kitten crash



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 kitten crash

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Shyrose
Member
kitten crash 2lkw9p4
Meike
138
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Shyrose
BerichtOnderwerp: kitten crash   kitten crash Icon_minitimezo 16 aug 2015 - 13:27

Shy liep door de nursery 'binnenkort ga ik hier weg' bedacht ze zich. 'binnenkort ben ik een apprentice..' snel liep ze verder. ze merkte natuurlijk wel dat er over haar werd gefluisterd, dat ze Leaf-bare niet zou overleven, omdat ze geen vacht had. ze lette niet goed op, dus ze struikelde. ze viel om, en ze knalde tegen een rosse bal van haar aan. ''oeps..'' zei ze zachtjes, terwijl ze opstond.

ooc: eerste post Redkit
Terug naar boven Ga naar beneden
Redpetal
StarClan
kitten crash BBTakD
Bunny
2462
Actief
I don't wanna be me anymore

CAT'S PROFILE
Age: Ageless // 36 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Redpetal
BerichtOnderwerp: Re: kitten crash   kitten crash Icon_minitimezo 16 aug 2015 - 14:03

De jonge kitten piepte geschrokken toen er iets op haar viel. Het leek geen vacht te hebben, dus dan kon het alleen maar een monster zijn toch? Ze keek schichtig om zich heen met haar amberen oogjes, en zag al snel een.. Tsja, wat was het? Het was gerimpeld en naakt, maar had twee kattenoortjes, twee enge donkere ogen, vier poten en een staart. Alsof het een kat was, maar dan bezeten, zodat al haar vacht uitviel. Redkit piepte bang en kroop dichter bij haar mamma. "M..M..Monster!"
Terug naar boven Ga naar beneden
Shyrose
Member
kitten crash 2lkw9p4
Meike
138
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Shyrose
BerichtOnderwerp: Re: kitten crash   kitten crash Icon_minitimezo 16 aug 2015 - 14:23

het was een kit, een hele jonge. toen Shy was opgestaan was de kit als dieper in de vacht van haar moeder gedoken, en Shy hoorde haar piepen "M..M..Monster!" Shy sprong verrast achteruit, ze voelde zich nog ellendiger dan eerst. ze voelde de tranen achter haar ogen branden, maar ze probeerde uit alle macht om niet te huilen. uit frustratie beet ze keihard in haar eigen staart. 'auw' schreeuwde ze in zichzelf. ze zag een bloeddruppeltje opwellen uit de tandafdrukken, en ze begon te huilen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Redpetal
StarClan
kitten crash BBTakD
Bunny
2462
Actief
I don't wanna be me anymore

CAT'S PROFILE
Age: Ageless // 36 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Redpetal
BerichtOnderwerp: Re: kitten crash   kitten crash Icon_minitimezo 16 aug 2015 - 15:35


De enge kitten beet zichzelf in haar staart, en begon toen ze huilen. waarom deed ze dat? wat was er toch mis met haar? "Mamma..", piepte de rosse kitten, iets zachter dit keer. Wou de naakte kat misschien tonen dat ze scherpe tanden had? Misschien was het wel een vampierkat, die op haar af kwam omdat ze haar rosse vachtje niet had kunnen weerstaan. Waarom was haar vacht toch zo rood, waarom kon hij niet gewoon wit zijn, zoals haar moeder? Dat was zoveel beter geweest, dan kon ze helemaal opgaan in haar moeder's vacht. "D-doe me.. alsjeblieft.. geen pijn.." Ze zei het zachtjes, maar met een onmiskenbare ondertoon van angst in haar stem. Ook bij Redkit begonnen nu traantjes op te wellen in haar amberen oogjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shyrose
Member
kitten crash 2lkw9p4
Meike
138
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Shyrose
BerichtOnderwerp: Re: kitten crash   kitten crash Icon_minitimezo 16 aug 2015 - 15:40

"Mamma.." hoorde Shy het kleine katje piepen. een beetje verbaasd schudde ze haar kopje en keek ze de rosse poes aan. "D-doe me.. alsjeblieft.. geen pijn.." Shy knipperde verbaasd haar tranen weg. ze had veel gehoord, veel gescheld, veel gepest.. maar dit kleintje was gewoon báng van haar. ''ik wil je helemaal geen pijn doen'' zei ze zachtjes. ''ik wil helemaal niemand pijn doen, ik wil gewoon dag zeggen..'' voorzichtig likte Shy haar wonden, het bloed was helaas lekker op gang gekomen, en onder haar vormde zich een klein plasje. 'dat is het voordeel van geen vacht hebben' dacht ze bij zichzelf 'er blijft niks in plakken.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Redpetal
StarClan
kitten crash BBTakD
Bunny
2462
Actief
I don't wanna be me anymore

CAT'S PROFILE
Age: Ageless // 36 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Redpetal
BerichtOnderwerp: Re: kitten crash   kitten crash Icon_minitimezo 16 aug 2015 - 20:38


En hoewel de woorden van de naakte kitten vriendelijk waren, was Redkit nog steeds doodsbang. Als om haar vermoeden te bevestigen likte ze aan de wond in haar staart, waaronder zich nu een plasje bloed vormde. De jonge kitten rilde helemaal en bleef achteruit kruipen, in de vacht van haar moeder. "A-a-alsjeblieft, d-drink mijn b-bloed niet..", hakkelde ze, hopend dat de naakte kitten zou begrijpen wat ze bedoelde en medelijden met haar zou hebben, zodat ze zou blijven leven.  
Terug naar boven Ga naar beneden
Shyrose
Member
kitten crash 2lkw9p4
Meike
138
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Shyrose
BerichtOnderwerp: Re: kitten crash   kitten crash Icon_minitimezo 16 aug 2015 - 21:11

"A-a-alsjeblieft, d-drink mijn b-bloed niet.." Shy begon het een beetje vervelend te vinden, dus ze antwoordde een beetje bot. ''ik ga helemaal niemand leegzuigen, ik ben hier gewoon om dag te zeggen, want ben apprentice geworden'' toen de woorden haar bek net hadden verlaten had ze al spijt van haar toon. ze zakte als een zielig hopje in het plasje bloed, en een beetje huilerig vervolgde ze zacht ''luister, ik ben geen vampier, ik wil helemaal niemand pijn doen. anderen zijn altijd bang voor mij, of ze vinden me vies. de meesten denken dat ik de winter niet overleef..''
Terug naar boven Ga naar beneden
Redpetal
StarClan
kitten crash BBTakD
Bunny
2462
Actief
I don't wanna be me anymore

CAT'S PROFILE
Age: Ageless // 36 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Redpetal
BerichtOnderwerp: Re: kitten crash   kitten crash Icon_minitimema 17 aug 2015 - 19:04

De kleine kitten slikte even en deed toen het moedigste dat ze ooit tijdens haar korte leventje gedaan had. ze zette een klein stapje vooruit, weg uit de warme vacht van haar moeder en dichter bij de vreemde, naakte kitten. "W-wil je me geen pijn doen?", zei ze zachtjes, nog niet helemaal gelovend dat ze de waarheid sprak. Ergens had ze wel medelijden met haar, en misschien, als ze zichzelf een beetje bijeenraapte en wat moed verzamelde, kon ze een beetje meer te weten komen over dit vreemde schepsel..
Terug naar boven Ga naar beneden
Shyrose
Member
kitten crash 2lkw9p4
Meike
138
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Shyrose
BerichtOnderwerp: Re: kitten crash   kitten crash Icon_minitimema 17 aug 2015 - 19:17

de kleine rode haarbal zette een stapje naar Shy, die een beetje vertedert naar de kit keek. "W-wil je me geen pijn doen?" stotterde het kleintje. Shy schudde haar kop en keek naar de rode haarbal ''natuurlijk niet! waarom zou ik je pijn willen doen?'' ze keek naar haar staartje, maar ze negeerde de pijn die er doorheen trok toen ze hem om zich heen krulde toen ze ging liggen. "ik wil je echt geen pijn doen, echt niet". zei ze nog maar een keertje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Redpetal
StarClan
kitten crash BBTakD
Bunny
2462
Actief
I don't wanna be me anymore

CAT'S PROFILE
Age: Ageless // 36 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Redpetal
BerichtOnderwerp: Re: kitten crash   kitten crash Icon_minitimema 17 aug 2015 - 19:33

Ze vertrouwde het nog niet helemaal, want wie weet wou de kitten haar wel degelijk pijn doen. Wie zou het ook zeggen als ze dat wouden? Toch probeerde ze vriendelijk te zijn en een klein, flauw glimlachje op haar gezichtje te toveren. "I-ik ben Redkit..", stelde de rosse tabby zich zachtjes voor, al keek ze nu vooral naar haar poten zodat ze de vreemde naakte kitten niet hoefde aan te kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shyrose
Member
kitten crash 2lkw9p4
Meike
138
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Shyrose
BerichtOnderwerp: Re: kitten crash   kitten crash Icon_minitimema 17 aug 2015 - 19:41

"I-ik ben Redkit.." hoorde ze de kleine haarbal zeggen. ''hallo redkit, ik ben Shypaw. ik ben net apprentice geworden." ze kon zien dat de kit bang was, dat was zei ook zo vaak. gelukkig waren kits niet eng, en ze snapte niet dat Shy waarschijnlijk dood zou gaan. "ik heet zo omdat ik tegen oudere katten vaak zo verlegen ben" bekende ze beschaamd. ze hoopte dat de kit het zou begrijpen, en haar niet uit zou lachen.

ooc: naam van shy word nog verandert
Terug naar boven Ga naar beneden
Redpetal
StarClan
kitten crash BBTakD
Bunny
2462
Actief
I don't wanna be me anymore

CAT'S PROFILE
Age: Ageless // 36 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Redpetal
BerichtOnderwerp: Re: kitten crash   kitten crash Icon_minitimema 17 aug 2015 - 19:54

Ze knikte langzaam en richtte voorzichtig haar blik op de oudere kit - nee, apprentice. Ze was al apprentice. Redkit wou graag vragen waarom ze geen vacht had, maar ze durfde niet. Wie weet werd ze dan alsnog agressief, en omdat ze net apprentice was geworden was het vast enorm makkelijk voor haar om de rosse kitten pijn te doen. Ze slikte even. "I-ik heet Redkit o-omdat m-mijn vacht r-ros is..", hakkelde de kleine kitten, alsof dat niet duidelijk was. Als Shypaw uitlegde waarom ze zo heette, was het vast beleefd om dat zelf ook te doen, nietwaar?
Terug naar boven Ga naar beneden
Shyrose
Member
kitten crash 2lkw9p4
Meike
138
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Shyrose
BerichtOnderwerp: Re: kitten crash   kitten crash Icon_minitimedi 18 aug 2015 - 12:28

"I-ik heet Redkit o-omdat m-mijn vacht r-ros is.." hakkelde de kleine haarbal. Shy vond die kleine rosse kit wel leuk. '''je wil vast weten waarom ik kaal ben? of niet?" vroeg ze. ze kon het zien aan de blik in de Amberen oogjes van de kit. "ik ben kaal omdat ik zo geboren ben, niemand weet waarom. Ripplebelly* en Browntail* weten het ook niet".

* dit zijn npc's, Shy's ouders.
Terug naar boven Ga naar beneden
Redpetal
StarClan
kitten crash BBTakD
Bunny
2462
Actief
I don't wanna be me anymore

CAT'S PROFILE
Age: Ageless // 36 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Redpetal
BerichtOnderwerp: Re: kitten crash   kitten crash Icon_minitimedi 18 aug 2015 - 12:54

Voorzichtig knikte Redkit bij de vraag van de naakte apprentice. Bij haar uitleg fronste ze echter lcihtjes. Zo geboren. Hoe kon een kat u zonder haar geboren worden? Moest vast één of andere fout zijn, ofzo. De twee namen die Shypaw zei herkende ze echter niet echt. Waarschijnlijk had ze hen nog nooit ontmoet. Ietwat gesterkt door het vriendelijke voorkomen van de apprentice durfde ze het te vragen: "W-wie zijn r-ripplebelly en B-brownt-tail?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Shyrose
Member
kitten crash 2lkw9p4
Meike
138
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Shyrose
BerichtOnderwerp: Re: kitten crash   kitten crash Icon_minitimewo 19 aug 2015 - 14:06

"W-wie zijn r-ripplebelly en B-brownt-tail?" hoorde ze de kit zeggen. '' dat zijn mijn ouders.'' antwoordde Shy. ze dacht aan haar ouders, en dat ze haar hadden verstoten omdat ze mislukt was. een beetje dromerig beet ze nog een keer in haar eigen staart, en dat had ze niet moeten doen. met de schok van pijn kwam ze terug en ze keek angstig naar de rode haarbal, ze had het verknald. dat wist ze zeker.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
kitten crash
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan camp :: Nursery-
Ga naar: