Training - Pagina 5



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Training

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Flametail
StarClan
Training - Pagina 5 DPKsfdL
109

CAT'S PROFILE
Age: 14 manen
Gender:
Rank:
Flametail
BerichtOnderwerp: Re: Training   Training - Pagina 5 Icon_minitimewo 30 jun 2010 - 12:51

Flametail werd wakker van haar gefluister en stond op. Hij sliep niet vast, dus hij kon van alles wakker worden, maar deze keer was het Blackpaw die hem wakker had gemaakt. Hij rekte zich uit en liep de medicine cat den uit. Daar zag hij Blackpaw en hij ging naast haar zitten. "Het is een mooie nacht, maar je mocht eigenlijk niet uit de medicine cat den gaan." Zei hij. Het maakte hem niet veel uit, maar Blacksky had het wel tegen hem gezegd. Hij keek naar zilverpels. Alle katten die zijn gestorven keken nu op hun neer. Het was een best raar gevoel om te weten dat er katten op je neer keken. Hij gaf Blackpaw een kopje en was benieuwd of Starclan hun relaatie eigenlijk zou goedkeuren. Ze hadden nog niet echt iets gedaan om te laten merken dat ze het niet goed keurden, dus waren ze het er waarschijnlijk mee eens.


Training - Pagina 5 2e2gjv4
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacknight
Member
Training - Pagina 5 DPKsfdL
418

CAT'S PROFILE
Age: 30 manen
Gender:
Rank:
Blacknight
BerichtOnderwerp: Re: Training   Training - Pagina 5 Icon_minitimewo 30 jun 2010 - 17:02

"o jij bent het Flametail" Blackpaw keek om en zag dat zij vacht glinsderde "je heb een mooie vacht in het maan licht" Blackpaw hoorde wat flamtail zij "Het is een mooie nacht, maar je mocht eigenlijk niet uit de medicine cat den gaan" "maar waarom mag ik niet de medicijnkat den uit het is toch niet verboden ofzo" Blackpaw keek Flametail aan "toch" Blackpaw keek weer naar de mooie sterrenhemel " ik ben alleen de medicijnkat den uitgegaan omdat ik niet kon slapen en als ik sliep heb ik een hele erge nachtmerrie" Blackpaw ging naast Flametail zitten en legde haar hoofdje tegen hem aan
Terug naar boven Ga naar beneden
Flametail
StarClan
Training - Pagina 5 DPKsfdL
109

CAT'S PROFILE
Age: 14 manen
Gender:
Rank:
Flametail
BerichtOnderwerp: Re: Training   Training - Pagina 5 Icon_minitimedo 1 jul 2010 - 8:49

"Het mocht niet van Blacksky, maar ik heb er niet zo'n probleem tegen." Zei hij en gaf haar een likje. "Waar ging de nachtmerrie over. Misschien kan ik je helpen." Hij keek haar aan en gaf haar nog een likje. Ze kon alles aan hem vertellen als ze iets kwijt wilde. Hij wist niet zeker of hij kon helpen bij een nachtmerrie, maar hij kon het op zijn minst proberen. Als het over hem ging, dan kon hij proberen haar te overtuigen dat het nooit zal gebeuren. Hij zal altijd zijn leven voor haar willen geven. De laatste die hij wil zien als hij dood gaat is Blackpaw en hij hoopte dan dat hij dood zou gaan om haar te beschermen, maar misschien is Blackpaw daar juist bang voor. Misschien wil ze hem wel helemaal niet verliezen.


Training - Pagina 5 2e2gjv4
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacknight
Member
Training - Pagina 5 DPKsfdL
418

CAT'S PROFILE
Age: 30 manen
Gender:
Rank:
Blacknight
BerichtOnderwerp: Re: Training   Training - Pagina 5 Icon_minitimedo 1 jul 2010 - 13:39

"ik droomde dat jij voor mij ogen gedood werd zonder reden en het enige wat jij kan doen is goed op jezelf passen en wil je mij beloven dat je heel goed op jezelf past en dat je niks over komt." Blackpaw keek naar Flametail "ik wil je nooit van mij leven kwijt echt nooit" Blackpaw gaf Flametail een kopje en een likje en ging tegen hem aanzitten "ik heb het gevoel dat er binnen kort een clan oorlog komt een vreselijke Clan oorlog, ik ben daar zo bang voor dat het echt gaat gebeuren" Blackpaw keek naar de grond
Terug naar boven Ga naar beneden
Flametail
StarClan
Training - Pagina 5 DPKsfdL
109

CAT'S PROFILE
Age: 14 manen
Gender:
Rank:
Flametail
BerichtOnderwerp: Re: Training   Training - Pagina 5 Icon_minitimedo 1 jul 2010 - 13:44

Flametail gaf haar een likje en probeerde haar te kalmeren. "Ik pas goed op mezelf, maar ik zal jou ook altijd beschermen." Zei hij. Een Clan oorlog? Het zou kunnen, maar er is nog helemaal geen reden voor geweest, dus voorlopig zal hij er wel niet zijn. Dacht hij. "Ik weet niet of er een Clan oorlog komt, maar dat zullen we vanzelf wel merken en dan zal ik je beschermen ook al ben je het er niet mee eens." Zei hij. Hij wist dat hij haar veel verdriet zou doen als hij voor haar zou sterven, maar hij zou ook veel verdriet hebben als hij niks zou doen en zij dood zou gaan. Hij wilde haar niet verliezen of haar verlaten, maar het zou toch ooit gebeuren. Ooit zal een van hun twee doodgaan en de andere achterlaten. Dat gebeurt met iedereen. Je kunt er niet omheen.


Training - Pagina 5 2e2gjv4
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacknight
Member
Training - Pagina 5 DPKsfdL
418

CAT'S PROFILE
Age: 30 manen
Gender:
Rank:
Blacknight
BerichtOnderwerp: Re: Training   Training - Pagina 5 Icon_minitimedo 1 jul 2010 - 13:57

"dankje Flametail ik denk dat ik nu veel beter kan slapen omdat ik over mijn nachtmerrie heb gepraat en trouwens als ik een warrior ben is Blacknight mijn naam wen er al vast maar aan" Blackpaw gaf Flametail een likje "ik ga naar bed weltrusten" Blackpaw stond op en liep de medicijnkat den in en Blackpaw zocht een zacht plekje waar ze lekker kon liggen en deed haar ogen dicht ,`ik ben blij dat ik over mijn nachtmerrie heb gepraat met Flametail hij is zo'n aardige kater en nog veel meer,` dacht Blackpaw.
Blackpaw kon nu lekker rustig slapen en dromen over de toekomst met Flametail als ze een warrior is.
Terug naar boven Ga naar beneden
Flametail
StarClan
Training - Pagina 5 DPKsfdL
109

CAT'S PROFILE
Age: 14 manen
Gender:
Rank:
Flametail
BerichtOnderwerp: Re: Training   Training - Pagina 5 Icon_minitimedo 1 jul 2010 - 14:03

Flametail keek eerst nog even naar de sterren voor hij achter haar aan liep. Hij was niet echt moe. Hij had immers al wat geslapen, maar hij wilde graag bij Blackpaw zijn en ervoor zorgen dat haar niks zou overkomen. Hij ging zachtjes naast haar liggen, want hij wilde haar niet wakker maken en legde zijn kop op zijn poten. Hij staarde voor zich uit. De gedachte van dat ooit iemand de ander in de steek zou laten bleef hem bij. Hij wilde die gedachte van zich af zetten, maar hij kon het niet. Wat nou als het al heel snel zou gebeuren? Wat nou als het elk moment zou kunnen gebeuren? Wie zou er het eerst genomen worden door de Starclan? Zoveel vragen die hij ooit beantwoord zou krijgen, maar hij hoopte dat hij ze niet snel beantwoord zou krijgen. Hij deed zijn ogen dicht en viel in slaap. Hij had gelukkig geen nachtmerrie en sliep gewoon rustig door zonder gestoord te worden door iets of iemand.


Training - Pagina 5 2e2gjv4
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacknight
Member
Training - Pagina 5 DPKsfdL
418

CAT'S PROFILE
Age: 30 manen
Gender:
Rank:
Blacknight
BerichtOnderwerp: Re: Training   Training - Pagina 5 Icon_minitimedo 1 jul 2010 - 14:14

de volgende morgen werd Blackpaw wakker en zag dat Flametail naast haar lag te slapen "ik laat die kanjer van mij lekker slapen"fluisterde Blackpaw zo zacht dat bijna niemand haar kon horen. Blackpaw ging de medicijnkat den uit en ging naar het bos, ze rende het kamp uit klom over een boom die was omgevallen door het moeras zo naar de plaats waar de hond haar had verwond. Blackpaw klom in een boom en ging zitten wachten, plotseling hoorde en rook Blackpaw dat het de zelfde hond was als eerst. "kom maar op hondje ik ben niet bang voor jou en de laaste keer had je mij verrast maar nu verras ik jou.
Terug naar boven Ga naar beneden
Flametail
StarClan
Training - Pagina 5 DPKsfdL
109

CAT'S PROFILE
Age: 14 manen
Gender:
Rank:
Flametail
BerichtOnderwerp: Re: Training   Training - Pagina 5 Icon_minitimedo 1 jul 2010 - 14:18

Flametail werd wakker en keek naast zich, maar Blackpaw was al weg. Misschien was ze wat gaan eten. Hij stond op en liep de Medicine cat den uit. Hij keek om zich heen, maar zag geen Blackpaw. Hij snoof in de lucht en rook haar spoor. Het ging uit het kamp. Hij wist niet wat ze aan het doen was, maar hij wilde het koste wat kost weten. Hij rende achter haar spoor aan en zag dat het naar het bos leidde. Wilde ze weer gaan trainen of was er iets anders? Meestal zou ze dan wachten aan de rand van het bos, maar daar was ze niet. Flametail sprong in een boom en volgde haar spoor.


Training - Pagina 5 2e2gjv4
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacknight
Member
Training - Pagina 5 DPKsfdL
418

CAT'S PROFILE
Age: 30 manen
Gender:
Rank:
Blacknight
BerichtOnderwerp: Re: Training   Training - Pagina 5 Icon_minitimedo 1 jul 2010 - 14:23

Blackpaw was nog steeds op de plek waar de hond haar had aan gevallen. onder tussen was die zelfde hond weer "kom dan hondje kom dan kom dan goedzo blijf daar staan".
Blackpaw sprong uit de boom en lande op de hond en zette haar nagels in hem. de hond ging heen en weer springen en probeerde Blackpaw van zijn rug te halen "je bent er geweest hondje" Blackpaw krabde de hond in zijn gezich en beet in zijn schouder. de hond blafde van de pijn en die blaf kon je over heel de schaduwclan horen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Flametail
StarClan
Training - Pagina 5 DPKsfdL
109

CAT'S PROFILE
Age: 14 manen
Gender:
Rank:
Flametail
BerichtOnderwerp: Re: Training   Training - Pagina 5 Icon_minitimedo 1 jul 2010 - 14:29

Flametail rende door totdat hij hard geblaf hoorde. Een schok schoot door hem heen. Ze is toch niet wraak op de hond gaan nemen? Hij moest echt zo snel mogelijk naar haar toe. Hij rende nu nog sneller en kwam uit boven Blackpaw en de hond. Hij keek naar beneden. Hij moest haar helpen, maar dan moest hij wel weten waar hij er het beste op kon springen of dat hij achter de hond moest springen. Dat was een betere optie aangezien Blackpaw al op de hond zat. Flametail sprong naar beneden en landde achter de hond. Hij beet in de staart en de hond draaide zich om. Hij had het toch verkeers ingeschat. Nu moest hij wel vechten met de hond. Hij stond recht tegenover de hond en krabte de hond op zijn neus. Hij rende snel een boom in en keek van bovenaf hoe de hond zou reageren.


Training - Pagina 5 2e2gjv4
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacknight
Member
Training - Pagina 5 DPKsfdL
418

CAT'S PROFILE
Age: 30 manen
Gender:
Rank:
Blacknight
BerichtOnderwerp: Re: Training   Training - Pagina 5 Icon_minitimedo 1 jul 2010 - 14:36

"huh Flametail hoi en wat doe jij hier" Blackpaw zag dat Flametail op de hond sprong en hem beet en krabde en dat hij daarna in de boom sprong "FLAMETAIL JE WEET DAT IK ER NOG OP ZIT EN WAAROM BEN JE MIJ GEVOLGT" schreeuwde Blackpaw zodat Flametail haar hoorde. De hond deed nu nog wilder "NOU BEDANK FLAMETAIL JE HEB HEM NU NOG WILDER GEMAAKT". De hond deed nu zo wild dat hij Blackpaw er af gooide Blackpaw knalde tegen de boom "NOU BEDANKT HOOR"Blackpaw was niet blij en toch weer wel blij met de hulp van Flametail.
Terug naar boven Ga naar beneden
Flametail
StarClan
Training - Pagina 5 DPKsfdL
109

CAT'S PROFILE
Age: 14 manen
Gender:
Rank:
Flametail
BerichtOnderwerp: Re: Training   Training - Pagina 5 Icon_minitimedo 1 jul 2010 - 14:43

Ze was ondankbaar, maar toch was ze hem heus wel dankbaar. Hij sprong nog een keer op de hond en zette zijn tanden in de nek van de hond. Hij bleef vasthouden, want hij moest de hond bij Blackpaw vandaann houden. hij liet even los en begon de hond te krabben. Hij zette daarna meteen zijn tanden weer in de nek, maar werd eraf geslingerd. Had hij maar niet los moeten laten. De hond was uitgeput, maar bleef doorzetten. Flametail sprong voor Blackpaw en keek woest naar de hond. "Als je aan haar wil komen, zul je eerst langs mij heen moeten." Zei hij en was klaar om voor Blackpaw te vechten.


Training - Pagina 5 2e2gjv4
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacknight
Member
Training - Pagina 5 DPKsfdL
418

CAT'S PROFILE
Age: 30 manen
Gender:
Rank:
Blacknight
BerichtOnderwerp: Re: Training   Training - Pagina 5 Icon_minitimedo 1 jul 2010 - 14:51

"ik waar deer het echt dat je mij help maar het is mijn gevecht maar je mag mij helpen oké en het is een goeie oefening" Blackpaw duwde Flametail aan de kant en Blackpaw rende onder de hond door en bij zijn hals sprong ze omhoog en beet er in totdat de hond niet meer ademde. Blackpaw liet zijn hals los "dank u sterreclan dat ik deze hond mog doden" blackpaw liep naar Flametail toe "ik had hem gewaarschuwt" zei Blackpaw met een klein glimlachje. "en hoe deed ik het ben ik al een goede warrior als ik dat zou zijn" Blackpaw gaf Flametail een kopje en ging voor hem liggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Flametail
StarClan
Training - Pagina 5 DPKsfdL
109

CAT'S PROFILE
Age: 14 manen
Gender:
Rank:
Flametail
BerichtOnderwerp: Re: Training   Training - Pagina 5 Icon_minitimedo 1 jul 2010 - 14:56

Flametail ging ook liggen en keek nog even naar de hond. Gelukkig zou die nu nooit meer terug komen. "Er zijn meer dingen nodig om een goede warrior te worden." Zei hij en gaf haar een likje. "Maar je bent al goed op weg." Hij stond op en rekte zich even uit. Ze konden nu terug gaan naar het kamp of ze konden nog wat anders gaan doen. Het maakte Flametail niet echt uit. Hij keek even om zich heen en snoof in de lucht. De geur van de dode hond en de geur van Blackpaw waren het enige wat hij kon ruiken op dit moment. "Wat gaan we met de hond doen?" Vroeg hij. Hij wist niet goed wat hij er nu mee aan moest.


Training - Pagina 5 2e2gjv4
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacknight
Member
Training - Pagina 5 DPKsfdL
418

CAT'S PROFILE
Age: 30 manen
Gender:
Rank:
Blacknight
BerichtOnderwerp: Re: Training   Training - Pagina 5 Icon_minitimedo 1 jul 2010 - 15:05

"laten liggen denk ik of je wilt hem mee nemen als waarschuwing voor andere katten van wat er met je kan gebeuren en Brokenstar geeft je dan een compliment dat heb ik ook gekrijgen toen ik dineira dode" Blackpaw stond op en keek Flametail aan "kies maar en wat is er nog meer nodig om een warrior te worden" Blackpaw wilde zo snel mogelijk een warrior worden om de partner van Flametail te worden "Flametail wil je als ik warrior ben mijn partner worden" Blackpaw keek een beetje naar de grond omdat ze het moeilijk vind om te vragen en wat het antwoord van Flametail aan te horen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Flametail
StarClan
Training - Pagina 5 DPKsfdL
109

CAT'S PROFILE
Age: 14 manen
Gender:
Rank:
Flametail
BerichtOnderwerp: Re: Training   Training - Pagina 5 Icon_minitimedo 1 jul 2010 - 15:11

Flametail dacht na. Misschien konden ze de hond wel meenemen. "We nemen de hond wel mee." Zei hij. Daarna stelde Blackpaw nog een vraag. Tuurlijk zal ik dan haar partner willen worden. "Tuurlijk wil ik je partner worden, maar ik denk dat Brokenstar het nog niet goed vindt als je nu al warrior wordt." Zei hij en gaf haar een kopje. "Zullen we de hond samen meenemen?" Hij keek naar de hond. Hij was vast wel zwaar en met die hond konden ze nooit door de bomen, dus zouden ze wel via de grond moeten gaan.


Training - Pagina 5 2e2gjv4
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacknight
Member
Training - Pagina 5 DPKsfdL
418

CAT'S PROFILE
Age: 30 manen
Gender:
Rank:
Blacknight
BerichtOnderwerp: Re: Training   Training - Pagina 5 Icon_minitimedo 1 jul 2010 - 15:18

Blackpaw was harstike blij mt het antwoord van Flametail " dat kunnen wij vragen waarneer ik ongeveer warrior word en tuurlijk help ik je met die hond" Blackpaw liep naar de hond deed de helft op haar rug en zakte meteen in elkaar "WOW wat is die hond zwaar en kan je even helpen ik krijg zowat geen lucht" zei Blackpaw met weinig lucht in haar longen. Blackpaw keek naar Flametail "kom je mij nog helpen of wil je mij dood hebben"
Terug naar boven Ga naar beneden
Flametail
StarClan
Training - Pagina 5 DPKsfdL
109

CAT'S PROFILE
Age: 14 manen
Gender:
Rank:
Flametail
BerichtOnderwerp: Re: Training   Training - Pagina 5 Icon_minitimedo 1 jul 2010 - 15:25

Flametail rende naar haar toe en haalde de hond van haar af. "Ik denk dat we beter kunnen gaan slepen." Zei hij en pakte de hond bij zijn nekvel en begon het vooruit te slepen. De hond was zwaar, maar dat kon hem niet schelen. Hij liep gewoon door. Zo meteen zou Blackpaw hem wel gaan helpen, maar hij wilde eerst uit het bos komen. Hij voelde dat hij moe begon te worden, maar hij had al de rand van het bos bereikt. Daar legde hij de hond even neer en Flametail moest even op adem komen. "Die hond is echt zwaar. Ik hoop dat we hem naar het kamp krijgen voordat het donker wordt." Zei hij.


Training - Pagina 5 2e2gjv4
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacknight
Member
Training - Pagina 5 DPKsfdL
418

CAT'S PROFILE
Age: 30 manen
Gender:
Rank:
Blacknight
BerichtOnderwerp: Re: Training   Training - Pagina 5 Icon_minitimedo 1 jul 2010 - 15:30

"dat hoop ik ook en zal ik de hond nu slepen"vroeg Blackpaw aan Flametail "want dan kunnen wij door lopen en kan jij ondertussen rustig aan doen want je bent zo moe". Blackpaw greep de hond bij zijn nek vel en begon hem voor uit te slepen "dit is nog veel zwaarder dan dat ik hem op mijn rug had". Blackpaw werd een beetje moe maar bleef toch door trekken "Kom je nog Flametail of wil je hier blijven slapen als het donker is" zei Blackpaw met de hond's zijn nek vel in haar mond.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Training
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 5 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory :: Pinewoods-
Ga naar: