Training



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Training

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Flametail
StarClan
Training DPKsfdL
109

CAT'S PROFILE
Age: 14 manen
Gender:
Rank:
Flametail
BerichtOnderwerp: Training   Training Icon_minitimema 28 jun 2010 - 16:52

Flametail liep naar de paar bomen toe. Hij zou hier vandaag met Blackpaw gaan trainen. Hij ging onder een boom zitten en keek voor zich uit. Wat zou hij haar gaan leren? Hij wist het nog niet echt, maar hij kon haar ook laten kiezen. Hij ging staan en rekte zich even uit. Ze kon waarschijnlijk al aardig jagen, maar hij kon haar ook nog dingen gaan leren over het jagen, maar hij kon ook haar vechttechnieken bekijken en haar wat nieuwe dingen leren en haar tips geven. Het kon allemaal, maar dan moest hij nog wel kunnen kiezen. Hij sprong in de boom en ging op een tak liggen. Van hieruit kon hij Blackpaw goed aan zien lopen en kon hij haar verrassen als ze hem niet door had. Hij keek aandachtig naar beneden en lette op elk geluid om hem heen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacknight
Member
Training DPKsfdL
418

CAT'S PROFILE
Age: 30 manen
Gender:
Rank:
Blacknight
BerichtOnderwerp: Re: Training   Training Icon_minitimema 28 jun 2010 - 17:13

Blackpaw werd wakker in het schaduwclan kamp ze stond op en keek om haar heen ,`hoe laat is het oooh nee ik kom te laat voor de training ,` Blackpaw rende zo hard al ze kon ,`als ik via de bomen ga ben ik, sneller,`Blackpaw klom in een boom en sprong tak van tak ,`dat schiet op,` Blackpaw stopte op een dikke tak ,`kijk is aan daar is Flametail ik ga hem verassen,`dacht Blackpaw. Blackpaw klom hoger in de boom en sprong zachtjes zodat Flametail haar niet hoorde. Blackpaw zat nu vlak boven Flametail, ze sprong naar beneden recht op Flametail. doordat de tak niet zo breed was viel Blackpaw samen met Flametail naar beneden. Blackpaw lande op haar pootjes "hoi Flametail en ik had je"
Terug naar boven Ga naar beneden
Flametail
StarClan
Training DPKsfdL
109

CAT'S PROFILE
Age: 14 manen
Gender:
Rank:
Flametail
BerichtOnderwerp: Re: Training   Training Icon_minitimema 28 jun 2010 - 17:18

Flametail draaide zich zo om dat hij op zijn pootjes landde. "Hoi en je had me inderdaad." Zei hij. Hij ging zitten en keek haar aan. Ze was misschien wel een beetje leuk, maar daar moest hij zich nu niet op concentreren. Hij kon zich nu beter op de training gaan concentreren. "Je bent een beetje laat, maar dat maakt niet echt uit. Wat wil je leren?" Vroeg hij, want hij wist zelf nog niet echt wat om aan haar te leren. Hij dacht diep na over zijn eerste training wat deed hij toen ook alweer. Misschien kon hij dat gebruiken, maar hij had nu de keuze al bij Blackpaw gegeven. Hij wachtte op een antwoord en krulde zijn staart om zijn poten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacknight
Member
Training DPKsfdL
418

CAT'S PROFILE
Age: 30 manen
Gender:
Rank:
Blacknight
BerichtOnderwerp: Re: Training   Training Icon_minitimema 28 jun 2010 - 17:24

Blackpaw keek naar Flametail "maak mij niks uit wat jou het handigs lijkt" Blackpaw was opgewonden van haar eerste training en dat ze haar best wil doen zodat Flametail later wat met haar wou "zeg jij maar maak mij niks uit"
Terug naar boven Ga naar beneden
Flametail
StarClan
Training DPKsfdL
109

CAT'S PROFILE
Age: 14 manen
Gender:
Rank:
Flametail
BerichtOnderwerp: Re: Training   Training Icon_minitimema 28 jun 2010 - 18:01

Flametail dacht nu diep na. Hij zou wel wat vechttraining kunnen geven. Dat was wel een goed idee. Hij keek naar haar. "We gaan wel wat vechttraining doen. Jij mag als eerste aanvallen." Zei hij en maakte zich klaar voor haar aanval. Hij hoopte dat het haar zou lukken om hem te verrassen en dat hij haar niet door zou hebben. Hij keek haar aan en begon een uitdagende houding aan te nemen. Hij was er klaar voor. Hij wist niet of zij ook klaar was, maar daar zou hij snel genoeg achter komen. Hij concentreerde zich op de bewegingen van Blackpaw, want zo had hij meer kans om haar aanval te stoppen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacknight
Member
Training DPKsfdL
418

CAT'S PROFILE
Age: 30 manen
Gender:
Rank:
Blacknight
BerichtOnderwerp: Re: Training   Training Icon_minitimema 28 jun 2010 - 18:05

"oké" blackpaw liep rondjes om Flametail heen en ze ging steeds sneller en sneller ,`als Flametail zo op mijn bewegingen let en ik blijf rondjes rennen moet hij vroeg of laat duizellig worden,`dacht Blackpaw.



(Sorry voor korte post)
Terug naar boven Ga naar beneden
Flametail
StarClan
Training DPKsfdL
109

CAT'S PROFILE
Age: 14 manen
Gender:
Rank:
Flametail
BerichtOnderwerp: Re: Training   Training Icon_minitimema 28 jun 2010 - 18:10

Flametail probeerde haar te volgen, maar het had geen zin meer. Ze ging te snel. Hij luisterde naar de geluiden die haar poten maakte en kon zo horen waar ze liep. Hij kon horen dat ze snel liep, maar hij zou nooit precies goed weten waar ze aan zou vallen. Ze kon ook wel een aantal aanvallen achter elkaar doen en dan kon hij er misschien één of twee van ontwijken, maar de rest niet. Hij bleef zich maar concentreren, want dat was de enige manier om haar te horen of te zien. Hij kon beter gewoon op zijn gehoor vertrouwen, want anders zou hij veel moeitw moeten doen om haar te zien en dat zou hem ook nog duizelig kunnen maken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacknight
Member
Training DPKsfdL
418

CAT'S PROFILE
Age: 30 manen
Gender:
Rank:
Blacknight
BerichtOnderwerp: Re: Training   Training Icon_minitimema 28 jun 2010 - 18:17

Blackpaw klom geluidloos snel in een boom zodat Flametail haar niet zou horen.
,`en nu maar wachten op het juiste moment om aan te vallen,`bedacht Blackpaw
Blackpaw zag dat Flametail nog steeds zijn ogen dicht had,`ik moet nu aanvallen,` Blackpaw sprong naar beneden recht op Flametail, Blackpaw raakte een tak waar door ze verkeert op Flametail lande" "auw dat ging niet helemaal goed"


Laatst aangepast door Blackpaw op zo 4 jul 2010 - 19:26; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Flametail
StarClan
Training DPKsfdL
109

CAT'S PROFILE
Age: 14 manen
Gender:
Rank:
Flametail
BerichtOnderwerp: Re: Training   Training Icon_minitimema 28 jun 2010 - 18:35

Flametail voelde dat Blackpaw op haar landde en hoorde ook dat ze een tak had geraakt. "Dat ging inderdaad niet helemaal goed. Heb je je geen pijn gedaan?" Vroeg hij bezorgd. Hij keek naar haar en hoopte dat alles goed met haar was. Hij ging zitten en wachtte haar antwoord af. Hij had geen zin in een apprentice die gewond was, maar het gebeurde ook niet express, di.us ze kon er niet veel aan doen. Flametail keek nog een keer bezorgd naar haar en wachtte gespannen haar antwoord af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacknight
Member
Training DPKsfdL
418

CAT'S PROFILE
Age: 30 manen
Gender:
Rank:
Blacknight
BerichtOnderwerp: Re: Training   Training Icon_minitimema 28 jun 2010 - 18:39

"het gaat prima maar hoe komt die tak daar zomaar, waarschijnlijk heb ik die tak over het hoofd gezien" Blackpaw ging van Flametail af "nog een keer of iets anders" Blackpaw ging naast Flametail zitten en likte haar pootje en wachte totdat Flametail op stond en reageerde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Flametail
StarClan
Training DPKsfdL
109

CAT'S PROFILE
Age: 14 manen
Gender:
Rank:
Flametail
BerichtOnderwerp: Re: Training   Training Icon_minitimema 28 jun 2010 - 18:45

"Gelukkig heb je niks." Zei hij en gaf haar even een kopje. Hij stond meteen op en dacht diep na. Ze konden ook gewoon wat samen gaan jagen, maar ze konden ook gewoon doorgaan. Hij besloot toch om gewoon maar wat te gaan jagen, want straks gebeurde er weer iets met een aanval, maar dat kan altijd gebeuren. Hij begon nu aan zichzelf te twijfelen. Jagen kon sowieso geen kwaad, dus wat maakte het nou uit als ze gingen jagen. "We kunnen ook gaan jagen als jij dat wilt." Zei hij en wachtte haar antwoord af. Het maakte hem eigenlijk niet heel veel uit en de keuze was ook nog wel moeilijk om te maken. Blackpaw had misschien een beter idee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacknight
Member
Training DPKsfdL
418

CAT'S PROFILE
Age: 30 manen
Gender:
Rank:
Blacknight
BerichtOnderwerp: Re: Training   Training Icon_minitimema 28 jun 2010 - 18:49

"goed idee jagen moet je ook kunnen vechten en je heb dan ook eten voor de clan" blackpaw rende een stuk voor uit en al snel had ze een volgennestje gevonden en gevangen en gedood "hier ik heb een vogel nestje gepakt met 1 2 3 4 5 vogeltjes er in" Blackpaw schoof het nestje naar Flametail "en wat vind je er van"
Terug naar boven Ga naar beneden
Flametail
StarClan
Training DPKsfdL
109

CAT'S PROFILE
Age: 14 manen
Gender:
Rank:
Flametail
BerichtOnderwerp: Re: Training   Training Icon_minitimema 28 jun 2010 - 18:55

Flametail keek naar de vogels. Ze waren nog niet zo oud, maar het was wel een goede vangst. "Goede vangst." Zei hij en keek haar aan. Hij was trots op haar. Hij snoof in de lucht of hij wat rook en sprong een boom in. Daar keek hij om zich heen en luisterde naar de geluiden om hem heen. Hij hoorde een vogel een stukje verder zitten en sprong tak voor tak naar de vogel toe. Hij was zo stil dat de vogel hem niet kon horen en de wind waaide naar hem toe, dus de vogel kon hem ook niet ruiken. De laatste tak voor de vogel ging hij in een sluiphouding zitten en sprong in de richting van de vogel. Hij pakte de vogel in de lucht en maakte het snel dood. Hij liep ermee terug naar Blackpaw en legde het neer. "Nu mag jij weer." Zei hij een beetje uitdagend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacknight
Member
Training DPKsfdL
418

CAT'S PROFILE
Age: 30 manen
Gender:
Rank:
Blacknight
BerichtOnderwerp: Re: Training   Training Icon_minitimema 28 jun 2010 - 19:01

"ik heb nog steeds meer prooi dan jou Flametail maar goed ik ga wel" Blackpaw verdween in de bosjes ze kwam even later terug met een rat "ben ik soms een betere jager dan jou" zei Blackpaw een beetje pesterig tegen Flametail "het geeft niet hoor als je het niet wil toe geven maar het zou het wel leuk zijn als je dat deed" blackpaw ging naast Flametail zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Flametail
StarClan
Training DPKsfdL
109

CAT'S PROFILE
Age: 14 manen
Gender:
Rank:
Flametail
BerichtOnderwerp: Re: Training   Training Icon_minitimema 28 jun 2010 - 19:05

Flametail keek haar aan. "Die kleine vogeltjes zijn bij elkaar zo groot als mijn vogel." Zei hij en stond op. "Ik zoek nog wel een nieuwe prooi." Zei hij en liep weg. Hij snoof in de lucht en rook deze keer een muis. Hij zag de muis nog niet, maar hoorde en rook wel waar hij zat, dus kon hij er naartoe sluipen. Na een tijdje kon hij de muis zien en sloop tot een klein afstandje van de muis. Daar maakte hij zich klaar om te springen en hij sprong. Hij landde op de muis en beet het diertje snel dood. Hij liep ermee terug naar Blackpaw. "Het maakt niet uit wie er beter jaagt. Dit is nou eenmaal nodig voor de clan." Zei hij en keek haar aan. Hij ging weer naast haar zitten en keek naar de prooi die ze hadden gevangen. Het was al aardig wat. Hier zouden ze de clan al aardig mee kunnen voeren, maar je kon nooit genoeg prooi vangen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacknight
Member
Training DPKsfdL
418

CAT'S PROFILE
Age: 30 manen
Gender:
Rank:
Blacknight
BerichtOnderwerp: Re: Training   Training Icon_minitimema 28 jun 2010 - 19:13

Blackpaw stond op "hoorde je dat Flametail" Blackpaw spitste haar oren "ik ga kijken wat het is " en Blackpaw verdween in de bosjes "WAAAAAA FLAMETAIL HELP HET IS EEN ......"
blackpaw werd door een hond gegrepen bij haar poot en de hond gooide haar tegen een boom.
Terug naar boven Ga naar beneden
Flametail
StarClan
Training DPKsfdL
109

CAT'S PROFILE
Age: 14 manen
Gender:
Rank:
Flametail
BerichtOnderwerp: Re: Training   Training Icon_minitimema 28 jun 2010 - 19:19

Flametail luisterde goed en hoorde nu ook iets. Hij hoorde Blackpaw om hulp roepen en sprong meteen op. Hij rende in de richting waar Blackpaw verdwenen was en zag dat ze gegrepen was door een hond. Hij kon haar helpen, maar hij moest oppassen voor de kop van de hond. Hij sprong de boom in en sprong tak voor tak zodat hij boven de hond uitkwam en liet zich daar met zijn volle gewicht op de hond vallen. Hij beet de hond in de schouder en de hond liet Blackpaw los. Flametail hield stevig vast in de schouder van de hond en zette zijn nagels uit. Hij wilde niet dat de hond hem van zich af slingerde, want dan wist hij niet waar hij terecht zou komen. Hij hield zich vast met zijn nagels en tanden in de hond. Hij hoopte dat de hond zou gaan janken en weg zou rennen, maar de hond bleef volhouden en kreeg het voor elkaar om Flametail van zich af te schudden. Flametail landde hard op de grond, maar stond meteen weer op. Hij moest Blackpaw beschermen en de pijn die hij had kon hem niet schelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacksky
Member
Training DPKsfdL
90

CAT'S PROFILE
Age: 33 manen
Gender:
Rank:
Blacksky
BerichtOnderwerp: Re: Training   Training Icon_minitimema 28 jun 2010 - 19:27

Blacksky liep door het bos toen hij een schreeuw hoorde van Blackpaw "IK KOM ER AAN BLACKPAW" Blacksky rende zo hard als hij kon naar de plek waar hij Blackpaw hoorde schreeuwen. toen hij daar aan kwam zag hij Flametail met de een hond vechten en daarnaast zag hij Blackpaw roerloos op de grond liggen "wat is er gebeurt Flametail"
Blacksky rende op de hond af en krabde hem zo vaak als hij kon
Terug naar boven Ga naar beneden
Flametail
StarClan
Training DPKsfdL
109

CAT'S PROFILE
Age: 14 manen
Gender:
Rank:
Flametail
BerichtOnderwerp: Re: Training   Training Icon_minitimema 28 jun 2010 - 19:32

Flametail keek naar Blacksky. "Blackpaw hoorde iets en ging kijken wat het was. Daarna viel de hond haar aan en heb ik haar los gekregen van de hond door in zijn schouder te bijten, maar ik denk dat de hond zo weer kan gaan aanvallen." Zei hij en ging naast Blacksky staan. Hij sprong naar de hond toe en krabte de hond op zijn neus. Daarna rende hij de boom weer in en landde weer op de hond. Hij beet de hond deze keer in de nek, maar werd er weer afgeslingerd. Hij landde weer op de grond, maar stond weer op. Hij keek de hond fel aan en wilde nog wel een keer uithalen, maar de hond begon moe te worden. De hond wilde alleen niet weg gaan, maar waarom niet? Dacht hij en keek nog een keer fel naar de hond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacksky
Member
Training DPKsfdL
90

CAT'S PROFILE
Age: 33 manen
Gender:
Rank:
Blacksky
BerichtOnderwerp: Re: Training   Training Icon_minitimema 28 jun 2010 - 19:37

"ik heb een plan jij moet de hond afleiden dan neem ik Blackpaw op mijn rug en ren een een stukje verder op weg oké" Blacksky wachte niet echt een antwoord af en nam Blackpaw op zij rug en sprinte weg "als wij uit het zicht zijn kan je ons achter na oké" en Blacksky verdween in de verte samen met Blackpaw.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Training
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 6Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory :: Pinewoods-
Ga naar: