Risk [Open]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Risk [Open]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Noach
Member
Risk [Open] DPKsfdL
Dorian
36
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Noach
BerichtOnderwerp: Risk [Open]   Risk [Open] Icon_minitimedo 16 jul 2015 - 21:55

Zachtjes sloop de kitten tussen de huizen blokken door. Boven hem straalde de sterren aan de donkerblauwe hemel. De lucht buiten was klam. Vroeg of laat zou er onweer aan komen. In het gebied dat wat meer natuur bezat had hij een beetje leren jagen en zo af en toe een praatje gemaakt. Het was hem duidelijk geworden dat hij zijn familie daar iniedergeval nooit meer terug zou vinden. Die waren dood of de tweebenen hadden ze van straat geplukt en hun hun vrijheid ontnomen. Dat deden die wezens wel vaker , zo had hij vernomen. Maar Noach wilde niet opgeven. Al was het zeer zinloos om de rest van z'n leven in zijn eentje door te brengen , zonder enige doel. Sommige van de katten die hij ontmoet had leken bij een soort bepaalde groep te horen. Noach had geen idee hoe dat dan in elkaar zou steken. Maar wel was het hem duidelijk geworden dat het gebied waar hij zich eerst bevond niet zulke groepen bezat. Daarom was hij verder gewandeld. En bij toeval hier uit gekomen. Noach ging zitten en keek nieuwsgierig om zich heen. Veel stenen en rare voorwerpen. Een soort ijzeren bomen zonder blaadjes er aan verlichte de straat een beetje. Zijn oren bewogen zich in de richting waar ze zachte pootstappen dachten te horen. Noach keek om. "Hallo?" Miauwde hij vragend.   


Risk [Open] 1zz3tro
Risk [Open] RiskRisk [Open] BleakRisk [Open] SolarRisk [Open] Properfur
Terug naar boven Ga naar beneden
Jinx
Deceased
Risk [Open] Magik
Kip
2278
Actief
↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head

CAT'S PROFILE
Age: ↠ 9 years {108 moons} forever
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jinx
BerichtOnderwerp: Re: Risk [Open]   Risk [Open] Icon_minitimedi 4 aug 2015 - 17:31

Al een tijdje hield hij de kitten in de gaten. De zwarte kater lag in een boom, waardoor hij amper opgemerkt kon worden, al helemaal niet door een kitten. Hij was hier wat aan het doezelen geweest, in zijn oude vertrouwde boom toen hij de zwarte kitten voorbij had zien komen. Vanaf hier kon hij al zien dat hij nog jong was. Hij had het half jaar waarschijnlijk nog niet bereikt.
Als het feit dat zon jonge kitten hier alleen rond liep niet gek genoeg was, dan was het ook nog eens zo dat dit geen kittypet was. De kitten rook niet naar mensen of een van de clans. Was het verdwaald?
Nog even wachtte de zwarte kater of de moeder of vader van deze kitten nog op zou komen dagen, toen dat echter niet gebeurde sprong hij uit de boom en belandde soepeltjes op de grond. Rustig trippelde hij op de zwarte kitten af, hij zou het geen kwaad doen. "Hallo?"klonk er vragend. Jinx stapte in het licht en keek de kitten aan. "Hallo daar"miauwde hij rustig. "Ben je verdwaald?"


Risk [Open] Jinx10
"Nostrum divellite corpus et scelerata fero consumite viscera morsu."
"Sed timidi est optare necem."
Terug naar boven Ga naar beneden
Noach
Member
Risk [Open] DPKsfdL
Dorian
36
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Noach
BerichtOnderwerp: Re: Risk [Open]   Risk [Open] Icon_minitimedi 4 aug 2015 - 18:12

Zachte pootstappen naderde hem. Echter was hij eerder nieuwsgierig dan bang. Zijn oren draaide zich richting het geluid en het duurde niet lang voor hij zich de goede kant op had gedraaid. Een grote zwarte kater kwam te voorschijn uit het donker. Noach bleef staan waar hij stond en keek de kater met een beetje bewondering aan. Het leek hem een groot sterk en machtig dier. Zou hij zelf ook ooit zo groot kunnen worden? "Hallo daar"Miauwde hij rustig. Een twinkeling verscheen in de kitten zijn oogjes. Nog nooit had zo'n grote kater zo iets aardigs tegen hem gezegd. Hij zou deze kater dankbaar zijn. Het respect groeide met de seconde. "Ben je verdwaald?"  Vroeg de kater. Noach haalde onzeker zijn schouders op. "Ik ben op zoek naar een thuis. Maar de meeste katten. . . Ze horen ergens bij. Ze accepteren me niet. Ik begrijp het niet." Miauwde hij zachtjes en ergens een beetje verdrietig. Hij hoopte dat de zwarte kater het zou begrijpen.  


Risk [Open] 1zz3tro
Risk [Open] RiskRisk [Open] BleakRisk [Open] SolarRisk [Open] Properfur
Terug naar boven Ga naar beneden
Jinx
Deceased
Risk [Open] Magik
Kip
2278
Actief
↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head

CAT'S PROFILE
Age: ↠ 9 years {108 moons} forever
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jinx
BerichtOnderwerp: Re: Risk [Open]   Risk [Open] Icon_minitimedi 4 aug 2015 - 18:29

De kitten leek niet bang voor hem. Dat was aan de ene kant fijn, aan de andere kant baarde dat hem zorgen. Hij zou nooit een kitten kwaad doen, maar van zijn clangenoten kon hij dat niet zeggen. Hetzelfde gold voor rogue's of zwervers die hier rond liepen. Ietwat bezorgd keek hij het kleine katje aan, zich afvragend wat die hier deed. Jinx vroeg hem of hij verdwaald was, waarop het katje zijn zwarte schouders ophaalde. . "Ik ben op zoek naar een thuis. Maar de meeste katten. . . Ze horen ergens bij. Ze accepteren me niet. Ik begrijp het niet."miauwde de kitten bedroefd. Zijn stem was zacht en liet Jinx van binnen smelten. Het liefst had hij deze kitten nu plat geknuffeld, maar hij besloot dat toch maar even niet te doen. "Sommige katten zijn gewoon raar."suste hij. "Waar zijn je ouders? Dan zal ik je naar hen terug brengen."


Risk [Open] Jinx10
"Nostrum divellite corpus et scelerata fero consumite viscera morsu."
"Sed timidi est optare necem."
Terug naar boven Ga naar beneden
Noach
Member
Risk [Open] DPKsfdL
Dorian
36
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Noach
BerichtOnderwerp: Re: Risk [Open]   Risk [Open] Icon_minitimedi 4 aug 2015 - 20:09

"Ik ben op zoek naar een thuis. Maar de meeste katten. . . Ze horen ergens bij. Ze accepteren me niet. Ik begrijp het niet." Miauwde hij zachtjes en ergens een beetje verdrietig op de vraag van de zwarte kater of hij verdwaald was. "Sommige katten zijn gewoon raar."Zei de kater op een toon die de Foxdung redelijk kalmeerde. Dat was waar. Sommige katten waren echt vreemd. Of gewoon heel gemeen. "Waar zijn je ouders? Dan zal ik je naar hen terug brengen."Noach slikte. Hij keek de kater aan. Geen idee hebbende wat hij er va zou vinden. Hij nam die adem. "Vermoord door zo geheten 'Clankatten'. Door die zelfde katten mag ik nergens thuis horen." Miauwde hij. Hij vroeg zich af hoe de kater hier op zou reageren. Wie weet was die zelf wel een Clankat. Of misschien had hij geen medelijden en ging er na een tijdje weer van door. Noach zou moeten afwachten.


Risk [Open] 1zz3tro
Risk [Open] RiskRisk [Open] BleakRisk [Open] SolarRisk [Open] Properfur
Terug naar boven Ga naar beneden
Jinx
Deceased
Risk [Open] Magik
Kip
2278
Actief
↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head

CAT'S PROFILE
Age: ↠ 9 years {108 moons} forever
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jinx
BerichtOnderwerp: Re: Risk [Open]   Risk [Open] Icon_minitimewo 5 aug 2015 - 16:27

Het jonge katertje leek zijn vraag niet goed op te vatten. Hij slikte en keek hem aan, verdriet in zijn ogen. Het was duidelijk dat Jinx een gevoelige snaar had geraakt met zijn vraag. Een Ietwat schuldige blik kwam in zijn ogen.
Het kleine katertje haalde diep adem. "Vermoord door zo geheten 'Clankatten'. Door die zelfde katten mag ik nergens thuis horen." Haat borrelde op in hem. Die vervloekte clankatten ook. ze waren nergens goed voor, behalve voor narigheid. Het duurde even tot het tot hem doordrong dat de clankatten waarschijnlijk precies hetzelfde over hem en z'n clan dachten. Die gedachte schoof hij echter even van zich af. Hij zuchtte. "Je moet altijd uit de buurt van Clankatten blijven, ze zijn gevaarlijk en niet te vertrouwen."Waarschuwde hij. "Maar als je ouders hier niet zijn, ben je dan helemaal alleen?"


Risk [Open] Jinx10
"Nostrum divellite corpus et scelerata fero consumite viscera morsu."
"Sed timidi est optare necem."
Terug naar boven Ga naar beneden
Noach
Member
Risk [Open] DPKsfdL
Dorian
36
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Noach
BerichtOnderwerp: Re: Risk [Open]   Risk [Open] Icon_minitimewo 5 aug 2015 - 23:21

De vraag over waar zijn ouders waren viel hem zwaar. Echter wilde hij het de zwarte kater wel vertellen. Te zien aan de kater zijn blik had die ook al ervaring met de clankatten. "Je moet altijd uit de buurt van Clankatten blijven, ze zijn gevaarlijk en niet te vertrouwen."Waarschuwde de kater hem. Noach knikte. "Dat beloof ik." Miauwde hij zacht. Zo onderhand had hij wel door dat die Clankatten niet veel goeds in zich hadden. En zo als beloofd zou hij er ver bij uit de buurt blijven. "Maar als je ouders hier niet zijn, ben je dan helemaal alleen?"Vroeg de kater. Noach knikte. En keek verdrietig naar zijn zwarte pootjes. Het was waar. Hij had niemand meer. Hij was geheel alleen. Even keek hij op. Recht in de geelgroene ogen van de kater. "Is dat erg?"Vroeg hij voorzichtig.


Risk [Open] 1zz3tro
Risk [Open] RiskRisk [Open] BleakRisk [Open] SolarRisk [Open] Properfur
Terug naar boven Ga naar beneden
Jinx
Deceased
Risk [Open] Magik
Kip
2278
Actief
↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head

CAT'S PROFILE
Age: ↠ 9 years {108 moons} forever
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jinx
BerichtOnderwerp: Re: Risk [Open]   Risk [Open] Icon_minitimedo 6 aug 2015 - 16:34

Gelukkig nam Noach zijn waarschuwing goed op, daar was hij blij mee. Jinx had altijd al een zwakke plek gehad voor jongere katten, dat was ook waarom hij Rina uitgenodigd had om bij hem te gaan wonen, en waarom hij deze kitten probeerde te helpen. Waarom dit zo was? Jinx geloofde dat jongere katten nog onschuldig waren, zij hadden nog niet hun leven verkloot, zoals hij dat zelf had gedaan.
"Dat beloof ik." Jinx knikte opgelucht, dat was mooi. Hij was zich ervan bewust dat niet alle clankatten een onschuldige kitten iets aan zouden doen, maar hij nam het zekere voor het onzekere.
Jinx vroeg hem of deze kitten dan echt helemaal alleen was, waarop hij verdrietig knikte en zijn ogen op zijn poten richtte. Jinx zijn oren lagen onbehagelijk in zijn nek. Wat moest hij hiermee? "Is dat erg?"miauwde de kater voorzichtig. Jinx schudde zijn kop en glimlachte half. "Nee, nee hoor. Alleen is het niet veilig om in je eentje rond te zwerven." Hij wilde het katertje niet bang maken, maar wat moest hij anders? "Zal ik je helpen een thuis te vinden?" meteen nadat hij het had voorgesteld, had hij spijt. Wat kon hij ooit voor deze kitten doen? Toch nam hij het zich het te proberen.


Risk [Open] Jinx10
"Nostrum divellite corpus et scelerata fero consumite viscera morsu."
"Sed timidi est optare necem."
Terug naar boven Ga naar beneden
Noach
Member
Risk [Open] DPKsfdL
Dorian
36
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Noach
BerichtOnderwerp: Re: Risk [Open]   Risk [Open] Icon_minitimema 10 aug 2015 - 13:13

Hij vroeg zich af het slecht was dat hij geen ouders meer had. Betekende dit dat zijn ouders zwak waren geweest? Had hij zwakheid geërfd? Zou de zwarte kater nog wel met hem om willen gaan als hij zwakheid had?! "Is dat erg?"Vroeg hij voorzichtig. Nerveus dat de zwarte kater hem niet zou accepteren. Gelukkig schudden de kater zijn kop wat Noach opvatten als een nee. "Nee, nee hoor. Alleen is het niet veilig om in je eentje rond te zwerven." Zei de kater. Noach knikte. Ja , ja dat begreep hij wel. Zeker nu het bleek dat hij zwakheid had. Daar moest hij echt iets aan gaan doen. Noach besloot de Clankatten te bestempelen tot 'niet-acceptatie-katten' Ze wilde immers niets zeggen tegen wat buiten hun Clan leefde in zijn beleving. "Zal ik je helpen een thuis te vinden?"Vroeg de kater hem. Noach keek op. Met een blik vol eer en blijdschap. "Dank u! U bent de beste kater in het bestaan!" Zei hij en boog diep voor de zwarte kater. Vervolgens ging hij zitten en keek het zwarte dier nieuwsgierig aan. "Waar woont u?"


Risk [Open] 1zz3tro
Risk [Open] RiskRisk [Open] BleakRisk [Open] SolarRisk [Open] Properfur
Terug naar boven Ga naar beneden
Jinx
Deceased
Risk [Open] Magik
Kip
2278
Actief
↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head

CAT'S PROFILE
Age: ↠ 9 years {108 moons} forever
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jinx
BerichtOnderwerp: Re: Risk [Open]   Risk [Open] Icon_minitimema 10 aug 2015 - 13:42

Jinx trok een bedenkelijk gezicht, zich afvragend wat hij hiermee aan moest. Misschien moest hij het katertje wel achterlaten, het zelf uitlaten zoeken. Er kwamen vast wel een paar mensen langs die voor zo'n schattige kitten wilde zorgen. Toch kon hij het niet over zijn hart verkrijgen hem hier nu achter te laten. Hij had nooit op de kitten af moeten lopen, maar dat had hij wel gedaan. En wat je begon, moest je afmaken. Vandaar dat hij het voorstelde om deze kitten te helpen, bovendien kon hij die blauwe oogjes niet weerstaan.
Bij zijn voorstel kwam er een blik vol blijdschap in de ogen van het kleine katertje. En als dat nog niet raar genoeg was, dan was het wel de eer en respect die in zijn blik lag. "Dank u! U bent de beste kater in het bestaan!" Ietwat ongemakkelijk wiebelde hij met z'n oren. "Dat moet je niet zeggen, je kent me nog maar net."Miauwde hij droogjes, maar niet onvriendelijk. De kitten boog voor hem, nu, dat was iets wat hem nog nooit was overkomen. "Alsjeblieft, dat is niet nodig. Ik ben niet zo heel veel anders dan jou." Zei hij warm. "Waar woont u?" werd hem gevraagd. Jinx glimlachte flauwtjes. "Bij de Bloodclan, of terwijl de Elite." Hij wuifde het weg. "maar voordat we daar over beginnen, ik weet je naam nog niet eens." Hij keek het kleine katje aan. "Ik ben Jinx"


Risk [Open] Jinx10
"Nostrum divellite corpus et scelerata fero consumite viscera morsu."
"Sed timidi est optare necem."
Terug naar boven Ga naar beneden
Noach
Member
Risk [Open] DPKsfdL
Dorian
36
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Noach
BerichtOnderwerp: Re: Risk [Open]   Risk [Open] Icon_minitimema 10 aug 2015 - 14:00

Toen de zwarte kater zijn hulp aanbood bedankte Noach hem daar uitgebreid voor. Hij was er van overtuigd dat deze kater een grote held was. Hij zei dat de kater de beste in het hele bestaan was en boog diep voor hem. "Dat moet je niet zeggen, je kent me nog maar net."Gaf de kater hem wijs advies.  "Alsjeblieft, dat is niet nodig. Ik ben niet zo heel veel anders dan jou." Was de reactie op Noach zijn buiging. De kater was een ware held. Noach nam de wijze adviezen goed in zich op. Hij zou het nooit meer zomaar zeggen. En nooit meer zomaar buigen. Echter was hij toch wel nieuwsgierig naar deze kater. "Waar woont u?"Vroeg hij. De kater glimlachte flauwtjes. "Bij de Bloodclan, of terwijl de Elite." Noach keek hem met grote bewondering aan. Hij had geen idee wat dat was. Maar het klonk geweldig. "maar voordat we daar over beginnen, ik weet je naam nog niet eens."Okay, als hij het er nu nog niet over wilde hebben dan was dat maar zo. Het zou vanzelf wel aan bod komen. "Ik ben Jinx"Stelde de kater zich zelf voor. Jinx, jinx! War een geweldige naam! Hij wilde ook een coole naam. "Ik ben Noach." Zei hij en luide zijn naam zonder enig enthousiasme in. Je zou bijna zeggen dat hij het met enige afschuw zei. Nee , Noach was niet trots op zijn saaie naam.  


Risk [Open] 1zz3tro
Risk [Open] RiskRisk [Open] BleakRisk [Open] SolarRisk [Open] Properfur
Terug naar boven Ga naar beneden
Jinx
Deceased
Risk [Open] Magik
Kip
2278
Actief
↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head

CAT'S PROFILE
Age: ↠ 9 years {108 moons} forever
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jinx
BerichtOnderwerp: Re: Risk [Open]   Risk [Open] Icon_minitimewo 12 aug 2015 - 11:38

De blauwe ogen van het katertje keken hem vol interesse aan. Jinx vroeg zich af waarom hij zoveel indruk had gemaakt op het grijzige katje. Het was bijna zielig eigenlijk, nu hij er bij stilstond. Het zou betekenen dat er nog nooit iemand zo vriendelijk tegen hem had gedaan. Het was een raar idee. "Ik ben Noach."miauwde het katje, maar zonder enig enthousiasme, het was duidelijk dat het katje niet blij was met zijn naam. Jinx fronsde. "Niet tevreden met je naam?"vroeg hij vriendelijk grappend. Opnieuw keek hij hem aan, toen er een klein plannetje in zijn kop begon te ontstaan. "Noach, ik heb een voorstel voor je."Hij keek de kater strak aan, hopend dat deze het even serieus nam als hij. "Ik zit dus bij de Elite, dat is een groep katten die bij elkaar leven. Opzich, zou je met mij mee kunnen gaan daarnaar toe. Dan heb je een thuis." Er zat alleen wel een maar aan vast. "Alleen zijn die katten niet altijd even.. Lief.. Ze zijn gehard en het leven zal niet altijd even makkelijk zijn."Hij knarste met zijn tanden, was het wel slim dit te doen? De kitten leek zo onschuldig, al dacht Jinx toch wat in diens ogen te zien. "Het is jouw keuze, we kunnen ook altijd nog onderdak gaan zoeken bij een paar goede mensen."


Risk [Open] Jinx10
"Nostrum divellite corpus et scelerata fero consumite viscera morsu."
"Sed timidi est optare necem."
Terug naar boven Ga naar beneden
Noach
Member
Risk [Open] DPKsfdL
Dorian
36
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Noach
BerichtOnderwerp: Re: Risk [Open]   Risk [Open] Icon_minitimeza 15 aug 2015 - 22:08

Voordat de zwarte kater meer wilde vertellen over de Elite moest Noach eerst zijn naam zeggen. En dus deed hij dat dan maar. Zonder enig enthousiasme. De zwarte kater stelde zich voor als Jinx. Kijk , met die naam kon je tenminste nog voor de dag komen. In tegenstelling tot Noach. Wat was dat nou voor een naam? Het klonk niet eens goed. De zwarte kater fronste. "Niet tevreden met je naam?"vroeg hij. Niet heel serieus. "Dat klopt ja. Mijn naam is stom. Ik kan er echt niet mee voor de dag komen. Het klinkt zwak."Legde hij uit. Hopelijk begreep de kater zijn lijden. Jinx keek hem aan. "Noach, ik heb een voorstel voor je." Zei hij. Een voorstel?! Dat klonk goed. Alleen aan de kater zijn gezichtsuitdrukking te zien was dit wel een heel zwaar voorstel. "Ik zit dus bij de Elite, dat is een groep katten die bij elkaar leven. Opzich, zou je met mij mee kunnen gaan daarnaar toe. Dan heb je een thuis."Vertelde Jinx. Dat klonk toch echt als een goed voorstel. Daar had hij best wel wat voor over. "Alleen zijn die katten niet altijd even.. Lief.. Ze zijn gehard en het leven zal niet altijd even makkelijk zijn."Vervolgde de kater. Noach keek hem met een doffe blik in zijn ogen aan. Hij was het rondzwerven zat. Hij was de non acceptatie van de buitenwereld zat. Hij was het zat om altijd maar zo zwak te zijn. "Het is jouw keuze, we kunnen ook altijd nog onderdak gaan zoeken bij een paar goede mensen." Noach schudden zijn kop. "Ik wil graag mee. Als ik jullie kan helpen tegen de clan katten dan graag. Kan mij wat schelen of jullie me accepteren. In het begin waarschijnlijk niet. Want ik heb de zwak geërfd van mijn ouders. Maar ik kan trainen. Ik zal trainen. Ik ga mee." Zei emotie loos. Dit was een kwestie van alles of niets. Hij wilde niet naar de tweepoters. Vanuit daar zou hij niets tegen de clans kunnen beginnen. Hier kon hij nuttig zijn. "Ik heb alleen wel een andere naam nodig. Noach , die zwak naam. Dat is geen goed begin." Verklaarde hij.  


Risk [Open] 1zz3tro
Risk [Open] RiskRisk [Open] BleakRisk [Open] SolarRisk [Open] Properfur
Terug naar boven Ga naar beneden
Jinx
Deceased
Risk [Open] Magik
Kip
2278
Actief
↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head

CAT'S PROFILE
Age: ↠ 9 years {108 moons} forever
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jinx
BerichtOnderwerp: Re: Risk [Open]   Risk [Open] Icon_minitimezo 16 aug 2015 - 11:34

De jonge kater schudde ferm zijn kop bij Jinx z'n laatste woorden. Fronsend keek de zwarte kater hem aan, de kitten leek uiterst duidelijk te zijn van zijn zaak. Dat verbaasde Jinx ietwat, misschien deed hij toch wel iets goeds door deze kater mee te nemen. "Ik wil graag mee. Als ik jullie kan helpen tegen de clan katten dan graag. Kan mij wat schelen of jullie me accepteren. In het begin waarschijnlijk niet. Want ik heb de zwak geërfd van mijn ouders. Maar ik kan trainen. Ik zal trainen. Ik ga mee."Miauwde het katertje kalm. Jinx knikte, dat was mooi. "Je moet niet 'jullie' zeggen, ik accepteer je nu al. Je kan dit, ik zie dat in je ogen. De anderen zullen je vast wel accepteren als je je eenmaal bewezen hebt."Miauwde hij met een kleine glimlach, deze kitten was behoorlijk vastberaden."Ik heb alleen wel een andere naam nodig. Noach , die zwak naam. Dat is geen goed begin." Miauwde het katje. Jinx keek hem even strak aan. Even was hij stil. "Risk"Miauwde hij simpel. "Risk, omdat je een groot risico neemt om je bij de Elite aan te sluiten." Legde hij uit. "Is dat oké?"


Risk [Open] Jinx10
"Nostrum divellite corpus et scelerata fero consumite viscera morsu."
"Sed timidi est optare necem."
Terug naar boven Ga naar beneden
Noach
Member
Risk [Open] DPKsfdL
Dorian
36
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Noach
BerichtOnderwerp: Re: Risk [Open]   Risk [Open] Icon_minitimezo 16 aug 2015 - 16:24

Noach was zeker van zijn keuze. Al kittypet zou hij niets kunnen bereiken. Hij wilde groot en sterk worden. Om dan de clan katten te kunnen bevechten. "Je moet niet 'jullie' zeggen, ik accepteer je nu al. Je kan dit, ik zie dat in je ogen. De anderen zullen je vast wel accepteren als je je eenmaal bewezen hebt."Vertelde Jinx hem. Het was een grote eer om dit van de zwarte kater te horen. Noach knikte. Hij zou geen 'jullie' meer zeggen. Nu was het moment daar gekomen. Hij zou met de kater mee gaan en zich zelf bewijzen. Alleen een ding zat hem nog steeds dwars. En dat moest hij even duidelijk maken voordat ze verder konden gaan. "Ik heb alleen wel een andere naam nodig. Noach , die zwak naam. Dat is geen goed begin." Verklaarde hij. Jinx keek hem strak aan. Maar Noach vertrouwde er op dat er een goed antwoord zou komen. "Risk" Zei de zwarte kater. "Risk, omdat je een groot risico neemt om je bij de Elite aan te sluiten."   Vervolgde het dier. Noach knikte. Het was een grote eer een naam van Jinx te krijgen. Dat kon hij niet afwijzen. Bovendien vond hij het een prima naam. "Is dat oké?"Noach grijnsde. "Dat is geweldig. Van af nu ben ik Risk." Stemde hij er mee in. En wachtte vervolgens af wat Jinx zijn verdere plannen zouden zijn.    


Risk [Open] 1zz3tro
Risk [Open] RiskRisk [Open] BleakRisk [Open] SolarRisk [Open] Properfur
Terug naar boven Ga naar beneden
Jinx
Deceased
Risk [Open] Magik
Kip
2278
Actief
↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head

CAT'S PROFILE
Age: ↠ 9 years {108 moons} forever
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jinx
BerichtOnderwerp: Re: Risk [Open]   Risk [Open] Icon_minitimema 17 aug 2015 - 13:15

Nog steeds wist hij niet zeker hoe het kwam dat hij zo'n indruk maakte op Noa-pardon, Risk. Echt zeker of hij dit fijn vond of niet wist hij niet, omdat hij ergens verwachtte dat hij de kater uiteindelijk teleur zou stellen, als hij zulke verwachtingen had. De zwarte kater schudde het van zich af, ze zouden wel zien.
"Dat is geweldig. Van af nu ben ik Risk."De woorden van de Risk haalde hem uit zijn gedachtes, ja, hij had gelijk. Hij glimlachte. "Mooi. Laten we Claw, de leider van de clan, gaan zoeken, dan kan hij je toelaten." De zwarte kater draaide zich met een zwiep van zijn staart om, het was hem aardig gelukt om Claw's naam normaal uit te spreken. Hij wilde Risk niet te veel beïnvloeden, dat hij het niet op Claw had, lag waarschijnlijk aan hem.
Nog éénmaal keek hij achterom. "Dit is je laatste kans, weet je zeker dat je bij de Elite wilt?"


Risk [Open] Jinx10
"Nostrum divellite corpus et scelerata fero consumite viscera morsu."
"Sed timidi est optare necem."
Terug naar boven Ga naar beneden
Noach
Member
Risk [Open] DPKsfdL
Dorian
36
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Noach
BerichtOnderwerp: Re: Risk [Open]   Risk [Open] Icon_minitimedi 18 aug 2015 - 17:45

Van af nu zou hij dus Risk heten. Kijk dat was een veel betere naam. Daar kon hij trots op zijn. De zwarte kater glimlachte naar hem en Risk keek trots terug. "Mooi. Laten we Claw, de leider van de clan, gaan zoeken, dan kan hij je toelaten."Zei Jinx. Het crème witte katje knikte. Hij benieuwd wie hoe Claw er uit zou zien. Risk verwachte dat de leider hem niet zomaar binnen zou laten. En dat het nog lang zou duren voor ze hem zouden accepteren. Iniedergeval niet tot dat hij bewezen had dat hij van nut was. De zwarte kater was opgestaan en een stukje vooruit gelopen. Risk stond ook op en Jinx keek hem van over zijn schouder aan. "Dit is je laatste kans, weet je zeker dat je bij de Elite wilt?"Vroeg hij. Risk knikte. "Heel zeker." Met die woorden liep hij richting de zwarte kater toe. En zou hem volgen , op naar de , leider.    


Risk [Open] 1zz3tro
Risk [Open] RiskRisk [Open] BleakRisk [Open] SolarRisk [Open] Properfur
Terug naar boven Ga naar beneden
Jinx
Deceased
Risk [Open] Magik
Kip
2278
Actief
↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head

CAT'S PROFILE
Age: ↠ 9 years {108 moons} forever
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jinx
BerichtOnderwerp: Re: Risk [Open]   Risk [Open] Icon_minitimedi 18 aug 2015 - 18:31

"Heel zeker." Miauwde Risk. Jinx knikte en begon op een rustig tempo te lopen, opweg naar het territorium van de Elite. Claw's geur kon hij nog niet onderscheiden, hopelijk zou hij ergens in de buurt zijn. Dat zou namelijk mooi uitkomen. "Ik weet niet precies wat Claw van je gaat vragen, maar het is normaal dat nieuwe katten een kittypet vermoorden voordat ze bij de Elite kunnen. Echter ben je daar misschien te jong voor, maar bereid je voor."Waarschuwde hij deze kater. De twijfel of dit wel een slim idee was, had hij weggeschoven. Deze kater was oud genoeg om zelf te beslissen. Zelfs als Jinx hem niet had verteld over de Elite, zou hij het waarschijnlijk er zelf wel heen zijn gegaan.
De kater zwiepte ietwat geërgerd met zijn staart, waar was die verdomde leider toch?


Risk [Open] Jinx10
"Nostrum divellite corpus et scelerata fero consumite viscera morsu."
"Sed timidi est optare necem."
Terug naar boven Ga naar beneden
Claw
Deceased
Risk [Open] Claw_mini_a
Julia
3268
Afwezig
Only the dead have seen the end of war

CAT'S PROFILE
Age: ✝65 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Claw
BerichtOnderwerp: Re: Risk [Open]   Risk [Open] Icon_minitimewo 19 aug 2015 - 21:27

Kalm at hij het konijn op, die hij tussen zijn poten had neergelegd. Hij scheurde er steeds een reep vlees van af en schrokte dat naar binnen. Pas toen hij al het vlees van de botjes af geschraapt had likte hij zijn lippen en borst schoon. Voordat hij de botjes oppakte om naast zijn barn te begraven. Hij stapte zijn barn uit en liet zijn nagels uit zijn hulzen glijden. Het zand was mul, omdat hij er wel vaker dingen begroef. Dus koste het hem niet zo veel moeite om de botjes onder de grond te krijgen. Daarna maakte hij het gat weer dicht en kwam overeind. Zijn gitzwarte vacht glom in het zonlicht en er zaten nog wat bloedspeters op zijn vacht van het konijn die hij gevangen had. Hij had geen zin om zich helemaal te wassen, dus liet hij het maar zo. De blik in zijn groengele ogen gleed over het kamp, deze meeste katten waren op pad waardoor er een kille rust hing over het kamp. Ook hij sjouwde het kamp uit, met zijn oren gebruikelijk in zijn nek en een grimas om zijn lippen. Zijn ogen stonden koud en kalm terwijl hij verder liep. Hij stopte echter met lopen toen de geur van Jinx zijn zintuigen prikkelde, vermengt met een andere geur. De geur van een zwerfkat en meteen kwamen zijn haren omhoog. Begon die Jinx nou terug te vallen in zijn oude gewoontes? Wantrouwen verscheen in zijn ogen terwijl hij naar het tweetal toe sjouwde. “Wat heeft dit te betekenen?” Zijn stem klonk nog steeds kalm, zonder ook maar een greintje van het wantrouwen wat in zijn ogen doorschemerde. Hij kon zijn stem heel goed op één toon houden, zeker wanneer iets hem niet zinde.



Risk [Open] Eki8z
Risk [Open] ZrDY9U2Risk [Open] 2lm7uhg

Terug naar boven Ga naar beneden
Jinx
Deceased
Risk [Open] Magik
Kip
2278
Actief
↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head

CAT'S PROFILE
Age: ↠ 9 years {108 moons} forever
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jinx
BerichtOnderwerp: Re: Risk [Open]   Risk [Open] Icon_minitimedo 20 aug 2015 - 20:51

Ze hadden geluk, op een of andere manier; de sterke geur van zijn leider, Claw vulde de straat en na een kort moment verscheen de andere kater. Het was bijzonder hoe ze veel van elkaar weg hadden, dezelfde vacht kleur en ogen. Toch waren ze net een beetje ander, voornamelijk als het ging om hun bouw. Wat duidelijk maakte dat ze geen familie waren.
Zoals gewoonlijk liet Claw geen enkele emotie doorschemeren in zijn ogen. Dat bewonderde hij ergens wel, gezien hij wist hoe moeilijk het was om je niet te laten leiden door je emoties. "Wat heeft dit te maken?" Alles aan hem was kalm, ijzig kalm. Maar Jinx wist wel dat de kater hem waarschijnlijk wantrouwde, er vanuit ging dat hij wat in zijn schild voerde.
Een geamuseerd grijnsje sierde zijn lippen. "Hallo daar, Claw." Miauwde hij kalmpjes, waarna hij met zijn pluizige staart naar Risk wees. "Mag ik je voorstellen aan Risk? Hij heeft interesse op de Elite te joinen." Afwachtend keek Jinx naar Claw, zich afvragend hoe deze zou reageren.


Risk [Open] Jinx10
"Nostrum divellite corpus et scelerata fero consumite viscera morsu."
"Sed timidi est optare necem."
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Risk [Open]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place-
Ga naar: