You will remember me, world!



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 You will remember me, world!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Galebird
Member
You will remember me, world! B95778821aa35d4831181a13c3a2007e
Daanz
278
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 29 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Galebird
BerichtOnderwerp: You will remember me, world!   You will remember me, world! Icon_minitimewo 12 aug 2015 - 16:19

Met stevige passen stapte Galepaw door het RiverClan territorium heen. Het was niet zo dat hij zich boven de rest voelde, hij wilde gewoon de beste worden. In alles. Daar hielp die mentor van hem tot nu toe niet bepaald bij, maar goed. De kater bezat een lichte hoeveelheid arrogantie waarvan hij niet bang was om het te gebruiken. Niet beschaamd om het te gebruiken eigenlijk. Zijn moeder en siblings sprak hij nooit meer, zijn vader was dood, en de enige die hij nog als familie zag was zijn peetvader. De kater snoof een keertje kort toen hij een jonge apprentice een falende poging zag doen om een muis te vangen, en stapte voort. Hier ergens had hij afgesproken met Panthergrowl voor een training.

{ First Panthergrowl}


You will remember me, world! VN3OQbT
Terug naar boven Ga naar beneden
Pantherstar
StarClan
You will remember me, world! Bba20rI
Loïs
2051
Actief
'May they sing your names with love and with fury'

CAT'S PROFILE
Age: » 72 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Pantherstar
BerichtOnderwerp: Re: You will remember me, world!   You will remember me, world! Icon_minitimewo 12 aug 2015 - 17:09

Met grote passen baande hij zich door het RiverClan territorium totdat hij aankwam bij een soort bramenstruik - de struik waar hij had afgesproken met Galepaw. Hij keek zoekend om zich heen maar zijn oudere apprentice was er nog niet. De grote, grijze Panthergrowl ging zitten en begon uit pure irritatie zijn vacht schoon te maken. Echter kwam de apprentice een paar tellen later al in het zicht. Gelukkig was hij niet zo verschrikkelijk laat als Lucidpaw af en toe was. "Wat wil je vandaag doen?" Klonk Panthers onaardige stem en hij trok met zijn oortje.


You will remember me, world! EHnbxOu        0        You will remember me, world! 12ADpxX
Terug naar boven Ga naar beneden
Galebird
Member
You will remember me, world! B95778821aa35d4831181a13c3a2007e
Daanz
278
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 29 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Galebird
BerichtOnderwerp: Re: You will remember me, world!   You will remember me, world! Icon_minitimezo 16 aug 2015 - 9:24

Hij zag de kater al snel zitten en snoof een keertje kort. Vandaag kreeg hij hem weer op z'n best hoor, iemand zag er héél vrolijk uit. Not. De kater liep met tegenzin naar zijn mentor toe en bleef dan ook voor zijn neus staan. De kater vroeg met een zeer onaardige stem wat hij vandaag wilde doen. Was dat niet voor de mentor om te beslissen? Galepaw trok één van zijn wenkbrauwen kort op. "Een training zou wel fijn zijn," mauwde hij toen licht arrogant en keek de kater met vernauwde ogen aan.


You will remember me, world! VN3OQbT
Terug naar boven Ga naar beneden
Pantherstar
StarClan
You will remember me, world! Bba20rI
Loïs
2051
Actief
'May they sing your names with love and with fury'

CAT'S PROFILE
Age: » 72 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Pantherstar
BerichtOnderwerp: Re: You will remember me, world!   You will remember me, world! Icon_minitimezo 16 aug 2015 - 9:32

"Een training zou wel fijn zijn," klonk het brutaal en lichte woedde vlamde op in Panther. Waarom moest hij deze arrogante kwal trainen? "Als jij je brutale bek niet houdt zorg ik er wel voor dat je een maan langer apprentice blijft," dreigde hij met dezelfde opgetrokken wenkbrauwen zoals Galepaw tegen hem gedaan had. "Dat is eigenlijk een best goed idee," mompelde hij tegen zichzelf en schudde daarna zijn vacht uit. "Oké, wat jij wilt. We gaan jagen," besloot Panthergrowl en keek de andere met een vals grijsnje aan. "Ga je gang, ik zal toekijken, en daarna verslag uitgeven aan Butterstar." Panther genoot van zijn macht over de kwal Galepaw. Misschien ietsje teveel.


You will remember me, world! EHnbxOu        0        You will remember me, world! 12ADpxX
Terug naar boven Ga naar beneden
Galebird
Member
You will remember me, world! B95778821aa35d4831181a13c3a2007e
Daanz
278
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 29 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Galebird
BerichtOnderwerp: Re: You will remember me, world!   You will remember me, world! Icon_minitimezo 16 aug 2015 - 9:41

Toen zijn mentor begon te dreigen om hem een hele maan langer apprentice te houden vernauwde Galepaw zijn ogen en voelde hij hoe zijn lip een beetje trilde. Hij moest zich echt inhouden, wilde hij niet gewoon zijn scherpe tanden laten zien aan deze enorme kwal. Wat was het toch een pestkop, hij zei toch alleen maar de waarheid?! Hij wilde StarClanverdomme gewoon een training, niets meer en niets minder. Hij hoorde de kater nog wat mompelen. "Jammer voor jou dan," siste de kater toen, "want dan heb jij mij langer als apprentice." Een kleine grijns kwam rond zijn lippen. "En ik denk niet dat Butterstar het leuk vindt om te horen dat jij een apprentice zoals ik langer in deze rang houd." Galepaw stond namelijk wel bekend als een goede apprentice die hard trainde. Dat hij nou juist de kwal van de clan als mentor moest krijgen, kon hij niks aan doen. In elk geval gingen ze nu jagen, gevolgd door een valse grijns waardoor de jonge kater zijn ogen nog meer vernauwde. De kater zou na het jagen verslag uitgeven aan Butterstar. De enorme kwal die het was. Galepaw draaide zich om en verdween in de struiken, echt niet dat hij het de kater makkelijk ging maken!


You will remember me, world! VN3OQbT
Terug naar boven Ga naar beneden
Pantherstar
StarClan
You will remember me, world! Bba20rI
Loïs
2051
Actief
'May they sing your names with love and with fury'

CAT'S PROFILE
Age: » 72 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Pantherstar
BerichtOnderwerp: Re: You will remember me, world!   You will remember me, world! Icon_minitimezo 16 aug 2015 - 10:16

"Jammer voor jou dan," werd er naar hem toegesist, "want dan heb jij mij langer als apprentice." Een lage grom rees op in de keel van Panther maar hij hield zichzelf in. "Oh, nee, dan zorg ik ervoor dat je getraind wordt door iemand zoals Snowkiller," miauwde hij luchtig en een kleine grijns verscheen op zijn gezicht. Snowkiller was één van de meest beruchte RiverClanners. "En ik denk niet dat Butterstar het leuk vindt om te horen dat jij een apprentice zoals ik langer in deze rang houd." Na deze woorden liet Panthergrowl een schamper lachje horen. "Iemand zoals jou? Want je bent zo speciaal," beet de grijze kater hem toe. Niet dus. Echter verdween de apprentice in de struiken. Geruisloos volgde Panther hem, bleef steeds op een afstandje en uit het zicht. Galepaw zou de hele jacht denken dat hij alleen was.


You will remember me, world! EHnbxOu        0        You will remember me, world! 12ADpxX
Terug naar boven Ga naar beneden
Galebird
Member
You will remember me, world! B95778821aa35d4831181a13c3a2007e
Daanz
278
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 29 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Galebird
BerichtOnderwerp: Re: You will remember me, world!   You will remember me, world! Icon_minitimevr 21 aug 2015 - 10:58

De kater vernauwde bij het horen van Panthergrowl's 'bedreiging' en liet een duidelijk minachtende snuif horen. "Snowkiller is tenminste een echte warrior, Panthergrowl," mauwde de kater met een duidelijke stem. Ja, hij had die kater duizend maal liever dan dit zielige scharminkel wat zich een warrior noemde. Een lachertje gewoon. "En ja, iemand zoals ik," siste de kater toen en kon het niet helpen om zijn haren iets overeind te laten komen. "Stormstar was mijn overgrootvader, Smoketear mijn opa, Bravesoul mijn vader. En ik zal de eer van mijn voorvaderen hoog houden." Hierna verdween hij in de struiken, en natuurlijk wist hij dat zijn mentor hem schaduwde. Maar daar zou hij zich niks van aantrekken. Hij zou zich bewijzen en dan kon zijn mentor hem gewoon niks maken. Hij zou Butterstar laten zien dat hij het waard was, hij zou iedereen laten zien dat hij het waard was. Op een snel tempo trippelde de kater het woud door, zoekend naar een prooi.


You will remember me, world! VN3OQbT
Terug naar boven Ga naar beneden
Pantherstar
StarClan
You will remember me, world! Bba20rI
Loïs
2051
Actief
'May they sing your names with love and with fury'

CAT'S PROFILE
Age: » 72 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Pantherstar
BerichtOnderwerp: Re: You will remember me, world!   You will remember me, world! Icon_minitimevr 21 aug 2015 - 11:09

Zuchtend om de woorden van de arrogante apprentice rolde Panthergrowl zijn ogen. Misschien zou hij Butterstar vragen of hij een dagje terug Galekit kon heten, of iets in die richting. Begon hij hoor, met zijn geweldige stamboom! Stormstar de allerbeste leader die doodging omdat hij uitgegleden was, Smoketear die niemand vertrouwde en Bravesoul.. Daar had hij helaas geen woorden voor. Maar dit mormel was niks in vergelijking met zijn vader, nee, dit was gewoon een arrogante kwal die dacht dat hij alles was omdat zijn vader een goede warrior geweest was. Hij had geen zin in dit achterna zitten en kijken naar een saaie jacht, maar hij banjerde toch maar gewoon achter Galepaw aan. Hij probeerde zoveel mogelijk geluid te maken zodat de prooi hopelijk afgeschrikt werd zonder dat zijn apprentice het doorhad.


You will remember me, world! EHnbxOu        0        You will remember me, world! 12ADpxX
Terug naar boven Ga naar beneden
Galebird
Member
You will remember me, world! B95778821aa35d4831181a13c3a2007e
Daanz
278
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 29 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Galebird
BerichtOnderwerp: Re: You will remember me, world!   You will remember me, world! Icon_minitimevr 21 aug 2015 - 11:15

De kater was woest, geïrriteerd en voelde zich alles behalve goed op dit moment. Waarom moest hij nou net weer de mentor krijgen die juist wilde dat zijn apprentice zo hard mogelijk zou falen, een mentor die het uit zou bulderen van het lachen als hij op z'n bek ging. Mooi niet dat zoiets zou gaan gebeuren, hij zou eens laten zien wie hier de beste was. Maar hij vertrouwde de gestreepte kater voor geen muizenstaart. Galepaw had de geur van een vogeltje geroken en dook zacht ineen. Zonder bijna geluid te maken - en het geluid dat hij maakte ging verloren door het zachte geloei van de wind - sloop hij dichterbij om te zien wat zijn prooi was voor vandaag. Een jonge merel zat op een open plek en pikte rode besjes uit een struik, die hij vervolgens naar binnen werkte en naar de volgende bes hopte. Hij richtte zijn blik strak op de merel, maar precies op het moment dat hij toe wilde slaan vloog de vogel geschrokken op. Woest kwam de kater overeind en keek over zijn schouder. "Ik weet dat je daar bent, lafaard! Zelfs een elder hoort je aankomen!" Dit.. dit was gewoon het toppunt!


You will remember me, world! VN3OQbT
Terug naar boven Ga naar beneden
Pantherstar
StarClan
You will remember me, world! Bba20rI
Loïs
2051
Actief
'May they sing your names with love and with fury'

CAT'S PROFILE
Age: » 72 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Pantherstar
BerichtOnderwerp: Re: You will remember me, world!   You will remember me, world! Icon_minitimevr 21 aug 2015 - 12:26

Een kleine grijns kwam op zijn gezicht. Hij vond dit maar wat grappig. Had die Galepaw maar geen opmerking over hem moeten maken - dat maakte alles veel erger. Omdat Panthergrowl in zijn apprenticetijd alleen maar opmerkingen naar zijn kop geslingerd kreeg kon hij er echt niet tegen als mensen hem uitlachten en werd dan boos - woest zelfs. "Ik weet dat je daar bent, lafaard! Zelfs een elder hoort je aankomen!" Klonk het toen. Panthergrowl trok verbaasd zijn schouders op, hij had dit keer niet eens expres geluid gemaakt, hij was gewoon te diep in zijn gedachtes gezonken geweest. Maar Panther hield zich stil en was niet van plan om binnenkort tevoorschijn te komen.


You will remember me, world! EHnbxOu        0        You will remember me, world! 12ADpxX
Terug naar boven Ga naar beneden
 
You will remember me, world!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan territory-
Ga naar: