Ruinclan RPG topic - Pagina 5



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Ruinclan RPG topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Kittytail
Member
Ruinclan RPG topic - Pagina 5 DPKsfdL
marijn
1560
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Kittytail
BerichtOnderwerp: Re: Ruinclan RPG topic   Ruinclan RPG topic - Pagina 5 Icon_minitimezo 16 aug 2015 - 17:24

Spotclaw
Warrior
Age: 32 Moons old
Mate:Single
Location: Shaded Trees
PM's to: Kittypaw
''If nobody comes from the future to stop you, how bad of a decision can it be?''

Ze rende. En rende. Het was ijskoud, maar ze voelde het niet. Het verdriet dat ze voelde was erger. Ze verpestte alles dat ze deed. Even jagen met haar crush kwam niet eens goed! Ze maakte geen vrienden, maar vijanden! Grizzlyface haatte haar nu, Cloverblossom haatte haar omdat Grizzly het nu uit zou maken.. dankzij haar wooren. De kittens zullen niet blij zijn met gescheiden ouders, wat als het er 6 werden?! Dan had ze nog meer katten ongelukkig gemaakt. Spottedwing haatte haar.. Ze zou de RuinClan ruineren als ze nog langer bleef leven. Ze wilde niet weg uit de Clan though, maar uit het leven. Zodat ze nooit meer een kat tegen hoefde te komen. Dan kon ze tenminste alleen zijn met Brownpelt in StarClan. Alhoewel, Brownpelt zou haar ook niet meer mogen. Haar ouders ook niet. Ze ging naar Dark Forest, dat was het. Daar zou ze tenminste rust krijgen. Nooit meer een andere kat hoeven zien. ''Now I understand why it's called RuinClan.. I belong here because I ruin everything I do,'' snikte ze. Leugenaar, je hoort hier helemaal niet! zeurde een stem. Ze bleef rennen richting de stroming. Toen ze aankwam stopte ze. Spotclaw stond stil en keek naar het stromende water. Regen drupte langs haar vacht. Bliksem flitste door de donkere lucht. Precies zoals ze zich voelde. Ze slikte en liep dichterbij naar het water. Ze kon vaag haar reflectie zien in het stromende water. De kat die ze nooit meer wou zien. Spotclaw, de kat die alles moest verpesten. De gevlekte warrior maakte een sprong. Een moment vloog ze in de lucht, maar al snel belande ze met een plons in het ijskoude water. De stroming voerde haar heel snel mee. Ze kwam bovenwater, en hapte naar lucht. Al snel werd ze weer onder getrokken. Haar hart racede supersnel. Maar er was één gedachte in haar hoofd. Nu hoef je alleen maar te wachten tot je verdrinkt en dan is alles over..
Terug naar boven Ga naar beneden
Tigersnow
Member
Ruinclan RPG topic - Pagina 5 DPKsfdL
why do you want to know that? (say Marlie)
479
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons
Gender:
Rank:
Tigersnow
BerichtOnderwerp: Re: Ruinclan RPG topic   Ruinclan RPG topic - Pagina 5 Icon_minitimezo 16 aug 2015 - 17:45

GrizzlyFace
Warrior
Age: 21 Moons
Mate:CloverBlossom and i have a Crush..
Location: RuinClan
PM's to: TigerSnow
Hmm?..


Zo snel mogelijk rende hij door de Shaded Trees, hij probeerde de geur te volgen. maar door de regen was bijna alles weggevaagd, stralen water liep over zijn lijf. en boven hem klonk een harde klap, een vele lichts flitste door de vallei en stopte bij een beek. iets zei tegen hem dat die daar heen moest, de regen had de aarde nat gemaakt en veranderd in modder. als gevolg dat hij bijna top tot teen onder zat. snel keek hij omzich heen, aan de overkant zag hij Spotclaw. hij wou naar haar roepen en naar haar toe rennen, maar voor hij een stap kon zetten. sprong de gevlekte poes het wild stroomde water in, meteen sprong hij naar de rand en keek waar ze bleef. haar kop kwam weer naar boven maar door de stroming werd ze zo weer naar onderwater gezogen, hij volgde haar tot hij vlakbij genoeg was. en sprong het water in, een grote plons water ging over hem heen. met zijn krachtige poten zwom hij naar haar toe, zij vacht was drijfnat en daardoor behoorlijk zwaar. hij nan een grote hap lucht en dook onderwater, hij pakte Spotclaw's nekvel en probeerde naar boven te zwemmen. hij kuchte het water uit, en zette zich af. met alles wat hij kon zwom hij naar de oever, snel legde hij Spotclaw op de kant. een grote golf trok hem weer het water in, hij ging kopje onder. al snel kwam hij boven en hapte hij naar lucht, een grote steen stond precies in de midden waar hij vervolgens opklapte. bloed stroomde van zijn zij en buik, maar beet door. hij kon met zijn laatste kracht de andere kant van de beek bereiken, kuchend en kreunend lach hij door. hij keek even naar de overkant naar Spotclaw voor het donker werd..




Terug naar boven Ga naar beneden
Nightpaw~
StarClan
Ruinclan RPG topic - Pagina 5 DPKsfdL
Nathaleesi
207
Actief

CAT'S PROFILE
Age: {{ Already 6 moons, ain't I old? }}
Gender:
Rank:
Nightpaw~
BerichtOnderwerp: Re: Ruinclan RPG topic   Ruinclan RPG topic - Pagina 5 Icon_minitimezo 16 aug 2015 - 20:08

Soggypaw
Apprentice
Age: 6 Moons
Mate: None
Location: Camp
PM's to: Roughpaw


Tag: Nobody
Soggypaw was terug gekomen van een jacht en had twee vogels weten te vangen. Zijn zwarte vacht zat onder de drek en was niet langer zwart, maar zwart met bruine vlekken. Zijn bleek groene ogen zochten het kamp af nadat hij zijn vangsten weg gelegd had, er viel nog niet veel te doen, dus liep hij maar naar een rustig plekje waar hij ging zitten en niks doen.

Terug naar boven Ga naar beneden
Kittytail
Member
Ruinclan RPG topic - Pagina 5 DPKsfdL
marijn
1560
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Kittytail
BerichtOnderwerp: Re: Ruinclan RPG topic   Ruinclan RPG topic - Pagina 5 Icon_minitimema 17 aug 2015 - 14:28

Spotclaw
Warrior
Age: 32 Moons old
Mate:Single
Location: Shaded Trees
PM's to: Kittypaw
''If nobody comes from the future to stop you, how bad of a decision can it be?''

Grizzlyface.. redde haar? Nu was het haar kans. Zij moest hem redden. Het was ongelooflijk koud, zo koud had ze het nog nooit gehad. Toch ging ze door. Ze sleepte zichzelf naar de sterke warrior, die aan het bloeden was. Ze greep zijn nekvel en trok, maar hij was zwaarder dan ze dacht. Spotclaw hijgde, en probeerde het op nieuw. Ze sleepte hem richting het kamp.. laat deze storm snel voorbij zijn bad ze naar de StarClan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fortuna
Member
Ruinclan RPG topic - Pagina 5 Tumblr10
717
Afwezig
"Error_"

CAT'S PROFILE
Age: 137 moons †
Gender: She-cat ♀
Rank: Outpost Guard
Fortuna
BerichtOnderwerp: Re: Ruinclan RPG topic   Ruinclan RPG topic - Pagina 5 Icon_minitimema 17 aug 2015 - 14:39

Cloverblossom
Queen
Age: 28 moons
Mate: I don't know if I can call him a partner anymore. (Grizzlyface)
Location: Camp
PM's to: Fortuna
'The inside reviels the skills of your loyalty, not your outside.'

Note: Clover is sad
Tag(s): None

Met een verdrietige uitstraling keek de witte poes hoe haar partner tegen de andere poes praatte. Niet dat ze jaloers was, want ze was niet zo'n jaloers type. Maar de poes had het gevoel dat de kater niet meer van haar hield. Cloverblossom keek weg en keek naar de hemel. 'Had Dawnwhisker gelijk?' vroeg de poes zich in stilte af. Haar staart ging naar de andere kant. Wat moest ze doen? De blauwe blik van de Queen wendde zich naar Cloudkit, die vast in no time apprentice werd. De poes snoof lichtelijk geamusseerd maarhaar zwakke glimlach vervaagde. Wat had ze verkeerd gedaan? Was ze niet goed genoeg?

Terug naar boven Ga naar beneden
Tigersnow
Member
Ruinclan RPG topic - Pagina 5 DPKsfdL
why do you want to know that? (say Marlie)
479
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons
Gender:
Rank:
Tigersnow
BerichtOnderwerp: Re: Ruinclan RPG topic   Ruinclan RPG topic - Pagina 5 Icon_minitimema 17 aug 2015 - 14:41

GrizzlyFace
Warrior
Age: 21 Moons
Mate:i think its done Cloverblossom.. i'm sorry
Location: RuinClan
PM's to: TigerSnow
Hmm?..


Hij opende half zijn oog, een keek hoe die over de grond mee werkt getrokken. water liep uit zijn mond, en het bloed stroomde van zijn flank. hij drukte op zijn borst toen er een harde steek kwam, even kuchte hij. en zuchtte diep, waar was die? een harde knal hoorde hij in de verte, de storm was weg. waar was spotclaw? wat was er gebeurd? hij trok zich los en rolde weg van de gene die hem mee sleepte. grommend stond op en keek de dader aan, het was.. het was Spotclaw! ze had het overleeft, hij kon wel een gat in de lucht springen. maar dat ging moeilijk want hij zachte al bijna door zijn poten, zijn ogen prikte, en werden wazig. wat gebeurde er? al snel liep een klein druppel over zijn wang. was die nou aan het.. nee! hij had nog nooit dit gevoel gehad, was het goed? of wat het slecht? het interesseerde hem allemaal niet meer, hij sprong op spotclaw en legde zij kop op haar nek. en mauwde je leeft nog en gaf een lik over haar oor.

Terug naar boven Ga naar beneden
Kittytail
Member
Ruinclan RPG topic - Pagina 5 DPKsfdL
marijn
1560
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Kittytail
BerichtOnderwerp: Re: Ruinclan RPG topic   Ruinclan RPG topic - Pagina 5 Icon_minitimema 17 aug 2015 - 14:47

Spotclaw
Warrior
Age: 32 Moons old
Mate:Single
Location: Shaded Trees
PM's to: Kittypaw
''If nobody comes from the future to stop you, how bad of a decision can it be?''

Spotclaw werd moe, en moe. Plotseling sprong de warrior op haar en likte haar. ''Je leeft nog!'' miauwde hij. ''Ja, jij ook,'' sprak ze, en nog een flits van bliksem vloog door de lucht. ''We moeten terug naar het kamp.''
Terug naar boven Ga naar beneden
Tigersnow
Member
Ruinclan RPG topic - Pagina 5 DPKsfdL
why do you want to know that? (say Marlie)
479
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons
Gender:
Rank:
Tigersnow
BerichtOnderwerp: Re: Ruinclan RPG topic   Ruinclan RPG topic - Pagina 5 Icon_minitimema 17 aug 2015 - 14:52

GrizzlyFace
Warrior
Age: 21 Moons
Mate:i think its done CloverBlossom.. i'm sorry .
Location: RuinClan
PM's to: TigerSnow
Hmm?..


ja jij ook al snel kwam er een flits in de lucht, we moeten terug naar het kamp zei de poes, hij knikte en ging een stapje achteruit. ik volg je sprak hij en likte snel een beetje bloed weg.

Terug naar boven Ga naar beneden
Hurricane
Member
Ruinclan RPG topic - Pagina 5 DPKsfdL
Maxxx
426
Actief

CAT'S PROFILE
Age: countless
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Hurricane
BerichtOnderwerp: Re: Ruinclan RPG topic   Ruinclan RPG topic - Pagina 5 Icon_minitimema 17 aug 2015 - 14:54

Hurricane schreef:
Dawnwhisker
Warrior
Age: 48 moons
Mate: It's the art that paints a heart
Location: Camp
PM's to: Hurricane
Note: Dawn pakt zijn kans xD
Tag(s): Cloverblossom

De kater zijn blik wendde zich op de eenzame Cloverblossom. Medeijden overstroomde in zijn lijf. Iedereen zag hoe Grizzlyface met Spotclaw omging. Dawnwhisker liep langzaam op Cloverblossom af en ging naas haar liggen. 'Hey,' miauwde hij zachtjes vriendelijk. 'Wat heeft hij gedaan?' vroeg de kater troostend, terwijl hij haar tranen weglikte. 'We zijn vrienden, mij kun je alles vertellen.' Al wou hij meer dan vrienden zijn, Dawnwhisker bleef haar beste vriend, of die Grizzlystront ertussen zat of niet.


Terug naar boven Ga naar beneden
Fortuna
Member
Ruinclan RPG topic - Pagina 5 Tumblr10
717
Afwezig
"Error_"

CAT'S PROFILE
Age: 137 moons †
Gender: She-cat ♀
Rank: Outpost Guard
Fortuna
BerichtOnderwerp: Re: Ruinclan RPG topic   Ruinclan RPG topic - Pagina 5 Icon_minitimema 17 aug 2015 - 15:01

Fortuna schreef:
Cloverblossom
Queen
Age: 28 moons
Mate: It's frozen Grizzlyface, I don't love you anymore
Location: Camp
PM's to: Fortuna
'The inside reviels the skills of your loyalty, not your outside.'

Note: Oei, best hipping xD
Tag(s): Dawnwhisker

Plotseling voelde ze een warme vacht naast zich, ze zag dat het haar beste vriend Dawnwhisker was. Toen de kater vroeg wat Grizzlyface heeft gedaan barstte de poes uit tranen. 'Oh Dawnwhisker,' snikte ze. 'He spijt me zo, ik was zo dom geweest.' ze leunde haar kop op zijn borst. De kater likte haar tranen af. 'We zijn vrienden, mij kun je alles vertellen.' miauwd hij vriendelijk. Cloverblossom kalmeerde. 'Hij hield niet van mij, hij was een leugen.' miauwde ze opeens hard. Ze keek in zijn ogen. Hoe kon ze zo blind zijn?

Terug naar boven Ga naar beneden
Tigersnow
Member
Ruinclan RPG topic - Pagina 5 DPKsfdL
why do you want to know that? (say Marlie)
479
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons
Gender:
Rank:
Tigersnow
BerichtOnderwerp: Re: Ruinclan RPG topic   Ruinclan RPG topic - Pagina 5 Icon_minitimema 17 aug 2015 - 15:22

GrizzlyFace
Warrior
Age: 21 Moons
Mate:CloverBlossom and i have a Crush..
Location: RuinClan
PM's to: TigerSnow
Hmm?..


samen liep hij met Spotclaw naar het kamp, de regen was opgehouden. en de onweer klonk af en toe alleen nog in de verte. hij stak zijn kop door de ingang en bekeek de kamp goed, verschijnkijk was er niks gebeurd. toen hij plots Dawnwisker bij Cloverblossom zag liggen, boosheid stroomde naar boven toen hij zag dat Dawnwisker haar en lik gaf, zo snel mogelijk rende hij op hem af. en het bloed stroomde weer van zijn flank die open was gesteurd, zijn nagels waren uit zijn hulzen geschoten en schreeuwde zeg wat moet dat hier!! gromde hij en sprong boven op Dawnwisker, met zijn klauwen haalde hij een paar keer naar zijn gezicht. en beet in zijn nek, met zijn achterpoten probeerde hij zijn rug te bewerken en gromde in zijn oor,als ik je nog een keer zie met Cloverblossom beet ik je keel door!

Terug naar boven Ga naar beneden
Fortuna
Member
Ruinclan RPG topic - Pagina 5 Tumblr10
717
Afwezig
"Error_"

CAT'S PROFILE
Age: 137 moons †
Gender: She-cat ♀
Rank: Outpost Guard
Fortuna
BerichtOnderwerp: Re: Ruinclan RPG topic   Ruinclan RPG topic - Pagina 5 Icon_minitimema 17 aug 2015 - 15:32

Fortuna schreef:
Fortuna schreef:
Cloverblossom
Queen
Age: 28 moons
Mate: It's frozen Grizzlyface, I don't love you anymore
Location: Camp
PM's to: Fortuna
'The inside reviels the skills of your loyalty, not your outside.'

Note: The feels!
Tag(s): Grizzlyface

Plots stormde Grizzyface op Dawnwhisker af. Cloverblossom siste boos. 'als ik je nog een keer zie met Cloverblossom beet ik je keel door!' Dat was de druppel, met moeite stond Cloverblossom op. 'Genoeg! Grizzlyface! Maak dat je wegkomt, ik ben toch al niet goed genoeg voor je! Hoe kan het jouw schelen dat Dawnwhisker en ik vrienden zijn, jij hebt hier niets mee te maken!' grauwde ze. Haar haren recht overeind. 'Als je Spotclaw veel beter vind dan ik hoef je niet te doen alsof en Dawnwhisker en mij met rust laten!' ze voelde hevige kramp door haar heen gaan. 'Draai je om en ga weg! Want we zijn ge...' plots stopte de witte kattin met praten toen ze opeens hevige weeën kreeg. De kittens komen!

Terug naar boven Ga naar beneden
Tigersnow
Member
Ruinclan RPG topic - Pagina 5 DPKsfdL
why do you want to know that? (say Marlie)
479
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons
Gender:
Rank:
Tigersnow
BerichtOnderwerp: Re: Ruinclan RPG topic   Ruinclan RPG topic - Pagina 5 Icon_minitimema 17 aug 2015 - 16:11

'Genoeg! Grizzlyface! Maak dat je wegkomt, ik ben toch al niet goed genoeg voor je! Hoe kan het jouw schelen dat Dawnwhisker en ik vrienden zijn, jij hebt hier niets mee te maken!' hoorde hij iemand schreeuwen, als hij al dacht was het Cloverblossom. Hij liet de andere katter los, maar er brande nig steeds woede in zijn ogen. 'Als je Spotclaw veel beter vind dan ik hoef je niet te doen alsof en Dawnwhisker en mij met rust laten hij keek haar ongelovig aan, dacht ze nou echt dat hij iets voelde voor haar!? Het was een super goeie vriendin Spotclaw is alleen een vriendin! bromde hij boos, Draai je om en ga weg! Want we zijn ge...' opeens stopte ze, zijn nagels klapte hij weer in en keek met een schuine kop haar aan, wat gebeurde er? Wacht! Hrt wist het! De kittens!! Hij liep naar haar toe en besnuffelde haar buik, kom ik breng je naar de medicijn kat als ze het nou wou of niet, hij was de vader en hij alleen zou ze opvoeden. Snel leidde hij Cloverblossom naar de medicijn den, en liet haar liggen in een nest. het spijt me zo mauwde hij, ik..ik dacht dat je me niet meer leuk vond.. En daarom zocht ik ene oude vriendin om me zelf afteleiden.. hij ging naast haar zitten en streelde met zijn staart haar dikke buik. Hij zuchtte even diep.het komt wel goed sprak hij en keek bezorgt naar haar buik.

-telefoon.. Dus kan fouten kn zitten en geen Sheet
Terug naar boven Ga naar beneden
Kittytail
Member
Ruinclan RPG topic - Pagina 5 DPKsfdL
marijn
1560
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Kittytail
BerichtOnderwerp: Re: Ruinclan RPG topic   Ruinclan RPG topic - Pagina 5 Icon_minitimema 17 aug 2015 - 17:45

Spotclaw
Warrior
Age: 32 Moons old
Mate:Single
Location: Shaded Trees
PM's to: Kittypaw
''If nobody comes from the future to stop you, how bad of a decision can it be?''

Eenmaal in het kamp gebeurde alles tegelijk. Grizzlyface werd jaloers omdat Dawnwhisker met Cloverblossom was. Spotclaw kwam er dus ook achter dat Grizzly haar niet leuk vond. Haar hart brak in een miljoen stukjes. Niemand hield van haar.. Ze draaide zich om en rende weg, opnieuw het kamp uit. In leven blijven was een slecht idee, ze had zich gewoon moeten laten verdrinken!
Terug naar boven Ga naar beneden
Tigersnow
Member
Ruinclan RPG topic - Pagina 5 DPKsfdL
why do you want to know that? (say Marlie)
479
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons
Gender:
Rank:
Tigersnow
BerichtOnderwerp: Re: Ruinclan RPG topic   Ruinclan RPG topic - Pagina 5 Icon_minitimema 17 aug 2015 - 17:49

Tigersnow zag Spotclaw uit het kamp rennen, wat moest hij doem? Hij kon Cloverblossom niet in de steek laten.. Maar Spotclaw dan? Je moet haar helpen boos schudde hij zijn kop, hij wist bet niet meer. Hij moest maar weg, weg van iedereen en nooit meer terug komen. Misschien een eigen groep maken? Samen met de gene die hij vertrouwd. Hij keek cloverblossom aan, tranen sprongen in zij ogen. Hij stape uit de medicijn den en zo snel mogelijk rende hij het kamp uit en volgde de geur van Spotclaw. Hij moest haar eerst wat vertellen, voor hij vergoed weg kon..


Laatst aangepast door Tigersnow op ma 17 aug 2015 - 18:28; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Kittytail
Member
Ruinclan RPG topic - Pagina 5 DPKsfdL
marijn
1560
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Kittytail
BerichtOnderwerp: Re: Ruinclan RPG topic   Ruinclan RPG topic - Pagina 5 Icon_minitimema 17 aug 2015 - 17:55

Spotclaw
Warrior
Age: 32 Moons old
Mate: You're joking right? I hurt everyone I meet. Everyone I meet hurts me. Nobody loves me, I just have to accept the truth and end this pain.
Location: Shaded Trees
PM's to: Kittypaw
''If nobody comes from the future to stop you, how bad of a decision can it be?''

Ze rende verder en verder. Grizzlyface wilde ze nooit meer zien. Ze had hem moeten blijven ontwijken. Ze had het lef bij elkaar moeten schrapen om nee te zeggen. Nu was alles kapot, haar hele leven. Iedereen was dood, alles ging fout.. Dood moest ze, dan was het tenminste voorbij. Ze bleef rennen, kapot van alles.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tigersnow
Member
Ruinclan RPG topic - Pagina 5 DPKsfdL
why do you want to know that? (say Marlie)
479
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons
Gender:
Rank:
Tigersnow
BerichtOnderwerp: Re: Ruinclan RPG topic   Ruinclan RPG topic - Pagina 5 Icon_minitimema 17 aug 2015 - 18:00

Hij rende zo hard als hij kon, zijn hart bonkde hart in zijn keel. Spotclaw!! riep hij hard, hij keek omzich heen. In de verte zach hij een lapjes kat, het was Spotclaw. Hij rende naar haar toe, Spotclaw ik moet je wat vertellen!! hij stoote zijn poot aan een steen die uitstak, een harde grom ontsnapte uit zijn keel toen er een nagel doormidden brak. Zijn poten konden bijna niet meer, maar zijn wil wou veder, zijn staart begon te trillen en zijn lichaam werd zwaar. Met een sprong belande hij op de poes, en probeerde haar opnde grond te houden.spotclaw wacht hijgde hij,ik wil je wat vragen..
Terug naar boven Ga naar beneden
Kittytail
Member
Ruinclan RPG topic - Pagina 5 DPKsfdL
marijn
1560
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Kittytail
BerichtOnderwerp: Re: Ruinclan RPG topic   Ruinclan RPG topic - Pagina 5 Icon_minitimema 17 aug 2015 - 18:06

Spotclaw
Warrior
Age: 32 Moons old
Mate: You're joking right? I hurt everyone I meet. Everyone I meet hurts me. Nobody loves me, I just have to accept the truth and end this pain.
Location: Shaded Trees
PM's to: Kittypaw
''If nobody comes from the future to stop you, how bad of a decision can it be?''

Great, daar was Grizzly met zijn face sorry die ze nooit meer wou zien! Ik wil je wat vragen? ''Nee,'' antwoordde Spotclaw. Het vrolijke gedeelte van haar stem was weg. Haar hele vrolijke kant was weg. Allemaal dankzij Grizzlyface. ''Ik wil niks meer met jou te maken hebben!'' riep ze. ''Je houd niet van mij, ik heb het je zelf horen zeggen! Ik wil geen vriendschap met je!'' Hij had alles verpest. ''Ik zie je wel in Dark Forest, helaas!'' Ze rende verder. Helaas dat ze moe was, Grizz zou haar zo kunnen inhalen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tigersnow
Member
Ruinclan RPG topic - Pagina 5 DPKsfdL
why do you want to know that? (say Marlie)
479
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons
Gender:
Rank:
Tigersnow
BerichtOnderwerp: Re: Ruinclan RPG topic   Ruinclan RPG topic - Pagina 5 Icon_minitimema 17 aug 2015 - 18:13

Ik wil niks meer met jou te maken hebben!'' hoezo niet? Ze snapte het niet! Hij gromde boos. 'Je houd niet van mij, ik heb het je zelf horen zeggen! Ik wil geen vriendschap met je!'' een steek in zijn hart liet hem van haar afstappen, hij keek naar de grond. Geen enkele emotie zat in zijn houding en ogen. Ik zie je wel in Dark Forest, helaas! en rende weg, meteen rende hij haar achteraan. En stond binnen 2 seconde voor har neus. ja snapt het niet! hronde hij boos naar de poes.denk je nou echt dat ik CloverBlossom in de steek laat tijdens de bavalling om hallo te zegen!!? kon ze het nou niet zien!? spotclaw ik.. Ik stotterde hij ik vind je leuk! Ja? Snap je het nou!? riep hij, en boorde zijn ogen in die van haar, daarna draaide hij zich om en liep weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kittytail
Member
Ruinclan RPG topic - Pagina 5 DPKsfdL
marijn
1560
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Kittytail
BerichtOnderwerp: Re: Ruinclan RPG topic   Ruinclan RPG topic - Pagina 5 Icon_minitimema 17 aug 2015 - 18:17

Spotclaw
Warrior
Age: 32 Moons old
Mate: You're joking right? I hurt everyone I meet. Everyone I meet hurts me. Nobody loves me, I just have to accept the truth and end this pain.
Location: Shaded Trees
PM's to: Kittypaw
''If nobody comes from the future to stop you, how bad of a decision can it be?''

Zij vond hem leuk? Yeah, sure.. ''En waarom word je dan jaloers als Dawnwhisker bij haar is? Haar hart is gebroken omdat je mij leuk vind, laat hem haar toch troosten! Dus je wilt mij en Cloverblossom? Grizzly, dat is onmogelijk. Het is mij of haar. Alhoewel, nee. Ga maar naar haar. Je vind haar leuker. Ik doe alleen maar katten pijn. Ik ga weg. Ver weg. Volg me niet.'' Spotclaw liep weg.. Gefrustreerd liep ze verder. Er was te veel gebeurd en ze wilde nu alleen maar slapen.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ruinclan RPG topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 5 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Alternative RP boards :: Warriors FanClans-
Ga naar: