Lucht-je-hartje - Pagina 44



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Lucht-je-hartje

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 23 ... 42, 43, 44
Lunarpaw
Member
Anni-Sensei
53
Actief
She was the dancing queen, young and sweet, only 6 moons old.

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons old
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lunarpaw
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 44 Icon_minitimedo 21 nov 2019 - 9:45

Gisteren door een man achtervolgd waar ik al gelijk dikke alarmsignalen van kreeg. Ging naar de Subway, hij stond voor de deur, ik liep weg omdat het niet goed aanvoelde en hij begon achter mij aan te lopen met zn blik volledig gefixeerd op mij. Ben gelijk naar de Pathé ernaast gelopen en heb de vrouw achter de balie ingelicht dat ik werd gevolgd door iemand. Daar hebben ze me gelijk naar achteren gebracht, de omgeving gescout en lieten me wachten totdat iemand me kwam oppikken. Nog steeds shaky, niet veel geslapen. Dit soort shit is echt terrifying. Stay safe y’all.
Terug naar boven Ga naar beneden
Falconstrike
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 44 SCwUkVM
Bo~
1220
Actief
If it's me, it'll be okay

CAT'S PROFILE
Age: Twentyfive moons ღ
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moorrunner
Falconstrike
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 44 Icon_minitimewo 8 jan 2020 - 2:45

Oké dus ja hier komt mijn rant ff
De laatste tijd ben ik steeds meer geworden zoals een jaar geleden. Vreetbuien, afsluitend van m'n vrienden en gewoon geen zin. In niets. Alleen maar de hele dag door serie kijken en dingen eten. En ik weet precies waar 't vandaan komt. Stress, pure stress. Geen opleiding hebben, overal worden afgewezen, keer na keer voor een baan.. En dan nu moeten overwegen om een baan ergens te zoeken waar ik compleet ongelukkig ben. Maar goed, wat moet je dan doen? Ik ben vrijwel compleet arm, maar wil niet degene zijn die zegt "ik heb geen geld", dat ik niet mee kan gaan met m'n team om te stappen omdat ik geen geld heb. Ik leef van het beetje geld wat ik heb opgespaard toen ik nog een leuke baan had. Toen het restaurant nog niet failliet was. Ik voel me nutteloos, een nietsnut. Ik word niet voor niets keer na keer afgewezen toch? Ik ben er zo klaar mee. Ik wil ook gewoon een leven hebben, ook leuk mee uit kunnen gaan en echt kunnen genieten in plaats van als iemand vraagt of ik een keer een rondje kan doen zeggen dat 't niet kan omdat ik geen geld meer heb. En tegelijkertijd zit ik hier thuis, verveeld. Want ik heb niets om te doen. En door deze stress verdwijnt mijn zin om te posten en om met andere mensen goede gesprekken te houden. Ga ik weer krijgen dat ik mensen te lang negeer en daarmee weg duw. Ga ik weer terug dat holletje in waar ik helemaal niet in wil zitten. Ik ben gewoon klaar met alles. Klaar met mijn lichaam die ook lekker abces na abces erdoorheen duwt want ja nee dat is ook lekker fijn. Mijn geld is bijna op. Dus ja, ik heb pure stress. Ik moet een auto betalen samen met m'n broertje, m'n telefoon, m'n zorgverzekering. Al m'n geld van m'n verjaardag, kerst etcetera waar ik eigenlijk iets leuks van moest kopen, gaat naar het onderhouden van m'n leven en ik ben gewoon zo moe. Ik ben er zo klaar mee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Slate
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 44 23245374_84ILqMzcRRzNP9X
Mari
5162
Afwezig
Finally Home.

CAT'S PROFILE
Age: 43 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Slate
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 44 Icon_minitimezo 12 apr 2020 - 13:17

waarom kan ik Starclanverdomme helemaal niks
Terug naar boven Ga naar beneden
Nightpool
StarClan
Lucht-je-hartje - Pagina 44 2hyd69
Luca
564
Actief
I'm a shooting star leaping through the sky
Like a tiger defying the laws of gravity

CAT'S PROFILE
Age: Deceased
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Nightpool
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 44 Icon_minitimezo 12 apr 2020 - 16:16

@falconpaw Jemig dat klinkt echt als veel. Ik woon nu op mezelf en ben meestal dus ook blut. Feestjes en uit gaan gaan niet heel snel. Heb je geen ouders waar je op terug kan vallen? Of een goede vriendin die misschien kan helpen? Als ik jou was zou ik toch een baan nemen, ook al is het Foxdung. IK zelf doe nu schoonmaken en vind er echt niks aan, maar zonder dat kan ik ook niet leven. Heb je tijd om een studie te vinden? Want dan heb je misschien iets om naar uit te kijken? Dan werk je wel, maar dan weet je tenminste dat dat niet voor altijd hoeft. het duurde trouwens heel lang voordat ik een baan vond, overal krijg ik te horen dat ik te oud ben en anders dat ik niet genoeg ervaring heb. Studenten jaren zijn niet het meest vriendelijk. Of kan je misshien deze rant aan een van je vrienden vertellen? Waarschijnlijk lucht dit op ! Ik merk dat praten uiteindelijk wel altijd hetgene is wat ik nodig heb/had. Ik hoop dat je er door heen komt! <3 Dit is maar een domme zure appel waar je door heen moet. Ik wens je heel veel sterkte en hoop dat je snel ergens iets kunt vinden! Je kan me altijd dm'en als je wilt praten! (:

@Slate

Je moet dat nooit van je zelf zeggen, want zo blijft er tenminste altijd 1 persoon die het denkt terwijl dit helemaal niet zo is! Je bouwt bijvoorbeeld nu een game, ik kan dat niet hoor. Wees wat meer trots op jezelf en probeer de lat niet te hoog te leggen. Je bent perfect zoals je bent, alleen jezelf daar nog van overtuigen!
Terug naar boven Ga naar beneden
Coyotespirit
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 44 Images?q=tbn:ANd9GcQtKp-d3oGpfXIuJw8ZVUfUjCKKGjlHMbs-x6TMlH3LOpFA7W84pQ&s
Nynke
1336
Actief
dancing in my underpants.
i'm gonna run for government.
did mr. winter wonderland say:
"come here, kid, we really need to talk"?
bear with me, man, i lost my train of thought

CAT'S PROFILE
Age: 27 moons young ✘
Gender: She-cat ♀
Rank: Pop star
Coyotespirit
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 44 Icon_minitimedo 16 apr 2020 - 12:20

Weet je wat me laatste tijd best wel dwarszit, is dat ik gewoon het gevoel heb dat ik als ik ergens meezit gewoon bij eigenlijk niemand m’n hart kan luchten lol. (ironisch dat ik dus dit hier plaats) Ik heb gewoon het gevoel dat ik me aanstel en dat mensen m’n verhaal toch niet interessant vinden en dan krop ik het op want ik wil niemand er mee lastig vallen aangezien ik altijd degene ben die vrolijk is en anderen helpt en ik ben juist niet degene die problemen of issues heeft oid. en wanneer ik dan eindelijk de balls heb om tegen iemand iets te zeggen wat me stoort ofzo dan is dat ook weer van een situatie die maanden terug was omdat ik het gewoon niet durf te zeggen ofzo? het voelt gewoon alsof ik me aanstel idk ik kan het niet goed uitleggen maar ik word gewoon nooit serieus genomen door mn vrienden en ook niet door mn ouders en ik maak me waarschijnlijk druk om niks dus dat was even mn verhaal
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightning •
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 44 3nEsSW
Marieke
43
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender:
Rank:
Lightning •
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 44 Icon_minitimedi 2 jun 2020 - 11:30

misschien moet ik maar gewoon stoppen met (proberen te) RPGen, want ik kan toch nooit actief genoeg zijn om dingen goed te doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Polarpaw
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 44 DPKsfdL
5
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Polarpaw
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 44 Icon_minitimezo 12 jul 2020 - 20:27

Ik heb me weer laten vangen door mn gevoelens hehe.
Net toen het terug beter ging, ik hem vergeten was en terug goed kon slapen.

Hij gaat toch niet weggaan bij zijn vriendin. Ik voel me ergens slecht en schuldig vanwege haar, maar langs de andere kant... ugh, gevoelens hebben is zo kak.

Deze keer gaat exact hetzelfde gaan als toen...
Terug naar boven Ga naar beneden
Vixenkit
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 44 DPKsfdL
25
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 1 moon
Gender: She-cat ♀
Rank:
Vixenkit
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 44 Icon_minitimedi 23 feb 2021 - 13:39

Ff mijn ADHD hartje luchten:
Terug naar boven Ga naar beneden
Blueflower
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 44 VcoUtBO3_o
Lianne
325
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: ● 35 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Warrior
Blueflower
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 44 Icon_minitimedi 23 feb 2021 - 16:21

Vixenkit schreef:
Ff mijn ADHD hartje luchten:

Hee! Ik zat in hetzelfde schuitje als jij. Exact hetzelfde. Ik kreeg de diagnose ADD "officieel" in 2018 , samen met autisme, en had eigenlijk dezelfde reactie als jij. (ik heb een 2de test laten afnemen in 2020 bij een instelling die er speciaal voor gekwalificeerd is, super fijne organisatie was dat. Gaf enorm veel verheldering en begeleiding ook. Zij gaven me de 2e en "officieelste" diagnose). Heb zelf verschillende medicatie geprobeerd voor bij elkaar 1,5/2 jaar en ben er sinds paar maanden geleden mee gestopt. Als je wilt praten, slide maar in me DM's of stuur maar een pb'tje. Ik merkte dat ik zelf veel behoefde had aan lotgenootjes toen het in begon te zinken wat ik heb en dat het niet meer weggaat Smile @Vixenkit
Terug naar boven Ga naar beneden
Stormkit-
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 44 Moon_PNG35
Moonmoon~
42
Actief
Let's quote a quote that is so quoting that they had to made a quote of it,

CAT'S PROFILE
Age: 4 weeks
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Stormkit-
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 44 Icon_minitimedi 23 feb 2021 - 19:48

Haii lieve schatjes.
Nog een ADD'er hier met soms evengoed twijfel naar ADHD yay

Ik snap je problematiek heel erg goed Nath, en het is okey <3 Jij bent okey en jij mag jou accepteren zoals je bent. Want of je het nu wel of niet eerder had ontdekt, had denk ik niet veel uitgemaakt.
Ik weet zelf sinds mijn 13e ongeveer dat ik gediagnostiseerd ADD heb. En t is wel dat je de trucjes eerder leert, maar dit wil niet zeggen dat het niet meer gebeurd. Jij kunt niet opeens stoppen met 'jij' zijn. En zo goed dat je nu HBO doet, op jezelf woont en dat het allemaal lukt lieverd! Bedenk je even dat die dingen voor ons ook langer de tijd nodig hebben om te 'landen' dus geef het die tijd ook.

Ik heb zelf heel vaak dat ik spullen, dingen, afspraken, etc vergeet. Ik ben heb intense emoties dus je 'powerball energy moments' snap ik zo goed xD Ik heb giga veel empathie wat heel fijn is voor emtionele ondersteuning, (en handig voor het schrijven) Maar als ik vervolgends iets voor mijn lessen moet regelen of plannen.. loopt het soms in de soep. Mijn hoofd voelt soms als een soort zeef.. en als ik aan de ene kant een lek aan het dichten ben, springt er achter mijn rug weer wat open ^^''

Dus, hoe lang ik het ook weet.. ik heb nog elke dag mijn struggles. En van elke gekke of nare situatie leer je weer hoe je het de volgende keer kan doen. En probeer niet te teleurgesteld te zijn als het dan ook niet lukt. Accepteer dat je hoofd niet altijd werkt zoals je wilt. En ja, dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Maar als je jezelf de put in gaat praten over elke kleine stap die verkeerd gaat, beperk je de rest van de weg <3

P.S. en ofc staat mijn Discord chat ook altijd voor je open Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Lucht-je-hartje
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 44 van 44Ga naar pagina : Vorige  1 ... 23 ... 42, 43, 44

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: