darkkit



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 darkkit

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Darkfire
Member
darkkit  Moon_PNG35
Moonmoon
1105
Actief
''It's so common to become the hero of the story, so I became the villain''

CAT'S PROFILE
Age: 95 moons of my dark and cold life.
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Darkfire
BerichtOnderwerp: darkkit    darkkit  Icon_minitimezo 27 jun 2010 - 21:21

darkkit kwam in de vroege ochtend in beweging hij deed zijn oogjes slaaperig open en stak zijn hoogdje omhoog hij keek om zich heen hij ging overijnd zitten en zag zijn broertjes en zusjes het zag er schattig uit maar het deed darkkit niks hij keek met een vuile nieuwsgierige blik naar de ingang van de nursy en stond op en liep de nursy uit hij keek het kamp rond hij zag allemaal katten die groter dan hem waren maar dat deed darkkit niks hij was nogal ijgendunk en zlf beslissen wat hij deed darkkit ging in de schaduw saan hij had het heet en toen hoorde hij iemand aankomen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Steelfang
Member
darkkit  DPKsfdL
Vicky & Angelo. ALLEEN WIE NU !!!O.O!!?
818

CAT'S PROFILE
Age: 42 manen
Gender:
Rank:
Steelfang
BerichtOnderwerp: Re: darkkit    darkkit  Icon_minitimedi 29 jun 2010 - 19:16

"Heey darkje wat doe je alleen buiten de nursry weten je ouders dat wel" Steelpaw kwam voorbij gelopen in een goede bui, alles was goed vandaag en hij was net op weg naar Sunpaw zijn liefde toen hij darkkit had gezien. Steelpaw kwam voor hem staan en Steelpaw was zeker 2 keer zo groot als hij bukte. Hij keek de kit aan van Kestrelwing en Squirrelflight die zouden nooit zo met hun kitten omgaan en steelpaw zei"Ik vraag het wel aan hun" Net toen hij weg wou lopen hield hij halt en zei "Tenzij je me een goede reden geeft"
Terug naar boven Ga naar beneden
Darkfire
Member
darkkit  Moon_PNG35
Moonmoon
1105
Actief
''It's so common to become the hero of the story, so I became the villain''

CAT'S PROFILE
Age: 95 moons of my dark and cold life.
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Darkfire
BerichtOnderwerp: Re: darkkit    darkkit  Icon_minitimedi 29 jun 2010 - 19:26

darkkit trippelde naar steelpaw toe en ging voor hem staan met zijn lijf groot uit en zei met felle ogen '' ik vind het anders geen probleem ik wil geen kit zijn waarom ben ik nog zo jong?*ik vind er niks aan!*''
darkkit ging zitten met een beteuterd gezichtje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Steelfang
Member
darkkit  DPKsfdL
Vicky & Angelo. ALLEEN WIE NU !!!O.O!!?
818

CAT'S PROFILE
Age: 42 manen
Gender:
Rank:
Steelfang
BerichtOnderwerp: Re: darkkit    darkkit  Icon_minitimewo 30 jun 2010 - 18:23

"Maak je geen zorgen met die houding wordt je overn een paar manen een apprentice en leer je net zoveel bij jouw mentor zoals ik bij jouw vader" Hij ging wat lager zitten en keek naar Darkkit en zei"Maar wees blij dat je nog een kitten bent jij hoeft niet de hele dag te rennen en niet te vechten en je wordt nooit aangevallen. Zie je dit litteken heb ik te danken aan een rot schaduwclankat maar ik heb haar een scheur in haar oor terug gegeven" hij zei het terwijl hij naar het grote litteken op zijn wang wees en wachtte op darkkit´s antwoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
Darkfire
Member
darkkit  Moon_PNG35
Moonmoon
1105
Actief
''It's so common to become the hero of the story, so I became the villain''

CAT'S PROFILE
Age: 95 moons of my dark and cold life.
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Darkfire
BerichtOnderwerp: Re: darkkit    darkkit  Icon_minitimewo 30 jun 2010 - 18:39

darkkit keek verwonderd en met grote naar de littekens en vond het er cool uit zien
maar darkkit was ergens nog opgewondener over en vroeg '' is mijn vader echt jou mentor?''
hij zwiepte met zijn staart maar zij toen en ging weer rustig zitten en likte zijn pootje '' dat is het juist ik wil vechten ik wil rennen en mijn clan beschermen ik wil een krijger zijn bloeddorstig zijn en ik ben de gemeenste kat die de donderclan ooit gekend heeft!
als er een vreemdeling zou zijn zou ik hem zonder aarzelen uit mijn territorium schoppen.
'nee het vuur in mij is nog lang niet geblust!''
ondertussen dat darkkit dat zij brandde er vuur in zijn ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Steelfang
Member
darkkit  DPKsfdL
Vicky & Angelo. ALLEEN WIE NU !!!O.O!!?
818

CAT'S PROFILE
Age: 42 manen
Gender:
Rank:
Steelfang
BerichtOnderwerp: Re: darkkit    darkkit  Icon_minitimewo 30 jun 2010 - 18:42

"Ja je vader is mijn mentor en een goede ook, ik was ook zo toen ik klein was alleen het bleek zwaarder dan ik dacht en ik moet voorzichtig doen zodat ik bij mijn vriendin Sunpaw kan blijven." Hij keek naar de levenslustige kitten en zei"Jij zal een prima krijger worden alleen je moet weten je mag niet altijd moorden eerst moet je het vreedzaam proberen en dan wie niet luisteren wil moet voelen" Toen kreeg hij een sinistere blik en liet zijn 5cm lange klauwen zie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Darkfire
Member
darkkit  Moon_PNG35
Moonmoon
1105
Actief
''It's so common to become the hero of the story, so I became the villain''

CAT'S PROFILE
Age: 95 moons of my dark and cold life.
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Darkfire
BerichtOnderwerp: Re: darkkit    darkkit  Icon_minitimewo 30 jun 2010 - 19:05

darkkit keek steelpaw aan en zei geniepig '' weet ik maar ik zal die gene wonden geven die hem lang zullen heugen!'' darkkit keek gemeen met een glans in zijn ogen.
hij likte zijn pootje en toen hij klaar was keek hij naar de lucht het was net nog voor zons hoog maar de zon was fel en vol zonneschijn een andere clankat zou uitgebreid van de warmte genieten maar darkkit week haar blik af en keek met iet wat pijnlijke ogen naar de grond hij stond op en liep naar een struik vol met schaduw en duisternis.
darkkit ging er zitten en keek met sluw lachje en genoot van de koelte en het duister.
Terug naar boven Ga naar beneden
Steelfang
Member
darkkit  DPKsfdL
Vicky & Angelo. ALLEEN WIE NU !!!O.O!!?
818

CAT'S PROFILE
Age: 42 manen
Gender:
Rank:
Steelfang
BerichtOnderwerp: Re: darkkit    darkkit  Icon_minitimedo 1 jul 2010 - 9:21

"Darkkit doe niet zo evil, want als ik nog zo evil zou doen had ik allang 3 katten om het leven gebracht en niet zo'n knappe vriendin hebben als Sunpaw" Hij keek de kit geduldig aan en bedacht net, wat zou sunpaw nu aan het doen zijn ik heb haar een hele tijd niet gezien. "In ieder geval wees altijd aardig want als je evil doet kan je clan boos op je worden en bij sommige clans valt dat nooit goed" Hij keek naar Darkkit en hoopte dat hij zou luisteren. "Ik weet het goed gemaakt, jij zal aardig doen een tijdje en dan vertel ik hoe ik een vos heb verslagen. Als je dan nog langer aardig ben vertel ik de bloederige details, hebben we een afspraak?" Steelpaw's ogen keken sinister en hij sisste de woorden uit alsof ze een belediging waren. Hij begon alvast na te denken over het gevecht met de vos, en de hulp van blackpaw en purplepaw en hoe gestraft hij was door Sunpaw haar preek was toch maar uit bezorgdheid. Ze gaf veel om hem en hij om haar. Hij kon niet wachten tot hij warrior werd want dan kon hij partnerschap aangaan met Sunpaw en heel misschien kittens. Hij dacht al aan kittens sinds squirrelflight bevalling, zou sunpaw kittens willen? Steelpaw had veel vragen voorzichzelf wat hij zou moeten doen. Hij hoopte echt dat hij voor bladkaal warrior zou zijn. Hij wou zo graag geen apprentice meer zijn net zoals darkkit geen kit meer wou zijn. Hij bedacht zich net eigenlijk hebben ze wel wat gemeen.
Hij wachtte geduldig af op wat Darkkit zou zeggen.

(is dit een goede post)
Terug naar boven Ga naar beneden
Darkfire
Member
darkkit  Moon_PNG35
Moonmoon
1105
Actief
''It's so common to become the hero of the story, so I became the villain''

CAT'S PROFILE
Age: 95 moons of my dark and cold life.
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Darkfire
BerichtOnderwerp: Re: darkkit    darkkit  Icon_minitimedo 1 jul 2010 - 19:40

''slecht ik? hoe kom je daar nou bij?'' zei darkkit met een gemeen lachje en hij keek steelpaw geniepig aan ''mwahahaha!! ,gnagna'' darkkit kneep zijn oogjes tot pleetjes en in de schaduw maakte hij een evil scare indruk en hij zij spottend '' steelpaw denk je nou echt dat ik mij in,treseer in een domme vos? laat me niet lachen haha!''
darkkit trilde zijn snorharen en keek steelpaw sluw aan met zijn ogen nog steeds half dicht.
de ogen straalde pure haat uit.
maar darkkit haatte niemand hij was gewoon zo geboren gewoon puur slecht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kestrelwing
Member
darkkit  GcauQtf
Esmee
1926
Actief
One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.

CAT'S PROFILE
Age: 9 years
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Kestrelwing
BerichtOnderwerp: Re: darkkit    darkkit  Icon_minitimedo 1 jul 2010 - 19:49

"Zo zo wie hebben we daar?" Kestrelwing keek naar Darkkit en Steelpaw. "Steelpaw, ik moet jou nog traineen he?" Hij keek schuin naar Steelpaw. Snel liep hij naar Darkkit toe en gaf hem een likje. Hij voelde een gevoel van geluk. Hij ging naast Darkkit in het mulle zabd liggen en keek afwachtend naar hem. De zin scheen op kestrelwings kop en het was weer snik heet. Allerlij kevertjes liepen door het zand. Kestrelwing zag een groene kever. 'Kijkt Darkkit, deze hier noem ik altijd groentje. Hij is altijd zo knalgroen en dat vind ik gewoon zo grappig!" Hij wees met zijn staart de kever aan en hoopte dat Darkkit zijn eerste les over de natuur al geleerd had. "Waar zijn je broertjes en zusjes gebleven schat?" Vroeg hij door. kestrelwing gaf Darkkit nog een likje en stond toen op en klopte zijn vacht uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Darkfire
Member
darkkit  Moon_PNG35
Moonmoon
1105
Actief
''It's so common to become the hero of the story, so I became the villain''

CAT'S PROFILE
Age: 95 moons of my dark and cold life.
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Darkfire
BerichtOnderwerp: Re: darkkit    darkkit  Icon_minitimedo 1 jul 2010 - 20:16

darkkit keek op en zag zijn vader uit de struiken komen en deed toen weer normaal hij keek zijn vader aan en zag dat hij darkkit iets wou bij brengen over de natuur darkkit zette een aardige blik op ( die voor steelpaw te zien nep was)
maar darkkit keek steelpaw nog een keer sluw naar steelpaw en keerde zich tot zijn vader hij zei (nep) nieuwsgierig '' en hoe noem je dan een rode?'' darkkit keek hem met een schattig blikje aan en moest een beetje lachen darkkit keek zijn vader met twinkel oogjes aan en ging schattig naast hem liggen maar naast kestrelwing keek darkkit weer naar steelpaw met een geniepige blik.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
darkkit
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan camp :: Nursery-
Ga naar: