Ruinclan RPG topic - Pagina 6



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Ruinclan RPG topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Fortuna
Member
Ruinclan RPG topic - Pagina 6 Tumblr10
717
Afwezig
"Error_"

CAT'S PROFILE
Age: 137 moons †
Gender: She-cat ♀
Rank: Outpost Guard
Fortuna
BerichtOnderwerp: Re: Ruinclan RPG topic   Ruinclan RPG topic - Pagina 6 Icon_minitimema 17 aug 2015 - 18:22

Cloverblossom was veel te moe om tegen te stribbelen en focuste zich op. De bevalling. Toen ze hoorde dat Grizzly Spotclaw leuk vond leek Clover de hoop verloren te hebben. De poes merkte dat ze teveel bloed verloren had en dat ze langzamaan zwakker werd. Uiteindelijk zag ze haar twee kittens voor zich. Een kater en een poesje, toen Cloverblossom zwakjes de kater likte merkte ze dat hij erg koud was. Hij was dood! Cloverblossom slaakte een zucht, haar dochter leefde nog. 'Whitekit, welkom.' miauwde ze hees voordat alles plotseling zwart werd. Niemand was er, Dawnwhisker is naar de Medicine Cat en Grizzlyface is achter die Spotclaw aan.



Sorry telefoonpost
- Omg Cloverblossom heeft bloedverlies
Terug naar boven Ga naar beneden
Tigersnow
Member
Ruinclan RPG topic - Pagina 6 DPKsfdL
why do you want to know that? (say Marlie)
479
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons
Gender:
Rank:
Tigersnow
BerichtOnderwerp: Re: Ruinclan RPG topic   Ruinclan RPG topic - Pagina 6 Icon_minitimema 17 aug 2015 - 18:28

'En waarom word je dan jaloers als Dawnwhisker bij haar is? Haar hart is gebroken omdat je mij leuk vind, laat hem haar toch troosten! Dus je wilt mij en Cloverblossom? Grizzly, dat is onmogelijk. Het is mij of haar. Alhoewel, nee. Ga maar naar haar. Je vind haar leuker. Ik doe alleen maar katten pijn. Ik ga weg. Ver weg. Volg me niet.' snel rende hij weg, hij kon er niet meer tegen! Fijn als je dat wilt! riep hij voor hij uit het zicht was, en rende terug het kamp in. hij moest eerst zijn excuus aan bieden aan Cloverblossom, hij rende het kamp in en zocht naar clover. al snel had hij haar gevonden en rende naar haar toe, hij was te laat. een kitten was al koud en overleden, maar haar andere dochter had het overleed. snel pakte hij haar op en legde haar tegen zijn vacht om warm te houden. bezorgt keek hij naar clover, clover? mauwde hij en likte haar wang. clover blijf bij me.. het spijt me zo!
Terug naar boven Ga naar beneden
Fortuna
Member
Ruinclan RPG topic - Pagina 6 Tumblr10
717
Afwezig
"Error_"

CAT'S PROFILE
Age: 137 moons †
Gender: She-cat ♀
Rank: Outpost Guard
Fortuna
BerichtOnderwerp: Re: Ruinclan RPG topic   Ruinclan RPG topic - Pagina 6 Icon_minitimema 17 aug 2015 - 19:14



Hawkclaw
Warrior
Age: 35 moons
Mate:Wait for the first meeting, dear
Location: Shaded Trees
PM's to: Fortuna
'Are you weak, are you strong? Does'nt matter. You are wrong.'

Note: Hawk is helpfull xD
Tag(s): Spotclaw

De kater keek om zich heen, zijn oren gespitst voor prooi. De staart van de kater zwiepte zachtjes heen en weer. Plots hoorde hij geren. Een konijn? Een rogue? Met snelle passen liep de bruine kater op de bron van het geluid af. Zijn blik richtte zich op een poes en de kater ging voor haar staan in de hoop dat ze zou stoppen. Wat was er aan de hand? Hawkclaw hoopte dat de poes tegen hem haar problemen zou zeggen. Hij deed eenmaal niets verkeerds.

Terug naar boven Ga naar beneden
Kittytail
Member
Ruinclan RPG topic - Pagina 6 DPKsfdL
marijn
1560
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Kittytail
BerichtOnderwerp: Re: Ruinclan RPG topic   Ruinclan RPG topic - Pagina 6 Icon_minitimema 17 aug 2015 - 19:21

Spotclaw
Warrior
Age: 32 Moons old
Mate: You're joking right? I hurt everyone I meet. Everyone I meet hurts me. Nobody loves me, I just have to accept the truth and end this pain.
Location: Shaded Trees
PM's to: Kittypaw
''If nobody comes from the future to stop you, how bad of a decision can it be?''

Slapen.. ja dat zou ze doen.. voor altijd. Langzaam slenterde ze naar de stroom. En nu zou ze het wel doen, en verdrinken. Nu pas merkte ze dat de regen gestopt was. Plotseling sprong er een kater voor haar neus. Hawkclaw, als ze het goed had. Ze keek hem vragend aan, waar bemoeide hij zich mee?
Terug naar boven Ga naar beneden
Fortuna
Member
Ruinclan RPG topic - Pagina 6 Tumblr10
717
Afwezig
"Error_"

CAT'S PROFILE
Age: 137 moons †
Gender: She-cat ♀
Rank: Outpost Guard
Fortuna
BerichtOnderwerp: Re: Ruinclan RPG topic   Ruinclan RPG topic - Pagina 6 Icon_minitimema 17 aug 2015 - 20:24

Fortuna schreef:


Hawkclaw
Warrior
Age: 35 moons
Mate:Wait for the first meeting, dear
Location: Shaded Trees
PM's to: Fortuna
'Are you weak, are you strong? Does'nt matter. You are wrong.'

Note: Hawk is helpfull xD
Tag(s): Spotclaw

De poes stopte voor hem. 'Hello there Spotclaw,' miauwde hij vriendelijk. 'Ik zie dat er wa mis is.' zijn blik werd bezorgd. Niet dat hij verliefd wasop haar, dat was hij helemaal niet. Maar ze was een Clangenoot en die beschouwde hij als familie. 'Mag ik weten wat er aan de hand is als ik vragen mag?' Hij hield zijn kop schuin wat bs wel schattig leek. Hij moest is weer naar het kamp, wie weet wat er daar allemaal wel niet gebeurd is.

Terug naar boven Ga naar beneden
Applenose
Member
Ruinclan RPG topic - Pagina 6 DPKsfdL
Cynthia
256
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender:
Rank:
Applenose
BerichtOnderwerp: Re: Ruinclan RPG topic   Ruinclan RPG topic - Pagina 6 Icon_minitimevr 28 aug 2015 - 21:06

~Whitekit~ ~Medicine cat den~

Een lange tijd had Whitekit in een kleine warme ruimte gezeten. Ze zat er samen met haar broertje in alleen er was iets raars met haar broertje aan de hand.  Wat wist ze alleen niet. Ze had hem al een paar keer een schopje gegeven alleen hij reageerde er niet op. Ze besloot uiteindelijk  om het maar te laten rustten. Toen plotseling gebeurde er een hele bedoel dingen die Whitekit niet leuk vond. Ze werd namelijk uit de warme ruimte geleid en kwam terecht in een koude, grote ruimte. Ze begon meteen te piepen. Ze wilde terug naar de lekkere warme ruimte. Ze stopte alleen met piepen toen een bekende stem zei: 'Whitekit, welkom.'. Whitekit piepte naar de stem toe, alleen de stem zei niks meer.  Het duurde gelukkig niet lang voordat er een warme vacht tegen haar aan werd gedrukt.  Whitekit liet een goed keurend piepje horen. De warme vacht begon te praten en zei iets, alleen Whitekit begreep er weinig van, ook luisterde ze niet echt. Het enigste waar zij aankon denken was namelijk haar knorrende maagje. Instinctief snoof ze de lucht een paar keer op met haar neusje, ze vond een warme, zoete geur. Ze volgde de geur en eindigde bij een tepel ze begon eraan te zuigen en een warme vloeistof stroomde haar mondje binnen. Na een tijdje stopte ze met drinken en viel ze tevreden in slaap.


Super sorry voor mijn late reactie! Was dit topic helemaal vergeten, sorry!
Terug naar boven Ga naar beneden
Rina
Member
Ruinclan RPG topic - Pagina 6 247e36a4b8fbfcfac3c20a1807355e8a823a3545_128
Hannah
294
Actief
just admit it

CAT'S PROFILE
Age: 52 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Rina
BerichtOnderwerp: Re: Ruinclan RPG topic   Ruinclan RPG topic - Pagina 6 Icon_minitimedi 13 okt 2015 - 13:23

Cloudkit
Kitten
Age: 5,5 moons
Mate: I don't think I want one
Location: Camp
PM's to: Rina
'I'm just waiting for my future, but sometimes I have to deal with the past'

Note: Kan iemand Lightningstar voor me spelen? Babs misschien?

P.S: Kan je eigenlijk wel Medicine Cat Apprentice worden?
Tag(s):-

Met zelfverzekerde passen liep Cloudkit naar buiten, hij had net een waterratje opgegeten dus hij as best wel vol. Hij liep naar de medicine cat den en bewonderde hoe goed Smokeface met de kruiden bezig was. Cloudkit had al sinds hij voor het eerst naar buiten was gegaan een wens, en die wens was dat hij net zo'n goede medicine cat werd als Smokeface, tenminste, als Smokeface hem als apprentice uitkoos. Nog een halve moon en hij lag met Flamepaw, Breezepaw en Whisperpaw in de apprentice den. Cloudkit zocht al een tijdje naar Lightningstar om hem te vertellen dat hij geen warrior wou worden, maar waar was hij?

Terug naar boven Ga naar beneden
Venom
Member
Ruinclan RPG topic - Pagina 6 DPKsfdL
Mick(ey) Mouse
276
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender:
Rank:
Venom
BerichtOnderwerp: Re: Ruinclan RPG topic   Ruinclan RPG topic - Pagina 6 Icon_minitimedi 13 okt 2015 - 14:06

Breezepaw
Apprentice
Age: 6 moons
Mate: It's up to you
Location: Camp
PM's to: Fortuna
'Maybe I'm weak, maybe I'm shy. But never ever make a lady cry.'

Note: Breeze komt Cloud ff helpen
Tag(s): Cloudkit

Haar blik gleed naar een grijs-witte, gedaante dat naar iets zocht. 'Ik ben zo terug,' mauwde ze snel naar de patrouille. Met hoge passen liep ze op de oude kitten af. 'Hey Cloudkit,' Ze glimlachte. Om de één of andere reden voelde ze zich bij jongere katten beter thuis. 'Wie zoek je eigenlijk?' Haar lavendelblauwe ogen keken in de zijne. Ze herinnerde de lol dat ze hadden toen zij nog ook een kitten was. Het zou niet lang meer duren voordat Cloudkit ook een -paw zou worden. Al wou ze liever dat hij warrior werd. Zodat ze meer tijd met elkaar zouden doorbrengen.



Lightningstar
Leader
Age: 32 moons
Mate: -
Location: Camp
PM's to: Venom


Note: Mag je NPC-characters spelen?
P.S: Als ik Lightningstar niet mag bespelen, stuur pm, dan verwijder ik het.
Tag(s): Cloudkit, Breezepaw

Met een licht geamsseerde blik bekeek ze het kamp. Haar ogen gericht voor tellen bij de patrouille van Rosepool, Snowleopard, Hawkclaw en Breezepaw. Ze hief vragend haar kop bij het zien van een beweging van de jonge poes. Pas merkte ze da Cloudkit naar iemand zocht. De leider liep richting de kitten toe en merkte dat het niet lang zal duren voordat hij tot apprentice benoemd zou worden. 'Cloudkit,' sprak ze kalm maar duidelijk nadat Breezepaw hem vroeg wie hij zocht. 'Ik neem aan dat je me iets wilt vertellen?' Ze zwiepte met haar staart. En fronste haar wenkbrauwen geduldig. Wat was er zo belangrijk dat een kitten dwarszat?


Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ruinclan RPG topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 6 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Alternative RP boards :: Warriors FanClans-
Ga naar: