[Nog meer leren] tot 13-01-'17



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [Nog meer leren] tot 13-01-'17

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Roughflower
Member
[Nog meer leren] tot 13-01-'17 MrhPOh4
(nath)aleesi
3099
Actief

CAT'S PROFILE
Age: || We counted 25 moons || Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Roughflower
BerichtOnderwerp: [Nog meer leren] tot 13-01-'17   [Nog meer leren] tot 13-01-'17 Icon_minitimevr 31 jul 2015 - 1:01


Hallo iedereen,
Ik ben van 31 juli tot 9 augustus minder actief. Het is dan Sneek week en in het weekend van 07 augustus is er een festival in Leeuwarden (cityrock en de dag erna into the grave). 01 augustus is m'n half neef jarig, dus moet ik daar naartoe. Een hoop te doen dus voor mij.

Dan weten jullie dit wanneer ik minder snel reageer, of gewoon niet.

Groetjes,
Roughpaw / Nathalie.


Ƈυяισѕιту cαη вє ɗαηgєяσυѕ,
вυт ɗαηgєя cαη вяιηg αɗνєηтυяє
αηɗ αɗνєηтυяє ωιƖƖ мαкє уσυ ғeel αƖινє.

[Nog meer leren] tot 13-01-'17 EKUWbmh
::


Laatst aangepast door Roughflower op za 17 dec 2016 - 19:24; in totaal 8 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Roughflower
Member
[Nog meer leren] tot 13-01-'17 MrhPOh4
(nath)aleesi
3099
Actief

CAT'S PROFILE
Age: || We counted 25 moons || Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Roughflower
BerichtOnderwerp: Re: [Nog meer leren] tot 13-01-'17   [Nog meer leren] tot 13-01-'17 Icon_minitimewo 2 sep 2015 - 23:53

Hallo mensen,

Ja, ik kom me weer afwezig melden. Dit geldt voor een langere periode, maar het zij zo. Op zaterdag 17 oktober heb ik een internationale senioren wedstrijd karate, kortom, dit wordt trainen, veel trainen. Hierbij spreek ik over 5x p.w. 2 tot 2,5 uren p.d. ik ga dus dood. Nee, dat gebeurt niet. Daarnaast heb ik nu een baan en werk ik iedere dinsdag en zondag ongeveer 8 uurtjes. Daarnaast heb ik school, dat wel kort, maar ook veel zelfstudie, maar gezien ik me niet aan één stuk door kan concentreren zal ik heus wel mijn hoofd laten zien. Maar het kan ook zo zijn dat ik gewoon moe ben en echt geen behoefte heb om te gaan typen, maar juist wil slapen.

Dat was het.

Dit geldt voor de accounts in mijn sig.
Roughpaw, Nightkit en Innerghost (Thrushdive enkel voor het dassengevecht) zullen het actiefst blijven.

Gr. Nathalie


Ƈυяισѕιту cαη вє ɗαηgєяσυѕ,
вυт ɗαηgєя cαη вяιηg αɗνєηтυяє
αηɗ αɗνєηтυяє ωιƖƖ мαкє уσυ ғeel αƖινє.

[Nog meer leren] tot 13-01-'17 EKUWbmh
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Innerstar
StarClan
[Nog meer leren] tot 13-01-'17 R0nBhw9
Nathalie
4728
Afwezig
"True leader don't create followers, they create more leaders"

"My silience could mean that you're not worth the argument"

CAT'S PROFILE
Age: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in Starclan
Gender: She-cat ♀
Rank:
Innerstar
BerichtOnderwerp: Re: [Nog meer leren] tot 13-01-'17   [Nog meer leren] tot 13-01-'17 Icon_minitimevr 20 nov 2015 - 17:01

Hey iedereen,

Ik meld me weer afwezig, dit keer tot de kerstvakantie (19 december). Ik heb de week voor de kerst vakantie weer toetsweek en 9 december het eerste deel van mijn karate examen voor de 7de kyu (blauwe band met zwarte slip/gelijk aan halve gele band). Ik heb dus een hoop te doen en geen tijd voor warrior cats. Jullie zullen mij ook weinig tot niet zien.

Ik zal enkel posten met Innerghost voor de nodige clanzaken/verhaallijnen, verder niet. Al mijn andere accounts staan op afwezig/inactief.

Groetjes,
Nathalie.


[Nog meer leren] tot 13-01-'17 Env9oX7
.:
Thanks Waz <3:
:'STAMPS':
Terug naar boven Ga naar beneden
Innerstar
StarClan
[Nog meer leren] tot 13-01-'17 R0nBhw9
Nathalie
4728
Afwezig
"True leader don't create followers, they create more leaders"

"My silience could mean that you're not worth the argument"

CAT'S PROFILE
Age: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in Starclan
Gender: She-cat ♀
Rank:
Innerstar
BerichtOnderwerp: Re: [Nog meer leren] tot 13-01-'17   [Nog meer leren] tot 13-01-'17 Icon_minitimezo 7 feb 2016 - 0:02

Hallo iedereen,

Ik meld me weer afwezig voor de komende periode. Ik meld me deze keer afwezig tot de 26ste van februari. Ik vanaf de 22ste mijn laatste toetsperiode van het jaar, waarna de voorbereidingen voor de examens beginnen. Na deze periode zal ik minder actief zijn, maar nu moet ik dus volop leren voor de toetsperiode C. Innerghost houd ik het meest actief, maar verwacht weinig van me. Ik doe alleen de nodige dingen en misschien zullen er momenten zijn dat ik wel wat actiever post.

Wens me succes, want het is genoodzaakt dat ik hoge cijfers ga behalen.

Groetjes.


[Nog meer leren] tot 13-01-'17 Env9oX7
.:
Thanks Waz <3:
:'STAMPS':
Terug naar boven Ga naar beneden
Innerstar
StarClan
[Nog meer leren] tot 13-01-'17 R0nBhw9
Nathalie
4728
Afwezig
"True leader don't create followers, they create more leaders"

"My silience could mean that you're not worth the argument"

CAT'S PROFILE
Age: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in Starclan
Gender: She-cat ♀
Rank:
Innerstar
BerichtOnderwerp: Re: [Nog meer leren] tot 13-01-'17   [Nog meer leren] tot 13-01-'17 Icon_minitimewo 23 maa 2016 - 17:06

Herkansingen/inhalen & examens

Ik werk nu naar mijn examens toe en heb volgende week al herkansingen en inhaaltoetsen, wat betekend dat ik veel moet leren. Daarna houd het niet op, want daarna heb ik nog iets van vijf weken om te leren voor mijn examens. Dus ik ben een heel stuk minder actief, again.
Innerstar houd ik zo goed als actief, de rest van mijn accountjes zullen jullie af en toe zien. Dus graag niet op mijn nek zitten met dat ik ergens moet reageren.

De rust zal weer terug keren vanaf 23 mei, want dan heb ik vakantie!


[Nog meer leren] tot 13-01-'17 Env9oX7
.:
Thanks Waz <3:
:'STAMPS':
Terug naar boven Ga naar beneden
Russetrose
Member
[Nog meer leren] tot 13-01-'17 Tumblr_inline_n4eh7anzeo1sxb10o
Daan
115
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Russetrose
BerichtOnderwerp: Re: [Nog meer leren] tot 13-01-'17   [Nog meer leren] tot 13-01-'17 Icon_minitimema 1 aug 2016 - 23:26

So many things to do

Heey patatjes, op het moment heb ik t gewoon druk met leuke dingen doen, ochoch wat vervelend. Maar dit houd in dat ik iets minder tijd heb voor wc. Morgen zal ik tijd hebben om de boel bij te posten & woensdag misschien ook, maar donderdag ben ik tot en met 13 augustus afwezig door feesten en de squad meet. Het begint met Sneekweek week, daarna wordt maandag mijn achtertuin een kampeerplek en vervolgen heb ik de 11de een schuurfeest waarna ik een tweedaagse festival heb in Leeuwarden (into the Grave) pittig druk dus.
Ik geef het vast aan.

xx


I ᖇᕮᗰᕮᗰᗷᕮᖇ ᗯᕼᕮᑎ YOᑌᖇ ᕼᕮᗩᗪ ᑕᗩᑌGᕼT ᖴᒪᗩᗰᕮ
[Nog meer leren] tot 13-01-'17 37BL3OZ
IT KISSᕮᗪ YOᑌᖇ Sᑕᗩᒪᑭ ᗩᑎᗪ ᑕᗩᖇᕮSSᕮᗪ YOᑌᖇ ᗷᖇᗩIᑎ
Terug naar boven Ga naar beneden
Innerstar
StarClan
[Nog meer leren] tot 13-01-'17 R0nBhw9
Nathalie
4728
Afwezig
"True leader don't create followers, they create more leaders"

"My silience could mean that you're not worth the argument"

CAT'S PROFILE
Age: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in Starclan
Gender: She-cat ♀
Rank:
Innerstar
BerichtOnderwerp: Re: [Nog meer leren] tot 13-01-'17   [Nog meer leren] tot 13-01-'17 Icon_minitimewo 14 sep 2016 - 13:52

School is weer begonnen, hoor

Hallo iedereen, voor vele en dus ook voor mij is school weer begonnen. Voor mij houd dit in; leren, leren, leren en nog meer leren. Alles moet er in gestampt worden. Gezien 1 vak van mij voor 2 schooljaren telt, heb ik dubbel zoveel werk. Ik moet erg veel stof in een aantal weken er in zien te stampen om mijn eerste tentamen week te halen. En ja hoor, daarna gaan we al weer bezig met tentamen week B. Dit schooljaar zal ik dus niet heel erg actief zijn. Natuurlijk zal ik af en toe blijven posten, maar nu; nauwelijks. Innerstar zal ik zo actief mogelijk proberen te houden, ook voor het rattenevenement, maar ik ga mezelf niks verplichten en ik zal mezelf ook geen onnodige druk of stress gaan geven. De rest zullen jullie af en toe zien verschijnen en dan weer verdwijnen.

Voor nu ben ik "afwezig" vanaf nu tot 4 november
In de herfstvakantie zal ik wel wat actiever kunnen posten, tho.

xx


[Nog meer leren] tot 13-01-'17 Env9oX7
.:
Thanks Waz <3:
:'STAMPS':
Terug naar boven Ga naar beneden
Roughflower
Member
[Nog meer leren] tot 13-01-'17 MrhPOh4
(nath)aleesi
3099
Actief

CAT'S PROFILE
Age: || We counted 25 moons || Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Roughflower
BerichtOnderwerp: Re: [Nog meer leren] tot 13-01-'17   [Nog meer leren] tot 13-01-'17 Icon_minitimeza 15 okt 2016 - 23:07

Reminder

Ik haal dit topic even naar boven om aan te duiden dat dit nog steeds geldt. Deze week heb ik herfstvakantie en de week er op begint schoolweer en heb ik de laatste lessen voor de tentamens. Daarna beginnen mijn tentamens tot 04-11. Dan zal het weer wat rustiger zijn, al kan ik zo wel vertellen dat dit het hele school jaar wel zo door blijft gaan.


Ƈυяισѕιту cαη вє ɗαηgєяσυѕ,
вυт ɗαηgєя cαη вяιηg αɗνєηтυяє
αηɗ αɗνєηтυяє ωιƖƖ мαкє уσυ ғeel αƖινє.

[Nog meer leren] tot 13-01-'17 EKUWbmh
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Roughflower
Member
[Nog meer leren] tot 13-01-'17 MrhPOh4
(nath)aleesi
3099
Actief

CAT'S PROFILE
Age: || We counted 25 moons || Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Roughflower
BerichtOnderwerp: Re: [Nog meer leren] tot 13-01-'17   [Nog meer leren] tot 13-01-'17 Icon_minitimeza 17 dec 2016 - 19:27

Op naar tentamenweek B

De volgende tentamenweek staat alweer op de loer en ik moet een Geschiedenis cijfer omhoog halen. Naast dat heb ik enorm veel achterstand opgelopen door het overlijden van mijn kat, Cailin & het steeds slechter gaan met mijn oma. Ook zij kan elk moment haar laatste adem uitblazen. Dit heeft mij veel stress opgeleverd.
Gisteravond zei mijn oma echter tegen mij dat ik mijn best moet blijven doen, ook al gaat zij binnenkort én zelfs daarna. Mijn oma is gelovig en vertelde mij dat ze vanuit de hemel wilt zien wat voor top resultaten ik ga behalen en ik wil haar niet teleurstellen.
Ik ben al enorm afwezig geweest en dit blijft zo tot ongeveer 13 januari in het nieuwe jaar. Af en toe zal ik ter ontspanning mijn hoofd laten zien, maar verwacht én vraag zeker niet teveel van mij.

xx


Ƈυяισѕιту cαη вє ɗαηgєяσυѕ,
вυт ɗαηgєя cαη вяιηg αɗνєηтυяє
αηɗ αɗνєηтυяє ωιƖƖ мαкє уσυ ғeel αƖινє.

[Nog meer leren] tot 13-01-'17 EKUWbmh
::
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Nog meer leren] tot 13-01-'17
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Absence-
Ga naar: