Lucht-je-hartje



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Lucht-je-hartje

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 22 ... 44  Volgende
Lynxfang
StarClan
Lucht-je-hartje 29frujn
Doelinstellingen(Aims)
1886
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 92 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lynxfang
BerichtOnderwerp: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje Icon_minitimema 18 mei 2015 - 22:25


Te veel om te kunnen verdragen.

Terug naar boven Ga naar beneden
Innerbreeze
Member
Lucht-je-hartje 7GboMUO
Zoébeest
2371
Actief
I hold you in my heart

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moorrunner
Innerbreeze
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje Icon_minitimedi 19 mei 2015 - 21:47

Dat stomme kind in mijn klas, roddelen over mij, zoals elke dag daar, op school. Ik weet ondertussen ook al dat 'k stink, en dat haar vriendin d'r reukorganen niet meer werken. Ze lachen stiekem als 1 van haar vriendinnen naast mij moet zitten, of als ik naast haar kom zitten op de bank. Ik heb het wel door hoor. Maar ze ruikt blijkbaar niet aan haar vriendin, want die heeft nog niet gemerkt dat ze zelf ook stinkt. Zeg het dan gewoon in m'n gezicht, stom kind! Legt ze dan een super harde klemtoon op een zinnetje, 'já, ik weet óók niet hoe het komt dat mensen zich zelf níét góed ruiken, hóór! alsof ik niet weet dat het over mij gaat. Zeg dan gewoon ineens dat ik geen vrienden heb ofzo. Ze loopt zelf bij dezelfde mensen, ze is gewoon veel te bang om andere vrienden te maken, omdat ze over hen allemaal roddelt, zo schiet er natuurlijk niemand meer over hè! Stom mens dat ze is, dat ze is stopt met zeiken ofzo.
Terug naar boven Ga naar beneden
Clouddust
Member
Lucht-je-hartje E4bcc544d1c0c372aca72ec0122e8913
Jeltjee
501
Actief
If I told you that I loved you, tell me, what would you say? If I told you that I needed you, would you go away?

CAT'S PROFILE
Age: 17 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Clouddust
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje Icon_minitimeza 23 mei 2015 - 23:16

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Lucht-je-hartje Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank:
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje Icon_minitimezo 24 mei 2015 - 9:38

@Jeltje: alles wat je kan doen is er gewoon blijven zijn voor haar. Zorg dat ze dingen kwijt kan bij je, praat eventueel met dr wanneer ze die aandrang voelt. Je zou zelfs met zn twee naar andere dingen kunnen zoeken die ze kan doen als ze zich slecht voelt die niet schadelijk zijn. Uiteindelijk moet het van haar kant komen, dus controle zul jij er nooit over hebben, maar zolang ze weet dat er iemand voor dr is maakt dat al een heel verschil.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyber
Member
Lucht-je-hartje Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje Icon_minitimezo 24 mei 2015 - 20:14

@Jeltje, ik snap echt helemaal in welke situatie je zit. Zit een beetje in dezelfde situatie wegens 3 vriendinnen van me dat ook doen, waarvan 1 ik al mn hele leven ken en ze het pas na enkele jaren plots tegen me vertelde. Ik voel me ook rot dat ik hen niet kan helpen, nee dat klopt niet helemaal. 1 iemand woont vlakbij en ik spreek echt heel vaak met haar af om bij haar te zijn. Bij jouw is dat natuurlijk moeilijker, maar probeer af en toe in het weekend of in vakanties eens af te spreken en iets leuks met haar te doen zodat ze die dagen heeft dat ze lol heeft en erop terug kan kijken hoe leuk het leven eigenlijk kan zijn. Ik kan enkel zeggen, net zoals waz, dat je veel met haar moet texten of bellen of skypen op die momenten dat ze je nodig heeft en ook natuurlijk gewoon tussendoor. Maar echt veels succes meid <33
Terug naar boven Ga naar beneden
Clouddust
Member
Lucht-je-hartje E4bcc544d1c0c372aca72ec0122e8913
Jeltjee
501
Actief
If I told you that I loved you, tell me, what would you say? If I told you that I needed you, would you go away?

CAT'S PROFILE
Age: 17 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Clouddust
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje Icon_minitimezo 24 mei 2015 - 20:41

Dank je wel Waz en Laura c:
ik praat ontzettend veel met haar en gisteravond ging het al veel beter alleen soms heeft ze van die momenten dat ze echt even flipt en het er allemaal uit moet. Haar mentor is erachter gekomen een paar weken geleden dus ze gaat binnenkort ook in therapie en dan gaan ze samen manieren vinden om haar te uiten zeg maar. Ik heb ook wel eens ooit een nagelschaartje gepakt en wat keline krasjes gemaakt (die nu inmiddels al weg zijn yay xD) maar dat was omdat ik mezelf even niet in de hand had. We hebben elkaar beloofd, toen ik bij haar kwam slapen, dat we het niet meer zouden doen en ze was er zo van overtuigd maar het moest er ff uit, en ik neem het haar niet kwalijk, maar ze helpt er alleen zichzelf mee. Ik probeer er zoveel mogelijk voor haar te zijn en ze heeft gezegd dat ik een goed vertrouwenspersoon ben om tegen aan te praten en daar ben ik heel erg trots op c':
Terug naar boven Ga naar beneden
Walnutdrop
Member
Lucht-je-hartje DPKsfdL
Luca
1091
Actief
“Spread your arms and always trust your cape.”

CAT'S PROFILE
Age: 25 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Walnutdrop
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje Icon_minitimezo 24 mei 2015 - 20:45

Lieve Jeltje, daar mag je ook zeker trots op zijn! Ik heb een vriendin die zich zichzelf uithongerd en snijd enzo. Ze heeft zichzelf zelfs een keer gedwongen om in een ijs koud bad te gaan liggen, waar ze uiteindelijk gevaarlijk onderkoeld van is geraakt omdat ze slechts een stukje chocola op had. Ik weet hoe moeijlijk het is om zo een vriendin te hebben die zichzelf alleen maar pijn doet. Wees er gewoon voor haar en luister als het moet c: Verder is het belangrijk dat je natuurlijk plezier met haar heb, zodat ze misschien wat afgeleid word van haar problemen! Maar volgens mij doe je het al ontzettend goed c:

Je kan met altijd Pmen als je ergens mee zit <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Innerbreeze
Member
Lucht-je-hartje 7GboMUO
Zoébeest
2371
Actief
I hold you in my heart

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moorrunner
Innerbreeze
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje Icon_minitimema 25 mei 2015 - 14:40

@Jeltje, Ik heb ook een vriendin die zichzelf snijd. Ze heeft veel problemen thuis, en ik kan niet stoppen met naar die arm te kijken. Ik bied haar altijd eten aan, als ze niets bij heeft. Ik probeer haar zo blij mogelijk te maken, en zodat ze haar hart kan luchten bij mij. Ik chat vaak met haar en zeg als ze het moeilijk heeft geruststellende dingen, zodat ze zich minder gaat snijden. ik wil laten zien dat een een vriendin heeft waar ze op kan uithuilen, en ik twijfel vast niet dat jij dat ook bent voor jou vriendin c: succes <3 Als er iets is, ik sta open ^-^
Terug naar boven Ga naar beneden
'Swiftpaw
Member
Lucht-je-hartje DPKsfdL
Lolo [Loïs]
235
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 Moons
Gender:
Rank:
'Swiftpaw
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje Icon_minitimema 25 mei 2015 - 16:38

UGH
soms heb ik zo het gevoel dat ik te kinderachtig ben voor RPG-en haha
Sorry, niet echt een probleem of zo, maar meh
heb steeds het gevoel dat mensen me irritant vinden, of me negeren of idk

Terug naar boven Ga naar beneden
Bluewisp
Founder
Lucht-je-hartje LM31bul
Sanne (:
2461
Be balanced

CAT'S PROFILE
Age: 34 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Bluewisp
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje Icon_minitimema 25 mei 2015 - 17:02

Niks van waar hoor, zelfs ik heb dat soms Loïs ;]
Terug naar boven Ga naar beneden
'Swiftpaw
Member
Lucht-je-hartje DPKsfdL
Lolo [Loïs]
235
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 Moons
Gender:
Rank:
'Swiftpaw
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje Icon_minitimema 25 mei 2015 - 17:08

N'aww thanks C:
Terug naar boven Ga naar beneden
Graywing
Member
Lucht-je-hartje DPKsfdL
Endria
886
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 2 Years
Gender:
Rank:
Graywing
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje Icon_minitimema 25 mei 2015 - 18:31

Ik denk dat iedereen daar wel eens last van heeft^^ En ik vind je trouwens een geweldige RPG'er.
Terug naar boven Ga naar beneden
'Swiftpaw
Member
Lucht-je-hartje DPKsfdL
Lolo [Loïs]
235
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 Moons
Gender:
Rank:
'Swiftpaw
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje Icon_minitimema 25 mei 2015 - 19:20

Echt? Aww thank ya <33
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightningmoon
Member
[img][/img]
juno
315
Actief
Boop!

CAT'S PROFILE
Age: 36 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lightningmoon
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje Icon_minitimedi 26 mei 2015 - 17:02

Het moment dat je vriendind die je al kent vanaf de peuterspeelzaal bekent maakt dat ze naar amerika gaat verhuizen. Ze komt wel terug als ze klaar is met de middelbare. Maar dan zie ik haar veel te lang niet. :c
Terug naar boven Ga naar beneden
Whitelion
Dark forest
Lucht-je-hartje BBTakD
Bunny
2041
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 70 moons // Ageless
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Whitelion
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje Icon_minitimedi 26 mei 2015 - 17:07

@Juno
Dat is natuurlijk niet zo fijn voor jou, maar met het internet heb je meer dan genoeg mogelijkheden om contact te houden! Je kunt (video)chatten, of elkaar bellen. Het is net of ze nog hier is, maar dan niet xD probeer ook blij met haar te zijn en de positieve kanten te zien: Ik bedoel, het is Amerika xD Het is ver, maar persoonlijk vind ik het een geweldig land. Je overleeft het allebei wel meis <'3
Terug naar boven Ga naar beneden
Cole
Member
Lucht-je-hartje Ccbfc1a1e90f5700e26b3595cca28989
Hannah
553
Actief
I do it all the time

CAT'S PROFILE
Age: 35 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cole
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje Icon_minitimedi 26 mei 2015 - 17:07

Nawh sterkte Juno! <3
Het is moeilijk als mensen verhuizen, maar gelukkig is er internet om contact te houden, zoals Bunny zegt. ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightningmoon
Member
[img][/img]
juno
315
Actief
Boop!

CAT'S PROFILE
Age: 36 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lightningmoon
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje Icon_minitimedi 26 mei 2015 - 17:08

bedankt iedereen! het staat nog niet vast, maar zo voelt t wel:/
Terug naar boven Ga naar beneden
Clouddust
Member
Lucht-je-hartje E4bcc544d1c0c372aca72ec0122e8913
Jeltjee
501
Actief
If I told you that I loved you, tell me, what would you say? If I told you that I needed you, would you go away?

CAT'S PROFILE
Age: 17 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Clouddust
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje Icon_minitimewo 27 mei 2015 - 18:37

Spoiler:


Ik ben verder okay hoor c: ik moest dit even kwijt want dat laatste zit me echt heel erg dwars.
Sorry voor het lange bericht, ik hoop dat iemand me kan helpen ;u;
Terug naar boven Ga naar beneden
Innerbreeze
Member
Lucht-je-hartje 7GboMUO
Zoébeest
2371
Actief
I hold you in my heart

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moorrunner
Innerbreeze
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje Icon_minitimewo 27 mei 2015 - 18:45

@Jeltje, Ugh, ik ben zo slecht in mensen helpen :c maar ik probeer c: Overtuig je ouders eens om echt, in een apart kamertje te praten, rustig, om je hart eens te luchten, wat je denkt over wat je dan doet. Dat je ouders het beter proberen te begrijpen, en je kunnen helpen. Zeg wat je denkt op dat moment dat mensen je vragen te stoppen, en wat je voelt vanbinnen. Probeer ze uit te leggen wat je op dat moment wilt, en wat er dan dus niet gaat. zo proberen ze je meer en meer te begrijpen. Doe het wel op een rustige manier, zodat ze volgen. Ga dan even praten met je broertje, en probeer ze dan zo een beetje het te laten snappen. Ik hoop dat ik een goede tips waren <'3 c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Poppywhisker
Member
Lucht-je-hartje DPKsfdL
107

CAT'S PROFILE
Age: 13 m o o n s.
Gender:
Rank:
Poppywhisker
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje Icon_minitimedo 28 mei 2015 - 9:09

Ik moet even een paar dingetjes kwijt.

xx:


Laatst aangepast door Poppywhisker op zo 16 jun 2019 - 21:10; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Lucht-je-hartje
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 44Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 22 ... 44  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: