Adventure of Horror



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Adventure of Horror

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Foxpaw*
Member
Adventure of Horror DPKsfdL
Laura
210
Actief

CAT'S PROFILE
Age: || 10 Moons ||
Gender:
Rank:
Foxpaw*
BerichtOnderwerp: Adventure of Horror   Adventure of Horror Icon_minitimeza 18 jul 2015 - 11:55

Het was net na Sunhigh tegen de tijd dat Foxkit de nursery uitsloop. Hij keek om zich heen of niemand hem zag en probeerde ze snel mogelijk een gat te maken waar hij erin kon passen, de ingang was inderdaad veel te groot voor zo'n opvallende kittens als hij. Met beide voorpoten leunde hij aan de wand van het kamp terwijl hij met zijn kleine kaken en tandjes de takken en andere dingen weg probeerde te rukken, niemand kan hem zien omdat hij achter de nursery zat. Snel en stilletjes brak hij een tak om het ding vervolgens op de grond te gooien, dat was slag 1. Nog veel te gaan. Foxkit zuchtte, alles voor een avontuur.

- Nu alleen nog Flowerkit, ik zeg wel wanneer het open gaat
Terug naar boven Ga naar beneden
NeverGirl
Member
Adventure of Horror DPKsfdL
ChocoEva
124
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 14 moons
Gender:
Rank:
NeverGirl
BerichtOnderwerp: Re: Adventure of Horror   Adventure of Horror Icon_minitimeza 18 jul 2015 - 12:03

Flowerkit sliep, tot ze hoorde dat iemand wou ontsnappen. Ze keek op en zag de oranje vacht van Fox. Ze achtervolgde hem. Toen ze op het midden van het kamp stonden, vroeg ze: "Waar ga je heen?" Ze glimlachte. "Ik wil mee," zei ze. Ze keek Foxkit vrolijk aan. Zij had ook zin in een avontuur. Ze hield van avontuur. Ze begon te fantaseren wat ze zouden gaan doen: eerst een rondje WindClan territory, daarna oversteken naar RiverClan, dan ThunderClan en vervolgens naar SadowClan om dan moe terug te keren en lekker te slapen. Maar waarschijnlijk ging Fox wat anders doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Foxpaw*
Member
Adventure of Horror DPKsfdL
Laura
210
Actief

CAT'S PROFILE
Age: || 10 Moons ||
Gender:
Rank:
Foxpaw*
BerichtOnderwerp: Re: Adventure of Horror   Adventure of Horror Icon_minitimeza 18 jul 2015 - 12:07

Bingo! Foxkit was net klaar met het gat toen opeens een stemmetje hem liet schrikken zijn haren liet oprijzen. Waar ga je heen?" vroeg een poesje bekend als Flowerkit. "Mousebrain, je liet me doodschrikken!" siste Foxkit zacht. Hij likte zijn haren plat en met een wat kalmere stem antwoordde hij. "Ik ga het WindClanterritorium bekennen. Gewoon dichtbij het kamp." Hij likte zijn voorpoot en keek haar scherp aan "Ik wil mee," Foxkit zichtte weer "Weet je het zeker het kan gevaarlijk zijn voor poesjes als jij." Hij keek naar het gat en dan naar het poesje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Flowerpaw,,
Member
Adventure of Horror DPKsfdL
ChocoEva
194
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender:
Rank:
Flowerpaw,,
BerichtOnderwerp: Re: Adventure of Horror   Adventure of Horror Icon_minitimeza 18 jul 2015 - 12:16

"Weet je het zeker? Het kan gevaarlijk zijn voor poesjes als jij," zei Foxkit. Flower gromde beledigd. "Poesjes als ik kunnen net zoveel als katertjes zoals jij hoor!" miauwde ze beledigd. Ze sprong door het gat. "Kom je nog?" riep ze ongeduldig en ze rende van het kamp weg, de nacht in. Het was echt prachtig. Flowerkit wou hier zeker weten veel vaker komen. Ze hield van de natuur, en de dingen die bloemen heetten. Zijzelf was vernoemd naar deze bloemen. Flower. Ze schrok toen er ineens beweging was voor haar kleine pootjes. Ze sloeg erop. "Ik heb een muis gevangen!!!" riep ze vrolijk en ze nam het kleine muisje in haar bek. Waarna ze het vlakbij het kamp legde, om later op de prooihoop te gooien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Foxpaw*
Member
Adventure of Horror DPKsfdL
Laura
210
Actief

CAT'S PROFILE
Age: || 10 Moons ||
Gender:
Rank:
Foxpaw*
BerichtOnderwerp: Re: Adventure of Horror   Adventure of Horror Icon_minitimeza 18 jul 2015 - 12:20

"Sssst!" siste de kater weer zachtjes. "Wil je dat iemand ons hoort? Je gilt van hier to Fourtrees." Hij liep voor haar het territorium in "Leg die muis neer we komen om rond te kijken niet om te jagen." Hij liep voort en keek naar de sterren. StarClan waakt over ons, yeah right. bedacht hij. Niet dat hij niet in StarClan geloofde, masr hij had ze nooit gezien dus geloofde hij het ook net niet. Zijn blik bleef hangen in een hol. "Hey, zullen we daar naartoe gaan?" Foxkit had nog niet geleerd wat voor geur dit was, maar het had toch geen kwaad? Per slot van rekening zat er niemand in.
Terug naar boven Ga naar beneden
NeverGirl
Member
Adventure of Horror DPKsfdL
ChocoEva
124
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 14 moons
Gender:
Rank:
NeverGirl
BerichtOnderwerp: Re: Adventure of Horror   Adventure of Horror Icon_minitimeza 18 jul 2015 - 20:03

"Nou sorry hoor," mompelde Flowerkit. Ze liep naar Foxkit. "Hey, zullen we daar naartoe gaan?" vroeg hij. Het poesje haalde haar schouders op en liep erheen. Ze snoof. "Het stinkt!" riep ze. Toen ze weer helder was sloop ze naar binnen. Wat groot! En.. Donker, dacht ze. Na even gelopen te hebben zag het poesje niks meer, al had ze een redelijk goed nachtzicht. "Kom je Foxkit?" riep ze. Ze draaide haar kopje. Ze was te diep om de uitgang te zien. "Foxkit? Ik zie niks meer!" Bang zette ze een stapje achteruit. Ze kwam hard tegen de zijkant aan, die van hard zand en aarde was. Een schrammetje verscheen op haar rug, die onmiddellijk zachtjes begon te bloeden. Ze piepte angstig toen het warme bloed langs haar witte pootjes naar de grond liep.

(Ik wou gewoon ff dat ze een beetje gewond raakt XD)
(En alweer verkeerde acc :/)
Terug naar boven Ga naar beneden
Foxpaw*
Member
Adventure of Horror DPKsfdL
Laura
210
Actief

CAT'S PROFILE
Age: || 10 Moons ||
Gender:
Rank:
Foxpaw*
BerichtOnderwerp: Re: Adventure of Horror   Adventure of Horror Icon_minitimeza 18 jul 2015 - 20:09

Foxkit liep achter haar "Het is inderdaad donker, bah, ik stap in de poep!" hij siste en botste ook tegen de zijwand aan waardoor er plotseling stenen uit het bovenstuk losraakten en voor de opening vielen, nu zagen ze helemaal niets meer. "We zitten vast!" miauwde Foxkit wanhopig. Hij duwde tegen de stenen en aarde om het vrij te maken maar geen beweging kwam. "Dit kunnen we niet alleen, we hebben iemand nodig!" ze hard mogeijk gilde hij "HELP!!!" en zo gign hij door. Plots miauwde hij tegen Flowerkit "Doe mee, ik alleen kunnen ze nooit hoen."

Terug naar boven Ga naar beneden
Flowerpaw,,
Member
Adventure of Horror DPKsfdL
ChocoEva
194
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender:
Rank:
Flowerpaw,,
BerichtOnderwerp: Re: Adventure of Horror   Adventure of Horror Icon_minitimeza 18 jul 2015 - 20:16

"Weet ik," zei het poesje. Ze begon heel hard te gillen. Eén van haar specialiteiten was gillen. Haar luide gil zou toch in elk geval haar moeder kunnen horen. Hijgend plofte ze op de grond neer. "I-ik kaan...Ik kan niet meer.." Haar stem stierf weg en maakte plaats voor een luid gehijg. Ze begon haar witte vacht af te likken, zodat het meeste rode ervan op haar tong belandde. Het smaakte nogal bitter. Ze deed haar best om de bittere smaak van haar eigen bloed te negeren, maar uiteindelijk spuugde ze het meeste in een hoekje. Daar begon ze verder te likken en spuugde iedere minuut zoveel mogelijk uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Foxpaw*
Member
Adventure of Horror DPKsfdL
Laura
210
Actief

CAT'S PROFILE
Age: || 10 Moons ||
Gender:
Rank:
Foxpaw*
BerichtOnderwerp: Re: Adventure of Horror   Adventure of Horror Icon_minitimeza 18 jul 2015 - 20:19

"Flowerkit, ben je nog oke?" vroeg Foxkit wat bezorgd. Als het poesje wegviel was hij hier alleen, en hij had haar een tijdje niet gehoord. Maar Foxkit gaf niet op, hoe moe hij ook was. Hij bleef duwen, nogsteeds kwam ergeen beweging uit de rotsen. Foxkit zakte neer en probeerde het nog een keer. Hij haalde als zijn kracht bij elkaar, hapte naar adem en nogmaals krijste hij zo hard hij kon. "HELP! HELP ONS!" Toen ging Foxkit liggen, met zijn kop leunend op zijn poten, als ze bevrijd werden zwoor hij om nooit zomaar een hol in te gaan.

- Eerst Everstar daarna open
Terug naar boven Ga naar beneden
Evergreen
Member
Adventure of Horror Rba3jn
Floriske
2583
Actief
Vibrations of tremors that shook long ago
Tear holes in the fabric of all that we know

Can't survive with the secrets we have
All that we have is a lie

CAT'S PROFILE
Age: 55 manen
Gender: She-cat ♀
Rank:
Evergreen
BerichtOnderwerp: Re: Adventure of Horror   Adventure of Horror Icon_minitimezo 19 jul 2015 - 17:28

Everstar was op weg naar het kamp om daar terug te zijn voor de zonhoogpatrouille terug was. Ze had net een redelijk succesvolle jacht gehad en er bungelden twee flinke konijnen tussen haar kaken. Die liet ze echter onmiddellijk vallen toen ze een hoge gil hoorde. Het klonk als een kitten. Hoe irritant Ever ze soms ook vond, een kitten in nood zou ze altijd helpen. Ze probeerde erachter te komen waar het geluid vandaan kwam en ontdekte een eind verderop de ingestortte ingang van een hol. Er hing een dassengeur omheen, maar het leek erop dat het beest al een tijdje niet thuis was geweest. Everstar begon meteen te graven, want het was duidelijk dat de kreten hiervandaan kwamen. Ze was bang dat de gang verder in zou storten door haar gegraaf, maar wat kon ze anders doen? uiteindelijk was er een opening. Ze keek naar binnen en zag twee kittens: Foxkit en Flowerkit. Die laatste zag er niet goed uit. Everstar pakte Flowerkit bij haar nekvel en spoorde Foxkit met een zacht duwtje van haar poot aan om naar buiten te komen. De geur van bloed prikte in haar neus en ze hoopte dat Flowerkit er niet al te erg aan toe was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yellowcloud
Member
Adventure of Horror DPKsfdL
Egni
279
Actief

CAT'S PROFILE
Age: //24 moons//
Gender: She-cat ♀
Rank:
Yellowcloud
BerichtOnderwerp: Re: Adventure of Horror   Adventure of Horror Icon_minitimezo 19 jul 2015 - 17:48

Yellowkit had gegil gehoord. Ze keek om het hoekje van de nursery. Ze opende haar mond om te ruiken. Ik ruik Foxkit! En Flowerkit! Ze glipte naar buiten maar toen ze Everstar zag die twee konijnen liet vallen en het kamp uit rende werd ze pas echt nieuwsgierig. Ik hoop alleen dat er niets ergs gebeurt is. Ze volgde Everstar, ze was niet voorzichtig maar Everstar was zo hard aan het rennen dat ze het niet merkte. Yellowkit raakte een beetje achter. Toen ze Everstar zag met de twee kittens zag ze dat Flowerkit een schram op haar rug had. Ze kreeg een korte flashback waarin Tigerkit weer eens iemand had verwond. De medicine cat had er spinrag op gedaan om het bloedden te stelpen. Oja, spinrag! Ze rende naar Everstar toe. 'Everstar, weet jij waar je ergens spinrag kan vinden. Dat stelpt het bloedden!'.
Terug naar boven Ga naar beneden
Flowerpaw,,
Member
Adventure of Horror DPKsfdL
ChocoEva
194
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender:
Rank:
Flowerpaw,,
BerichtOnderwerp: Re: Adventure of Horror   Adventure of Horror Icon_minitimezo 19 jul 2015 - 18:47

Ineengedoken zat het kleine poesje in een hoekje. "Flowerkit, ben je nog oke?" hoorde ze Foxkit vragen. "Kan.... Kan beter," murmelde Flowerkit. Ineens werd het steeds lichter en Flower kon vage vlekken zien. Toen de donkere vlekken plaats maakten voor een rode vacht kon ze er alleen maar zwakjes naar staren. Het moest Everstar wel zijn, maar ze had de kracht er niet voor om nog te kunnen praten. Toen ze iets verder keek zag ze Yellowkit. Nou ja, de vacht van Yellow. Doordat ze lange tijd in het donker had gezeten, deden alle felle kleuren pijn aan haar kleine oogjes. Ze kneep haar ogen stijf dicht. Het was inmiddels aan het schemeren. Voorzichtig opende ze haar oogjes toen ze slap in de bek van hun leider bungelde. Ze keek naar Foxkit. We zijn betrapt, dacht ze. Maar ze vond het niet erg. Ze was blij dat ze waren gevonden door Everstar. Het poesje hoorde dat Yellowkit wat vroeg aan Everstar, maar het enige wat ze hoorde was gemurmel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Foxpaw*
Member
Adventure of Horror DPKsfdL
Laura
210
Actief

CAT'S PROFILE
Age: || 10 Moons ||
Gender:
Rank:
Foxpaw*
BerichtOnderwerp: Re: Adventure of Horror   Adventure of Horror Icon_minitimema 20 jul 2015 - 0:34

Uiteindelijk had Foxkit de hoop al opgegeven, hij probeerde zijn vacht zo schoon mogelijk te likken. Bah, de stank van dassen was echt niet te houden. Plotseling hoorde hij de stenen vallen en aarde wegwuiven, iemand was aan het graven! Ze hebben hun moeten horen! We zijn gered! dacht Foxkit blij. Hij sprong op en zag een vage kleur, aan de geur te ruiken moest het Everstar zijn. Plots viel bundels licht het hol binnen, Foxkit deinsde achteruit, het brandde zo in zijn ogen! De WindClanleider pakte Flowerkit vast en duwde met haar poot Foxkit naar voren als tegen de lopen. Foxkit knikte en liep achter Everstar aan. Zijn spieren deden pijn en zijn kussentjes prikten. Wat was hij moe. Het was een stille reis tot het WindClankamp en hij schudde zich uit. Met een enorme sprong belandde hij de nursery in, achter zich hoorde hij Yellowkit wat mompelen. Foxkit sprong een eenzaam nestje in en vervolgens viel hij in slaap.
Terug naar boven Ga naar beneden
Arrowheart
Member
Adventure of Horror DPKsfdL
Tanya
23
Actief

CAT'S PROFILE
Age: || 32 moons ||
Gender:
Rank:
Arrowheart
BerichtOnderwerp: Re: Adventure of Horror   Adventure of Horror Icon_minitimema 20 jul 2015 - 0:38

Arrowheart liep de nursery binnen, ze was net klaar met eten. Plotseling schoten haar haren omhoog. Waar was Flowerkit?! "Help! Mijn kitten is kwijt!" miauwde ze angstig. Ze keek om zich heen, alle hoeken scande ze. Geen Flowerkit te zien! Arrowheart liet een zacht gejammer horen toen opeens Everster in de ingang verscheen met een bloedende kitten eraan bungelend tussen haar kaken. Een donkerrode kitten liep achter haar aan. Snel rende ze op het poesje af "Waar was ze?" miauwde ze tegen haar leider. Het zou haar niet verbazen als ze weer op uit was geweest. Maar het poesje was gewond dus zomaar een klein beetje rondstappen was het vast niet. Ze wou het poesje overnemen maar Arrowheart was een onhandig type. Ze wou het poesje geen pijn doen, zeker niet als ze gewond is. Yellowkit miauwde wat tegen Everstar. Terwijl Arrowheart haar kleintje schoonlikte "Hij vol Flowerkit." snorde ze bemoedigend. Wat smaakte bloed vies.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evergreen
Member
Adventure of Horror Rba3jn
Floriske
2583
Actief
Vibrations of tremors that shook long ago
Tear holes in the fabric of all that we know

Can't survive with the secrets we have
All that we have is a lie

CAT'S PROFILE
Age: 55 manen
Gender: She-cat ♀
Rank:
Evergreen
BerichtOnderwerp: Re: Adventure of Horror   Adventure of Horror Icon_minitimema 20 jul 2015 - 10:13

Een andere kitten was haar het kamp uit gevolgd. Het was Yellowkit en ze zei iets over spinnenwebben. "Ik weew hew", antwoordde Everstar en beetje moeizaam, aangezien ze Flowerkit nog steeds vasthield. In ieder geval was Foxkit nog sterk genoeg om zelf te lopen. Toen ze het kamp in kwamen zag Everstar een erg paniekerige Arrowheart. Geen wonder, een van haar kittens was net verdwenen. Ze zette Flowerkit neer voor Arrowhearts poten en de queen begon haar meteen schoon te likken. Everstar had niet het idee dat de wond heel erg was, alleen een schrammetje, maar ze moesten er toch maar even naar laten kijken. "Yellowkit, je had het kamp niet uit moeten gaan. Je weet dat dat niet mag", zei ze tegen Yellowkit. "Als je wilt helpen, ga dan Sparrowfeather halen." Daarna wendde ze zich tot Foxkit, aangezien Flowerkit niet echt in staat leek om te praten. "Wiens idee was dit?" vroeg ze streng aan de oranje kitten.


Laatst aangepast door Everstar op ma 20 jul 2015 - 14:26; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Foxpaw*
Member
Adventure of Horror DPKsfdL
Laura
210
Actief

CAT'S PROFILE
Age: || 10 Moons ||
Gender:
Rank:
Foxpaw*
BerichtOnderwerp: Re: Adventure of Horror   Adventure of Horror Icon_minitimema 20 jul 2015 - 10:24

Everstar keek hem streng aan, Foxkit zuchtte en keek naar de grond "Het was mijn idee." miauwde hij. "Ik...ik wou alleen rond het kamp wat bekennen maar ik had Flowerkit overgehaald." Hij ging dit dus echt niet de sculd aan Flowerkit geven,ookal was ze zelf meegegaan. Hij wou niet bekend staan als de klikspaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yellowcloud
Member
Adventure of Horror DPKsfdL
Egni
279
Actief

CAT'S PROFILE
Age: //24 moons//
Gender: She-cat ♀
Rank:
Yellowcloud
BerichtOnderwerp: Re: Adventure of Horror   Adventure of Horror Icon_minitimema 20 jul 2015 - 10:25

Teleurgesteld liep Yellowkit naar het hol van de med. cat met haar staartje omlaag gezakt. 'Sparrowfeather?' Vroeg ze voorzichtig. Ze had veel respect voor de wijze medicine cat.
'Er is iemand gewond.'
Vervolgde ze. Ze keek om het hoekje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Flowerpaw,,
Member
Adventure of Horror DPKsfdL
ChocoEva
194
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender:
Rank:
Flowerpaw,,
BerichtOnderwerp: Re: Adventure of Horror   Adventure of Horror Icon_minitimema 20 jul 2015 - 11:08

Slap bungelde Flowerkit in de bek van hun leider. Ze was moe. En ze stonk. Daar irriteerde ze zich nog wel het meeste aan: de stank. Aangekomen bij het kamp zag ze dat haar moeder in paniek was. Als ze niet zo moe was had ze nu gelachen. Toen Arrowheart Everstar en de kits in het vizier kreeg rende ze eropaf. Everstar zette Flower neer. Flower ging meteen liggen. Haar moeder begon haar meteen schoon te likken. Flower vond het niet erg. Toen hoorde ze Eveerstar vragen wiens idee het was. Foxkit antwoordde dat hij haar had overgehaald mee te gaan. "Nee..." zei ze zwakjes. "Hij wou er vandoor gaan, en ik... Ik ging mee omdat ik het zelf wou," murmelde ze.

Terug naar boven Ga naar beneden
Foxpaw*
Member
Adventure of Horror DPKsfdL
Laura
210
Actief

CAT'S PROFILE
Age: || 10 Moons ||
Gender:
Rank:
Foxpaw*
BerichtOnderwerp: Re: Adventure of Horror   Adventure of Horror Icon_minitimema 20 jul 2015 - 11:17

Foxkit keek haar scherp aan "Laat het maar aan mij over." fluisterde hij in haar oor. "Nee, ze liegt. Ze is versuft door de wnd, ik had haar overgehaald, ik moest het niet doen, ik weet het." Hij schuifde met zijn poten en keek naar de grond. Zou Everstar dit opvatten? Arrowheart in ieder geval niet, die is te bezig met haar dochter. Foxkit zuchtte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evergreen
Member
Adventure of Horror Rba3jn
Floriske
2583
Actief
Vibrations of tremors that shook long ago
Tear holes in the fabric of all that we know

Can't survive with the secrets we have
All that we have is a lie

CAT'S PROFILE
Age: 55 manen
Gender: She-cat ♀
Rank:
Evergreen
BerichtOnderwerp: Re: Adventure of Horror   Adventure of Horror Icon_minitimema 20 jul 2015 - 14:42

Foxkit en Flowerkit konden het er maar niet over eens worden wie het had gedaan. Everstar zuchtte. Kittens. Meestal gaven ze voortdurend de ander de schuld, maar nu was het precies andersom. Everstar was echter redelijk goed in door leugens heen zien, zeker bij onervaren leugenaars als kleine kittens. Bovendien was dat 'laat het maar aan mij over' redelijk duidelijk te horen, ondanks dat hij probeerde heel zacht te praten. "Je hoeft niet voor haar te liegen, Foxkit", zei ze. "Jullie krijgen geen straf. Ik neem immers aan dat jullie nu begrijpen waarom kittens in het kamp moeten blijven en jullie het niet nog eens zullen doen?" Ze keek de kittens om de beurt indringend aan. Straf geven leek haar niet nodig, ze hadden hun lesje nu wel geleerd. Of ze moesten zo stom zijn om het later nog een keer te proberen, maar dat verwachtte ze niet. Ze besloot maar even bij het groepje te blijven zitten tot Sparrowfeather er was. Ze had nu toch niet veel beters te doen. Ze zonhoog patrouille kon ieder moment terugkeren, dus voor jagen had ze geen tijd meer.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Adventure of Horror
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan camp-
Ga naar: