Nostalgic



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Nostalgic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Airwisp
Member
Nostalgic  DPKsfdL
Kip
1232
Actief
✦Innocence dies screaming, honey, ask me i should know✦

CAT'S PROFILE
Age: ✦ 25 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Airwisp
BerichtOnderwerp: Nostalgic    Nostalgic  Icon_minitimedi 4 aug 2015 - 12:01

De poes was even weggeslopen van haar taken als apprentice, om eens een kijkje te nemen bij de Nursery weer. Het was grappig, als kitten had ze het nooit zo fijn gehad. Ze was een half bloedje, haar vader was een rogue geweest, en daardoor was ze wel eens gepest. Ook was ze niet zo onwijs sociaal geweest en bijna geen vrienden gehad. Wat ze echter niet als kitten zag, zag ze nu wel. Als kitten was haar familie nog bij elkaar geweest. Haar moeder Snowleap, haar zussen Dappledkit, Cinderkit, Foxpaw en Asterkit.. Ze waren allemaal samen.
Nu waren alleen zij en Foxfire nog over. Snowleap, Asterkit en Cinderpaw leken van de aardbodem verdwenen te zijn. En Dappledpaw had zich bij de Bloodclan aangesloten.
Airpaw zuchtte en liet haar blik over de nursery glijden, ze bleef hangen bij het rustige plaatsje waar zij altijd lag


-Eerste post Greykit c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Greypaw'
Member
Nostalgic  RB4Qe0W
Bunny
200
Actief
A few nice words can help a person more than you think.

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Greypaw'
BerichtOnderwerp: Re: Nostalgic    Nostalgic  Icon_minitimezo 9 aug 2015 - 17:17

Greykit was rustig aan het slapen tot hij een geluid het Nursery in hoorde donderen. Hij spitste zijn oren en zag een tabby kattin, deze was een stuk ouder en groter dan hem. Met open ogen keek hij angstig, hij kende deze kat niet. Hopelijk zou deze het nest van hem niet gaan bezoeken, hij zou zijn sibs beschermen. Hij kroop voorzichtig het nest uit, ik hou van je mam. Ging er door zijn gedachten heen waarna hij even zijn ogen sloot, hij opende ze weer en kroop naar de oudere kat toe. Een apprentices vast, die leerde veel net zo als zijn grote zus Windpaw die hij niet echt kende. Hij had ook nooit met haar in het nursery geslapen maar ze zei wel dat zijn moeder ook haar moeder was, hij was er wel een beetje door verward. Hij stapte voor de kat toe, hij sloeg zijn oortjes voorzichtig in zijn nek. Stapje voor stapje sloop hij verder naar de oudere kat, voor hij voor de kattin stond. Hij probeerde zijn eer te behouden om trots te gaan zitten, alleen keek hij haar vragend aan. "Wie ben jij en wat doe jij hier?" Vroeg hij als of hij een bewaker was, alleen iets in haar ogen vond hij. Verdriet, zijn ogen keken haar strak aan. Waarom zou ze iets van verdriet hebben, hij zag wazig maar sommige dingen wist hij te zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Airwisp
Member
Nostalgic  DPKsfdL
Kip
1232
Actief
✦Innocence dies screaming, honey, ask me i should know✦

CAT'S PROFILE
Age: ✦ 25 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Airwisp
BerichtOnderwerp: Re: Nostalgic    Nostalgic  Icon_minitimema 10 aug 2015 - 12:45

Haar gedachte stroom werd al snel onderbroken toen een kitten haar kant op kwam. Nieuwsgierig wiebelde ze met haar oren terwijl ze naar de kleine grijze kitten keek. Ze herkende hem niet, al ging ze er vanuit dat het een van Snowynight's kittens was, gezien deze bij haar had gelegen. Ze kende de poes niet echt, en vroeg zich dan ook af waarom de kitten op haar af kwam. Er kwamen hier wel vaker apprentices, zo speciaal was ze niet echt.
De kitten sloop stapje voor stapje dichterbij en ging toen dapper voor haar zitten, met een vragende blik in zijn grijze ogen. Een klein glimlachje sierde Airpaw's lippen. "Wie ben jij en wat doe jij hier?" Vroeg de kitten bijna dreigend, alsof hij de plicht had zijn nest te bewaken. Ze probeerde niet te grinniken en nam een bijna onderdanige houding aan, alsof de kitten heel veel indruk op haar maakte. "Mijn naam is Airpaw, en ik ben een apprentice. Mag ik u toestemming om even hier rond te kijken?" Vroeg ze met een vrolijke twinkeling in haar ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Greypaw'
Member
Nostalgic  RB4Qe0W
Bunny
200
Actief
A few nice words can help a person more than you think.

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Greypaw'
BerichtOnderwerp: Re: Nostalgic    Nostalgic  Icon_minitimedi 25 aug 2015 - 16:59

Greykit voelde zich stoer toen de Apprentices in zijn zicht kwam, hij voelde zich een beschermer van iets. Hij keek stoer en trots naar de kattin, hij had een serieuze blik getrokken al had hij stiekem de neiging om te lachen. "Mijn naam is Airpaw, en ik ben een apprentice. Mag ik u toestemming om even hier rond te kijken?" Stelde de Apprentices zich voor, hij keek haar vragend aan. Ze had een verdachten twinkel in haar oog en glimlachten, hij sloeg zijn oren naar achter en nam een denkende positie aan. "Wat als ik nee zeg?" Vroeg hij ondeugend. Hij wist het spel nog wat hij had met Leopardkit, hun joegen lekker de krijger op. Eigenlijk had Leo in de Med. Den moeten blijven maar uiteindelijk was hij maar lekker in het nursery, Boy party. Had hij eindelijk een andere man die niet Ashkit heetten, Ash was ook geen echte kater meer een kattin die bij al zijn zussen leefde. Stiekem deed Grey dat ook en daarom zocht hij andere katten op, hij snoof even. "Oké je mag misschien rond kijken." Overwegende hij, het was een Apprentices waarvoor kittens respect moesten geven. Warriors waren niks vergeleken Apprentices, hij haalde trots zijn neusje op. Hopelijk zal Airpaw dit niet te kwalijk nemen, zij was namelijk een poes en er waren namelijk hier al er zoveel van. Dus kreeg hij er nog last mee, hij schudden zijn kopje even.
Terug naar boven Ga naar beneden
Airwisp
Member
Nostalgic  DPKsfdL
Kip
1232
Actief
✦Innocence dies screaming, honey, ask me i should know✦

CAT'S PROFILE
Age: ✦ 25 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Airwisp
BerichtOnderwerp: Re: Nostalgic    Nostalgic  Icon_minitimevr 28 aug 2015 - 20:42

De kater moest duidelijk nadenken over haar woorden. Airpaw haar snorharen trilde ietwat geamuseerd toen de kater zijn pluizige oortjes naar voren zette en een denkende positie aannam. "Wat als ik nee zeg?"Een ondeugende toon lag in zijn stem terwijl hij de woorden uitsprak. Airpaw grinnikte zachtjes, tja, wat dan? Waarschijnlijk zou ze dan gewoon wel weggaan, immers had ze niet echt een reden hier te zijn en zou de moeder van deze kitten niet erg blij zijn met een vervelende apprentice. Echter was Airpaw er redelijk zeker van dat de kitten een grapje maakte, anders had hij de ondeugende toon niet in zijn stem gehad. Toch antwoordde ze braaf. "Dan zal ik weggaan, anders krijg ik nog een boze moeder op m'n nek."Een klein glimlachje sierde haar lippen.
Uiteindelijk snoof de kater even. "Oké je mag misschien rond kijken." overwoog hij, zoals Air al had verwacht. De kater snoof nogmaals, nu ietwat trots. Airpaw keek hem met één opgetrokken wenkbrauw aan, maar zei er niets over. "Bedankt." Ze ging liggen en vouwde haar poten onder haar lichaam, haar gele ogen nieuwsgierig gericht op deze kater. "Mag ik weten wat jou naam is?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Greypaw'
Member
Nostalgic  RB4Qe0W
Bunny
200
Actief
A few nice words can help a person more than you think.

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Greypaw'
BerichtOnderwerp: Re: Nostalgic    Nostalgic  Icon_minitimevr 28 aug 2015 - 22:13

Greykit keek naar de kattin, ze leek vrolijk. Hij kende gelukkig haar naam, haar naam was Airpaw. Een Apprentices, hij zetten zijn hoofd vragend schuin. Hij wist niet echt wie ze 100% was alleen haar naam en Clan, voor de rest een kattin die het nursery zomaar in liep. "Dan zal ik weggaan, anders krijg ik nog een boze moeder op m'n nek." Sprak de kattin en een klein glimlachje sierde haar lippen, hij keek haar aan en liep vervolgens weg van haar of dat hoopte hij dan. In plaats daarvan botste hij volop tegen de poot van de grijze tabby kattin aan, hij hoesten een paar keer vol op. Zijn keel deed pijn door het hoesten, hij hijgde vermoeid door het hoesten en sprong achteruit. Alleen omdat hij wazig was trapte hij toen hij sprong op de poot van de Apprentices, "Bedankt." Zei ze en vouwde haar poten onder haar lichaam. Hij struikelde en viel wat wankeling achterover, hij krabbelde overeind en voelde zich beschaamt. Hij had last van zijn rug, hij keek haar aan. Hij wist namelijk niet zeker wat ze wilden, "Mag ik weten wat jou naam is?" Vroeg Airpaw. Hij knikte trots en zetten zijn borst trots naar voren, "Ja hoor, mijn naam is Greykit." Sprak hij trots als of hij een leider was. Natuurlijk was hij het niet en helemaal niet als hij zo erg onhandig leek, alles leek gewoon niet zichtbaar in zijn ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Airwisp
Member
Nostalgic  DPKsfdL
Kip
1232
Actief
✦Innocence dies screaming, honey, ask me i should know✦

CAT'S PROFILE
Age: ✦ 25 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Airwisp
BerichtOnderwerp: Re: Nostalgic    Nostalgic  Icon_minitimedo 3 sep 2015 - 19:39

Het katertje leek wat moeite te hebben. Hij hoestte een aantal keer en botste zelfs meer dan eens tegen haar aan. Een ietwat bezorgde blik kwam in haar gele ogen, zich afvragend of de kitten misschien een ziekte te pakken had. De angstige gedachte aan Green cough spookte door haar kop, ze ging er echter vanuit dat het daar nog veels te vroeg voor was. Dat kwam toch alleen maar voor in de winter? Toch? De poes baalde ervan dat ze er zo weinig over wist, misschien zou het wel aan Acefray vragen, als ze de moed bij elkaar kon schrapen.
"Ja hoor, mijn naam is Greykit."miauwde de kitten als antwoord, zijn borst trots naar voren gestoken. Airpaw zette de twijfel van zich af en keek hem met een warme glimlach aan. "Zo, zo, dat is zeker een mooie naam."
Terug naar boven Ga naar beneden
Greypaw'
Member
Nostalgic  RB4Qe0W
Bunny
200
Actief
A few nice words can help a person more than you think.

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Greypaw'
BerichtOnderwerp: Re: Nostalgic    Nostalgic  Icon_minitimeza 5 sep 2015 - 21:31

Greykit keek de kattin vrolijk aan en wist niet waar haar ambere ogen naar keken, soms vroeg hij zich af hoe het eigenlijk zat. De kattin staarde hem aan, Airpaw zette de twijfel van zich af en keek hem met een warme glimlach aan. "Zo, zo, dat is zeker een mooie naam." Zei ze vrolijk. Hij knikte trots, "ja dat is het zeker mevrouw." Miauwde hij met een glimlach. Hij wist eigenlijk niet zo hoe het kwam, hij leek in zijn zicht wel onzichtbaar. Als hij naar zijn eigen poten keek dan leken ze zo wazig als de koude koele grond, hij zetten trots zijn vacht op. "Waarom heet jij eigenlijk Airpaw?" Vroeg hij aan de nieuwsgierige kant. Hij keek haar vrolijk aan, hij zou nog veel kunnen leren van deze Apprentices. Wat de Elders vaak tegen hem spraken was dat je van elke ontmoeting wel iets kon leren, hij haalde vrolijk zijn neusje op. Hij hoopte wel dat zijn zussen en broer veilig zouden zijn voor elke pijn, hij keek haar in haar ambere ogen aan. Hij sloeg een paar keer speels met zijn staartje heen en weer en ging zitten, hopelijk zou ze best wel blij met wat er gebeurd was. Ze mocht immers rondkijken, straks moest ze namelijk wel weg als zijn andere sibs wakker zouden worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Airwisp
Member
Nostalgic  DPKsfdL
Kip
1232
Actief
✦Innocence dies screaming, honey, ask me i should know✦

CAT'S PROFILE
Age: ✦ 25 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Airwisp
BerichtOnderwerp: Re: Nostalgic    Nostalgic  Icon_minitimedi 8 sep 2015 - 20:31

Bij haar compliment knikte hij trots. "ja dat is het zeker mevrouw." Een glimlachje sierde zijn kleine snuit. Airpaw grinnikte zachtjes toen hij haar mevrouw noemde, zo was ze nog niet eerder genoemd, wat niet gek was.
Trost zette de kleine kitten zijn vacht op, waarschijnlijk met het idee dat hij dan dreigend, groot en stoer zou overkomen, dat was echter niet heel erg het geval. Hij leek meer op een enorme bal fluff dan een machtige krijger, dat liet ze natuurlijk niet merken. "Waarom heet jij eigenlijk Airpaw?" Bij die vraag wiebelde ze met haar oren, niet veel katten hadden die vraag getoond. Meestal bedachten ze dat zelf wel, gezien ze enorm licht gebouwd was, of het maakten hun gewoon niet uit. "Ik was bij de geboorte als bijzonder licht, zo licht als lucht."Een klein glimlachje sierde haar snuit terwijl ze toekeek hoe hij een paar keer speels zijn staart heen en weer zwiepte. "En ik denk dat ze het gewoon een mooie naam vond."Ze haalde haar schouders op en keek de kitten weer aan. "En jij heet zeker Greykit door je grijze vacht?"Gokte ze. Natuurlijk waren zijn grijze ogen ook iets wat je niet vaak zag, maar bij de geboorte waren die nog niet open.
Terug naar boven Ga naar beneden
Greypaw'
Member
Nostalgic  RB4Qe0W
Bunny
200
Actief
A few nice words can help a person more than you think.

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Greypaw'
BerichtOnderwerp: Re: Nostalgic    Nostalgic  Icon_minitimeza 12 sep 2015 - 8:07

Greykit keek nar de Apprentices, hij vond het best wel leuk om zo iemand hier te hebben. Vol bewondering keek hij haar aan, hij was best wel nieuwsgierig naar haar. "Ik was bij de geboorte als bijzonder licht, zo licht als lucht." Vertelde de kattin hem, zijn ogen werden groter dat klonk zo gaaf. Een klein glimlachje sierde haar snuit, hij keek haar bewonderend aan en opende zijn mond. "Dan ben je vast zo licht dat je kan vliegen en dat je, je vijanden gewoon in een keer kan verslaan met je lucht vleugels." Miauwde hij ter wel hij dat zich allemaal voorstelden, het klonk cool. Misschien kon ze dat ook, "En ik denk dat ze het gewoon een mooie naam vond." Zei ze, ze verpeste zijn fantasie en hij keek haar betreurd aan. Hij keek haar strak aan, hij was een beetje blind. Misschien wel enorm erg als alles een waas was. Air haalde haar schouders op en keek de kitten weer aan. "En jij heet zeker Greykit door je grijze vacht?" zei ze. Hij staarde haar kwaad aan, ze hield hem voor de gek. Alleen kwam het wel door zijn grijze vacht, hij probeerde naar haar ambere ogen te kijken. De oranje vlekjes op de grijze vacht, het leek net als of hij er door heen kon kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Airwisp
Member
Nostalgic  DPKsfdL
Kip
1232
Actief
✦Innocence dies screaming, honey, ask me i should know✦

CAT'S PROFILE
Age: ✦ 25 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Airwisp
BerichtOnderwerp: Re: Nostalgic    Nostalgic  Icon_minitimewo 16 sep 2015 - 16:59

"Dan ben je vast zo licht dat je kan vliegen en dat je, je vijanden gewoon in een keer kan verslaan met je lucht vleugels." Ze giechelde zachtjes bij zijn woorden, hij keek haar bewonderend aan, ogen zo groot als schaaltjes. "Was dat maar zo." Grinnikte ze glimlachend. Dat zou nog wat zijn zeg! Helaas was dat niet het geval. Toen ze hem vertelde dat haar moeder haar waarschijnlijk enkel zo had genoemd omdat ze het een mooie naam vond brak zijn fantasie een beetje. Hij keek haar betreurd aan, iets wat een beetje schuldgevoel bij haar opriep. Ze veranderde snel het onderwerp van het gesprek en vroeg hem of hij genoemd was naar zijn grijze vacht. Dit leek hem echter kwaad te maken en Airpaw wist niet precies waarom. "Ehh.. Heb ik iets verkeerd gezegd?"Miauwde ze fronsend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Greypaw'
Member
Nostalgic  RB4Qe0W
Bunny
200
Actief
A few nice words can help a person more than you think.

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Greypaw'
BerichtOnderwerp: Re: Nostalgic    Nostalgic  Icon_minitimezo 20 sep 2015 - 8:42

Greykit keek naar de poes, ze had ambere ogen en een grijze vacht. Even was zijn fantasie weg gevallen, bedankt Air. Hij keek haar aan, een serieuze blik op haar gezicht neer gezet. "Was dat maar zo." Grinnikte ze glimlachend. Soms hoopten hij dat ze gewoon de waarheid gelijk spraken, hij wiebelde met zijn oor en probeerde haar aan te kijken. Hij wist niet waar ze zat, wazige vlekken ook altijd. "Ehh.. Heb ik iets verkeerd gezegd?" Miauwde ze fronsend. Hij schudden zijn kop en keek naar zijn pootjes, alles had zo hier en daar zijn of haar verhaal. Hij kon er alleen weinig aan doen, soms wilde hij dat hij meer kon. "Nee, het is gewoon..." Piepte hij zacht zijn staart was gaan liggen op de grond. Vrolijkheid zat er niet echt meer in, hij keek weg. Ergens zat zijn blik op de grond gericht, hij wist niet waar op de grond alleen vroeg hij zich af of hij niet teveel problemen veroorzaakten. Hij begon weer te hoesten, er was niks met hem aan de hand of dat dacht hij dan. Hij bewoog met zijn vacht even te schudden, hij had het wel een beetje koud.

OCC: Dit is voordat ze weten dat hij groenhoest heeft
Terug naar boven Ga naar beneden
Airwisp
Member
Nostalgic  DPKsfdL
Kip
1232
Actief
✦Innocence dies screaming, honey, ask me i should know✦

CAT'S PROFILE
Age: ✦ 25 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Airwisp
BerichtOnderwerp: Re: Nostalgic    Nostalgic  Icon_minitimeza 26 sep 2015 - 13:37

De vrolijkheid van de kitten was plots vervlogen, had als een vogel het luchtruim gekozen, zonder nog om te kijken. Ietwat verward en schuldig vroeg Airpaw de jonge kitten of het aan haar lag dat dit gebeurde, waarop hij gelukkig zijn grijze kop schudde. Het begon haar nu op te vallen dat er iets niet helemaal goed was bij deze kitten, hij leek wat zwakker, alsof hij problemen had met bepaalde dingen. Een bezorgde glinstering lag in haar ogen, was hij misschien ziek?
"Nee, het is gewoon..."De kitten maakte zijn zin niet af, hij legde enkel zijn staart op de grond en richtte zijn blik op de grond, het was duidelijk dat hij met iets zat.
Toen hij ook nog begon te hoesten, sloeg Airpaw ietwat onhandig, maar goed bedoeld, haar staart om de kitten heen. "Je hoeft het niet te zeggen, als je dat niet."Miauwde ze bemoedigend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Greypaw'
Member
Nostalgic  RB4Qe0W
Bunny
200
Actief
A few nice words can help a person more than you think.

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Greypaw'
BerichtOnderwerp: Re: Nostalgic    Nostalgic  Icon_minitimeza 26 sep 2015 - 14:12

Greykit staarde naar de grond, een warme staart werd om hem heen geslagen. Het enige wat hij kon was eigenlijk voelen, hij staarde de verte in. Hij was al blind dus wist niet echt waar wie zat, "Je hoeft het niet te zeggen, als je dat niet." Miauwde Air bemoedigend. Hij bleef stil en staarde de verte in, hij wist niet wat hij moest doen. Hij wist niet wat hij moest antwoorden, hij voelde de warmte over zich heen komen door de zachte staart van de kattin. Hij kromp zo wat ineen, zijn lichaam kon niet tegen alles. Hij wist niet wat hij moest antwoorden, "vertel me is, hoe zou jij het vinden als je de zwakste was?" Vroeg hij op een nadruk. Hij kon kwaad zijn, alleen dit was een rustige zin. Een zin die het gaf hoe het was om hem te zijn, hij vroeg het in een vraag in de plaats als hij alles zou uitleggen. Hij zat vast aan het leven, hij wilde het liefst bij zijn mama zijn. De gene die haar warme armen om hem had heen geslagen maar zij was er nu niet, net zo dat hun vader er nooit was geweest. Hij was alleen, net zo als iedereen als je warrior zou worden. Alleen hij was het nu al, de meeste gingen om met elkaar van zijn sibs. Dus hij had alleen zijn moeder, alleen zij was vaak aan het slapen. Soms fluisterde hij dingen tegen haar alleen het vermoorde hem soms, dit gevoel. Hij wist gewoon niet wat hij moest doen, weer begon hij te kuchen en een beetje slijm kwam eruit. Hij rilde, het was niet echt fijn om hier mee te leven. Ze hadden hem vaak laten zitten dus waarom, waarom moest hij hier in leven. Hij schudden zijn kop en probeerde weer blij te worden, hij moest blij worden.

OCC: Voordat Grey greenchouge kreeg, dus een soort van Whitchouge heeft hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Airwisp
Member
Nostalgic  DPKsfdL
Kip
1232
Actief
✦Innocence dies screaming, honey, ask me i should know✦

CAT'S PROFILE
Age: ✦ 25 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Airwisp
BerichtOnderwerp: Re: Nostalgic    Nostalgic  Icon_minitimema 28 sep 2015 - 21:02

Het katertje kroop ineen, wat hem alleen nog maar zwakker eruit liet zien. Het brak haar hart een kit zo te zien, ze hoopte dan ook met heel haar hart dat Acefray wat voor hem zou kunnen betekenen. "vertel me is, hoe zou jij het vinden als je de zwakste was?"Miauwde de kater na een lange stilte, nadruk in zijn stem. Het leek niet kwaad, eerder rustig. Het was duidelijk dat de kitten duidelijk er mee zat.
Even was de poes stil, terwijl ze zorgvuldig haar woorden uitkoos. "Ik weet hoe dat voelt,"Begon ze, hem met een flauw glimlachje aankijkend. "Kijk naar me, ik heb amper vlees aan mijn botten, laat staan spier. In een gevecht zal ik het nooit winnen van een van de andere apprentices. Echter, juist omdat ik zo weinig spieren heb, ben ik bijzonder snel. Ik ben sneller dan de meeste apprentices en gebruik dat in een gevecht, waardoor ik toch een kans heb om te winnen." Bemoedigend keek ze hem aan. "Je moet niet naar je zwaktes kijken. Misschien kan je niet alles den wat de andere kits doen, maar jij zal zeker iets vinden waar jij veel beter in bent, wacht maar." Ze hoopte zo dat haar woorden hem hielpen, weer hoop gaven. Een kitten hoorde gelukkig te zijn, niet over dit soort dingen te lopen peinzen.
Plots begon het katertje weer te hoesten en een beetje slijm kwam uit zijn bek. Hij rilde, dit was niet goed. Airpaw stond op. "Zullen we even naar Acefray of je moeder gaan?"Vroeg ze bezorgd.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Nostalgic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp :: Nursery-
Ga naar: