We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
GREENLEAF
Season
Greenleaf, 18 °C - 27°C
De vogeltjes kwetteren, het water kabbelt, de bloemen dansen en de lucht is zwaar van de hitte: eindelijk, het is greenleaf! Alle clans hebben het goed, nu prooi in overvloede is.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 8 jun 2015 - 17:22
Oke toen wou m'n stagebegleider samen met mij een bedrijf op gaan starten ._. en ik wou na mn studie samen met Tineke beginnen dus die wil ook gelijk meedoen. Dit word eng en epic tegelijk <3
One voice may speak you false, but in many there is always truth to be found.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 8 jun 2015 - 17:29
Butterstar schreef:
Oke toen wou m'n stagebegleider samen met mij een bedrijf op gaan starten ._. en ik wou na mn studie samen met Tineke beginnen dus die wil ook gelijk meedoen. Dit word eng en epic tegelijk <3
Haha giere xD
Haetta:
Tnx Irootje <3 voor de mooie os x
Reserved Name > Bengii & Muis <
Hellhound
Member
It's a nouk 4981 Actief It's just another war
Just another family torn
Just a step from the edge
Just another day in the world we live
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 8 jun 2015 - 18:26
Kennen jullie dat gevoel dat je super veel zin hebt in iets, maar je weet niet wat? :'D
❀ About me ❀ » Often I'm told I need to clean up my act, although maturity is something I lack. And so when some simple little problems arise I overthink them over and over again.
ship met dank aan Mim. c':
Ashdrizzle
Member
Pete Goez 4113 Actief
CAT'S PROFILE Age: 41 Moons old Gender: Tomcat ♂ Rank:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 8 jun 2015 - 18:30
Hellhound schreef:
Mensen weten jullie nog leuke suffix'en voor het prefix Riddle?
❀ About me ❀ » Often I'm told I need to clean up my act, although maturity is something I lack. And so when some simple little problems arise I overthink them over and over again.
ship met dank aan Mim. c':
Hellhound
Member
It's a nouk 4981 Actief It's just another war
Just another family torn
Just a step from the edge
Just another day in the world we live
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 8 jun 2015 - 18:59
Ghostriddle is super nice~!
Soofjee, ik had net gepost op ons oude trainingstopic. Wil je daar nog mee verder? c: