Lucht-je-hartje - Pagina 7



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Lucht-je-hartje

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 25 ... 44  Volgende
Canarypaw
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 7 Tumblr_o7cr3fCBfv1uvcgjlo3_250
Endria
248
Actief
We will be everything that we'd ever need
Don't tell me, tell me what I feel
I'm real and I don't feel like boys

CAT'S PROFILE
Age: 8 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Canarypaw
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 7 Icon_minitimema 3 aug 2015 - 21:38

Marieke, als je het gevoel hebt dat de gesprekken met je psychiater je niet helpen of dat je niet op je gemak bij hem bent moet je echt om een ander vragen. Die mensen zijn ook niet allemaal even goed. Sinds ik een kind ben heb ik al therapie vanwege mijn autisme, en dat vond ik nooit erg omdat de vrouw die dan elke maand erg aardig en enthousiast was, maar op de middelbare school ging kreeg ik een nieuwe. Het was ook in de tijd dat ik me wat zekerder over mezelf begon te voelen en ook vrienden begon te maken, maar toen ik haar voor het eerst sprak begon ze er meteen in te douwen dat ik een autist was, en precies moest weten wat er mis met was terwijl ik eindelijk het gevoel kreeg dat ik er bij hoorde en 'normaal' was. Na een haf jaar ben ik ook gestopt met therapie, maar dankzij haar heb ik drie jaar later nog steeds het gevoel dat ik een freak ben.


Lucht-je-hartje - Pagina 7 6xvodx
Thanks Dani!
Terug naar boven Ga naar beneden
Slate
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 7 23245374_84ILqMzcRRzNP9X
Mari
5162
Afwezig
Finally Home.

CAT'S PROFILE
Age: 43 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Slate
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 7 Icon_minitimedi 4 aug 2015 - 21:17

WAAROM IS ER DE HELE TIJD EEN GEDACHTE IN MIJN HOOFD DIE ZICH BIJNA DE HELE TIJD HERHAALD EN WAAROM MAG IK VAN MEZELF GEEN HULP AANNEMEN/ZOEKEN?!


Lucht-je-hartje - Pagina 7 JXzosG

stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Slate
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 7 23245374_84ILqMzcRRzNP9X
Mari
5162
Afwezig
Finally Home.

CAT'S PROFILE
Age: 43 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Slate
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 7 Icon_minitimedi 4 aug 2015 - 21:29

Waarom ben ik zo'n stom persoon die geen hulp accepteert?
Waarom blijf "ik" mezelf vertellen dat ik gek ben, dat ik dom ben, dat ik niets goed kan en waardeloos ben?
Waarom geloof ik die bullshit terwijl ik weet dat het niet waar is?
Waarom leef ik überhaupt nog? Ja, daar weet ik het antwoord wel op: Ik ben TE FKING LAF! TE BANG OM EEN LAATSTE KEER IETS VOOR MEZELF TE DOEN!

Ik wil hier weg, weg van dit leven.. Ik geloof in een soort reïncarnatie en ik wil een nieuwe start, beginnen met een schone lei


Lucht-je-hartje - Pagina 7 JXzosG

stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowypaw
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 7 DPKsfdL
Sharon
194
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Snowypaw
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 7 Icon_minitimedi 4 aug 2015 - 22:28

Fisheye schreef:
Waarom ben ik zo'n stom persoon die geen hulp accepteert?
Waarom blijf "ik" mezelf vertellen dat ik gek ben, dat ik dom ben, dat ik niets goed kan en waardeloos ben?
Waarom geloof ik die bullshit terwijl ik weet dat het niet waar is?
Waarom leef ik überhaupt nog? Ja, daar weet ik het antwoord wel op: Ik ben TE FKING LAF! TE BANG OM EEN LAATSTE KEER IETS VOOR MEZELF TE DOEN!

Ik wil hier weg, weg van dit leven.. Ik geloof in een soort reïncarnatie en ik wil een nieuwe start, beginnen met een schone lei

Doe maar rustig Marieke, ik ken het gevoel. Ik vertel mezelf ook al jaren dat ik dik, raar en dom ben. Ik zal nooit een vriendje kunnen krijgen, ik ben waardeloos op deze planeet, was een foutje van m'n ouders etc. Ik heb wel eens een soort aanval met die gedachtes, inclusief zelfmoordneigingen etc.
Je bent niet laf, iedereen heeft een doel in dit leven en is hier niet voor niets. Je gaat je roeping nog vinden en gaat dan vooral denken: wth, waarom heb ik hier niet eerder aan gedacht?
Schrijven helpt mij bijvoorbeeld heel erg, en ik praat open over alles wat ik heb meegemaakt, tenminste als ze er naar vragen. Ik maak er geen probleem van om te vertellen dat ik een eetstoornis heb, dat ik al een slecht zelfbeeld heb sinds ik me kan herinneren en zelfmoordgedachten en -neigingen heb sinds groep 5. Mensen schrikken vaak, maar erover praten is goed. Je bent niet de enige c: ! En ik ben ook iemand die liever geen hulp accepteert, maar ik praat nu wel met m'n schoolmaatschappelijk werkster, ze is superaardig en totaal niet opdringerig. Ik had ook geen klik met de kerel hiervoor, maar nu gaat het prima. Probeer te accepteren dat ze je alleen maar proberen te helpen, hoe moeilijk je dat ook vindt.

Ik hoop dat je hier iets aan hebt c: !


Sassyrose || Snowypaw || Breakingkit
Lucht-je-hartje - Pagina 7 14tx8h4
They say we're losers and we're alright with that
We are the leaders of the not coming back's
But we're alright though
Yeah, we're alright though
We are the kings and the queens of the new broken scene
Yeah, we're alright though
Lucht-je-hartje - Pagina 7 DCitG1X
Terug naar boven Ga naar beneden
Liongaze
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 7 Tumblr_o9biorsVGP1qa66ugo4_250
Els
366
Actief
I had a purpose then, pursing the path to catalyze our dream
But it’s a winding road, where you stumble and sway your way amongst the crowd

CAT'S PROFILE
Age: 26 manen
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Liongaze
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 7 Icon_minitimedo 6 aug 2015 - 18:54

X:




::
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyber
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 7 Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 7 Icon_minitimedo 6 aug 2015 - 21:55

@Julia, meid als je veel nachtmerries hebt moet je eens met me praten, via fb, sms of wc pb. Mijn leven was gedompeld en gevangen in nachtmerries tot enkele weken geleden. Elke dag, soms wel 3 nachtmerries in 1 nacht. Soms zelfs zelfmoordnachtmerries. Het verpeste mijn leve. Maar ook als dat maar een klein probleem voor je is begrijp ik je volledig meid, ik heb net een terugval of twee achter de rug en nu gaat het wat beter maar ik Weet dat ik terug een terugval ga hebben begin september door school. Stress geeft me misselijkheid en dat gevoel, heel de dag lang tot savonds 8 uur is echt niet mee te leven. En ook weer nieuwe school dus ik moet nieuwe vrienden zoeken etc. Meid terugvallen zijn zwaar, ik kan het weten. Blijf geloven dat je dit jaar wel haalt en houdt je voor toch nog dit jaar af te maken, en volgend jaar en volgend jaar. Hou vol door je karakter, je eigenheid. Je bent speciaal, mooi, lie, en hebt zoceel dingen die jouw eigen zijn. Dingen die bij je persoonlijkheid horen. Deze dingen kunnen niet vervangen worden? Je hoort hier op deze wereld, je bent het waard om voor te vechten, tegen je terugval.ik ben er voor je.
--


Lucht-je-hartje - Pagina 7 AdnfjaLucht-je-hartje - Pagina 7 10pvxmwLucht-je-hartje - Pagina 7 2gxnp75Lucht-je-hartje - Pagina 7 10pvxmwLucht-je-hartje - Pagina 7 Cyber_pixelLucht-je-hartje - Pagina 7 10pvxmwLucht-je-hartje - Pagina 7 34nodx3Lucht-je-hartje - Pagina 7 10pvxmwLucht-je-hartje - Pagina 7 Teeth_dogs
Lucht-je-hartje - Pagina 7 33esl5k
23/10/2015 - 1096 rpg posts
Read my backstory: https://www.warriorcatsnl.com/t17759-cyber-wolf-of-territory
other:


Laatst aangepast door Cyber op ma 17 aug 2015 - 15:42; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Lucht-je-hartje - Pagina 7 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank:
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 7 Icon_minitimevr 7 aug 2015 - 4:42

En wie kan er niet slapen? Deze meid hier.

Vandaag, of eigenlijk gister, kreeg ik overdag opeens een telefoontje van mn oma. Mn ouders waren de hond uitlaten en ze kon mn moeder niet bereiken en ze was helemaal overstuur. En als ik zeg overstuur, dan is dat voor mijn oma heel wat, want ze is zo'n beetje de meest nuchtere persoon die ik ken over like alles. Ze schrikt niet snel, ze wordt niet snel emotioneel. Ze wilde mn moeder bellen omdat mijn opa gevallen zou zijn in een kelder bij een winkel en hij verloor heel veel bloed en zou naar t ziekenhuis worden gebracht, of mn moeder zo snel mogelijk wilde komen. Oke, mensen die zijn geschrokken overdrijven meestal snel, maar ik weet van mijn oma dag ze niet even heftig zou reageren waar andere mensen dat wel op doen. Ik mijn moeder bellen, kreeg haar wel te pakken, die is vervolgens meteen daarheen gegaan meg mijn broertje. Nu kwam mijn vader thuis, die was ook bij hen toen mijn moeder belde met mijn oma en die had het over meerdere ambulances en zelfs een traumahelicopter. Ik maakte me al behoorlijk zorgen, maar vanaf dat moment begon ik me echt te bedenken dat ik waarschijnlijk mijn opa kwijt was. Steeds meer nieuws gekregen over whatsapp, alle familie kwam van her en der aangeraced. Mn moeder nog een paar keer naar mn vader gebelt en uiteindelijk is hij er ook heen gegaan.

Het bleek dat ze ergens wat aan het drinken waren op een terrasje en hij zou gaan afrekenen. Die mensen van het café waren echter vergeten het luik van de kelder te sluiten of daar iets voor te zetten om mensen te waarschuwen. Je raad het al. Mijn opa rekent af en stapt opzij dat gat in. De klap was zo hard dat hij een breuk in zijn schedel heeft, een grote hersenbloeding en nu in coma ligt in het ziekenhuis. Ja hij was al in de 80 en ook niet de gezondste meer, maar om hem op zo'n manier, in één keer kwijt te zijn. M'n maag ligt er al de hele avond van in de knoop en nog besef ik nog niet helemaal dat ik hem kwijt ben. Morgen gaan we waarschijnlijk naar het ziekenhuis, maar de dokters hebben sowieso al gezegd dat er niets meer aan te doen valt.

Ik voel me gewoon zo Foxdung.. Misselijk, terwijl k net nog honger had omdat k bijna de hele dag niks heb gegeten. K heb t gevoel dat k alles er elk moment uit kan gaan gooien. K kan geen oog dicht doen of ik zie alles gewoon voor me. Hij heeft waarschijnlijk niks gevoeld, maar toch. K ben er ziek van. K wil m nog niet kwijt..


Lucht-je-hartje - Pagina 7 RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashdrizzle
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 7 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 Moons old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 7 Icon_minitimevr 7 aug 2015 - 5:07

Oh Jezus Waz dat is echt een heftig verhaal ..
Gosh.. echt heel veel sterkte en ik hoop echt voor je, al is t een kleine kans, dat hij het redt. Echt heel naar dat dit je overkomt .. :/
Echt heel veel sterkte en duizend hugs <3


Ashdrizzle | Cedarfrost | Reedpaw | Hawkscream
Lucht-je-hartje - Pagina 7 VVFGF9o

jij klikt dr op:
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Lucht-je-hartje - Pagina 7 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank:
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 7 Icon_minitimevr 7 aug 2015 - 5:17

Thanks Soof <3
Hij gaat het niet redden though. We gaan juist naar het ziekenhuis om te overleggen of ze alle apparatuur van hem af kunnen halen. Zijn pacemaker is bijvoorbeeld al uitgezet. Op zijn optimistisch zou het namelijk zijn dat als hij wakker zou worden, hij niets meet van taal zou begrijpen, dus niet kunnen praten, lezen etc. Dat wenst niemand hem toe en hij had dat zelf ook niet gewild. Het zou egoïstisch zijn om voor zoiets door te gaan en dat is echt in het meest optimistische geval ook.


Lucht-je-hartje - Pagina 7 RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashdrizzle
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 7 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 Moons old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 7 Icon_minitimevr 7 aug 2015 - 6:55

Ja inderdaad, dat is zeker naar als het nog neigt naar die optimistische optie. Deze kwesties zijn altijd zo naar, maar het is wel goed dat er al kinda een beslissing over is genomen en er niet nog heel lang over gediscussieerd wordt.
Maar nogmaals super veel sterkte :c de narigheid is de wereld helaas nog niet uit :I


Ashdrizzle | Cedarfrost | Reedpaw | Hawkscream
Lucht-je-hartje - Pagina 7 VVFGF9o

jij klikt dr op:
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyber
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 7 Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 7 Icon_minitimevr 7 aug 2015 - 14:48

Oh Waz meid, ik weet hoe het is om iemand te verliezen. Althans bijna bijna te verliezen. Maar dat van jouw moet nog tienduizend keer erger zijn om te weten dat hij het ook echt niet gaat redden waarschijnlijk. Bij mij had mijn tante, waarmee ik een hechte band heb, kanker. Al een tijdje, met ups en downs. Ze ging stoppen met chemo en we wisten allemaal zeker dat ze dr eigen doodsbrief opgesteld had zo te zeggen :/ alleen is ze (nog) niet gestopt met chemo en red ze het hoop ik wel. Van jouw moet zo erg zijn, echt al mijn respect en spijt voor je. Neem rustig de tijd om dit te verwerken, want familie is en blijft familie en dat is speciaal voor een mens hé. Neem mooi afscheid <'3


Lucht-je-hartje - Pagina 7 AdnfjaLucht-je-hartje - Pagina 7 10pvxmwLucht-je-hartje - Pagina 7 2gxnp75Lucht-je-hartje - Pagina 7 10pvxmwLucht-je-hartje - Pagina 7 Cyber_pixelLucht-je-hartje - Pagina 7 10pvxmwLucht-je-hartje - Pagina 7 34nodx3Lucht-je-hartje - Pagina 7 10pvxmwLucht-je-hartje - Pagina 7 Teeth_dogs
Lucht-je-hartje - Pagina 7 33esl5k
23/10/2015 - 1096 rpg posts
Read my backstory: https://www.warriorcatsnl.com/t17759-cyber-wolf-of-territory
other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Slate
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 7 23245374_84ILqMzcRRzNP9X
Mari
5162
Afwezig
Finally Home.

CAT'S PROFILE
Age: 43 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Slate
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 7 Icon_minitimevr 7 aug 2015 - 20:35

Mijn beste vriendin is vandaag hier en blijft logeren, maar ik heb het gevoel dat zij "beste vriend(in)" verdiend die beter is dan mij.. A.K.A. Ik ben niet iemand met wie je (beste) vrienden wil zijn, want ik doe alleen maar dingen die ik zelf wil en pas me nauwelijks aan aan andere mensen ;-;


Lucht-je-hartje - Pagina 7 JXzosG

stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Whisperwind
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 7 DPKsfdL
GAB MCGABS
948
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 44 Moons
Gender:
Rank:
Whisperwind
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 7 Icon_minitimevr 7 aug 2015 - 22:38

Ashdrizzle schreef:
Whispersong schreef:
I want love...
But I will never get the love I want...
Because the love I want doesn't exist (and probably never will)...
Whatsup?

Ik wou dat ik dat in normale woorden kan uitleggen, want ik zou echt niet weten hoe ik het moet verwoorden.
Een mate van eenzaamheid breekt me zo onderhand af, maar relaties begin ik niet aan omdat ik zelf gewoon weird ga doen en het van de klif af duw daarmee

@Waz
Sterkte meis,
Ik weet verder niet wat ik nog meer tegen je kan zeggen
Terug naar boven Ga naar beneden
Arrowthrill
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 7 DPKsfdL
Queen Wazz
285
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 34 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Arrowthrill
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 7 Icon_minitimevr 7 aug 2015 - 22:44

Thanks again Soof en dankje Laura en Gaby.
Ik heb vandaag afscheid genomen en de hele dag met m'n familie gezeten, dus ik voel me er al iets beter over, gewoon omdat ik met iedereen heb kunnen praten enzo. Waarschijnlijk gaat hij vanacht dood, dus heeft ie ook niet lang meer hoeven liggen daar. Al is hij toch niet meer bij enzo, t is wel n beter gevoel als t over is.

Mijn moeder appt me net dat hij is overleden.


Lucht-je-hartje - Pagina 7 Plfiha1
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Sushi
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 7 DPKsfdL
Tess'
2700
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Sushi
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 7 Icon_minitimevr 7 aug 2015 - 22:49

Ooh god, Wazz
Sterkte meis, we zijn hier allemaal voor je als je iets nodig hebt. Als je iemand nodig hebt op mee te praten ik sta altijd voor je open.
Voor nu heel veel sterkte aan jou en je familie, ik ben blij dat je teminste afscheid van hem hebt kunnen nemen, dat geeft vaak toch wel sneller een gevoel van rust.



私は最高だ
Lucht-je-hartje - Pagina 7 2cf2wytLucht-je-hartje - Pagina 7 Oa4wv7
Bene facis, sum nimis terribilis

:stuff and things:
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowcrystal
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 7 DPKsfdL
Miss Pettyfer
4632
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ♥ 28 Moons ♥
Gender:
Rank:
Snowcrystal
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 7 Icon_minitimevr 7 aug 2015 - 22:49

Gecondoleerd Waz en heel veel sterkte <3




Lucht-je-hartje - Pagina 7 Vg7cih
Lucht-je-hartje - Pagina 7 U7aw
Theme & Voice:

extra's:
Terug naar boven Ga naar beneden
Arrowthrill
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 7 DPKsfdL
Queen Wazz
285
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 34 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Arrowthrill
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 7 Icon_minitimevr 7 aug 2015 - 22:57

Thanks guys! It means a lot to me. <3


Lucht-je-hartje - Pagina 7 Plfiha1
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Slate
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 7 23245374_84ILqMzcRRzNP9X
Mari
5162
Afwezig
Finally Home.

CAT'S PROFILE
Age: 43 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Slate
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 7 Icon_minitimevr 7 aug 2015 - 22:58

Gecondoleerd Waz..
---------
And meanwhile I am feeling like a terrible person again...


Lucht-je-hartje - Pagina 7 JXzosG

stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Springtrap
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 7 DPKsfdL
Koala Beer Stephie
127
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24,5 moons
Gender:
Rank:
Springtrap
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 7 Icon_minitimevr 7 aug 2015 - 23:00

Fisheye schreef:
Gecondoleerd Waz..
---------
And meanwhile I am feeling like a terrible person again...

Why?


Lucht-je-hartje - Pagina 7 SMaF34J
Meet Springtrap


Theme & Voice & other:


Springtrap in emotional mood:


2 Fab 4 U:

Terug naar boven Ga naar beneden
Slate
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 7 23245374_84ILqMzcRRzNP9X
Mari
5162
Afwezig
Finally Home.

CAT'S PROFILE
Age: 43 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Slate
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 7 Icon_minitimevr 7 aug 2015 - 23:05

Springtrap schreef:
Fisheye schreef:
Gecondoleerd Waz..
---------
And meanwhile I am feeling like a terrible person again...

Why?
Ik zet het in een spoiler, het zijn quotes van eerder door mij geplaatste berichten hier:


Lucht-je-hartje - Pagina 7 JXzosG

stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Lucht-je-hartje
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 7 van 44Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 25 ... 44  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: