Ring Around the Rosie - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Ring Around the Rosie

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
Roxy
Member
Ring Around the Rosie  - Pagina 2 DPKsfdL
172
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 25 moons*
Gender: She-cat ♀
Rank:
Roxy
BerichtOnderwerp: Re: Ring Around the Rosie    Ring Around the Rosie  - Pagina 2 Icon_minitimezo 27 sep 2015 - 19:20


Roxy's ogen gingen helemaal open. Er kwam nog een grotere kattin bij. Roxy voelde de vacht van de clanpoes tegen de hare. Al haar angst van de grote poes ging weg toen ze tegen de bloodclanner spotte. Roxy keek de kater met een gemeen glimlachje aan. "Na je kunt ons nu zeker niet aan hé" miauwde ze in haar hoofd tegen de kater. De kater bedreigde de clanpoes weer. Nu ze met 3 waren had de bloodclanner zeker geen kans. Roxy is nog klein en kwetsbaar toch ging ze voor de poes staan. "Waarom wil je nu perse de clanpoes? Je weet toch als je tegen haar gaat vechten, dat jij gaat verliezen?" miauwde ze op een feitelijke toon. De kater kon niet tegen 3 andere katten winnen.


Ring Around the Rosie  - Pagina 2 2rpwq6a
Terug naar boven Ga naar beneden
Venom
Member
Ring Around the Rosie  - Pagina 2 DPKsfdL
Mick(ey) Mouse
276
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender:
Rank:
Venom
BerichtOnderwerp: Re: Ring Around the Rosie    Ring Around the Rosie  - Pagina 2 Icon_minitimezo 27 sep 2015 - 20:15

De kater keek naar zijn kittens. Die zouden het wel zonder hem kunnen. Ze waren immers al oud genoeg. Toch bleven zijn gedachtes hangen. Waar bleef Emeraldtail? De rode kater besloot een kijkje te gaan nemen en stond op. Met korte, snelle passen volgde hij haar neus. Zijn blik werd groot van schok toen hij meerdere geuren rook. Algauw versnelde de rogue zijn passen en sprong het struikgewas uit zonder echt na te denken. Zijn opgezette vacht maakte hem twee keer groter dan hij al was. 'To bad kittypet,' Snauwde hij naar de BloodClankat. Hah, hij was slechts onder de helft van zijn leeftijd. Dit zal een makkie worden. Zijn klauwen schoten uit. 'Ik kan je helemaal alleen af,' Hij krulde zijn lippen tot een grauw. Wie aan zijn mate komt, komt aan hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Emeraldtail
Member
Ring Around the Rosie  - Pagina 2 DPKsfdL
E
635
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
avatar
BerichtOnderwerp: Re: Ring Around the Rosie    Ring Around the Rosie  - Pagina 2 Icon_minitimezo 27 sep 2015 - 20:30

Venom ook hier? Wie was er dan bij de kittens? Ze raakte de kater steeds meer zat. 'Ten eerste zijn jullie op mijn territorium wat ik niet zo waardeer. Ten tweede heb ik het niet zo op Bloodclanners, al helemaal niet op jou type. Ten derde zijn wij met vier, ik ben veel ouder. Ik verzoek je vriendelijk...' Emerald slikte even een lelijk woord in. '...Weg te gaan voordat ik me bedenk dat het alleen fijn zou zijn als de Bloodclan een kat minder had.' dreigde ze. Kon het hier nooit even rustig zijn? Als die kater nu aanviel zou ze hem niet gelijk van de jongere poezen afkrijgen dus voor de zekerheid stapte ze wat naar voren. Nu was ze nog rustig en kalm, als dat beest nog een arrogante opmerking maakte zou ze al haar zelfbeheersing verliezen. De kittens waren alleen, ze had het niet op Bloodclan en indringers waren nooit welkom.


Ring Around the Rosie  - Pagina 2 4sb01y


::

Terug naar boven Ga naar beneden
Sagefeather
Member
Ring Around the Rosie  - Pagina 2 5Uoa583
Demi
419
Afwezig
"You never understood me,
you never really tried."

CAT'S PROFILE
Age: ♥ 26 Moons ♥
Gender: She-cat ♀
Rank:
Sagefeather
BerichtOnderwerp: Re: Ring Around the Rosie    Ring Around the Rosie  - Pagina 2 Icon_minitimezo 27 sep 2015 - 22:31

Het moest nu toch wel duidelijk zijn dat de kater geen schijn van kans maakte. "Extra verdediging zoeken? Die zal je nodig hebben," siste de kater naar haar, en Sagepaw stak gewoon haar tong uit. Ze had geen idee waarom hij haar nou weer moest hebben, maar ze had het wel gehad met hem. De rogue poes die nu vlak naast haar stond, vroeg ook waarom hij Sage nu weer moest hebben, en Sagepaw was gewoon blij dat de jongere poes er nu was. Er kwam nóg een rogue aanrennen, en Sagepaw zuchtte. Het werd hier behoorlijk druk met allerlei dubieuze partijen. Haar ogen vielen op een veel oudere, rode kater. Een rogue, die de andere poes leek te kennen. Gelukkig maar, wat nu stond de gigantische kater ook aan hun kant. De bruine tabby kattin ging beschermend voor haar en de andere rogue staan, en ze voelde zich nu behoorlijk veilig. Ze hield haar ogen alsnog strak gericht op de Bloodclanner. Die beesten waren achterbaks, wie wist doken er nu wel ineens drie uit de bosjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Deathbite
Member
Ring Around the Rosie  - Pagina 2 DPKsfdL
Pommeline
266
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 21 moons
Gender:
Rank:
Deathbite
BerichtOnderwerp: Re: Ring Around the Rosie    Ring Around the Rosie  - Pagina 2 Icon_minitimedi 29 sep 2015 - 7:43

Nog steeds keek Deathbite vernietigend naar de drie andere poezen toen er nog een andere bijkwam, een kater deze keer, ook een rogue. Er werd hier kennelijk een heel feestje gebouwd, maar dan wel ééntje waar hij niemand had uitgenodigd. De kater grauwde haalde naar hem uit. Death ontwijkte het soepel, maar het was toch kantje boordje. Hij keek woest naar de andere katten, opgeven was niet van zijn doen, maar vier katten die hem helemaal niet mochten, en bovendien, die grijze had gelijk, hij wou niet door de Bloodclan gedumpt en achtergelaten worden. Hij wierp nog een laatste blik op de katten en siste tegen de grijze apprentice: "We'll meet later.", en verdween in het struikgewas.

Death topic uit^^


Ring Around the Rosie  - Pagina 2 UEln3Iu
Briarpaw - .Swanpaw - Deathbite - *Moonkit* - Featherkit~
::other:::
Terug naar boven Ga naar beneden
Emeraldtail
Member
Ring Around the Rosie  - Pagina 2 DPKsfdL
E
635
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
avatar
BerichtOnderwerp: Re: Ring Around the Rosie    Ring Around the Rosie  - Pagina 2 Icon_minitimedi 29 sep 2015 - 8:26

En de kater vluchtte weg. Prima zo. Ze wendde zich tot de apprentice. ''Jullie hebben geluk gehad maar onthou, Bloodclanners zijn erg laf en willen voor iedere nederlaag wraak. Hij kan zomaar terug komen met vrienden.'' waarschuwde ze. Emerald keek haar mate aan. ''En Venom, wie is er nu bij de kittens?!'' mauwde ze licht geïrriteerd. Ze knikte kort naar Venom, die moest het maar afhandelen met die jongere katten. Zelf rende ze rustig richting het nest. Ze moest voorzichtig zijn met haar kittens en alleen laten hoorde daar niet bij.

-Emerald topic uit


Ring Around the Rosie  - Pagina 2 4sb01y


::

Terug naar boven Ga naar beneden
Venom
Member
Ring Around the Rosie  - Pagina 2 DPKsfdL
Mick(ey) Mouse
276
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender:
Rank:
Venom
BerichtOnderwerp: Re: Ring Around the Rosie    Ring Around the Rosie  - Pagina 2 Icon_minitimedi 29 sep 2015 - 15:52

De kater ergerde zich nu al door de BloodClankater die zich zo 'perfect' vond. Nou, hij was ongeveer de helft van zijn leeftijd. Venom zou hem met een krab al piepend weg zien rennen met zijn staart tussen zijn poten. En ja hoor, de BloodClankat besloot weg te gaan. 'Erg verstandig.' gromde de kater tussen zijn tanden. Zijn vechthouding zakte weer in een normale houding toen hij zich naar de apprentice wendde. 'Je had geluk dat wij hier waren. Die kater zou je vermoordt kunnen hebben.' mauwde hij streng. 'Ik wil niet gemeen of bazig zijn, maar je hoort hier niet. Je hoort in het RiverClankamp.' Ondanks dat Venom een rogue was kon hij nog perfect haar geur raden. 'Wat is je naam?' vroeg hij nogal dringend. Alsof ze het moest zeggen. Wat dus ook zo was. Je zou toch niet denken dat ze zo koppig als wat die vraag afwees?
De stem van zijn mate had hem weer wakkergeschud. 'Sh*t de kinderen!' Na een paar passen richting zijn territorium keek de kater nogmaals achterom naar de apprentice. 'Als die kater je weer lastigvalt hoef je slechts alleen maar een gil geven.' En weg was hij. Achter Emeraldtail aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Roxy
Member
Ring Around the Rosie  - Pagina 2 DPKsfdL
172
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 25 moons*
Gender: She-cat ♀
Rank:
Roxy
BerichtOnderwerp: Re: Ring Around the Rosie    Ring Around the Rosie  - Pagina 2 Icon_minitimedi 29 sep 2015 - 18:02

 
Roxy bewonderde een grote, rosse kater. Ooit wil ik ook zo groot zijn. De kater bleef de clanpoes dreigen. Al een geluk ging hij weg. De twee andere rogue's gingen ook snel weg omwille van hun kittens. Nu stonden zij en de clanpoes er nog. Het gevaar zou weg moeten zijn. Roxy wilde zo graag meer weten over poes. Maar misschien moest de poes ook terug naar huis. Roxy stelde het toch voor. "Wil je mijn nestje eens zien?" vroeg ze heel schattig.


Ring Around the Rosie  - Pagina 2 2rpwq6a
Terug naar boven Ga naar beneden
Sagefeather
Member
Ring Around the Rosie  - Pagina 2 5Uoa583
Demi
419
Afwezig
"You never understood me,
you never really tried."

CAT'S PROFILE
Age: ♥ 26 Moons ♥
Gender: She-cat ♀
Rank:
Sagefeather
BerichtOnderwerp: Re: Ring Around the Rosie    Ring Around the Rosie  - Pagina 2 Icon_minitimedi 29 sep 2015 - 21:03

Hier kon de kater niets meer tegenin brengen. Vier katten die overduidelijk geen zin in hem hadden. Het was hem dan ook glashelder. Met een laatste blik en een aantal laatste woorden, ging hij er vandoor. "We'll meet later," zei de kater, en Sagepaw keek hem een beetje overdonderd aan. Waarom moest hij haar nou weer hebben? Maar goed, de kans was klein dat ze elkaar daadwerkelijk nog eens zouden tegenkomen. Ze wist in ieder geval wel dat ze voorlopig toch maar in Clangebied zou blijven. "Jullie hebben geluk gehad maar onthou, Bloodclanners zijn erg laf en willen voor iedere nederlaag wraak. Hij kan zomaar terug komen met vrienden," vertelde de bruine tabby poes. Sagepaw knikte in stilte. Ze zou er vervolgens wel twee keer over nadenken om hier weer terug te komen. Vervolgens kreeg ze ook nog een preek van de rode kater. "Sagepaw," antwoordde ze op zijn vraag. Meer hoefde hij eigenlijk niet te weten. Ze zou nu meteen teruggaan naar het kamp. Ze was wel klaar met de Bloodclanners voor nu. De rode kater stoof ook weg, maar de andere poes vroeg ineens of Sage mee wilde naar haar nest. Sage haalde haar schouders op. "Ja, tuurlijk. Wat is je naam eigenlijk?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Roxy
Member
Ring Around the Rosie  - Pagina 2 DPKsfdL
172
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 25 moons*
Gender: She-cat ♀
Rank:
Roxy
BerichtOnderwerp: Re: Ring Around the Rosie    Ring Around the Rosie  - Pagina 2 Icon_minitimeza 3 okt 2015 - 15:23


Roxy had de naam van de grijze poes opgevangen. Sagepaw. Waarom die -paw erachter? Roxy fronste, maar toen Sagepaw naar haar keek, glimlachte Roxy direct. Wanneer de poes ja zei. Sprong Roxy omhoog. "Joepi! En mijn naam is Roxy." Miauwde ze trots. Met haar staart omhoog ging ze richting naar huis. "Waarom heet jij Sagepaw? En niet gewoon Sage?" vroeg ze aan de grijze kattin. Roxy keek naar de grijze poes. Ze wou zoveel meer willen weten over de poes.


Ring Around the Rosie  - Pagina 2 2rpwq6a
Terug naar boven Ga naar beneden
Sagefeather
Member
Ring Around the Rosie  - Pagina 2 5Uoa583
Demi
419
Afwezig
"You never understood me,
you never really tried."

CAT'S PROFILE
Age: ♥ 26 Moons ♥
Gender: She-cat ♀
Rank:
Sagefeather
BerichtOnderwerp: Re: Ring Around the Rosie    Ring Around the Rosie  - Pagina 2 Icon_minitimeza 3 okt 2015 - 22:37

De poes leek extreem vrolijk en Sagepaw begon een beetje bij te komen van de hectiek van net. De rogue sprong vrolijk omhoog toen Sage instemde om met haar mee te gaan. Ze stelde zich voor als Roxy, en ergens vond Sage die naam wel bij haar passen. De pluizige kattin liep weg, Sage nam aan dat het richting haar huis was, en Sagepaw liep vrolijk achter haar aan. Roxy vroeg hem waarom ze Sagepaw heette, en niet gewoon Sage. "Ik zit in een Clan. Apprentices krijgen het achtervoegsel -paw achter hun naam. Wanneer ik Warrior wordt, krijg ik een eigen naam," vertelde ze vol trots. "Woon je alleen?" vroeg Sage toen aan Roxy. Ze was wel benieuwd naar hoe deze rogue leefde. Ze was nog maar acht maanden, behoorlijk vroeg om op zichzelf te leven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Roxy
Member
Ring Around the Rosie  - Pagina 2 DPKsfdL
172
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 25 moons*
Gender: She-cat ♀
Rank:
Roxy
BerichtOnderwerp: Re: Ring Around the Rosie    Ring Around the Rosie  - Pagina 2 Icon_minitimema 5 okt 2015 - 18:15


Roxy luisterde naar de kattin. Ze vond het heel interessant. Dan kwam er een vraag. Roxy's staart ging omlaag. Een paar beelden kwam in haar op. Haar moeder, zo'n mooie poes. Roxy knikte, ze keek de poes een poosje niet aan. Dan opende ze haar mond terug. "Ik woon ongeveer al een maand alleen." miauwde Roxy. Roxy rook de betrouwde geur van haar klein territoriumpje. "We zijn er!" Miauwde ze vrolijker. Er lag een grote tak vol bladeren tegen een boom. Dat was haar dak. Links van hen, dicht bij de grote tak rook ze al haar prooien nog. En rechts van hen een klein riviertje waar ze zich kon wassen. Het leek wel op klein paradijsje van haar, maar alleen de geur van bloodclanners verpeste het.


Ring Around the Rosie  - Pagina 2 2rpwq6a
Terug naar boven Ga naar beneden
Sagefeather
Member
Ring Around the Rosie  - Pagina 2 5Uoa583
Demi
419
Afwezig
"You never understood me,
you never really tried."

CAT'S PROFILE
Age: ♥ 26 Moons ♥
Gender: She-cat ♀
Rank:
Sagefeather
BerichtOnderwerp: Re: Ring Around the Rosie    Ring Around the Rosie  - Pagina 2 Icon_minitimema 5 okt 2015 - 22:56

Roxy stopte en Sagepaw hield precies op dat moment ook halt. Waar ze naar keek was niet veel, maar knus leek het wel. Een lekker groen plekje, het rook naar vers gevangen prooi en ernaast liep een klein beekje. Het leek eigenlijk wel een perfect stekje voor een solitaire kat. Roxy gaf aan een maand alleen te wonen, wat Sage al behoorlijk lang vond. "Wauw," zei ze zachtjes, onder haar adem door. "Dit ziet er niet verkeerd uit, Roxy!" zei de poes glimlachend, en ze liep even door het kleine kampje heen. Ergens wilde ze vragen waar Roxy's ouders waren, maar ze had een naar voorgevoel dat ze al wist wat voor antwoord ze daarop zou krijgen. "Jaag je ook zelf?" vroeg Sage toen, behoorlijk benieuwd naar het antwoord. Deze poes was zo jong, maar al zo zelfstandig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Roxy
Member
Ring Around the Rosie  - Pagina 2 DPKsfdL
172
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 25 moons*
Gender: She-cat ♀
Rank:
Roxy
BerichtOnderwerp: Re: Ring Around the Rosie    Ring Around the Rosie  - Pagina 2 Icon_minitimedi 6 okt 2015 - 17:27


Roxy's mond glimlachte terug. Ze zag er helemaal gelukkig uit toen de poes leuke complimentjes gaf. "Jaag je ook zelf?" vroeg Sage. Roxy huppelde lichtjes naar haar putje waar haar prooi in lag. "Deze had ik net gevangen toe ik jou en die bloodclanner had gehoord. Een paar zelf gevangen en een paar heb ik zo gevonden in de grond." miauwde Roxy trots. De prooi die ze had gevonden was al door andere katten gedood, maar sommige katten laten hun prooi onder de grond liggen. Wat later nemen die katten ze dan pas. Maar Roxy 'steelt' het dan om te kunnen overleven.


Ring Around the Rosie  - Pagina 2 2rpwq6a
Terug naar boven Ga naar beneden
Sagefeather
Member
Ring Around the Rosie  - Pagina 2 5Uoa583
Demi
419
Afwezig
"You never understood me,
you never really tried."

CAT'S PROFILE
Age: ♥ 26 Moons ♥
Gender: She-cat ♀
Rank:
Sagefeather
BerichtOnderwerp: Re: Ring Around the Rosie    Ring Around the Rosie  - Pagina 2 Icon_minitimedo 8 okt 2015 - 21:49

Sage volgde Roxy naar haar prooiplaats, en keek erin. Er lag redelijk wat in, en Sage keek Roxy even bewonderend aan. Ze was zo zelfstandig! Ergens deed Roxy haar denken aan haarzelf, en aan haar mentor, Vixencry. Alle drie waren ze zelfstandige en assertieve poezen, en ze was er alleen maar blij mee. Ze kon het haast niet geloven dat Roxy nog zo jong was en nu al zo onafhankelijk. Ergens zag Sage dat ook wel zitten, maar ze hield van haar Clan. Rogue zou ze nooit worden. "Ik wou dat ik je mijn thuis kon laten zien," zuchtte Sage. Roxy was niet welkom in het gebied van de Riverclan, helaas. Ze moesten eens weten hoe vriendelijk de poes was. Rogues werden behoorlijk ondergewaardeerd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Roxy
Member
Ring Around the Rosie  - Pagina 2 DPKsfdL
172
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 25 moons*
Gender: She-cat ♀
Rank:
Roxy
BerichtOnderwerp: Re: Ring Around the Rosie    Ring Around the Rosie  - Pagina 2 Icon_minitimeza 10 okt 2015 - 0:42


Roxy hield de grote glimlach van haar gezicht niet weg. Sage wou haar woonplaats laten zien, maar ze zuchtte erachter. Er moest iets zijn. "Waarom niet?" miauwde ze tegen de poes. Wat zou ze misschien verkeerd doen? Misschien is ze niet goed genoeg voor de reis ofzo? Roxy bleef maar denken wat er verkeerd zou zijn. "Hier is een muisje, zelf gevangen. Je zult toch wel honger hebben niet?" Roxy legde de muis voor de poten van Sagepaw. Zelf pakte ze ook iets, een eekhoorn.


Ring Around the Rosie  - Pagina 2 2rpwq6a
Terug naar boven Ga naar beneden
Sagefeather
Member
Ring Around the Rosie  - Pagina 2 5Uoa583
Demi
419
Afwezig
"You never understood me,
you never really tried."

CAT'S PROFILE
Age: ♥ 26 Moons ♥
Gender: She-cat ♀
Rank:
Sagefeather
BerichtOnderwerp: Re: Ring Around the Rosie    Ring Around the Rosie  - Pagina 2 Icon_minitimeza 10 okt 2015 - 15:07

Roxy vroeg waarom Sage haar niet mee kon nemen, en Sage trok even met haar oortjes. Wist deze poes nou niks van de regels van de Clans af? De meeste rogues waren zich behoorlijk bewust van de Clans die grote delen van het gebied hier bezaten, en waren ook redelijk bekend met de do's and don'ts van het geheel. "Er mogen geen buitenstaanders op het gebied van mijn Clan komen," legde Sage uit. Ze had geen idee of Roxy wel wist wat een Clan überhaupt was, anders moest ze haar dat ook nog gaan vertellen. Niet dat het haar veel uitmaakte, ze hadden genoeg tijd en Roxy was een aardige poes. Sage glimlachte breed toen de pluizige poes haar één van haar zelf gevangen muisjes aanbood. "Bedankt, Roxy," zei ze glimlachend. Tot nu toe was ze betere vrienden met Roxy, een rogue, dan elke andere poes in haar eigen Clan. Apart. "Je kan wel altijd naar de grens van ons gebied komen," merkte Sage toen op. Zo zouden ze elkaar wat vaker kunnen zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Roxy
Member
Ring Around the Rosie  - Pagina 2 DPKsfdL
172
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 25 moons*
Gender: She-cat ♀
Rank:
Roxy
BerichtOnderwerp: Re: Ring Around the Rosie    Ring Around the Rosie  - Pagina 2 Icon_minitimezo 11 okt 2015 - 22:14


Roxy luisterde naar de poes. Dat was waar. Sage is een clankat. Daarover had haar mama soms eens over gesproken. Dat we hun grens niet mochten overstappen. "Graag gedaan hoor. Ik zal af en toe eens komen. Lekker bijpraten." snorde Roxy. Ze vond het fijn dat ze een vriend had om alles tegen te zeggen. De grijze poes deed haar echt denken aan haar mama. Sagepaw was haar voorbeeld nu.


Ring Around the Rosie  - Pagina 2 2rpwq6a
Terug naar boven Ga naar beneden
Sagefeather
Member
Ring Around the Rosie  - Pagina 2 5Uoa583
Demi
419
Afwezig
"You never understood me,
you never really tried."

CAT'S PROFILE
Age: ♥ 26 Moons ♥
Gender: She-cat ♀
Rank:
Sagefeather
BerichtOnderwerp: Re: Ring Around the Rosie    Ring Around the Rosie  - Pagina 2 Icon_minitimewo 14 okt 2015 - 19:47

Nu ze het bedacht, eigenlijk wist ze niet zo gek veel over rogue's. Natuurlijk stond hun levenswijze niet zo vast als die van de Clankatten, maar die katten moesten toch ook hun eigen gebruiken en rituelen hebben? Zouden ze in Starclan geloven? Ineens doemden er gigantisch veel vragen op in haar kopje. "Graag gedaan hoor. Ik zal af en toe eens komen. Lekker bijpraten," zei de poes. Sage glimlachte breed. "Ja, leuk! miauwde ze vrolijk. Ze was blij dat ze eens een keer een vriendin had gemaakt, vooral nadat ze het altijd zo slecht had gedaan met de poezen. "Ik wou dat de Clan niet zo tegen rogue's was. Jullie zijn helemaal niet slecht," zei de poes fronzend. Het waren juist de drie rogues geweest die haar gered hadden van de Bloodclankater. Anders had ze nu dood op straat gelegen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Roxy
Member
Ring Around the Rosie  - Pagina 2 DPKsfdL
172
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 25 moons*
Gender: She-cat ♀
Rank:
Roxy
BerichtOnderwerp: Re: Ring Around the Rosie    Ring Around the Rosie  - Pagina 2 Icon_minitimewo 14 okt 2015 - 21:58


Roxy fronste. Waarom zouden haar clangenoten haar niet mogen? Zijn sommige Rogue's dan zo slecht? Degen die ze nu nog heeft tegengekomen waren vriendelijk. "Dat is lief van je. Kan ik met je meewandelen naar jou grens? Dan weet ik waar ik moet stoppen. " miauwde ze. Dat zou een leuk ideetje zijn.


Ring Around the Rosie  - Pagina 2 2rpwq6a
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ring Around the Rosie
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: