Life is so pretty {Spottedfeather}



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Life is so pretty {Spottedfeather}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
GrizzlyFace
Member
Life is so pretty {Spottedfeather} DPKsfdL
M
252
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 56 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
GrizzlyFace
BerichtOnderwerp: Life is so pretty {Spottedfeather}   Life is so pretty {Spottedfeather} Icon_minitimevr 4 sep 2015 - 23:00

Rustig sloop hij door de stegen van de Twoleg place, het was aardedonker maar de lantarenpalen verlichte zijn pad. Met zijn oren op haar kop geplakt, liep hij door. De geuren van de Twolegs waren sterk en af en toe stroomde er een oude Kittepet geur in zijn neus, een chagrijnige blik was op zijn gezicht geplakt. hij snoof de koude lucht in en rook al gauw een bekende geur.. Spottedfeather! met grote passen volgde hij de zoete lucht. En kwam al snel een lapjespoes tegen, "Hey there" mauwde hij koetljes, en stapte in de licht van de lantaarnpaal.
Terug naar boven Ga naar beneden
Spottedfeather
Member
Life is so pretty {Spottedfeather} DPKsfdL
3lineeeee
71
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 23 moons, starting feeling old
Gender:
Rank:
Spottedfeather
BerichtOnderwerp: Re: Life is so pretty {Spottedfeather}   Life is so pretty {Spottedfeather} Icon_minitimevr 4 sep 2015 - 23:34

Lang had ze op een muurtje op verandering zitten wachten. Wat oudere twoleg kittens waren langs gekomen net als een kittypet kater. Hij had stoer willen doen. Met een mep was hij weg. Haar groene ogen lichten fel op in het schemerduister. Pootstappen klonken in het steegje. Sierlijk sprong ze van het muurtje en liep tot aan de rand van de lichtcirkel die de lantaarnpaal wierp. 'Hello dear.' mauwde ze kalm. Ergens was ze erg blij hem te zien, ergens niet. Er kleefde een geur aan zijn vacht. Een zeer bekende geur.
Terug naar boven Ga naar beneden
GrizzlyFace
Member
Life is so pretty {Spottedfeather} DPKsfdL
M
252
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 56 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
GrizzlyFace
BerichtOnderwerp: Re: Life is so pretty {Spottedfeather}   Life is so pretty {Spottedfeather} Icon_minitimeza 5 sep 2015 - 14:29

'Hello dear' mauwde de lapjes kat kalm, hij liep wat dichterbij zodat hij wat beter kon zien. 'en bevalt het je leven als Rogue?' mauwde hij vragend, en ging voor haar zitten. netjes krulde hij zijn staart om zijn poten heen en hief zijn kop omhoog, en keek de poes met een kalme blik aan en wachtte op antwoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
Spottedfeather
Member
Life is so pretty {Spottedfeather} DPKsfdL
3lineeeee
71
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 23 moons, starting feeling old
Gender:
Rank:
Spottedfeather
BerichtOnderwerp: Re: Life is so pretty {Spottedfeather}   Life is so pretty {Spottedfeather} Icon_minitimeza 5 sep 2015 - 14:32

Zij ging ook zitten. Haar mond had een zachte glimlach maar haar ogen waren ijskoud. 'Dat bevalt me geweldig.' antwoordde ze koeltjes. Het puntje van haar staart zwiepte heen en weer. Grizzly had heel wat uit te leggen. Ze was niet blij, totaal niet. Een beetje ironisch, dat zij het hem verweet dat hij Cloverblossem mocht, terwijl zij in haar leven ook langs heel wat katers was geweest.
Terug naar boven Ga naar beneden
GrizzlyFace
Member
Life is so pretty {Spottedfeather} DPKsfdL
M
252
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 56 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
GrizzlyFace
BerichtOnderwerp: Re: Life is so pretty {Spottedfeather}   Life is so pretty {Spottedfeather} Icon_minitimeza 5 sep 2015 - 14:36

'Dat bevalt me geweldig.' hij knikte, 'Dat doet me goed om te horen dat het je goed bevalt' mauwde hij koeltjes terug, 'zeg is er iets? mauwde hij en hield zijn kop schuin, je kan makkelijk zien dat er niet klopte. het getik met haar staart en de kille blik die ze hem schonk. waarom was ze zo?
Terug naar boven Ga naar beneden
Spottedfeather
Member
Life is so pretty {Spottedfeather} DPKsfdL
3lineeeee
71
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 23 moons, starting feeling old
Gender:
Rank:
Spottedfeather
BerichtOnderwerp: Re: Life is so pretty {Spottedfeather}   Life is so pretty {Spottedfeather} Icon_minitimeza 5 sep 2015 - 15:23

Spottedfeather luisterde maar half naar wat hij zei. 'Je vertelde dat je die Cloverblossom uit de rivier had gered. Alleen dat. Waarom ruik je dan zo sterk naar haar?' siste ze kwaad. Hij had gelogen tegen haar, dat wist ze al eerder. Maar hoe veel? Was zij een crush, mate of hadden ze kittens?
Terug naar boven Ga naar beneden
GrizzlyFace
Member
Life is so pretty {Spottedfeather} DPKsfdL
M
252
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 56 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
GrizzlyFace
BerichtOnderwerp: Re: Life is so pretty {Spottedfeather}   Life is so pretty {Spottedfeather} Icon_minitimeza 5 sep 2015 - 15:31

'Je vertelde dat je die Cloverblossom uit de rivier had gered. Alleen dat. Waarom ruik je dan zo sterk naar haar?' siste ze kwaad, hij draaide zijn kop weg en legde zijn oren in zijn nek. zijn staart zwiepte over de grond, 'Waarom interesseert je dat? bromde hij, en hield zijn blik in de verte. het is toch zijn keus wat hij doet? hij ontmoet haar 1 keertje en dan moet hij bij iedereen weg blijven? oh zo gaat dat niet bij hem. hij kent wel meerdere poezen, dan alleen haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Spottedfeather
Member
Life is so pretty {Spottedfeather} DPKsfdL
3lineeeee
71
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 23 moons, starting feeling old
Gender:
Rank:
Spottedfeather
BerichtOnderwerp: Re: Life is so pretty {Spottedfeather}   Life is so pretty {Spottedfeather} Icon_minitimeza 5 sep 2015 - 15:35

Spottedfeather rolde met haar ogen. 'Nou, voordat ik je vertrouw zou het wel handig zijn dat ik weet hoeveel vriendinnetjes jij eigenlijk al hebt.' siste ze geïrriteerd. Dat snapte hij toch wel? Hij had zijn oren nu ook plat. Hoezo dat nou weer? Hij had geen enkele reden boos op háár te zijn vond ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
GrizzlyFace
Member
Life is so pretty {Spottedfeather} DPKsfdL
M
252
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 56 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
GrizzlyFace
BerichtOnderwerp: Re: Life is so pretty {Spottedfeather}   Life is so pretty {Spottedfeather} Icon_minitimeza 5 sep 2015 - 15:42

'Dat gaat je niks aan!' snauwde hij op haar vraag, hij mocht zelf bepalen met wie hij wil blijven en hij had ze keuzen gemaakt. 'Ik vraag toch ook niet, met hoeveel katers je iets me heb gedaan?!! site hij er aan. en boorde zijn donkere ogen in die van haar, wat dacht ze wel niet?
Terug naar boven Ga naar beneden
Spottedfeather
Member
Life is so pretty {Spottedfeather} DPKsfdL
3lineeeee
71
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 23 moons, starting feeling old
Gender:
Rank:
Spottedfeather
BerichtOnderwerp: Re: Life is so pretty {Spottedfeather}   Life is so pretty {Spottedfeather} Icon_minitimeza 5 sep 2015 - 16:37

In een keer zette ze haar vacht op. Haar groene ogen fonkelden woest. 'Ik ga tenminste niet met twee katers tegelijk!' riep ze. Hij ging vreemd, zij niet! Hij had geen enkel recht om boos te zijn, zij zeker wel.
Terug naar boven Ga naar beneden
GrizzlyFace
Member
Life is so pretty {Spottedfeather} DPKsfdL
M
252
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 56 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
GrizzlyFace
BerichtOnderwerp: Re: Life is so pretty {Spottedfeather}   Life is so pretty {Spottedfeather} Icon_minitimeza 5 sep 2015 - 16:59

Zijn haren langs zijn ruggengraat rezen omhoog bij haar reactie, "Ik had niks met Clover toen ik bij jou was!" gromde hij, hij had haar toen alleen gered en daarna niet meer gezien. maar sinds hij met die spotted ging, ontmoeten ze elkaar weer en zijn hart zij dat hij bij cloverblossom moest zijn en niet bij haar. "En als ik wil wie verbied het me dan? niemand! ik bepaal zelf wat ik doe!" gromde hij
Terug naar boven Ga naar beneden
Spottedfeather
Member
Life is so pretty {Spottedfeather} DPKsfdL
3lineeeee
71
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 23 moons, starting feeling old
Gender:
Rank:
Spottedfeather
BerichtOnderwerp: Re: Life is so pretty {Spottedfeather}   Life is so pretty {Spottedfeather} Icon_minitimeza 5 sep 2015 - 17:22

Haar nagels schoten uit haar hulzen maar een gevecht was niet de bedoeling. 'Misschien kan je een kleine relatie eerst verbreken voordat je aan een nieuwe begint?' Maar daarna schudde ze met haar kop. 'Ik ben benieuwd wat Cloverblossom van mijn verhaal vindt...' dreigde ze. Spottedfeather was helemaal in haar andere persoonlijkheid.

-Spot is pissed off xD
Terug naar boven Ga naar beneden
GrizzlyFace
Member
Life is so pretty {Spottedfeather} DPKsfdL
M
252
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 56 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
GrizzlyFace
BerichtOnderwerp: Re: Life is so pretty {Spottedfeather}   Life is so pretty {Spottedfeather} Icon_minitimeza 5 sep 2015 - 17:59

'Misschien kan je een kleine relatie eerst verbreken voordat je aan een nieuwe begint? "Wie zegt dat ik ooit met jou een relatie wou?! snauwde hij en zwiepte met zijn staart, 'Ik ben benieuwd wat Cloverblossom van mijn verhaal vindt...' Ohh, nu ben ik bang hoor! je doet maar want ik heb al lang mijn excuses aangeboden en die heeft ze aanvaard! dreigde hij terug, "en nog iets! ik en clover krijgen verschijnlijk een nestje mauwde hij er kill tegen haar, zo dat ze een klap op haar gevoelens hebben zeg. hij was blij dat hij geen gevoel voor de hoe noem je dat, een player!
Terug naar boven Ga naar beneden
Spottedfeather
Member
Life is so pretty {Spottedfeather} DPKsfdL
3lineeeee
71
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 23 moons, starting feeling old
Gender:
Rank:
Spottedfeather
BerichtOnderwerp: Re: Life is so pretty {Spottedfeather}   Life is so pretty {Spottedfeather} Icon_minitimeza 5 sep 2015 - 18:41

Spottedfeather trok een wenkbrauw op. 'Clankittens met een rogue vader? Juist. Hoe denken jullie dat te gaan doen?' kaatste ze terug. 'En of je nou een relatie wou of niet, je bent er toch een aangegaan. Dat heeft Clover ook wel gemerkt.' mauwde ze poeslief. Voor haar gevoel zat ze in een win-win situatie. Hoe kwaad ze ook was op Grizzlyface, ze nam het Cloverblossom niet kwaad. Clover was haar vriendin. Maar de kittens? Ze zouden opgroeien zonder vader of zonder clan. Tijd om een bezoekje aan Shadowclan te brengen. De poes zette zich schrap en klom via een brokkelige muur omhoog een dak op. 'And when you start to miss me, remember you let me go.' mauwde ze nog voordat ze naar een ander dak sprong, weg de gitzwarte nacht in.

-Spottedfeather topic uit
Terug naar boven Ga naar beneden
GrizzlyFace
Member
Life is so pretty {Spottedfeather} DPKsfdL
M
252
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 56 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
GrizzlyFace
BerichtOnderwerp: Re: Life is so pretty {Spottedfeather}   Life is so pretty {Spottedfeather} Icon_minitimeza 5 sep 2015 - 18:49

'Clankittens met een rogue vader? Juist. Hoe denken jullie dat te gaan doen?' dat iets voor mij en clover dus gaat je niks aan mauwde hij terug 'En of je nou een relatie wou of niet, je bent er toch een aangegaan. Dat heeft Clover ook wel gemerkt.' vervolgde ze 'poeslief' 'And when you start to miss me, remember you let me go.' 'sprak ze voor ze naar de andere dak sprong en in de nacht verdween, hij draaide zich met een ruk om en liep een donkere steeg in zonder achterom te kijken.


{Grizz topic uit}

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Life is so pretty {Spottedfeather}
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place-
Ga naar: