Lucht-je-hartje - Pagina 33



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Lucht-je-hartje

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 38 ... 44  Volgende
Sacredfire
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 33 DPKsfdL
A N N I - S E N S E I
111
Actief
"If the elevator to success is broken, take the damn stairs."

CAT'S PROFILE
Age: && 19 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Sacredfire
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 33 Icon_minitimedi 3 jan 2017 - 14:57

16 kilo in 3 maanden is idd echt heel veel. Ik val niet zoveel af per jaar omdat ik vaak een heel stuk omlaag ga en dan weer omhoog, maar ik kom niet evenveel aan als dat ik afval, dus ik verlies langzamerhand wel best wat gewicht. Vrijdag ga ik naar de huisarts om bloed te laten prikken, zien of er dan wat uit komt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Oceanstar
StarClan
Lucht-je-hartje - Pagina 33 29puumf
~Butter(fly)~
3426
Actief
~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~

CAT'S PROFILE
Age: ~35 moons[Forever]~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Oceanstar
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 33 Icon_minitimedi 3 jan 2017 - 16:24

Blèh:
Terug naar boven Ga naar beneden
Draco
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 33 6C8eXtE
Kaiden
1966
Actief
We are outgunned
Outmanned
Outnumbered
Outplanned

CAT'S PROFILE
Age: 26 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Draco
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 33 Icon_minitimewo 4 jan 2017 - 12:24

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Blurryface
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 33 Tumblr_pbpkdy1CTe1wuer88o6_400
H
612
Actief
Jumpsuit, jumpsuit
Cover me

CAT'S PROFILE
Age: 17 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Blurryface
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 33 Icon_minitimevr 6 jan 2017 - 21:08

Ik heb het gevoel dat 2017 erger wordt dan 2016 als het al voor mij zó erg begint
Terug naar boven Ga naar beneden
Draco
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 33 6C8eXtE
Kaiden
1966
Actief
We are outgunned
Outmanned
Outnumbered
Outplanned

CAT'S PROFILE
Age: 26 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Draco
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 33 Icon_minitimedi 10 jan 2017 - 17:35

You'd think I'd be able to spend some money cause I have so much
But having to pay more for the train because I forgot to check out almost made me cry
I literally just can't spend money
Terug naar boven Ga naar beneden
Runningtime
StarClan
Lucht-je-hartje - Pagina 33 GTmtn3W
Hah, no
282
Actief
Maybe you were my blue moon,
maybe I let go too soon.
Running from what could be,
so terrified of happy,

CAT'S PROFILE
Age: ϟ forever
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Runningtime
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 33 Icon_minitimezo 15 jan 2017 - 18:31

Wanneer je Ptsd hebt, je cijfers dreigend omlaag gaan, je door iedereen gedrukt wordt en echt zeer chaotisch bent :')
Terug naar boven Ga naar beneden
Soulkit
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 33 DPKsfdL
Hamilton-trash
31
Actief

CAT'S PROFILE
Age: About 2 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Soulkit
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 33 Icon_minitimezo 15 jan 2017 - 20:15

...:
Terug naar boven Ga naar beneden
Rattlesnout
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 33 DOBcsak
beertje
111
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ◄ 36 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Rattlesnout
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 33 Icon_minitimezo 15 jan 2017 - 20:23

Heee Soulkit

Als je gezond wilt zijn en dus op een goed gewicht wilt zitten moet je even kijken naar je leeftijd en lengte. Dan kun je je BMI checken. Voor 15-16-17 jarigen is het héél normaal om boven de 50 te zitten. Der onder is zelfs ongezond. Ik hoop dat je je niet dik vind, want ik ben er zeker van dat je dat niet bent. Probeer altijd je gewicht doel te verhogen. 35 is te ver eronder, probeer dan 40. Later als je weer normaal eet en je komt bijvoorbeeld bij. Streef dan naar 45 enzoverder. Iedereen moet wat vet op slaan c:. Je kunt bijvoorbeeld niet van je moeder verwachten dat ze 50 kg weegt. Probeer ook niet super veel aan die weegschaal te denken. Probeer bijvoorbeeld 3 keer per week op de weegschaal te staan en bouw dan af. Later als je boven de 40 jaar zit, moet je wel weer eens wat meer op die weegschaal staan (zegt mn mama altijd). Je bent nu nog jong en fit, geniet ervan!
Terug naar boven Ga naar beneden
Vitani
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 33 9vd3kn
M
1126
Actief
"Chew bubble gum like a boss"

CAT'S PROFILE
Age: 39 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Vitani
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 33 Icon_minitimema 16 jan 2017 - 18:46

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Amare
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 33 6ed8846d44294c3f73674c55fcc162ed.960x960x1
Eline
695
Actief
No use getting angry at the way that you're wired

CAT'S PROFILE
Age: ❥ 62 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Amare
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 33 Icon_minitimedi 17 jan 2017 - 14:49

Spoiler:
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Blurryface
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 33 Tumblr_pbpkdy1CTe1wuer88o6_400
H
612
Actief
Jumpsuit, jumpsuit
Cover me

CAT'S PROFILE
Age: 17 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Blurryface
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 33 Icon_minitimevr 20 jan 2017 - 20:15

Horen vrienden je onzeker te laten voelen?
Ik heb geen idee,
maar ik moet volhouden want volgende week moet ik naar haar toe en het mag niet ongemakkelijk blijven
Maar soms houd het gewoon op
Terug naar boven Ga naar beneden
Blurryface
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 33 Tumblr_pbpkdy1CTe1wuer88o6_400
H
612
Actief
Jumpsuit, jumpsuit
Cover me

CAT'S PROFILE
Age: 17 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Blurryface
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 33 Icon_minitimezo 29 jan 2017 - 11:39

Blurrypaw schreef:
Horen vrienden je onzeker te laten voelen?
Ik heb geen idee,
maar ik moet volhouden want volgende week moet ik naar haar toe en het mag niet ongemakkelijk blijven
Maar soms houd het gewoon op

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Easepaw
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 33 9Gq6r5F
|-/annah
14
Actief
Take me back to the basics
and the simple life
Tell me all of the things that
make you feel at ease

CAT'S PROFILE
Age: 10 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Easepaw
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 33 Icon_minitimema 30 jan 2017 - 17:47

Blurrypaw schreef:
Blurrypaw schreef:
Horen vrienden je onzeker te laten voelen?
Ik heb geen idee,
maar ik moet volhouden want volgende week moet ik naar haar toe en het mag niet ongemakkelijk blijven
Maar soms houd het gewoon op

Spoiler:



Je probeerde me pijn te doen
maar ik zag het aankomen
for you
I'm bulletproof
Terug naar boven Ga naar beneden
Zealspark
StarClan
Lucht-je-hartje - Pagina 33 PCAssxW
Chi
2725
Actief
the soul that sees beauty may sometimes walk alone

CAT'S PROFILE
Age: 34 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Zealspark
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 33 Icon_minitimezo 12 feb 2017 - 21:14

Zucht..

Soms wil je gewoon terug naar die tijd dat het opstaan - naar school gaan - terug thuiskomen en tv kijken was. En dan stiekem na de slaaptijd uren nog op de Nintendo spelen met je broer... Snoepjes en ijsjes stelen en in de zomer nog tot 10u samen buitenspelen. Soms wil je gewoon terug naar die zorgeloze tijd, maar langs de andere kant ook weer niet. Aangezien je dan alles opnieuw moet meemaken. Nu ben je eindelijk al zover gekomen, maar sta je op het punt dat een dag ertussenuit gewoon niet meer mogelijk is. Soms wil je nu gewoon slapen, tv kijken en snoep eten tot je niet meer kunt. Slechts één dag doen alsof de wereld niet bestaat. Maar dat gaat nu helaas niet meer. Als het niet paardrijden is wat tegenwoordig eerder een verplichting is geworden, dan zijn het familie feesten. Als het geen familiefeesten zijn dat is het schoolwerk. En als het geen schoolwerk is dan is het afspreken met je vrienden. iets waar je niet tussenuit kunt komen of je wordt al direct als het buitenbeetje aanschouwt. Op school wordt je verplicht sociaal te zijn, extravert. Of je bent eveneens het buitenbeetje.

Er is gewoon geen enkel moment meer waarin je even je "muren" kunt laten zakken, je jezelf even kunt zijn en kunt genieten van een moment van rust.

Maar achja, dat is zeker het leven van een zeventienjarige die bijna 18 wordt zeker? En alhoewel ik zekerst niet ontevreden ben met hoe alles nu is, wil ik gewoon weer één dag in het verleden leven. :c
Terug naar boven Ga naar beneden
Innerstar
StarClan
Lucht-je-hartje - Pagina 33 R0nBhw9
Nathalie
4728
Afwezig
"True leader don't create followers, they create more leaders"

"My silience could mean that you're not worth the argument"

CAT'S PROFILE
Age: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in Starclan
Gender: She-cat ♀
Rank:
Innerstar
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 33 Icon_minitimema 13 feb 2017 - 3:15

Lieve, lieve Chi,

Ik begrijp goed hoe je je voelt, maar zoals je nu leeft, niet jezelf bent gaat enorm vermoeien en wie weet tot wat dat nou weer lijdt. Serieus, ik geef je de tip mee juist jezelf te zijn. I stopped caring about what others think. Daardoor weet ik wie mijn vrienden zijn (ik heb er in totaal, de vrienden hier in mijn beurt, maar 3). Ik ben introvert, lekker op mezelf, doe wat ik moet doen en ga daarna relaxen.
Zoals paardrijden voor jou een verplichting is geworden, is karate dat ook voor mij. Maar geniet er van, je bent (als het goed is) met je passie bezig. Geniet van het dier, geniet van wat je doet en maak je niet druk.
Het klinkt allemaal zo veel makkelijker gezegd dan gedaan.
En als je een keer niet wilt afspreken met je vrienden, just say so. "Sorry, ik heb geen zin en wil even op mezelf zijn," echte vrienden begrijpen dat.
En familiefeestjes, voor mij zijn dat gewoon de verjaardagen van familie leden en wanneer mijn oom en tante weer eens zoveel jaar samen getrouwd zijn, ja dat zijn ook verplichtingen. Maar als je geen zin hebt om daar te zijn, is het dan geen optie om even je hoofd te laten zien. Kijken of het je bevalt, feliciteren waar nodig en glimlachten waar nodig en daarna gewoon weer gaan? Even je beleefdheid laten zien, etc en dan weer de rust in gaan if you feel the need?

Met muren leven is vermoeiend en dat is wat mij bijna opnieuw een depressie in heeft gesleurd. Ik zou niet willen zien dat het bij een ander gebeurt. Je leeft maar één keer, dus maak het alsjeblieft zo comfortabel mogelijk, ook wanneer je achttien bent geweest en ook nog eens rekening moet houden dat je genoeg geld overhoud om de vaste lasten te betalen, en al dat soort vervelende regelzaken.

Als jij eens geen zin hebt in het afspreken met vrienden, of naar een familie evenement gaan, maak het jezelf dan niet te moeilijk. En zeker wat vrienden betreft, want als jij rust en tijd voor jezelf nodig hebt, even zorgeloos ontspannen, dan moet je dat gewoon kunnen doen.

Leven in verplichtingen is geen leven x

Ik hoop dat je er wat aan hebt.

-hug-
Terug naar boven Ga naar beneden
Demonslayer
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 33 2daac610
Blup
754
Afwezig
“Excuse me I’m not fat I’m fluffy”

CAT'S PROFILE
Age: 78 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Demonslayer
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 33 Icon_minitimema 13 feb 2017 - 18:40

Wanneer je ruzie heb met je ouders en hun je verbieden om je vriendin te zien met Valentijnsdag :c
*gooit rozenboekten en bonbons weg*
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolf
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 33 DPKsfdL
75

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons wasted so far
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Wolf
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 33 Icon_minitimema 13 feb 2017 - 20:22

dat moment dat je je sleutels al meer dan één en een halve week kwijt bent maar er vandaag pas achter komt, het hele huis doorzoekt + de auto maar je niks vindt.... shit
Terug naar boven Ga naar beneden
Hellhound
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 33 Mini_a10
It's a nouk
4981
Actief
It's just another war
Just another family torn
Just a step from the edge
Just another day in the world we live

677 IC

CAT'S PROFILE
Age: I'm burning 60 moons in hell
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Hellhound
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 33 Icon_minitimeza 18 feb 2017 - 18:46

Terug naar boven Ga naar beneden
Cherrypatch
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 33 N6XItTt
Marieke
161
Actief
You can light up the dark,
There's a fire in your heart,
Burning brighter than ever before.

CAT'S PROFILE
Age: 26 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cherrypatch
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 33 Icon_minitimeza 25 feb 2017 - 22:54

waarom ben ik zo'n lui en pessimistisch persoon :/
Terug naar boven Ga naar beneden
Waspsting
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 33 8f3908030c2578c81bf9933458b4cf0fe12d0a03
Rei
607
Actief
Strength of the spirit must be guided. Let me guide and I'll make great warriors.

CAT'S PROFILE
Age: ❝101 Moons ❞
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior Warrior
Waspsting
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 33 Icon_minitimewo 29 maa 2017 - 19:53

Crappy poems:

Dit beschrijft zo ongeveer mijn mood van de afgelopen twee weken lolol
En ik heb het er ook liever niet over, ik weet hoe graag jullie soms willen helpen maar dit keer liever niet <3
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Lucht-je-hartje
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 33 van 44Ga naar pagina : Vorige  1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 38 ... 44  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: