Paint 'till it hit



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Paint 'till it hit

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Snake.
Member
Paint 'till it hit DPKsfdL
Mick
114
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender:
Rank:
Snake.
BerichtOnderwerp: Paint 'till it hit   Paint 'till it hit Icon_minitimema 6 jul 2015 - 9:38

Hoi allemaal!

Ik besloot maar even een 'zomerbaantje' te krijgen.

Dus heb ik deze topic gemaakt.

Ik tegen voor je katten,maar niet katten uit mijn hoofd,
Ik tegen het na van cascading serenity van DeviantarT en verder doe ik de patronen en kleuren.

Bijv. Deze tekening:
Example:

Als je ook zo'n tekening wilt moet je dit invullen:

Code:

[b]Naam:[/b]
[b]Geslacht:[/b]
[b]Rang:[/b]
[b]Beschrijving:[/b]

De beschrijving van je kat zo duidelijk mogelijk, vacht, patronen en ogen zijn verplicht.

Graag duidelijk uitleggen.

Als je bijvoorbeeld al een tekening hebt, en je wilt er nog 1, dan moet je wachten tot ik kedereen heb gehad die nog niet hebben.

Topic : OPEN

(Topic kan snel dicht doordat er teveel aanvragen zijn gemaakt.)





Terug naar boven Ga naar beneden
Hurricane
Member
Paint 'till it hit DPKsfdL
Maxxx
426
Actief

CAT'S PROFILE
Age: countless
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Hurricane
BerichtOnderwerp: Re: Paint 'till it hit   Paint 'till it hit Icon_minitimema 6 jul 2015 - 10:24


Naam: Hurricane
Geslacht: kater
Rang: BloodClanmember
Beschrijving: Hurricane is een zwarte kater met witte voorpoten dat op vlammen lijken, llauwen bij zijn voorpoten en donkerblauwe ogen. Ook heeft hij twee witte strepen bij iedere wang.
Terug naar boven Ga naar beneden
Snake.
Member
Paint 'till it hit DPKsfdL
Mick
114
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender:
Rank:
Snake.
BerichtOnderwerp: Re: Paint 'till it hit   Paint 'till it hit Icon_minitimema 6 jul 2015 - 10:57

@Hurricane: xD naam verkeerd gespeld, sorry. En als je het niet mooi vind mag je het altijd zeggen.
Paint 'till it hit 2ykb72d
Terug naar boven Ga naar beneden
Slate
Member
Paint 'till it hit 23245374_84ILqMzcRRzNP9X
Mari
5162
Afwezig
Finally Home.

CAT'S PROFILE
Age: 43 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Slate
BerichtOnderwerp: Re: Paint 'till it hit   Paint 'till it hit Icon_minitimema 6 jul 2015 - 11:03

Je weet dat het natekenen van andermans tekeningen gezien kan worden als het soort van stelen van iemands tekeningen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Liongaze
Member
Paint 'till it hit Tumblr_o9biorsVGP1qa66ugo4_250
Els
366
Actief
I had a purpose then, pursing the path to catalyze our dream
But it’s a winding road, where you stumble and sway your way amongst the crowd

CAT'S PROFILE
Age: 26 manen
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Liongaze
BerichtOnderwerp: Re: Paint 'till it hit   Paint 'till it hit Icon_minitimema 6 jul 2015 - 20:42

@hierboven: Mick geeft credits aan de artist van het originele werk dus dan is het technisch gezien geen stelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cedarflake
StarClan
Paint 'till it hit 1Vor0Z4
Queen «
70
Actief
a tiny box
that won't open

egg ♡

CAT'S PROFILE
Age: ♦ 40 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Cedarflake
BerichtOnderwerp: Re: Paint 'till it hit   Paint 'till it hit Icon_minitimema 6 jul 2015 - 21:22

Naam: Bearpaw
Geslacht: Male
Rang: Apprentice
Beschrijving: Hij is een pers -dus zo'n grumpy face haha- in het lichtgrijs tot wit. Alleen de neus (en de rimpel tussen de neus) + oortjes en tenen zijn donkergrijs. Hij heeft blauwe ogen en een litteken aan het linker oog.
Heel erg bedankt tho xx
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Paint 'till it hit
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Art corner-
Ga naar: