Lucht-je-hartje - Pagina 5



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Lucht-je-hartje

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 24 ... 44  Volgende
Jinx
Deceased
Lucht-je-hartje - Pagina 5 Magik
Kip
2278
Actief
↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head

CAT'S PROFILE
Age: ↠ 9 years {108 moons} forever
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jinx
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 5 Icon_minitimewo 8 jul 2015 - 21:12

God, mijn rooster is uit gekomen..
Ik heb iedere dag van het eerste tot het 7e les, dat betekend dat ik van 8:15 tot 15:55 op school zit. Daarbovenop heb ik nog een dag 2 uur extra les op dinsdag voor FCE/ Cambridge English waardoor ik rond 6 uur pas uit ben, en dan nog een andere dag heb ik DELF (Extra Frans) en dan ben ik pas rond 5 uur uit. Daarbovenop heb ik vaak voor de volgende dag nog voor 6 vakken huiswerk en daarbovenop nog 1 of 2 toetsen >.<
Ik stress me snel en als ik me stress slaap ik slechter...
Het is allemaal mijn eigen fout, ik wil altijd het meeste van alles doen. Ik ben van atheneum naar gymnasium gegaan en heb zelf voor Extra Frans en Extra Engels gekozen. Ik wil steeds iets meer en altijd het meeste eruit halen, maar als ik dan ergens in faal neem ik het mezelf nogal kwalijk >.< Bovendien wil ik ook nog gewoon vrije tijd hebben om leuke dingen zoals Wc enzo te doen uchhhh ik word zo gek van mezelf
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashdrizzle
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 5 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 Moons old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 5 Icon_minitimewo 8 jul 2015 - 21:14

Clouddust schreef:
@Soof
heel erg bedankt omg <33 dit was zo lief c:
Tja ik zit idd nog wel met vrienden in clusters waarschijnlijk ;w; t probleem is eigenlijk dat mensen niet heel gauw naast mij gaan zitten, maarja daar maak ik wel verandering in. 
Over die leraren, daar zit wat in c: ik heb ook wel zo'n gevoel dat ze het niet erg vind om met me te praten, ze vind het heel knap dat ik mezelf blijf en sterk blijf en ze heeft vaak gezegd dat anderen een voorbeeld aan me zouden moeten nemen xD bovendien woont ze bij me in de straat dus we hebben een wijkbond xD nee grapje lol
Er zijn gewoon leraren waar ik niet al te graag mee zou willen praten of zo, omdat ik ze niet mag of omdat ze me niet serieus nemen of zo (ik sta namelijk een beetje bekend als een hyper kind terwijl ik een nogal zware tijd achter de rug heb dus ja).
Ik zal proberen het beste er van te maken, dank <3
Dan wordt jij degene die naast mensen gaat zitten! c: (like iets later in het lokaal komen helpt altijd haha)
Nee dat snap ik, heb ik ook, maar misschien, heel misschien, zijn ze eigenlijk aardig. Iig, ze zijn altijd serieus als er problemen zijn, dus dat ze je niet serieus nemen, dat komt sws niet voor ^^ Als jij hulp nodig hebt, zijn alle leraren bereid om je te helpen, mits je duidelijk maakt dat je hulp nodig hebt c:
Het gaat vast wel lukken! c:
keep faith c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Clouddust
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 5 E4bcc544d1c0c372aca72ec0122e8913
Jeltjee
501
Actief
If I told you that I loved you, tell me, what would you say? If I told you that I needed you, would you go away?

CAT'S PROFILE
Age: 17 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Clouddust
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 5 Icon_minitimewo 8 jul 2015 - 22:23

Ashdrizzle schreef:
Clouddust schreef:
@Soof
heel erg bedankt omg <33 dit was zo lief c:
Tja ik zit idd nog wel met vrienden in clusters waarschijnlijk ;w; t probleem is eigenlijk dat mensen niet heel gauw naast mij gaan zitten, maarja daar maak ik wel verandering in. 
Over die leraren, daar zit wat in c: ik heb ook wel zo'n gevoel dat ze het niet erg vind om met me te praten, ze vind het heel knap dat ik mezelf blijf en sterk blijf en ze heeft vaak gezegd dat anderen een voorbeeld aan me zouden moeten nemen xD bovendien woont ze bij me in de straat dus we hebben een wijkbond xD nee grapje lol
Er zijn gewoon leraren waar ik niet al te graag mee zou willen praten of zo, omdat ik ze niet mag of omdat ze me niet serieus nemen of zo (ik sta namelijk een beetje bekend als een hyper kind terwijl ik een nogal zware tijd achter de rug heb dus ja).
Ik zal proberen het beste er van te maken, dank <3
Dan wordt jij degene die naast mensen gaat zitten! c: (like iets later in het lokaal komen helpt altijd haha)
Nee dat snap ik, heb ik ook, maar misschien, heel misschien, zijn ze eigenlijk aardig. Iig, ze zijn altijd serieus als er problemen zijn, dus dat ze je niet serieus nemen, dat komt sws niet voor ^^ Als jij hulp nodig hebt, zijn alle leraren bereid om je te helpen, mits je duidelijk maakt dat je hulp nodig hebt c:
Het gaat vast wel lukken! c:
keep faith c:
Ja daar heb je een punt c: en er zijn wel een paar leraren die overal wel een grapje van maken, maar als ik echt inderdaad een probleem heb zullen ze inderdaad vast wel naar me luisteren ;w; Dank je wel! <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Sunset
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 5 DPKsfdL
Angie
884
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 14 moons
Gender:
Rank:
Sunset
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 5 Icon_minitimewo 8 jul 2015 - 23:03

Moest dit even kwijt, Veel, heel erg VEEL gescheld en gaat over een ziekte. WARNING: veel gescheld:
Terug naar boven Ga naar beneden
Sunset
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 5 DPKsfdL
Angie
884
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 14 moons
Gender:
Rank:
Sunset
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 5 Icon_minitimevr 10 jul 2015 - 23:58

Sorry voor DP, weer over een ziekte:
Terug naar boven Ga naar beneden
Hurricane
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 5 DPKsfdL
Maxxx
426
Actief

CAT'S PROFILE
Age: countless
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Hurricane
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 5 Icon_minitimeza 11 jul 2015 - 0:43

@Angie: wow, echt suppppeeer veel beterschap,
Ik las het en ik dacht echt van: wow
Maar, ik kon me nog herinneren toen ik tekeerging toen mijn oom en neefje stierven aan kanker, mijn oom had het in zijn longen en mijn neefje had hersentumor.
Ik begrijp hoe je je voelt en zal me best doen je blij te maken :')
Klik:
Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 5 DPKsfdL
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 5 Icon_minitimeza 11 jul 2015 - 11:56

Leopardkit, schreef:
Heb ik eindelijk een laptop, Die verdomd dure macbook voor mijn opleiding kan ik er helemaal niks mee. NIKS. Ik wil de sims erop zetten? Zit er geen cd speler in, oke, dan koop ik er een. Doet hij het nog niet. Ik wil die tekentablet installeren? Lukt niet. Ik wil een online spel downloaden, kan niet omdat dit rotding het niet ondersteund. Voor een laptop van meer dan 2000 euro kan ik er f-ing weinig mee. Heb ik hier zo lang op moeten wachten en sparen? Niet frusterend ook. Je kan niet eens de rechtermuisknop gebruiken zonder een aparte muis te kopen, ik kan geen trema's gebruiken en god mag weten hoe ik ooit hier mijn documenten enzo vind. *Gromt*

Voor zo'n dure computer heb je er dan wel bar weinig research naar gedaan Razz Want als je hem alleen al gewoon even had bekeken, had je kunnen zien dat er geen cd-speler in zit.
En verder: nee, ios support de meeste spellen niet. Daarvoor moet je het aankopen in de app store. Dat is zegmaar wat alle gamers zo tegen mac hebben: je kan veel spellen er niet op doen. Wat wel goed is aan mac, is hoe grafisch ontwerpen enzo heel goed werkt. Dat is ook het grote verschil tussen mac en windows.
Wat je kan doen is je mac jailbreaken, zodat je sims gratis kan downloaden in de appstore. Neemt wel weer risico's met zich mee, maar als je er zo van baalt en het anders toch een non-aankoop is, is het misschien het overwegen waard.
Het tablet zou wel moeten werken. Kijk even of je online de driver ervoor kan vinden.
Rechter muisknop werkt ook gewoon. Moet je even bij instellingen --> trackpad kijken. Daar kan je dat instellen. Trema's werken ook gewoon. alt+e geeft een ´. alt+e+e geeft é. Probeer dat soort dingen maar eens uit met alle klinkers.
Documenten vinden? Finder, en daar heb je een zoekfunctie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ivywing
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 5 ZAcrtqy
Daan
1072
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 32 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Ivywing
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 5 Icon_minitimeza 11 jul 2015 - 12:00

@Angie, ik snap heel goed hoe je je voelt op dit moment. Mijn moeder heeft ook kanker gehad, haar kans van overleven was waarschijnlijk nog kleiner en toch heeft ze het gehaald. Het belangrijkste is volgens vele dat zo'n persoon iets heeft om voor te vechten. Dat ze iets hebben om aan vast te houden en voor te knokken. Zo had mijn moeder natuurlijk m'n zusje, ik en m'n pa. Zorg dat je voor je vader klaar staat, door dik en dun. Veel sterkte <'3
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashdrizzle
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 5 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 Moons old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 5 Icon_minitimeza 11 jul 2015 - 12:56

Sunset schreef:
Moest dit even kwijt, Veel, heel erg VEEL gescheld en gaat over een ziekte. WARNING:
Weet je dat ik precies deze situatie had? Mijn vader had kanker in zijn longen en die tumoren waren uitgezaaid naar zijn botten. Hij heeft het niet overleefd en de dokters hadden hem ook niet echt een kans gegeven om te overleven. Maar mijn tip is om zoveel mogelijk tijd met m te besteden. Vertel hem hoeveel hij voor je betekent. Dat heb ik zelf onderschat en ik heb het dus ook nooit gezegd en daar heb ik spijt van nu. M'n pa heeft namelijk gehuild omdat hij dus dacht dat ik niet van hem hield.
So.. laat zien hoeveel hij voor je betekent en misschien is dat het stukje waar hij zich vast houdt en de strijd mee wint. Dit is een strijd die jullie allemaal samen moeten leveren.
Iig succes in deze zware tijd *hug*
Terug naar boven Ga naar beneden
Clouddust
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 5 E4bcc544d1c0c372aca72ec0122e8913
Jeltjee
501
Actief
If I told you that I loved you, tell me, what would you say? If I told you that I needed you, would you go away?

CAT'S PROFILE
Age: 17 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Clouddust
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 5 Icon_minitimedi 14 jul 2015 - 23:27

beetje lang zeurbericht over verveling en dingen waarmee ik zit:
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashdrizzle
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 5 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 Moons old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 5 Icon_minitimewo 15 jul 2015 - 0:48

@Jeltje
Ik zeg, plan de volgende vakantie een slaapfeestje met die vrienden c:
Neem een bijbaantje zodat je geld kan verdienen voor reiskosten naar Eindhoven & Haarlem, zodat je die vrienden vaak kan zien! c:
De mensen die ik van internet bevriend heb zijn mij ook super dierbaar en in drie maanden heb ik ze wel 5 keer gezien door in weekenden leuke dingen te plannen! :"D Ik zeg, probeer dat te doen c:
&& als die gedachten door dat programma komen, even niet kijken? :I
Terug naar boven Ga naar beneden
Roughflower
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 5 MrhPOh4
(nath)aleesi
3099
Actief

CAT'S PROFILE
Age: || We counted 25 moons || Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Roughflower
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 5 Icon_minitimewo 15 jul 2015 - 0:52

@Jeltje; Ik herken best wat in jou verhaal. Ik heb ook een flinke periode gehad dat ik weinig te doen had naast achter de computer zitten. Eerlijk waar, dat was ook leuk, maar ik snap de behoefte naar gezelligheid, face to face gesprekken en leuke dingen en gewoon buiten zijn, bezig zijn en ik snap ook dat je je gewoon vrolijker wilt voelen en blijven voelen. Een bijbaantje kan helpen, zo verdien je geld, ontmoet je nieuwe mensen en kan je naar Haarlem en Eindhoven toe.
Ik zelf heb ook niet echt veel vrienden naast de deur. Ik heb ze wel, maar zij hebben ook zo hun dingen. Mijn ene beste vriendin heeft een vriend, geldt ook voor de andere (L en S noem ik ze even, hun ken ik al sinds mijn 8ste, dus nu zo'n tien jaar.) Dan heb ik nog een vriendin en zij heeft nu net ook een vriendin in Groningen, dus daar is ze zomaar een hele week. Dan blijft er ook voor mij weinig over en zit ik gerust het grootste deel van de dag achter mijn laptop. Dan heeft mijn sport ook nog een zomersport, dus dat is best irritant. Om dan toch in beweging te blijven zodat ik me niet down ga voelen, ga ik hardlopen. Verder probeer ik zoveel mogelijk af te spreken met mensen (ook van hier) om gewoon lekker bezig te zijn.
Dus mijn tip; beweging helpt heel erg tegen dat gevoel, je voelt je al snel energieker en vrolijker én het is ook nog eens gezond c:
En tip 2; een bijbaantje zodat je vaker naar Eindhoven en Haarlem kan.
Ik probeer momenteel aan een bijbaan te komen, maar ik slaag daar niet echt in /sigh

Soof... je was me voor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Clouddust
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 5 E4bcc544d1c0c372aca72ec0122e8913
Jeltjee
501
Actief
If I told you that I loved you, tell me, what would you say? If I told you that I needed you, would you go away?

CAT'S PROFILE
Age: 17 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Clouddust
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 5 Icon_minitimewo 15 jul 2015 - 12:53

`@Soof, Nathalie; Een bijbaantje heb ik al eens gehad, voor ongeveer een jaar, dat was folders bezorgen in de meest verschrikkelijke wijk ooit. Toch vond ik het best leuk om te doen, al had ik in dat jaar heel weinig tijd omdat ik toen nog veel dingen na school deed en nu zijn dat er maar twee of zo. Het was best zwaar werk en ik werd er ontzettend moe en chagrijnig van, maar het verdiende zeer goed. Misschien kan ik binnenkort weer zoiets doen maar dan met kranten of zo. Voor de rest moet ik wel kijken wat ik zou kunnen doen, ik ben 15 en dat is echt zo'n leeftijd waarop je gewoon niks mag x'D Toch ben ik ook al wat gaan rondkijken naar een ander bijbaantje dus hopelijk vind ik iets. Succes Nath c:
ik heb met mijn vriendin uit Eindhoven afgesproken dat ik volgende week alweer bij haar kom slapen c: dat is wel heel gezellig. Jojo zie ik niet vaak maar we hebben heel veel contact op internet en zo en we skypen ook wel vaak ^^
Over een paar weken ga ik naar Frankrijk, in de tweede week ben ik met heel veel mensen rond middelbare leeftijd die op een koor zitten, plus mijn broer, mijn vriendin (de dochter van de dirigent) en haar vriendin die wij ook kennen. Dan ben ik meer onder de mensen en heb ik hopelijk een veel betere tijd c: Bovendien wordt het heel mooi weer hoeraa
Anyways, dank jullie <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Rina
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 5 247e36a4b8fbfcfac3c20a1807355e8a823a3545_128
Hannah
294
Actief
just admit it

CAT'S PROFILE
Age: 52 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Rina
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 5 Icon_minitimewo 15 jul 2015 - 13:01

Ik vind het niet eerlijk!
Mijn kat is hoogzwanger, het zal niet lang duren voordat er kittens komen.
Het probleem is dat ze erg ziek is, ze eet niet, ze drinkt niet. Ze is net ee wandelend skelet. Haar dikke buik valt heel erg op. Op een dag is ze gewoon opgegeven en zat ze dagenlang op de grond zwaar te hijgen en te kuchen, soms doe ik wat water op haar snuit zodat ze wat bochtbinnenkrijgt als ze het droog moet likken. De dierenarts zegt dat het weinig overlevingskans is met de kittens erbij. Als ze niet snel eet of drinkt dan kan het haar en de kittens fataal worden tijdens de geboorte.
Ze krijgt nu een soot behandeling, maar die is peperduur en we hebben er weinig geld voor. Daarnaast komt er een nieuw rooster op school en nu moet ik zelfs in de vakantie keihard werken. Ik heb 3 toetsen achter elkaar en 1 eindexamen omdat ik de andere had overgeslagen door de vreselijke ziekte van mijn moeder, die er nu niet meer is. Nu woon ik bij mijn vader maar hij is vaak dronken en doet gemeen. Laatst had hij mijn grote zus keihard geslagen. Ik kan dit gewoon niet meer aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Littlestream
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 5 DPKsfdL
Chi
3518
Actief
“All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Littlestream
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 5 Icon_minitimevr 17 jul 2015 - 22:26

Sjeez je weet dat je pas echt zielig bent als je al bijna vier jaar voor die ene gast valt die onduidelijk is over zijn gevoelens.

Hij heeft een vriendin maar soms zegt hij zulke dingen tegen mij waarvan ik dan denk 'probeert hij nu te zeggen dat het zo goed als gedaan is of..?'

ik begin zelfs de absurde gedachte te krijgen om iemand anders te daten gewoon om hem te vergeten. -zucht-
Terug naar boven Ga naar beneden
Raptorecho
Dark forest
Lucht-je-hartje - Pagina 5 Tf3H0rE
678
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 25 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Raptorecho
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 5 Icon_minitimeza 18 jul 2015 - 23:03

Oh zo fijn. Ik heb het idee dat ik mijn familie van mijn vaders kant nauwelijks nog gewoon bezoeken kan. Er is áltijd wel weer iemand van die familie die over de scheiding van intussen al weer fcking tien jaar geleden moet beginnen. "Maar je moeder is wel bij je vader weggegaan toen bekend werd dat hij reuma heeft," ja Starclanverdomme, dat weet ik nu ook wel. "Je vader was er wel altijd voor je moeder," ja dat weet ik verdomme ook wel. Maar wat zij niet weten is dat mijn vader m'n moeder meerdere keren heeft geslagen, altijd schreeuwde en alles op haar af heeft gereageerd. Mijn moeder was de boksbal vroeger. En zo'n klote scheiding komt verdomme van twee kanten. Mijn moeder is geen puur rode roos en mijn vader ook niet. Jezus, ik heb hier zo'n hekel aan. Dad, please move the Mousedung on en dat geldt ook voor de rest van die familie, want mede omdat mijn vader in die klote negativiteit blijft hangen wordt de familie herinnerd aan zijn o zo diepe pijn die hij maar niet loslaat. Ugh.

Verder was het wel gezellig hoor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Innerbreeze
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 5 7GboMUO
Zoébeest
2371
Actief
I hold you in my heart

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moorrunner
Innerbreeze
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 5 Icon_minitimezo 19 jul 2015 - 21:04

Stiefvader, kan NOOIT, maar dan ook NOOIT mijn vader vervangen. Hij wil zich beter voelen dan een ander. Stomme ruzie hier. Misschien is hij wel een stomme homo? Als hij dan maar bij zijn vrienden gaat wonen. Stomme k*t vent (sorry voor mijn ongepast taal gebruik) mijn mama, die arme vrouw, staat er altijd alleen voor. Als ik die vent maar kon wegknippen. Dat ie cvoor altijd weg is. Hij wil dat we hem leuk vinden. Ik en mijn zus hebben hem nooit gemogen! Waarom heeft hij een vrouw nodig?! Om ruzie te maken, hgeld te hebben en een pc. Een streepje voor hebben bij iedereen, dat wil hij, phuh, dat krijgt hij niet. Echt waar, stom mens.
Terug naar boven Ga naar beneden
Butterstar
StarClan
Lucht-je-hartje - Pagina 5 XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 5 Icon_minitimema 20 jul 2015 - 23:15

triggerwarning:
Terug naar boven Ga naar beneden
Slate
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 5 23245374_84ILqMzcRRzNP9X
Mari
5162
Afwezig
Finally Home.

CAT'S PROFILE
Age: 43 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Slate
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 5 Icon_minitimedi 21 jul 2015 - 22:06

mijn schuld
alles is mijn schuld
iedereens problemen hier op de zorgboerderij zijn mijn schuld
omdat ik mijn grote mond niet kan houden en me irriteer aan alles dat "niet normaal" is volgens mij
ik ben gek, dom en waardeloos
en een stom aandachtzoekend rotkind

Ik ben nog geen week uit die gesloten psychiatrische inrichting en mijn gedachtes zijn weer net zo erg als ervoor ;-;

Ik begrijp goed waarom mensen op school me gek noemen, het is namelijk gewoon de waarheid...
Altijd als ik iets goed probeer te doen gaat het mis en komen die negatieve gedachtes weer naar voren. Dan wordt ik een beetje boos op de mensen die me fout gewezen hebben en gaat het zeker weten niet de goede kant op ;-;
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashdrizzle
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 5 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 Moons old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 5 Icon_minitimewo 22 jul 2015 - 18:09

M'n halfzus d'r moeder is zojuist overleden aan kanker :/
Like, m'n zus heeft allebei haar ouders in 2015 verloren, dat is toch wel echt een heel stom wereldje ..
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Lucht-je-hartje
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 5 van 44Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 24 ... 44  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: