Bad news - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Bad news

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Jinx
Deceased
Bad news - Pagina 2 Magik
Kip
2278
Actief
↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head

CAT'S PROFILE
Age: ↠ 9 years {108 moons} forever
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jinx
BerichtOnderwerp: Re: Bad news   Bad news - Pagina 2 Icon_minitimema 31 aug 2015 - 17:55

Zijn geel-groene ogen richten zich op die van Rina, benieuwd naar wat deze hem wilde laten zien. Hij betwijfelde of het iets in de stad was, gezien hij eigenlijk alles hier wel kende. Immers was hij hier opgegroeid, hij kende de stad even goed als dat een kittypet z'n tuin kende. "Follow me" De serieuze toon in haar stem wekte zijn nieuwsgierigheid alleen nog maar aan.
De rossige poes begon met lopen en zigzagde door enkele straatjes heen. Dat was geen probleem en Jinx hield haar prima bij, maar ze waren vrij dicht bij het Elite territorium en dat vond hij maar niets. Ietwat bezorgd ging hij naast zijn vriendin lopen, wat was deze van plan? "Rina, waar gaan we heen? Je weet dat we dichtbij het Elite territorium zijn?"Er lag een bezorgde ondertoon in zijn stem. De kater wist donders goed dat hij in de problemen zou kunnen komen als iemand hen zag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rina
Member
Bad news - Pagina 2 247e36a4b8fbfcfac3c20a1807355e8a823a3545_128
Hannah
294
Actief
just admit it

CAT'S PROFILE
Age: 52 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Rina
BerichtOnderwerp: Re: Bad news   Bad news - Pagina 2 Icon_minitimema 31 aug 2015 - 17:59

"Rina, waar gaan we heen? Je weet dat we dichtbij het Elite territorium zijn?" Rina deed haar staart voor zijn mond om hem te laten zwijgend. Ze keek om zich heen of er niemand was en sloeg haar staart om haar middel heen. "Ja, het is dichtbij het BloodClanterritorium. Maar net niet erin, dus ik heb geen problemen en weet ik niet waarom jij je zo druk maakt." Ze keek nogmaals om zich heen en liep naar een dikke, oude boom waar ze vroeger altijd in klom en waar ze haar vaders rode halsband vond. De poes deed haar rode halsband eraf. "Ruik dit halsband." waarschijnlijk zat nogsteeds de BloodClangeur erop van Rina en van haar vader. Ze huiverde mentaal bij die gedachtes en gooide haar halsband naar hem. Vervolgens richtte ze op een hol en graafde erin.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jinx
Deceased
Bad news - Pagina 2 Magik
Kip
2278
Actief
↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head

CAT'S PROFILE
Age: ↠ 9 years {108 moons} forever
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jinx
BerichtOnderwerp: Re: Bad news   Bad news - Pagina 2 Icon_minitimema 31 aug 2015 - 19:02

Een rode staart werd voor zijn mond gelegd, waardoor hij niets meer kon zeggen. Ietwat geërgerd hield Jinx dan ook zijn mond, maar hij vond het maar niets dat hij niet wist wat er aan de hand was. "Ja, het is dichtbij het BloodClanterritorium. Maar net niet erin, dus ik heb geen problemen en weet ik niet waarom jij je zo druk maakt." Nogmaals keek ze om zich heen en liep toen naar een oude boom toe. Jinx volgde haar, maar was duidelijk niet op z'n gemak. De poes deed haar rode halsband af en schoof die naar hem toe. "Ruik dit halsband."Beval ze hem. Jinx bracht zijn kop naar beneden en snoof eraan. De geur van Rina was sterk, maar hij kon toch de sterke Elite geur onderscheiden. Onbehagelijk keek hij op. "Rina, het ruikt naar de Elite."Begon hij. "Wat is er aan de hand?" Hij keek knarsetandend toe hoe ze onder de boom begon te graven. Waar was de poes mee bezig?
Terug naar boven Ga naar beneden
Rina
Member
Bad news - Pagina 2 247e36a4b8fbfcfac3c20a1807355e8a823a3545_128
Hannah
294
Actief
just admit it

CAT'S PROFILE
Age: 52 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Rina
BerichtOnderwerp: Re: Bad news   Bad news - Pagina 2 Icon_minitimema 31 aug 2015 - 19:17

De kater snoof eraan, tuurlijk kon het de kattin niets verbazen toen hij de geur kon onderscheiden. "Rina, het ruikt naar de Elite. Wat is er aan de hand?" Vroeg de kater. Zonder antwoord te geven haalde de kattin wat mos weg en pakte iets op. Met een bundel honden- en kattentanden kwam ze tegenover de kater zitten. "Jinx," begon ze met een bloedsirieuze stem. Ze schoof ook de tanden naar hem toe. "Deze tanden waren van mijn vader, die halsband was van mijn vader. Een tand hier was van mij." legde ze uit. "Ja, ik zat twee seizoenen in de Elite, ik ben eruit gestapt omdat het me gek maakte." Ze zuchtte opgelucht, blij alles aan de kater vertelt te hebben. "Ik vertrouw je, Jinx. Jij mag dit aan niemand vertellen noch laten zien, dit betekent veel voor mij. Het laat me een stap dichterbij mij verleden te komen." Haar smaragdgroene blik keek hem strak aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jinx
Deceased
Bad news - Pagina 2 Magik
Kip
2278
Actief
↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head

CAT'S PROFILE
Age: ↠ 9 years {108 moons} forever
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jinx
BerichtOnderwerp: Re: Bad news   Bad news - Pagina 2 Icon_minitimewo 2 sep 2015 - 20:56

De poes gaf geen antwoord, ze bleef stug doorgraven totdat ze een bolletje mos opzij schoof en met een bloedserieuze toon zijn naam uitsprak. Een hoop hondentanden werd naar hem toe geschoven. "Deze tanden waren van mijn vader, die halsband was van mijn vader. Een tand hier was van mij." De zwarte kater fronste terwijl hij naar de tanden keek. "Ja, ik zat twee seizoenen in de Elite, ik ben eruit gestapt omdat het me gek maakte." het was duidelijk dat ze blij was het allemaal kwijt te zijn. "Ik vertrouw je, Jinx. Jij mag dit aan niemand vertellen noch laten zien, dit betekent veel voor mij. Het laat me een stap dichterbij mij verleden te komen." Zijn blik verzachtte toen hij haar smaragd groene ogen zag. Ze vertrouwde hem, had geen angst voor hem, ookal wist ze waar hij toe in staat was. Echter kon hij het niet helemaal bevatten, hoe kon ze nog steeds om hem geven, terwijl ze wist dat er bloed aan zijn zwarte poten kleefde?
De kater zuchtte en zette de twijfel aan de kant en stapte op haar af, om teder haar schouder aan te raken met zijn staart. "Bedankt dat je me dit toevertrouwd," hij meende zijn woorden en glimlachte kort. Echter veranderde de uitdrukking op zijn snuit plots, zijn ogen stonden serieus. "Rina, onthoudt alsjeblieft dat ik je niet zal verraden.. Ik mag dan bij de Elite zitten, maar ik geef om je, echt." Het klonk laf, zoet in zijn oren. Bah.. toch meende hij zijn woorden, hij kon haar vertrouwen niet breken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rina
Member
Bad news - Pagina 2 247e36a4b8fbfcfac3c20a1807355e8a823a3545_128
Hannah
294
Actief
just admit it

CAT'S PROFILE
Age: 52 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Rina
BerichtOnderwerp: Re: Bad news   Bad news - Pagina 2 Icon_minitimewo 2 sep 2015 - 21:46

De kattin kon alleen maar langzama knikken voor ze weer opstond en de tanden eer zorgvuldig begroef. Ze keek maar de stralen zon dat langzaamaan zouden verdwijnen. Rina keek weer naar de kater. "Dus, wat wil je gaan doen? We kunnen Twolegs irriteren, honden achter hekken pesten, Clankatten plagen." Rina had nog veel te doen voordat ze moeder werd. En daar wou ze graag gebruik van maken,
Terug naar boven Ga naar beneden
Jinx
Deceased
Bad news - Pagina 2 Magik
Kip
2278
Actief
↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head

CAT'S PROFILE
Age: ↠ 9 years {108 moons} forever
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jinx
BerichtOnderwerp: Re: Bad news   Bad news - Pagina 2 Icon_minitimedo 3 sep 2015 - 18:15

Rina knikte enkel langzaam, waarna ze de tanden begroef. Jinx keek diep in gedachtes verzonken toe. Om eerlijk te zijn had hij het echt niet verwacht, hij had Rina altijd als een onschuldige, zachte poes gezien. Kennelijk was ze dat niet altijd geweest, ze kon prima voor zichzelf zorgen. Dat deed hem goed, dan zou ze het wel redden, zelfs al was hij soms weg. "Dus, wat wil je gaan doen? We kunnen Twolegs irriteren, honden achter hekken pesten, Clankatten plagen." stelde de poes plots voor. Jinx kreeg een grijns op zijn snuit. "Zo, zo, zin in wat spanning voordat je een moeder word?"Grapte hij plagend, terwijl hij met zijn zwarte staart haar schouder aan tikte. Een vrolijke twinkeling kwam in zijn ogen. "Weet je die kippen kraam waar ik het ooit over had?"Begon hij, met een grijns van oor tot oor. De laatste keer had hij er een met Eclipse gestolen, god dat was leuk geweest.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rina
Member
Bad news - Pagina 2 247e36a4b8fbfcfac3c20a1807355e8a823a3545_128
Hannah
294
Actief
just admit it

CAT'S PROFILE
Age: 52 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Rina
BerichtOnderwerp: Re: Bad news   Bad news - Pagina 2 Icon_minitimedo 10 sep 2015 - 20:47

"Zo, zo, zin in wat spanning voordat je een moeder word?" grapte de zwarte kater. Rina grinnikte met gesloten ogen en keek op. "Inderdaad ja, je zou me toch niet verwachten te stelen met mijn kittens erachteraan of wel?" "Weet je die kippen kraam waar ik het ooit over had?" Enthousiasme vulde haar ogen en de kattin sprong op. "Maar natuurlijk!" zei ze. "Laten we meteen gaan."
Terug naar boven Ga naar beneden
Jinx
Deceased
Bad news - Pagina 2 Magik
Kip
2278
Actief
↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head

CAT'S PROFILE
Age: ↠ 9 years {108 moons} forever
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jinx
BerichtOnderwerp: Re: Bad news   Bad news - Pagina 2 Icon_minitimeza 12 sep 2015 - 23:28

Jinx snorde geamuseerd. "Inderdaad ja, je zou me toch niet verwachten te stelen met mijn kittens erachteraan of wel?" Grapte ze. Jinx haalde nonchalant zijn schouders op. "Ach, waarom niet? Worden ze sterk van." Zijn stem was serieus, maar het was duidelijk dat hij het niet meende. Hij stelde voor een kip te stelen, daar was hij altijd wel voor in, hopelijk dacht Rina er hetzelfde over. Dat bleek gelukkig het geval te zijn, de poes sprong enthousiast op. "Maar natuurlijk!" Hij grijnsde breed. "Laten we meteen gaan." Hij sprong op en keek de poes breed grijnzend aan. "Wie er het laatst is, is een domme clankat!" Hij stak plagend zijn tong uit en spurtte ervandoor. Hoezo kinderachtig?
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Bad news
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place-
Ga naar: