴡɴ [trainingstopic] JJI054E
Liz
516
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons.
Gender: She-cat ♀
Rank:
Ashbrook
BerichtOnderwerp: Re: Dᴀᴡɴ [trainingstopic]   Dᴀᴡɴ [trainingstopic] Icon_minitimezo 26 jul 2015 - 15:14

''Wie weet, maar dan wordt ik wel je deputy!'' riep Lion enthousiast waarna ik grinnikte, "Ga dan maar goed je beste doen Lion" grinnikte ik terwijl ik zijn naam afkortte, denkend dat ie dat vast niet erg zou vinden.

Met een glimlach keek ik naar de enthousiaste kleine paws die met mij en Iceshimmer richting de plaats draafde waar we gingen trainen. "En, hebben jullie al een stoere warrior naam in jullie hoofd die jullie later graag zouden willen bemachtigen?" probeerde ik een gesprek met ze aan te knopen, wetend dat ze waarschijnlijk wel enthousiast zouden zijn om warrior te kunnen worden, ik was dat in ieder geval wel toen ik zo oud was als hen.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Dᴀᴡɴ [trainingstopic]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan territory-
Ga naar: