Progress



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Progress

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Emberspark
Member
Progress Jts5sh
Dieuw
1679
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 22,5 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Emberspark
BerichtOnderwerp: Progress   Progress Icon_minitimeza 15 aug 2015 - 23:27

Muisstil sloop ik door het struikgewas. Zijn blik was gefocust op de dikke, gezonde muis die nietsvermoedend aan een nootje zat te knabbelen. Ik voelde hoe mijn lichaam perfect in balans was. Ik had ieder spiertje in mijn lijf helemaal onder controle. Mijn staart hing bewegingloos een klein stukje boven de grond, mijn bewegingen waren langzaam maar zorgvuldig - deze muis was voor mij. Ik sloop nog een metertje dichterbij, en het muisje wiebelde even met zijn oortjes. Even keek hij om zich heen, maar ik wist dat zolang ik me nu niet bewoog hij me onmogelijk kon zien en had mijn positie zo uitgekozen dat de wind mijn geur juist wegblies. Allemaal beginners foutjes die ik nooit meer zou maken. Het muisje was van plan om weer veder te eten, maar voordat het nootje bij zijn bekje was sprong ik soepel naar hem toe en maakte ik snel een eind aan zijn leventje voordat hij überhaupt door had wat er gebeurde. Ik bedankte starclan even snel voor de vangst, en droeg het dode diertje in mijn bek naar de plek waar ik nog eens twee soortgenoten en een dikke vogel had begraven. Een prima vangst, besloot ik, en ik maakte aanstalten om weer terug te gaan naar het kamp. Ik nam al het prooi in mijn bek en stond op het punt om te vertrekken toen ik plotseling iets in de bosjes hoorde. Alert keek ik op - het was vast niets, maar het kon nooit kwaad om klaar te zijn voor het ergste. 'Hallo?', mauwde ik een tikkeltje achterdochtig.

[Eerst Ivypaw]
Terug naar boven Ga naar beneden
Ivywing
Member
Progress ZAcrtqy
Daan
1072
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 32 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Ivywing
BerichtOnderwerp: Re: Progress   Progress Icon_minitimeza 15 aug 2015 - 23:38

Het was hoogseizoen wat prooien betrof. Ze waren er in overvloed, waarvan een groot deel jonge dieren die afgelopen voorjaar deze wereld hadden gejoind. Die waren nog onervaren en daarom goede prooien. Dat was dan ook de reden dat ze haar jacht aan het afronden was, want ze had vast niet al te veel nodig vandaag. Immers rotte de prooi in deze tijden sneller door de warme zon. Op dit moment besloop ze een witte duif die zich half in de bosjes had gevestigd. Met een vloeiende beweging landde ze bovenop het wezen en voelde hoe het zijn vleugels nog open probeerde te klappen. Een zacht fladderend geluid klonk, maar toen had ze het wezen al dood tussen haar kaken. Ze keek op toen ze een achterdochtige stem hoorde. Ze liet de duif vallen en draaide haar oortjes naar voren. "Emberpaw?" mauwde ze vragend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Acid
Member
Progress DPKsfdL
Loïs
113
Actief
And all the kids cried out:
"Please stop you're scaring me!"
I can't help this awful energy
Goddamn right you should be scared of me
Who is in control?

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons
Gender:
Rank:
Acid
BerichtOnderwerp: Re: Progress   Progress Icon_minitimewo 19 aug 2015 - 22:40

Met een muis in haar bek trippelde Acid door een gebied heen. Ze had geen idee van wie deze was, wist dat ze in de problemen kon komen maar waarom, dat mochten ze haar wel is uitleggen. Ze was hier nog niet lang en snapte nog niks van de normen en waarden hier. In Oekraïne kon ze gaan en staan waar ze maar wilde, ook al werd ze wel is weggejaagd door de mensen, maar daar bleef het bij. Hier waren verschillende groepen, en zij hoorde bij de moordlustige. Bij deze gedachte moest ze giechelen. Een aantal vogels vlogen op door het geluid. Ze keek op en haar gifgroene ogen scanden haar omgeving, ze zag twee katten staan die ze daarnet nog niet had opgemerkt; waren het monsters die uit het niets konden komen? Acid hield haar kop scheef. "Wie is juulie?"
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Progress
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory-
Ga naar: