At the border



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 At the border

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Cloverblossom
StarClan
At the border Large
Hannah
319
Actief
If you’re drop dead gorgeous
You should just
Drop
Dead.

CAT'S PROFILE
Age: † Ageless †
Gender: She-cat ♀
Rank:
Cloverblossom
BerichtOnderwerp: At the border   At the border Icon_minitimeza 19 sep 2015 - 1:14

De poes haar blauwe kijkers glinsterden in de duisternis. Haar fonkelende ogen weerkaatsten het maanlicht dat de Warrior's den binnenscheen. Een beetje bijkomen van de slaap rekte ze zich uit. Haar dikke buik viel niet mee. Toch negeerde ze haar opgezwollen, witte bol onder haar rug. Langzaam met stille, kleine passen liep ze langs de slapende katten. Haar blik gericht op Rustscar, die nietsvermoedend lag te slapen, tenminste, dat dacht ze. Opgelucht niemand wakker te hebben gemaakt liep ze de den uit. In de hoop niemand te vinden die de wacht hield. De maan scheen haar vacht zilver en algauw verdween de jonge kattin in de ingang en ook dus de uitgang van het kamp. Schichtig flitsten haar ogen alle kanten op zodat ze zeker wist dat niemand haar volgde. Als iemand dit zag was ze kraaienvoer. Precies bij de plek waar ze met Grizzlyface afgesproken had stopte ze. 'Grizzly?' fluisterde ze luid. In de hoop dat de kater er was.

- Only Rustscar & Grizzlyface


C      L      O      V      E      R      B      L      O      S      S      O      M
At the border GG12OO0
✞   S  t  a  r  C  l  a  n          w  a  r  r  i  o  r   ✞
Terug naar boven Ga naar beneden
Rustscar
StarClan
At the border DPKsfdL
M
152
Afwezig
Now I never, never get to clean up the mess I made, oh
And it haunts me every time I close my eyes

CAT'S PROFILE
Age: Endless †
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Rustscar
BerichtOnderwerp: Re: At the border   At the border Icon_minitimeza 19 sep 2015 - 1:20

door een geluid opende hij moeizaam zijn ogen, de adem haling van slapende katten steoomde in zijn oren. Zijn start was netjes over zijn neus geslagen en zijn poten lagen onder zijn buik, zijn half geopende ogen tuurde door de Warrior's den. Iedereen was er behalve de witte vacht van Cloverblossom, een beetje bezorgd hief hij zijn kop. Hij ving net een glimp van haar witte staart die verdween uit het kamp, zo snel en geluidloos volgde hij haar. Wat was ze van plan? Het was aarde donker maar de maan scheen vel en verlichte zijn pas, mijn zijn neus in de lucht gestoken volgde hij de geur van de poes. "Grizzly?" hoorde hij in de verte, zijn haren rond zijn ruggengraat stonden rechtop en zijn oren plat in zij nek geplakt. Hij was geluidloos Cloverblommes achter volgd mar nunwas het tijd dat ze er achter kwam dat hij er ook was. "Zeg wat dit hier?" gromde hij en ging achter haar staan, "Cloverblossom? Veraad je je eigen clan?" verdriet glom in zijn ogen, had ze het nog steeds niet door? Hij deed alles voor haar maar ze bleef maar contact zoeken met die... Rogue! Als hij oo keam dagen zou hij doen wat hij moest doen! Verjagen van zijn terratorium of zelf doden!


At the border ICaCdl8
Terug naar boven Ga naar beneden
Cloverblossom
StarClan
At the border Large
Hannah
319
Actief
If you’re drop dead gorgeous
You should just
Drop
Dead.

CAT'S PROFILE
Age: † Ageless †
Gender: She-cat ♀
Rank:
Cloverblossom
BerichtOnderwerp: Re: At the border   At the border Icon_minitimeza 19 sep 2015 - 1:42

De kattin snorde bij het ruiken van de Roguekater. Tot haar glimlach ruw verstoort werd door maar een al te pijnlijk bekende stem. "Zeg wat dit hier? Cloverblossom? Veraad je je eigen clan?" De kattin keek naar de kater en ontmoette zijn verdrietige blik. Je kon duidelijk lezen dat hij teleurgesteld was. 'Rustscar,' miauwde ze zachtjes, 'Ik... Ik kon het niet laten. Ik bedoel... Je bent een goede vriend maar ik houd van Grizzlyface, ik hoop dat je het begrijp.' De kattin beet op haar onderlip. Ze stond op het punt een ruzie door te breken.


C      L      O      V      E      R      B      L      O      S      S      O      M
At the border GG12OO0
✞   S  t  a  r  C  l  a  n          w  a  r  r  i  o  r   ✞
Terug naar boven Ga naar beneden
Rustscar
StarClan
At the border DPKsfdL
M
152
Afwezig
Now I never, never get to clean up the mess I made, oh
And it haunts me every time I close my eyes

CAT'S PROFILE
Age: Endless †
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Rustscar
BerichtOnderwerp: Re: At the border   At the border Icon_minitimeza 19 sep 2015 - 1:47

Geschokken deinsde hij terug bij haar woorden, "maar.." hij draaide zijn kop van haar weg en legde kwaad zijn oren plst op zijn kop, "Weet je hoeveel ik voor je doe!?" gromde hij, hij was er klaar mee, alles had hij gedaan om haar gelukkig te maken. Maar ze liet hem barsten! "En zo te zien, weer zwanger? En wie is de gelukkge die de kitten ook mag opvoeden!?" snauwde hij er achter aan, hij boorde zijn nagels diep in de koude grond. Zonder haar aan te kijken sprak hij veder"En nee, ik begrijp het niet!ik heb alles voor je gedaan!!"


At the border ICaCdl8
Terug naar boven Ga naar beneden
Cloverblossom
StarClan
At the border Large
Hannah
319
Actief
If you’re drop dead gorgeous
You should just
Drop
Dead.

CAT'S PROFILE
Age: † Ageless †
Gender: She-cat ♀
Rank:
Cloverblossom
BerichtOnderwerp: Re: At the border   At the border Icon_minitimeza 19 sep 2015 - 1:56

"maar..Weet je hoeveel ik voor je doe!? En zo te zien, weer zwanger? En wie is de gelukkge die de kitten ook mag opvoeden!?En nee, ik begrijp het niet!ik heb alles voor je gedaan!!" De kattin keek hem met een gekwetst gezicht aan. Niet in staat te spreken. Wat had ze fout gedaan? Ze was mates met een Rogue. Maar daar was Rustscar er niet mee bij betrokken. Behalve dat hij alleen Flame en Moon moest verzorgen tot hun apprentice tijd. Zo erg was het toch niet, of wel? 'Je hebt me sprakeloos gemaakt, Rustscar.' miauwde ze uit eindelijk. 'Ik had verwacht dat je het begreep en dat het niet alleen om mij ging. Maar ook op de invloed van de Clan, Moon en Flame. Ik dacht dat je dit met plezier deed en me graag wou helpen. Maar blijkbaar had ik het mis.' Haar blik werd hard. 'Je bent mijn beste vriend, Rustscar. Je hoeft geen kitten meer op te voeden. Want als jij het wilt doe ik het wel alleen. Buiten de Clan.' Ze snoof verontwaardigd. En met de laatste zin bedoelde ze dat ze de Clan uit zou stappen.


C      L      O      V      E      R      B      L      O      S      S      O      M
At the border GG12OO0
✞   S  t  a  r  C  l  a  n          w  a  r  r  i  o  r   ✞
Terug naar boven Ga naar beneden
Rustscar
StarClan
At the border DPKsfdL
M
152
Afwezig
Now I never, never get to clean up the mess I made, oh
And it haunts me every time I close my eyes

CAT'S PROFILE
Age: Endless †
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Rustscar
BerichtOnderwerp: Re: At the border   At the border Icon_minitimeza 19 sep 2015 - 2:03

"Je heb me sprakeloos gemaakt Rustscar" mauwde ze uiteindelijk na een lange stilte, 'Ik had verwacht dat je het begreep en dat het niet alleen om mij ging. Maar ook op de invloed van de Clan, Moon en Flame. Ik dacht dat je dit met plezier deed en me graag wou helpen. Maar blijkbaar had ik het mis. 'Je bent mijn beste vriend, Rustscar. Je hoeft geen kitten meer op te voeden. Want als jij het wilt doe ik het wel alleen. Buiten de Clan.' geschrokken keek hij haar aan, dat bedoelde hij niet! Hij.. Hij Urg! Waarom zat alles tegen? "Ik doe het met plezier, ik doe het voor de clan voor jou en voor Moon en Flame omdat ik van jullie hou! Alleen ik had verwacht dat je hier bleef" hij draaide zich om zodat Vlover naar zijn rug keek en liet zich hard op de grond neer ploffen. "Ik ben hardstikke blij voor je Clover, begrijp dat. Maar waarom maak je 1 persoon gelukkig buiten de clan, als je er binnen de clan meer gelukkig kan maken?


At the border ICaCdl8
Terug naar boven Ga naar beneden
Cloverblossom
StarClan
At the border Large
Hannah
319
Actief
If you’re drop dead gorgeous
You should just
Drop
Dead.

CAT'S PROFILE
Age: † Ageless †
Gender: She-cat ♀
Rank:
Cloverblossom
BerichtOnderwerp: Re: At the border   At the border Icon_minitimeza 19 sep 2015 - 2:07

"Ik doe het met plezier, ik doe het voor de clan voor jou en voor Moon en Flame omdat ik van jullie hou! Alleen ik had verwacht dat je hier bleef. Ik ben hardstikke blij voor je Clover, begrijp dat. Maar waarom maak je 1 persoon gelukkig buiten de clan, als je er binnen de clan meer gelukkig kan maken?" De kater draaide zijn rug naar de witte kattin toe. Zijn woorden lieten haar nadenken en verdriet opzwellen. Hoe kon ze nou een goede vriend blijmaken zonder een ander pijn te doen? 'Het is niet alleen om de rest blij te maken,' miauwde ze zachtjes. 'Het is alleen maar omdat ik me daarmee gelukkig voel en dus denk dat het een betere optie is.' Ze zuchtte. 'Het is niet zeker of ik de Clan uit ga stappen, maar de kans is groot. Het komt omdat ik hier niet gelukkig ben.' Ze liep naar de voorkant van zijn gezicht en keek hem in zijn blauwe ogen aan. 'We blijven natuurlijk ontmoeten, als je wil.' voegde ze er snel eraantoe.


C      L      O      V      E      R      B      L      O      S      S      O      M
At the border GG12OO0
✞   S  t  a  r  C  l  a  n          w  a  r  r  i  o  r   ✞
Terug naar boven Ga naar beneden
Rustscar
StarClan
At the border DPKsfdL
M
152
Afwezig
Now I never, never get to clean up the mess I made, oh
And it haunts me every time I close my eyes

CAT'S PROFILE
Age: Endless †
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Rustscar
BerichtOnderwerp: Re: At the border   At the border Icon_minitimeza 19 sep 2015 - 2:14

'Het is niet alleen om de rest blij te maken,' mauwde ze zacht, Het is alleen maar omdat ik me daarmee gelukkig voel en dus denk dat het een betere optie is.''Het is niet zeker of ik de Clan uit ga stappen, maar de kans is groot. Het komt omdat ik hier niet gelukkig ben.' hij hoorde haar naar hem toe lopen en al snel stond ze voor zijn neus."we blijven natuurlijk ontmoeten, als je wil" met zijn ogen op de grond gericht knikte hij zachtje, even zuchtte hij diep. "Het is jou beslissing" mauwde hij uiteindelijk, wat kon haar nog doen? Niks.. Starclan had hem geen echte liefde gegunt, misschien werd hij wel zo'n kat die voor altijd alleen bleef..


At the border ICaCdl8
Terug naar boven Ga naar beneden
 
At the border
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory-
Ga naar: