Stay Calm



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Stay Calm

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Foxpaw*
Member
Stay Calm DPKsfdL
Laura
210
Actief

CAT'S PROFILE
Age: || 10 Moons ||
Gender:
Rank:
Foxpaw*
BerichtOnderwerp: Stay Calm   Stay Calm Icon_minitimedo 23 jul 2015 - 13:34

Foxkit liep de nurser uit, het was een zonnige dag. Toch had de lucht een treurig uitzicht, ookal vlogen vogels hoog rond en lag de zon op zjn blijste stand. Foxkit wou zich dolgraag schoonlikken en zich nestelen ergens waar hij goed kon zonnen. Maar hij wist dat hij iets goeds moest maken, Flowerkit had hij pijn gedaan en ze wou hem helpen. Maar het hielp niet door de koppijn en die stem. De vorige keer was Quietkit maar nu wou hij haar alleen spreken, niemand mocht het weten behalve zij. Hij vertrouwde haar een geheim en als ze het aan iemand naders verklapte wist hij wel wat hij te doen had.

- Alleen Flowerkit


And I've been crying out for help.
I know I bite but I mean well
Can you see my disguise
I'm different inside

Stay Calm 2hf18ip
I am all alone, I'm surrounded by the fears
Haunted with shackles now they send me straight to tears
I'm not allowed to cry, 'cus they told me I would die
Oh no! They're getting near...

Help me...
Meet Fox
Rina -> Willowstorm -> Foxkit

Theme & Voice:
Terug naar boven Ga naar beneden
Flowerpaw,,
Member
Stay Calm DPKsfdL
ChocoEva
194
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender:
Rank:
Flowerpaw,,
BerichtOnderwerp: Re: Stay Calm   Stay Calm Icon_minitimedo 23 jul 2015 - 13:44

Flowerkit sliep erg diep toen Foxkit uit de nursery liep. Toen een andere kitten perongeluk op een takje stapte schrok ze wakker en zag ze Foxkit buiten staan. Wat doet hij daar, vroeg ze zich af. Ze sprong over haar moeder en broertje heen en liep voorzichtig tussen de andere kittens en queens door naar de uitgang. Ze bleef even in de opening staan en keek wat Foxkit aan het doen was. Hij was duidelijk aan het nadenken. Zal ik naar hem toe gaan? dacht ze. Een deel van haar riep dat ze het niet moest doen, omdat hij haar zou "aanvallen". Maar een ander deel, haar hart, wist dat hij haar geen kwaad zou doen. Ze negeerde het schreeuwende gevoel en liep langzaam op de kater af. Een glimlach sierde haar lipjes terwijl ze richting de oranje kater liep. "Hey," zei ze zacht toen ze bij hem was aangekomen.


Stay Calm 21bouqe
ᗯᕼᕮᑎ YOᑌ KIᒪᒪ ᗰᕮ, IT ᗯᗩᔕ YOᑌ ᗯᕼO KIᒪᒪᕮᗪ ᗰᕮ
ᗯᕼᕮᑎ YOᑌ ᗰᗩKᕮ ᗰᕮ ᔕᑌᖴᖴᕮᖇ, IT ᗯᗩᔕ YOᑌ ᗯᕼO ᗰᗩᗪᕮ ᗰᕮ ᔕᑌᖴᖴᕮᖇ
I ᗪOᑎ'T ᑕᗩᖇᕮ ᗯᕼᗩT YOᑌ ᗪO ᗯITᕼ ᗰᕮ, ᑕᗩᑌᔕᕮ ᗯᕼᕮᑎ YOᑌ ᗪO IT, IT'ᔕ YOᑌ

Extra:
Terug naar boven Ga naar beneden
Foxpaw*
Member
Stay Calm DPKsfdL
Laura
210
Actief

CAT'S PROFILE
Age: || 10 Moons ||
Gender:
Rank:
Foxpaw*
BerichtOnderwerp: Re: Stay Calm   Stay Calm Icon_minitimedo 23 jul 2015 - 13:49

Plots hoorde Foxkit "Hey." hij keek geschrokken om en zag Flowerkit. Shit, weer dat nare gevoel. "Hey Flowerkit, ik eh...wil even meet je praten." nu kon hij niet terug, dit moest hij wel zeggen. Maar natuurlijk zonder katten om hun heen hijnliep naar een struik in de hoop dat ze hem zou volgen.

- sorry voor superflut post xD


And I've been crying out for help.
I know I bite but I mean well
Can you see my disguise
I'm different inside

Stay Calm 2hf18ip
I am all alone, I'm surrounded by the fears
Haunted with shackles now they send me straight to tears
I'm not allowed to cry, 'cus they told me I would die
Oh no! They're getting near...

Help me...
Meet Fox
Rina -> Willowstorm -> Foxkit

Theme & Voice:
Terug naar boven Ga naar beneden
Flowerpaw,,
Member
Stay Calm DPKsfdL
ChocoEva
194
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender:
Rank:
Flowerpaw,,
BerichtOnderwerp: Re: Stay Calm   Stay Calm Icon_minitimedo 23 jul 2015 - 13:59

"Hey Flowerkit, ik eh...wil even met je praten," miauwde Foxkit. Flower keek hem aan. "Oké," miauwde ze. Toen Foxkit naar een struik liep begreep ze dat niemand dit gesprek mocht horen. Met kleine stapjes liep ze naar de struik, terwijl ze continu rondkeek of niemand haar zag. Toen ze bij de struik aangekomen was en zag dat niemand naar haar keek dook ze erin. Eigenlijk hield ze wel een beetje van struiken. Lekker knus. Ze ging zitten en keek Foxkit aan, waarna ze langzaam met haar ogen knipperde. "Vertel maar waarom je met me wilt praten. Als je wilt dat niemand van dit gesprek weet, zal ik niks zeggen," miauwde ze langzaam.


Stay Calm 21bouqe
ᗯᕼᕮᑎ YOᑌ KIᒪᒪ ᗰᕮ, IT ᗯᗩᔕ YOᑌ ᗯᕼO KIᒪᒪᕮᗪ ᗰᕮ
ᗯᕼᕮᑎ YOᑌ ᗰᗩKᕮ ᗰᕮ ᔕᑌᖴᖴᕮᖇ, IT ᗯᗩᔕ YOᑌ ᗯᕼO ᗰᗩᗪᕮ ᗰᕮ ᔕᑌᖴᖴᕮᖇ
I ᗪOᑎ'T ᑕᗩᖇᕮ ᗯᕼᗩT YOᑌ ᗪO ᗯITᕼ ᗰᕮ, ᑕᗩᑌᔕᕮ ᗯᕼᕮᑎ YOᑌ ᗪO IT, IT'ᔕ YOᑌ

Extra:
Terug naar boven Ga naar beneden
Foxpaw*
Member
Stay Calm DPKsfdL
Laura
210
Actief

CAT'S PROFILE
Age: || 10 Moons ||
Gender:
Rank:
Foxpaw*
BerichtOnderwerp: Re: Stay Calm   Stay Calm Icon_minitimedo 23 jul 2015 - 14:10

"Flowerkit, je weet dat wat ik nu zal zeggen invloed zal maken op je toekomst. Het zal een zware last op je schouder kosten, misschien ook je leven." Hij negeerde de stemmen die hem probeerden tegen te houden. "Ik vertrouw je, Flowerkit. En dit moet je nooit maar echt nooit aan iemand opbiechten, begrepen?' Hij slikte en zuchtte, toch dwong hij zichzelf door te gaan. Nu stond hij op het punt de waarheid te vertellen. 'She shall die!' zei een stemmetje. Foxkit gromde.


And I've been crying out for help.
I know I bite but I mean well
Can you see my disguise
I'm different inside

Stay Calm 2hf18ip
I am all alone, I'm surrounded by the fears
Haunted with shackles now they send me straight to tears
I'm not allowed to cry, 'cus they told me I would die
Oh no! They're getting near...

Help me...
Meet Fox
Rina -> Willowstorm -> Foxkit

Theme & Voice:
Terug naar boven Ga naar beneden
Flowerpaw,,
Member
Stay Calm DPKsfdL
ChocoEva
194
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender:
Rank:
Flowerpaw,,
BerichtOnderwerp: Re: Stay Calm   Stay Calm Icon_minitimedo 23 jul 2015 - 14:16

"Flowerkit, je weet dat wat ik nu zal zeggen invloed zal maken op je toekomst. Het zal een zware last op je schouder kosten, misschien ook je leven. Ik vertrouw je, Flowerkit. En dit moet je nooit maar echt nooit aan iemand opbiechten, begrepen?" miauwde Foxkit. Flowerkit knikte. Toen hij gromde zweeg ze. Ze wou niks zeggen. Ze wist niks om te zeggen. Ze keek hem aan met een rustige blik in haar ogen, hopend dat haar kalme blik Foxkit een beetje zou kalmeren.


Stay Calm 21bouqe
ᗯᕼᕮᑎ YOᑌ KIᒪᒪ ᗰᕮ, IT ᗯᗩᔕ YOᑌ ᗯᕼO KIᒪᒪᕮᗪ ᗰᕮ
ᗯᕼᕮᑎ YOᑌ ᗰᗩKᕮ ᗰᕮ ᔕᑌᖴᖴᕮᖇ, IT ᗯᗩᔕ YOᑌ ᗯᕼO ᗰᗩᗪᕮ ᗰᕮ ᔕᑌᖴᖴᕮᖇ
I ᗪOᑎ'T ᑕᗩᖇᕮ ᗯᕼᗩT YOᑌ ᗪO ᗯITᕼ ᗰᕮ, ᑕᗩᑌᔕᕮ ᗯᕼᕮᑎ YOᑌ ᗪO IT, IT'ᔕ YOᑌ

Extra:
Terug naar boven Ga naar beneden
Foxpaw*
Member
Stay Calm DPKsfdL
Laura
210
Actief

CAT'S PROFILE
Age: || 10 Moons ||
Gender:
Rank:
Foxpaw*
BerichtOnderwerp: Re: Stay Calm   Stay Calm Icon_minitimedo 23 jul 2015 - 14:32

Foxkit haalde diep adem. Nu moest hij het wel zeggen. 'Ik...ik.' ee koppijn werd erger maar Foxkit deed zijn best het vol te houden. 'Er zit iemand in me, Flowerkit. Een demoon, je bent niet veilig bij me. Het...het is dodelijk.' zijn nagels ginge in en uit. 'I warned you! schreeuwde het stemmetje. Foxkit hijgde van de pijn. Zijn ogen werden lichtrood gekleurd. Hij knipperde een paar keer en ze werden normaal. "Ik kan dit niet alleen aan, maar dit is gee veilige plek bij mij."


And I've been crying out for help.
I know I bite but I mean well
Can you see my disguise
I'm different inside

Stay Calm 2hf18ip
I am all alone, I'm surrounded by the fears
Haunted with shackles now they send me straight to tears
I'm not allowed to cry, 'cus they told me I would die
Oh no! They're getting near...

Help me...
Meet Fox
Rina -> Willowstorm -> Foxkit

Theme & Voice:
Terug naar boven Ga naar beneden
Flowerpaw,,
Member
Stay Calm DPKsfdL
ChocoEva
194
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender:
Rank:
Flowerpaw,,
BerichtOnderwerp: Re: Stay Calm   Stay Calm Icon_minitimedo 23 jul 2015 - 14:43

Ze kon het niet geloven. Ze wou het niet geloven. Maar ze bleef dapper staan. Ze kon niet bang zijn voor Foxkit. Ze kon niet nadenken. Iets in haar wou wegrennen, maar haar hersenloosheid in de buurt van Foxkit hield haar tegen. Toen was haar lichaam in tweestrijd. Zou ze gillend wegrennen of bij hem blijven, zelfs al liep ze het risico haar leven te verliezen? Uiteindelijk koos ze voor het laatste. Ze bleef zitten alsof er niks aan de hand was. Ze kon hem niet laten wegkwijnen, zelfs als dat betekende dat hij haar moest doden.


Stay Calm 21bouqe
ᗯᕼᕮᑎ YOᑌ KIᒪᒪ ᗰᕮ, IT ᗯᗩᔕ YOᑌ ᗯᕼO KIᒪᒪᕮᗪ ᗰᕮ
ᗯᕼᕮᑎ YOᑌ ᗰᗩKᕮ ᗰᕮ ᔕᑌᖴᖴᕮᖇ, IT ᗯᗩᔕ YOᑌ ᗯᕼO ᗰᗩᗪᕮ ᗰᕮ ᔕᑌᖴᖴᕮᖇ
I ᗪOᑎ'T ᑕᗩᖇᕮ ᗯᕼᗩT YOᑌ ᗪO ᗯITᕼ ᗰᕮ, ᑕᗩᑌᔕᕮ ᗯᕼᕮᑎ YOᑌ ᗪO IT, IT'ᔕ YOᑌ

Extra:
Terug naar boven Ga naar beneden
Foxpaw*
Member
Stay Calm DPKsfdL
Laura
210
Actief

CAT'S PROFILE
Age: || 10 Moons ||
Gender:
Rank:
Foxpaw*
BerichtOnderwerp: Re: Stay Calm   Stay Calm Icon_minitimedo 23 jul 2015 - 14:48

Vlekken kwamen voor zijn ogen en maakten een eigen beeld, een kat die een ander vermoorde en een hart dat afbrokklde, betekende het dan het einde van Flowerkit?! Foxkit stond op 'Flowerkit, alsjeblieft.' hij wou haar geen pijn doen. Kill! zei het stemmetje streng. I know you want to Foxkit grauwde 'Ik zou haar nooit vermoorden!' vocht hij terug.


And I've been crying out for help.
I know I bite but I mean well
Can you see my disguise
I'm different inside

Stay Calm 2hf18ip
I am all alone, I'm surrounded by the fears
Haunted with shackles now they send me straight to tears
I'm not allowed to cry, 'cus they told me I would die
Oh no! They're getting near...

Help me...
Meet Fox
Rina -> Willowstorm -> Foxkit

Theme & Voice:
Terug naar boven Ga naar beneden
Flowerpaw,,
Member
Stay Calm DPKsfdL
ChocoEva
194
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender:
Rank:
Flowerpaw,,
BerichtOnderwerp: Re: Stay Calm   Stay Calm Icon_minitimedo 23 jul 2015 - 14:58

"Flowerkit, alsjeblieft," smeekte Foxkit. Zou ze dan toch...? Hij wou het wel... Nee, nooit. "Als ik sterf dan ga ik maar dood, maar zolang ik leef sta ik niet toe dat dit zo gaat iedere keer als we gewoon praten," miauwde ze vastberaden. Ze stond zelf ook op. "Ik weet dat je het kunt Foxkit," zei ze. "Ik weet dat je het kan tegenhouden. Je bent sterk genoeg Foxkit, en dat weet je," vervolgde ze.


Stay Calm 21bouqe
ᗯᕼᕮᑎ YOᑌ KIᒪᒪ ᗰᕮ, IT ᗯᗩᔕ YOᑌ ᗯᕼO KIᒪᒪᕮᗪ ᗰᕮ
ᗯᕼᕮᑎ YOᑌ ᗰᗩKᕮ ᗰᕮ ᔕᑌᖴᖴᕮᖇ, IT ᗯᗩᔕ YOᑌ ᗯᕼO ᗰᗩᗪᕮ ᗰᕮ ᔕᑌᖴᖴᕮᖇ
I ᗪOᑎ'T ᑕᗩᖇᕮ ᗯᕼᗩT YOᑌ ᗪO ᗯITᕼ ᗰᕮ, ᑕᗩᑌᔕᕮ ᗯᕼᕮᑎ YOᑌ ᗪO IT, IT'ᔕ YOᑌ

Extra:
Terug naar boven Ga naar beneden
Foxpaw*
Member
Stay Calm DPKsfdL
Laura
210
Actief

CAT'S PROFILE
Age: || 10 Moons ||
Gender:
Rank:
Foxpaw*
BerichtOnderwerp: Re: Stay Calm   Stay Calm Icon_minitimedo 23 jul 2015 - 15:05

"Als ik sterf dan ga ik maar dood, maar zolang ik leef sta ik niet toe dat dit zo gaat iedere keer als we gewoon praten," Foxkit keek naar zijn achterpoot, te beschamend om haar blik te ontmoeten. "Ik weet dat je het kunt Foxkit. Ik weet dat je het kan tegenhouden. Je bent sterk genoeg Foxkit, en dat weet je," Foxkit ademde snel, plots kwam er een rode snelle gloed door zijn ogen wat weer normaal luchtblauw werd. Hij keek haar aan, die stem moest hij in bedwang nemen, 'Flowerkit, ik moet je nog wat zeggen,"


And I've been crying out for help.
I know I bite but I mean well
Can you see my disguise
I'm different inside

Stay Calm 2hf18ip
I am all alone, I'm surrounded by the fears
Haunted with shackles now they send me straight to tears
I'm not allowed to cry, 'cus they told me I would die
Oh no! They're getting near...

Help me...
Meet Fox
Rina -> Willowstorm -> Foxkit

Theme & Voice:
Terug naar boven Ga naar beneden
Flowerpaw,,
Member
Stay Calm DPKsfdL
ChocoEva
194
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender:
Rank:
Flowerpaw,,
BerichtOnderwerp: Re: Stay Calm   Stay Calm Icon_minitimedo 23 jul 2015 - 15:15

"Flowerkit, ik moet je nog wat zeggen," zei Foxkit. Flowerkit keek hem nieuwsgierig aan. Wat zou het zijn? Ze had net zoveel gezien, en gehoord. Wat kon hij nog meer vertellen? "Oké," zei ze zacht en vriendelijk. Haar ogen schitterden nog steeds, waarin de vriendelijke blik geen een keer was veranderd. Ze kalmeerde zichzelf ook een klein beetje, door te denken dat hij weer normaal deed. Want ondanks de kalme, vriendelijke blik die al de hele tijd in haar ogen schitterde, trilde ze vanbinnen als een rietje.


Stay Calm 21bouqe
ᗯᕼᕮᑎ YOᑌ KIᒪᒪ ᗰᕮ, IT ᗯᗩᔕ YOᑌ ᗯᕼO KIᒪᒪᕮᗪ ᗰᕮ
ᗯᕼᕮᑎ YOᑌ ᗰᗩKᕮ ᗰᕮ ᔕᑌᖴᖴᕮᖇ, IT ᗯᗩᔕ YOᑌ ᗯᕼO ᗰᗩᗪᕮ ᗰᕮ ᔕᑌᖴᖴᕮᖇ
I ᗪOᑎ'T ᑕᗩᖇᕮ ᗯᕼᗩT YOᑌ ᗪO ᗯITᕼ ᗰᕮ, ᑕᗩᑌᔕᕮ ᗯᕼᕮᑎ YOᑌ ᗪO IT, IT'ᔕ YOᑌ

Extra:
Terug naar boven Ga naar beneden
Foxpaw*
Member
Stay Calm DPKsfdL
Laura
210
Actief

CAT'S PROFILE
Age: || 10 Moons ||
Gender:
Rank:
Foxpaw*
BerichtOnderwerp: Re: Stay Calm   Stay Calm Icon_minitimedo 23 jul 2015 - 15:38

Foxkit hield zijn adem in, 'Take this stupid demon!' miauwde hij in stilte tegen het stemmetje. 'Ehm..eh...Flowerkit. Ik eh...ik ken je best wel lang en we gingen samen door pijnlijke, leuke dingen heen. De herrineringen toenw e samen in die dassenburchts vast zaten, die clagame enzo. En ik dacht misschien...nou." Foxkit sloeg zijn ogen neer en slaakte een zucht, zo moest het niet. "Flowerkit," begon hij opnieuw. 'Het punt is...dat als jij lacht, lach ik ook. Ik..." hij zuchtte weer en gromde gefrustreerd op zichzelf. 'Ik vind je leuk." maiude hij zacht.


And I've been crying out for help.
I know I bite but I mean well
Can you see my disguise
I'm different inside

Stay Calm 2hf18ip
I am all alone, I'm surrounded by the fears
Haunted with shackles now they send me straight to tears
I'm not allowed to cry, 'cus they told me I would die
Oh no! They're getting near...

Help me...
Meet Fox
Rina -> Willowstorm -> Foxkit

Theme & Voice:
Terug naar boven Ga naar beneden
Flowerpaw,,
Member
Stay Calm DPKsfdL
ChocoEva
194
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender:
Rank:
Flowerpaw,,
BerichtOnderwerp: Re: Stay Calm   Stay Calm Icon_minitimedo 23 jul 2015 - 18:48

"Ehm..eh...Flowerkit. Ik eh...ik ken je best wel lang en we gingen samen door pijnlijke, leuke dingen heen. De herrineringen toenw e samen in die dassenburchts vast zaten, die clagame enzo. En ik dacht misschien...nou." Flowerkit zag dat hij slikte. "Ga verder," zei ze zacht. "Flowerkit," begon hij. Ze keek hem aan. "Het punt is...dat als jij lacht, lach ik ook. Ik..." Foxkit gromde gefrustreerd en Flowerkit bleef hem aankijken. "Ik vind je leuk," miauwde hij uiteindelijk. Flowerkit bloosde. "Ik... Ik jou ook," miauwde ze net zo zacht.


Stay Calm 21bouqe
ᗯᕼᕮᑎ YOᑌ KIᒪᒪ ᗰᕮ, IT ᗯᗩᔕ YOᑌ ᗯᕼO KIᒪᒪᕮᗪ ᗰᕮ
ᗯᕼᕮᑎ YOᑌ ᗰᗩKᕮ ᗰᕮ ᔕᑌᖴᖴᕮᖇ, IT ᗯᗩᔕ YOᑌ ᗯᕼO ᗰᗩᗪᕮ ᗰᕮ ᔕᑌᖴᖴᕮᖇ
I ᗪOᑎ'T ᑕᗩᖇᕮ ᗯᕼᗩT YOᑌ ᗪO ᗯITᕼ ᗰᕮ, ᑕᗩᑌᔕᕮ ᗯᕼᕮᑎ YOᑌ ᗪO IT, IT'ᔕ YOᑌ

Extra:
Terug naar boven Ga naar beneden
Foxpaw*
Member
Stay Calm DPKsfdL
Laura
210
Actief

CAT'S PROFILE
Age: || 10 Moons ||
Gender:
Rank:
Foxpaw*
BerichtOnderwerp: Re: Stay Calm   Stay Calm Icon_minitimedo 23 jul 2015 - 22:25

"Ik.... Ik jou ook," antwoordde ze zacht. Foxkit keek verrast op, al die tijd met die onzekerheden, zegt ze gewoon het zelfde terug? Maar ze zijn niet eens leerlingen, het zal lang duren voor ze het echt aan iemand konden opbiechten. Eindelijk was Foxkit licht vanbinnen en was het stemmtje einelijk opgehouden.


And I've been crying out for help.
I know I bite but I mean well
Can you see my disguise
I'm different inside

Stay Calm 2hf18ip
I am all alone, I'm surrounded by the fears
Haunted with shackles now they send me straight to tears
I'm not allowed to cry, 'cus they told me I would die
Oh no! They're getting near...

Help me...
Meet Fox
Rina -> Willowstorm -> Foxkit

Theme & Voice:
Terug naar boven Ga naar beneden
Flowerpaw,,
Member
Stay Calm DPKsfdL
ChocoEva
194
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender:
Rank:
Flowerpaw,,
BerichtOnderwerp: Re: Stay Calm   Stay Calm Icon_minitimedo 23 jul 2015 - 22:52

Toen Foxkit verrast opkeek glimlachte Flowerkit. "Al sinds de clangame geef ik om je Foxkit. I-ik... Toen je zo kwaad deed kon ik niet boos doen... In elk geval niet lang. Toen ik alleen was met Quietkit, vlak voordat jij erbij kwam.. H-het was zo... raar.... Ik zag ons allebei, volwassen, met een paar kittens erbij," vertelde ze. "Bij ons avontuur in dat hol was ik half versuft, maar ik voelde me meteen weer fijn toen Everstar ons had uitgegraven en ik je weer kon zien." Ze glimlachte verlegen. "En nu.. We zijn oud genoeg om apprentices te worden. Ik hoop dat onze mentors bevriend zijn, zodat we vaak samen trainen," beëindigde ze haar verhaal.


Stay Calm 21bouqe
ᗯᕼᕮᑎ YOᑌ KIᒪᒪ ᗰᕮ, IT ᗯᗩᔕ YOᑌ ᗯᕼO KIᒪᒪᕮᗪ ᗰᕮ
ᗯᕼᕮᑎ YOᑌ ᗰᗩKᕮ ᗰᕮ ᔕᑌᖴᖴᕮᖇ, IT ᗯᗩᔕ YOᑌ ᗯᕼO ᗰᗩᗪᕮ ᗰᕮ ᔕᑌᖴᖴᕮᖇ
I ᗪOᑎ'T ᑕᗩᖇᕮ ᗯᕼᗩT YOᑌ ᗪO ᗯITᕼ ᗰᕮ, ᑕᗩᑌᔕᕮ ᗯᕼᕮᑎ YOᑌ ᗪO IT, IT'ᔕ YOᑌ

Extra:
Terug naar boven Ga naar beneden
Foxpaw*
Member
Stay Calm DPKsfdL
Laura
210
Actief

CAT'S PROFILE
Age: || 10 Moons ||
Gender:
Rank:
Foxpaw*
BerichtOnderwerp: Re: Stay Calm   Stay Calm Icon_minitimedo 23 jul 2015 - 23:51


"Al sinds de clangame geef ik om je Foxkit. I-ik... Toen je zo kwaad deed kon ik niet boos doen... In elk geval niet lang. Toen ik alleen was met Quietkit, vlak voordat jij erbij kwam.. H-het was zo... raar.... Ik zag ons allebei, volwassen, met een paar kittens erbij," Foxkit bloosde en keek naar achteren. Kittens. Hij wist niet of hij later wel kittens wou, veel te vermoeiend. De rest verraste hem niet zo erg. "Ik had ook zoiets, ik kreeg een flits dat ik jouw vermoordde ofzo en toen kwam er een gebroken hart." hij huiverde, "Zullen we nou maar gaan? Ik heb zin om de elders te pesten." plots klonk zijn stem uitdagend en ondeugend.

{Foxkit topic uit}


And I've been crying out for help.
I know I bite but I mean well
Can you see my disguise
I'm different inside

Stay Calm 2hf18ip
I am all alone, I'm surrounded by the fears
Haunted with shackles now they send me straight to tears
I'm not allowed to cry, 'cus they told me I would die
Oh no! They're getting near...

Help me...
Meet Fox
Rina -> Willowstorm -> Foxkit

Theme & Voice:
Terug naar boven Ga naar beneden
Flowerpaw,,
Member
Stay Calm DPKsfdL
ChocoEva
194
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender:
Rank:
Flowerpaw,,
BerichtOnderwerp: Re: Stay Calm   Stay Calm Icon_minitimevr 24 jul 2015 - 10:43

"Zullen we nou maar gaan? Ik heb zin om de elders te pesten," miauwde Foxkit ondeugend. Flowerkit begon te grijnzen. "Ja, laten we gaan!" miauwde ze en ze rende vrolijk het bosje uit. Ze sloot haar ogen tegen het felle zonlicht en toen ze vond dat het weer kon opende ze haar ogen weer. Ze rende verder over het kamp en ging bij de ingang van de elders den zitten. Ze keek naar Foxkit. Toen Foxkit er ook was stormde ze de den binnen en ging spelen.


Stay Calm 21bouqe
ᗯᕼᕮᑎ YOᑌ KIᒪᒪ ᗰᕮ, IT ᗯᗩᔕ YOᑌ ᗯᕼO KIᒪᒪᕮᗪ ᗰᕮ
ᗯᕼᕮᑎ YOᑌ ᗰᗩKᕮ ᗰᕮ ᔕᑌᖴᖴᕮᖇ, IT ᗯᗩᔕ YOᑌ ᗯᕼO ᗰᗩᗪᕮ ᗰᕮ ᔕᑌᖴᖴᕮᖇ
I ᗪOᑎ'T ᑕᗩᖇᕮ ᗯᕼᗩT YOᑌ ᗪO ᗯITᕼ ᗰᕮ, ᑕᗩᑌᔕᕮ ᗯᕼᕮᑎ YOᑌ ᗪO IT, IT'ᔕ YOᑌ

Extra:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Stay Calm
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan camp-
Ga naar: