Lucht-je-hartje - Pagina 42



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Lucht-je-hartje

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 22 ... 41, 42, 43, 44  Volgende
Zealspark
StarClan
Lucht-je-hartje - Pagina 42 PCAssxW
Chi
2725
Actief
the soul that sees beauty may sometimes walk alone

CAT'S PROFILE
Age: 34 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Zealspark
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 42 Icon_minitimedo 27 sep 2018 - 16:59

Oceanstar schreef:
Zealspark schreef:
Hola hier ben ik weer! :'D Grappig dat hier enkel paardrijproblemen van mij staan lol. xD

Maar dusss. Ik weet niet hoeveel genies hier zitten qua jumping. Maar dus. Er staat sinds maandag een nieuw paard bij ons dat voorheen (drie jaar geleden) van de vriendin van mijn trainer is geweest. Een klein paard maar, ong 1m60 groot. Ze is verkocht geweest naar kennissen die nu echter gestopt zijn en sindsdien staat het paard stil. (Ong 1 jaar) Nu heb ik ze gisteren gereden en gesprongen. We hadden een parcours 1m30 achter de rug (wat voor mij toch al heel hoog is met zo'n klein & onbekend paard) Dus ik dacht omdat dat super goed ging, we het zo gingen laten. M'n trainer zet het ineens nog hoger. Denk dat het uiteindelijk 1m40-50 stond. Wat als internationaal hoog niveau is. Met oxers heb ik sowieso al problemen aangezien ik geneigd ben te snel terug te gaan zitten terwijl je, zeker zo hoog, het zweefmoment goed moet uitdoen of je krijgt een naklap en dan komt het aan op ervaring of je valt of niet. Nu was de eerste sprong een oxer. Deze ging niet goed. Ik had de afstand juist, maar omdat het zo hoog stond oversprong het paard zich ook. Ze sprong veel hoger dan gevraagd en dit 3x. Ik stoorde haar driemaal, dus nadien weigerde ze. Alles terug 1m10 gezet en dat sprong ze allemaal weer rond. Ik zou filmpje willen laten zien maar m'n trainer zei dat hij alles verwijderd heeft omdat het zo slecht was. Terwijl de 1m30 niet slecht was, en hij zelfs zei toen dat het super goed ging. :') Hij was denk ik pissed door mij omdat ik slecht reed.  Maar mijn record is maar 1m40 steilsprong!! Een oxer van 1m50 is dus uiteraard, zeker met zon klein paard, een hele andere ervaring. De max hoogte is zelfs 1m60, tien centimeter hoger wereldwijd. Nu voel ik me dus super slecht dat ik zo gereden heb en dan denk ik van maar daarvoor ging het wel goed maarja... Zodra je twijfelt bij jumping kan je beter afstappen, seriously. Dit is zo mindf.... Achja, blijven oefenen zeker. : (
Luister Chi, geen enkele rit gaat perfect. Zeker niet met een nieuw paard en nieuwe soort sprongen. Ik denk dat je het super goed hebt gedaan. Zolang je je best doet is het goed! Gewoon oefenen en geduld hebben!

O dankjewel<3 doet echt goed om dit af en toe eens te horen. Ik vergelijk mezelf veel te veel met die topruiters. Mag ik echt niet meer doen maarja, mn brein heeft soms z'n eigen willetje denk xD


Lucht-je-hartje - Pagina 42 Inbj9j
Terug naar boven Ga naar beneden
Oceanstar
StarClan
Lucht-je-hartje - Pagina 42 29puumf
~Butter(fly)~
3426
Actief
~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~

CAT'S PROFILE
Age: ~35 moons[Forever]~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Oceanstar
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 42 Icon_minitimedo 27 sep 2018 - 17:28

Zealspark schreef:
Oceanstar schreef:
Zealspark schreef:
Hola hier ben ik weer! :'D Grappig dat hier enkel paardrijproblemen van mij staan lol. xD

Maar dusss. Ik weet niet hoeveel genies hier zitten qua jumping. Maar dus. Er staat sinds maandag een nieuw paard bij ons dat voorheen (drie jaar geleden) van de vriendin van mijn trainer is geweest. Een klein paard maar, ong 1m60 groot. Ze is verkocht geweest naar kennissen die nu echter gestopt zijn en sindsdien staat het paard stil. (Ong 1 jaar) Nu heb ik ze gisteren gereden en gesprongen. We hadden een parcours 1m30 achter de rug (wat voor mij toch al heel hoog is met zo'n klein & onbekend paard) Dus ik dacht omdat dat super goed ging, we het zo gingen laten. M'n trainer zet het ineens nog hoger. Denk dat het uiteindelijk 1m40-50 stond. Wat als internationaal hoog niveau is. Met oxers heb ik sowieso al problemen aangezien ik geneigd ben te snel terug te gaan zitten terwijl je, zeker zo hoog, het zweefmoment goed moet uitdoen of je krijgt een naklap en dan komt het aan op ervaring of je valt of niet. Nu was de eerste sprong een oxer. Deze ging niet goed. Ik had de afstand juist, maar omdat het zo hoog stond oversprong het paard zich ook. Ze sprong veel hoger dan gevraagd en dit 3x. Ik stoorde haar driemaal, dus nadien weigerde ze. Alles terug 1m10 gezet en dat sprong ze allemaal weer rond. Ik zou filmpje willen laten zien maar m'n trainer zei dat hij alles verwijderd heeft omdat het zo slecht was. Terwijl de 1m30 niet slecht was, en hij zelfs zei toen dat het super goed ging. :') Hij was denk ik pissed door mij omdat ik slecht reed.  Maar mijn record is maar 1m40 steilsprong!! Een oxer van 1m50 is dus uiteraard, zeker met zon klein paard, een hele andere ervaring. De max hoogte is zelfs 1m60, tien centimeter hoger wereldwijd. Nu voel ik me dus super slecht dat ik zo gereden heb en dan denk ik van maar daarvoor ging het wel goed maarja... Zodra je twijfelt bij jumping kan je beter afstappen, seriously. Dit is zo mindf.... Achja, blijven oefenen zeker. : (
Luister Chi, geen enkele rit gaat perfect. Zeker niet met een nieuw paard en nieuwe soort sprongen. Ik denk dat je het super goed hebt gedaan. Zolang je je best doet is het goed! Gewoon oefenen en geduld hebben!

O dankjewel<3 doet echt goed om dit af en toe eens te horen. Ik vergelijk mezelf veel te veel met die topruiters. Mag ik echt niet meer doen maarja, mn brein heeft soms z'n eigen willetje denk xD
Hahha ik ken het. Rijdt zelf ook paard, niet op top niveau maar af en toe heb ik ook een rit waar ik echt van baal. De afgelopen twee kon ik de juiste zwaartepunt niet vinden... in galop en dan erger ik mij aan mijzelf. Het is een sport waar je nooit in uitgeleerd bent en juist dat maakt hem tof!


Lucht-je-hartje - Pagina 42 Oceano10
Lucht-je-hartje - Pagina 42 LcrIgCQLucht-je-hartje - Pagina 42 JwNO92gLucht-je-hartje - Pagina 42 EjrsROFLucht-je-hartje - Pagina 42 UK1ajoILucht-je-hartje - Pagina 42 3qCkg2fp_oLucht-je-hartje - Pagina 42 0V0T0ZLL_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Kumeza
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 42 Tumblr_inline_nsb4rs57Uo1rpyequ_250
Nynke
3254
Actief
Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons ✕
Gender: She-cat ♀
Rank: Awardwinner of best mother in the world
Kumeza
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 42 Icon_minitimewo 3 okt 2018 - 20:44

waarom ik atm niet actief ben:



Lucht-je-hartje - Pagina 42 Swallo12
Lucht-je-hartje - Pagina 42 G3K5gZvO_oLucht-je-hartje - Pagina 42 XehOIgmF_oLucht-je-hartje - Pagina 42 POQBm5qP_o

::

Terug naar boven Ga naar beneden
Zealspark
StarClan
Lucht-je-hartje - Pagina 42 PCAssxW
Chi
2725
Actief
the soul that sees beauty may sometimes walk alone

CAT'S PROFILE
Age: 34 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Zealspark
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 42 Icon_minitimedo 4 okt 2018 - 16:41

O mijn god.

Wie weet nog dat ik bij Devos stables kon beginnen, maar dan eerder als groom dan ruiter? Ik heb dit afgwezen omdat mijn hart bij het rijden ligt.

Nu had ik eergisteren een zoekertje op tweedehands (lol) gezien van Cavalart Sporthorses. Hun zoeken een groom/ruiter die drie dagen komt werken in de week. Bijleren was een optie, dus ik heel eerlijk mail sturen van hoe en wat en dat ik qua springen nog enorm veel kan leren maar als groom wel fulltime bij Devos mocht beginnen. Ook bijgezegd waarom ik dat niet gedaan heb enzo.
Nu mailtje terug gehad dat het allemaal goed klinkt en bijleren oké is in ruil voor inzet en motivatie.

O jeetje. Maar ik ben bang dat het weer gaat tegenvallen, zoals altijd bij mij. Ik krijg nooit geluk in die wereld. Pff :')


Lucht-je-hartje - Pagina 42 Inbj9j
Terug naar boven Ga naar beneden
Zealspark
StarClan
Lucht-je-hartje - Pagina 42 PCAssxW
Chi
2725
Actief
the soul that sees beauty may sometimes walk alone

CAT'S PROFILE
Age: 34 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Zealspark
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 42 Icon_minitimema 29 okt 2018 - 10:35

Je wilt er voor hem zijn maar langs de andere kant wil je hem ook niet dwingen. Ugh D:


Lucht-je-hartje - Pagina 42 Inbj9j
Terug naar boven Ga naar beneden
Sabrepaw
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 42 DPKsfdL
Chi
46
Actief
There will be three, kin of your kin, who hold the power of the stars in their paws.

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Sabrepaw
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 42 Icon_minitimezo 18 nov 2018 - 11:11

Toch grappig dat je al wekenlang zo goed met elkaar kunt praten, lachen, .. Je denkt dat er echt iets is, er gebeurd dan ook héél veel wel héél snel.. maar dan om een week niets te laten weten en dan te sturen dat je in de knoop ligt met jezelf en je je even gaan afzonderen? Terwijl je eerst zelf zei dat je wou dat het zou blijven duren?

En dan...

plaatst een van onze vrienden een foto van hun op facebook. Pokeren is hetzelfde als afzonderen, hm? 

Ik ben dus gewoon gebruikt geweest? Nou, zo leer je 't dus op de harde manier. Fijn ....


Lucht-je-hartje - Pagina 42 O0ts2p
Terug naar boven Ga naar beneden
Thora
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 42 QpGMJml
Nath
1161
Actief
Better to reign in Hell, then serve in Heav'n

CAT'S PROFILE
Age: 31 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Thora
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 42 Icon_minitimema 17 dec 2018 - 20:20

Just a small rant:


Lucht-je-hartje - Pagina 42 E8v3o2
Lucht-je-hartje - Pagina 42 2hs5g9iLucht-je-hartje - Pagina 42 2gxnp75Lucht-je-hartje - Pagina 42 2hqc5lxLucht-je-hartje - Pagina 42 10pvxmwLucht-je-hartje - Pagina 42 10pvxmwLucht-je-hartje - Pagina 42 34nodx3
Lucht-je-hartje - Pagina 42 Ax4OE70
Terug naar boven Ga naar beneden
Zealspark
StarClan
Lucht-je-hartje - Pagina 42 PCAssxW
Chi
2725
Actief
the soul that sees beauty may sometimes walk alone

CAT'S PROFILE
Age: 34 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Zealspark
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 42 Icon_minitimedo 3 jan 2019 - 18:28

Misschien zijn we wel te snel gegaan ja... misschien hadden we niet zoveel moeten drinken die avond, nochtans had hij niet zoveel op, maar de dag nadien waren we toch allebeide nuchter en was er nog geen spoor van spijt of afstandelijkheid.

Je zou toch denken dat vooral hij intussen volwassen genoeg is dit gewoon als volwassenen te behandelen. Maar nee.. mij zeggen dat hij tijd nodig heeft en depressief is, maar tegen de rest wel kan lachen en zingen en tegen mij nog maar amper hallo durft te zeggen. Terwijl ik niet ontoereikbaar ben hoor. Zeggen dan dat hij soms niet goed weet hoe hij zich bij mij moet gedragen, maar dan wel om halfdrie s nachts berichten stuurt dat hij gedaan heeft wat hij moest om de feestdagen door te komen. Mij negeren, of wat? En dan zeggen dat het voor mij ook niet makkelijk geweest kon zijn.. ja, door wie zou dat nu komen, huh?! Als hij normaal zou kunnen doen had hij erbij kunnen zijn, en ja ik geef toe, bij elk familiefeest of samenkomst had ik gewillen dat hij erbij was.

En ik kan hem geen preek geven, want nu zie ik hem alleen nog maar op het werk. En als ze dat daar te weten komen, lig ik wss buiten. Een vaste werknemer gaan ze niet zomaar ontslagen denk ik. Alhoewel ik het daar echt wel voor over zou hebben om hem zijn ogen eens te laten openen, langs de ene kant heb ik het geld ook over.. Pff..

Sorry dat ik wat inactiever/minder aardig of spontaan overkwam deze dagen... Het was me even teveel allemaal..


Lucht-je-hartje - Pagina 42 Inbj9j
Terug naar boven Ga naar beneden
Roseburn
Dark forest
Lucht-je-hartje - Pagina 42 VXFylUl
Loïs ❁
259
Actief
You've taught me to lie without a trace, and to kill with no remorse ❁
On the outside I'm ablaze and alive, but I'm dead inside

CAT'S PROFILE
Age: D E A D [25] ❁
Gender: She-cat ♀
Rank:
Roseburn
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 42 Icon_minitimewo 9 jan 2019 - 22:28

Hmm opeens komt mijn depressie terug de afgelopen dagen, dat is niet fijn
Nu moet ik gaan aankijken hoe dit gaat uitpakken ugh ://


roseburn

Terug naar boven Ga naar beneden
Dreamer
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 42 DPKsfdL
Marieke
276
Actief
"Please, believe you'll be a dream catcher"

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dreamer
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 42 Icon_minitimema 14 jan 2019 - 21:00

Waarom voelt deze plek niet meer als "thuis"? Dit forum was mijn "thuis" voor zo lang, waarom voel ik me zo gespannen en nerveus en misschien ook een beetje verdrietig nu ik een soort comeback probeer te maken?


Lucht-je-hartje - Pagina 42 VEqDzG
Terug naar boven Ga naar beneden
Zealspark
StarClan
Lucht-je-hartje - Pagina 42 PCAssxW
Chi
2725
Actief
the soul that sees beauty may sometimes walk alone

CAT'S PROFILE
Age: 34 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Zealspark
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 42 Icon_minitimevr 25 jan 2019 - 21:25

Meh, ik heb wat schrik voor zondag... :') Ik zou dan met Louis (mijn driejarige ruin) op eerste jumping moeten gaan. Suuuper laag nog (50-65cm) zodat ik ook nog in draf kan doen. Maar nu is hij afgelopen weken heel braaf geweest na zijn hevige bokmomenten in december, bokte hij vandaag eens zo hard tijdens het springen. Kon dit nog maar net uitzitten... En deze sprong was ook maar 40 cm ofzo. net wanneer ik dacht dat het de goede kant opging, doet hij weer zoiets. Zondag dus zeer vroeg opstaan om hem toch maar te longeren en mentaal toch al wat moe te maken zodat hij mij er niet afgooit tijdens het parcours... Mijn ouders komen ook voor de eerste keer in vier jaar eens meekijken dus extra veel stress voor als 'ie dan zo stom gaat doen :') Het springen heb ik geen schrik voor, enkel zijn uitbarstingen. Mehh...


Lucht-je-hartje - Pagina 42 Inbj9j
Terug naar boven Ga naar beneden
Indra
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 42 BBTakD
Bunny
1491
Actief
She was a storm, begging to be understood in a world that loves sunny days.

CAT'S PROFILE
Age: 41 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Member
Indra
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 42 Icon_minitimedo 7 feb 2019 - 11:51

Moet even iets kwijt:


Lucht-je-hartje - Pagina 42 WpFgCIB
Lucht-je-hartje - Pagina 42 2gxnp75
Terug naar boven Ga naar beneden
Whitepaw.,
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 42 OuyEXxt
James
205
Actief
"We would say anything just to hear what we want. Right or wrong. Then we lie to be forgiven. We would sell anything just to buy who we're not. Any cost. Oh, we kill our way to heaven."


CAT'S PROFILE
Age: 10 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Whitepaw.,
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 42 Icon_minitimema 18 feb 2019 - 19:03

Spoilers voelen veilig:


WHITESTAG
... I'm out of my head. Of my heart and my mind. 'Cause you can run but you can't hide. I'm gonna make you mine. 'Cause I can feel how your flesh now. Is crying out for more
Terug naar boven Ga naar beneden
Oceanstar
StarClan
Lucht-je-hartje - Pagina 42 29puumf
~Butter(fly)~
3426
Actief
~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~

CAT'S PROFILE
Age: ~35 moons[Forever]~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Oceanstar
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 42 Icon_minitimema 18 feb 2019 - 19:05

Whitepaw., schreef:
Spoilers voelen veilig:

Jamie je hebt mijn nummer en dm, I am there if you need me


Lucht-je-hartje - Pagina 42 Oceano10
Lucht-je-hartje - Pagina 42 LcrIgCQLucht-je-hartje - Pagina 42 JwNO92gLucht-je-hartje - Pagina 42 EjrsROFLucht-je-hartje - Pagina 42 UK1ajoILucht-je-hartje - Pagina 42 3qCkg2fp_oLucht-je-hartje - Pagina 42 0V0T0ZLL_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Smokegaze
StarClan
Lucht-je-hartje - Pagina 42 6GDhOSI
Nathalie
1266
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 55 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Smokegaze
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 42 Icon_minitimedi 19 feb 2019 - 1:53

Whitepaw., schreef:
Spoilers voelen veilig:
Jamie, je kan me altijd een privé bericht sturen... als ik ergens bekend mee ben zijn het dit soort situaties en misschien kan ik iets van tips geven, als je dat wilt -hug-


Lucht-je-hartje - Pagina 42 YeIsY95
Lucht-je-hartje - Pagina 42 PS18GM0
Terug naar boven Ga naar beneden
Fawnkit-
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 42 N9VdnHI
Nath
47

CAT'S PROFILE
Age: 4,5 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Fawnkit-
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 42 Icon_minitimezo 24 feb 2019 - 18:07

I don't always know
The things I'm good at
But what I do know
Is that I am awfully good
At getting myself hurt
- mood



You're caught in a cycle
You'll never get out
Lucht-je-hartje - Pagina 42 F9q8fDu
Afraid of your shadow
And living in doubt
Terug naar boven Ga naar beneden
Russetfur
StarClan
Lucht-je-hartje - Pagina 42 DPKsfdL
Nath
311
Actief
Only the end matters

CAT'S PROFILE
Age: 70 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Russetfur
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 42 Icon_minitimewo 20 maa 2019 - 11:36

Hey guys. Het gaat fcking slecht met mij. Ik probeer positief te blijven, door te zetten, maar t wordt me allemaal gewoon te veel.
Ik ben even afwezig, post wanneer ik wil/kan, maar er kan even niet op mij gerekend worden. Trauma's en shit hebben me weer in hun greep, er zijn teveel triggers en alle gebeurtenissen van de afgelopen drie jaar hebben hun tol geëist. Love ya all, maar dat jullie t weten.

Een leuk gesprekje is altijd welkom <3


Lucht-je-hartje - Pagina 42 BFXFBvt
"You know, the only thing that matters is the ending. And this one is very good. This one's perfect."
Terug naar boven Ga naar beneden
Zealspark
StarClan
Lucht-je-hartje - Pagina 42 PCAssxW
Chi
2725
Actief
the soul that sees beauty may sometimes walk alone

CAT'S PROFILE
Age: 34 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Zealspark
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 42 Icon_minitimezo 24 maa 2019 - 0:43

Dat moment dat het verboden is voor relaties op werk dus niemand weet dat jullie exen zijn en ze je aan elkaar beginnen te koppelen lol. Been there, done that.

Pijnlijk.


Lucht-je-hartje - Pagina 42 Inbj9j
Terug naar boven Ga naar beneden
Jinx
Deceased
Lucht-je-hartje - Pagina 42 Magik
Kip
2278
Actief
↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head

CAT'S PROFILE
Age: ↠ 9 years {108 moons} forever
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jinx
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 42 Icon_minitimema 1 apr 2019 - 19:03

Zou willen dat het een stomme 1 april grap was, maar dat is helaas niet het geval. Vandaag te horen gekregen dat mijn kat niet heel lang meer te leven heeft, ze geven hem tussen een paar weken en misschien iets van 1 a 2 maanden. 4 weken terug waren we ook al naar de dierenarts gegaan maar sindsdien is hij onwijs afgevallen, blijkt dat hij nu een vrij grote bult bij zijn buik heeft wat hoogstwaarschijnlijk een tumor is. Arm beestje is al 16,5 jaar oud, dus die onder zo'n heftige operatie gooien om die tumor te verwijderen doet ook meer kwaad dan goed. Ik weet dat hij een mooi leven heeft gehad en 16 jaar echt wel mooi is voor een kat, maar man man man, dat beestje is al bij me sinds ik 2 jaar oud was. Zijn broertje is iets meer dan een jaar terug overleden en dat deed ook al zoveel pijn, ik weet gewoon echt niet zo goed wat ik zonder mijn zwart-witte maatje moet hoor.
x:


Lucht-je-hartje - Pagina 42 Jinx10
"Nostrum divellite corpus et scelerata fero consumite viscera morsu."
"Sed timidi est optare necem."
Terug naar boven Ga naar beneden
Shark
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 42 Img_2610
Freedje
2403
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 61 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Shark
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 42 Icon_minitimema 1 apr 2019 - 19:22

Jinx schreef:
Zou willen dat het een stomme 1 april grap was, maar dat is helaas niet het geval. Vandaag te horen gekregen dat mijn kat niet heel lang meer te leven heeft, ze geven hem tussen een paar weken en misschien iets van 1 a 2 maanden. 4 weken terug waren we ook al naar de dierenarts gegaan maar sindsdien is hij onwijs afgevallen, blijkt dat hij nu een vrij grote bult bij zijn buik heeft wat hoogstwaarschijnlijk een tumor is. Arm beestje is al 16,5 jaar oud, dus die onder zo'n heftige operatie gooien om die tumor te verwijderen doet ook meer kwaad dan goed. Ik weet dat hij een mooi leven heeft gehad en 16 jaar echt wel mooi is voor een kat, maar man man man, dat beestje is al bij me sinds ik 2 jaar oud was. Zijn broertje is iets meer dan een jaar terug overleden en dat deed ook al zoveel pijn, ik weet gewoon echt niet zo goed wat ik zonder mijn zwart-witte maatje moet hoor.
x:

Heel veel sterkte meid. Mijn inbox staat altijd voor je open als je een babbeltje nodig hebt! <3
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Lucht-je-hartje
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 42 van 44Ga naar pagina : Vorige  1 ... 22 ... 41, 42, 43, 44  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: