Problem? {BrokenFeeling}



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Problem? {BrokenFeeling}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Cloverblossom
StarClan
Problem? {BrokenFeeling} Large
Hannah
319
Actief
If you’re drop dead gorgeous
You should just
Drop
Dead.

CAT'S PROFILE
Age: † Ageless †
Gender: She-cat ♀
Rank:
Cloverblossom
BerichtOnderwerp: Problem? {BrokenFeeling}   Problem? {BrokenFeeling} Icon_minitimedo 24 sep 2015 - 20:56

Ugh, langzamerhand begon de witte poes zich geïrriteerd te raken aan haar dikke buik. Ze kon nauwelijks meer door de gaten in de heggen kruipen. Haar blauwe ogen keken rond en de giftige stank van monsters en BloodClan drongen haar neus binnen en lieten haar tranen. Eerlijk gezegd wist ze niet eens wat ze hier deed. Ze kon beter vermoord worden door een BloodClankat dan hier gevangen worden door een Twoleg. Dus besloot Clover maar de struiken in te gaan. In de hoop dat niemand haar zag. Toch kon ze duidelijk merken dat haar geur erg ver verspreidde. Vooral de geur van kittens en melk.

- First BrokenFeeling
Terug naar boven Ga naar beneden
Brokenfeeling
Member
Problem? {BrokenFeeling} DPKsfdL
Marlie <3
522
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ℵ 29 Moons
Gender:
Rank:
Brokenfeeling
BerichtOnderwerp: Re: Problem? {BrokenFeeling}   Problem? {BrokenFeeling} Icon_minitimedo 24 sep 2015 - 21:02

Met slome passen liep ze door de twolegplace, haar nagels knarsde door de harde ondergrond en haar staart zwiepte geirriteerd heen en weer. Waarom moest haar buik weer zo dik worden? Misselijk overspoelde haar en haar kop tolde, ze negeerde de geur van Shadowclan en keek zoekend om zich heen, de zon scheen vel door de wolken heen en maakte haar pels warm. Maar door haar misselijkheid werd ze er totaal niet blij van, nog steeds zoekend naar een schuilplaats kwam ze uiteindelijk bij een struik en zonder te twijfelen schoot ze door de bladeren heen, maar in plats van dat ze lekker kon liggen sprong ze bekant een meter de lucht in toen een witte poes voor haar lag. "Gek ik schok me dood! gromde ze, ze kreeg bekant een hardaanval door die witte poes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cloverblossom
StarClan
Problem? {BrokenFeeling} Large
Hannah
319
Actief
If you’re drop dead gorgeous
You should just
Drop
Dead.

CAT'S PROFILE
Age: † Ageless †
Gender: She-cat ♀
Rank:
Cloverblossom
BerichtOnderwerp: Re: Problem? {BrokenFeeling}   Problem? {BrokenFeeling} Icon_minitimedo 24 sep 2015 - 21:07

De kattin keek op bij het zien van een bruine gedaante. Misschien was het dit keer wel Grizzlyface? Plots stond ze oog in oog met een BloodClankat. Ging ze haar nou aanvallen?! "Gek ik schok me dood! Beledigd keek Clover weg. 'Ja ik dus ook, en volgens mij kun je wel raden waarom.' Ze durfde naar de kattin te kijken. 'Oké, welk deel van mij wil je verscheuren? Mijn kop, schouder of misschien mijn buik?' Als de poes voor haar niet kon raden dat ze kittens verwachtte was ze door en door blind. Toch kon de kattin wel de dikte van de BloodClanpoes zien. Maar nogsteeds kon ze niet raden of ze kittens verwachtte of dat je veel eten kreeg bij de BloodClan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Brokenfeeling
Member
Problem? {BrokenFeeling} DPKsfdL
Marlie <3
522
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ℵ 29 Moons
Gender:
Rank:
Brokenfeeling
BerichtOnderwerp: Re: Problem? {BrokenFeeling}   Problem? {BrokenFeeling} Icon_minitimedo 24 sep 2015 - 21:11

"Ja ik dus ook, en volgens mij kun je wel raden waarom. Oké welke deel van mij wil je verscheuren? Mijn kop, schouder of misschien mijn buik?" met een vragend gezicht keek ze de poes aan, maar schudde uiteindelijk haar kop, "Je heb geluk poesje, want ik vecht dit keer niet want ik moet namelijk kleine mormels in me buik dragen" en wees naar haar eigen buik, maar ze had al door dat deze poes ook zwanger was. "Maar zeg wat doe jij zo ver van je clannetje?" en kneep haar oven tot spleetjes, urg.. Waarom kon ze gewoon niet even uitrusten? Ze was moe, zagen de katen dat niet?
Terug naar boven Ga naar beneden
Cloverblossom
StarClan
Problem? {BrokenFeeling} Large
Hannah
319
Actief
If you’re drop dead gorgeous
You should just
Drop
Dead.

CAT'S PROFILE
Age: † Ageless †
Gender: She-cat ♀
Rank:
Cloverblossom
BerichtOnderwerp: Re: Problem? {BrokenFeeling}   Problem? {BrokenFeeling} Icon_minitimedo 24 sep 2015 - 21:15

"Je heb geluk poesje, want ik vecht dit keer niet want ik moet namelijk kleine mormels in me buik dragen. Maar zeg wat doe jij zo ver van je clannetje?" Ze knikte. 'Ja, ik heb geluk, inderdaad. Maar zo te horen hebben we hetzelfde probleem. Behalve dat ik ze wou. Alleen beginnen ze me behoorlijk te irriteren.' bromde ze. Al dat geschop en dat misselijk gedoe. "Maar zeg wat doe jij zo ver van je clannetje?" De kattin keek haar strak aan. 'Hetzelfde als jij hier doet, rondbazuinen tot een kat mij 'per ongeluk' vindt en me terugdwingt.' Ze keek haar half bezorgd aan bij het zien van haar vermoeide houding. 'Zeg ik wil je niet kwetsen of zoiets maar volgens mij moet je even uitrusten.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Brokenfeeling
Member
Problem? {BrokenFeeling} DPKsfdL
Marlie <3
522
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ℵ 29 Moons
Gender:
Rank:
Brokenfeeling
BerichtOnderwerp: Re: Problem? {BrokenFeeling}   Problem? {BrokenFeeling} Icon_minitimedo 24 sep 2015 - 21:21

Ze neergeerde haar reactie dat ze zei dat ze het zelfde probleem hadden, maar trok met haar oor toen ze een bijdehantje ging uithangen. Ze neiging om haar oren van haar kop te krabben was erg groot, maar ze had blijkbaar al door dat ze moe was, 'Zeg ik wil je niet kwetsen of zoiets maar volgens mij moet je even uitrusten.' ze knikte kort, "misschien hele eventjes" mauwde ze zacht, en likte snel haar borst. Om had vermoeidheid een beetje te verbergen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cloverblossom
StarClan
Problem? {BrokenFeeling} Large
Hannah
319
Actief
If you’re drop dead gorgeous
You should just
Drop
Dead.

CAT'S PROFILE
Age: † Ageless †
Gender: She-cat ♀
Rank:
Cloverblossom
BerichtOnderwerp: Re: Problem? {BrokenFeeling}   Problem? {BrokenFeeling} Icon_minitimeza 26 sep 2015 - 10:27

De kattin keek haar aan toen de poes meestemde. Gelukkig stribbelde de BloodClankat niet tegen. Want Clover had geen zin om de oppasser uit te hangen. En al helemaal niet zwanger. Toch baalde Clover wel van haar buik. Nu kon ze niet jagen. Dus hoe zou ze het kunnen overleven als ze bijvoorbeeld de weg kwijt was? Maar ze negeerde die enge gedachtes en maakte een nestje van mos. Dat was een makkie omdat het mos meestal aan de onderkant van een boom plakte. Denwitte poes ging tegenover haar liggen en bestudeerde haar buik. 'Is dit je eerste of tweede nestje?' vroeg ze voorzichtig. Want tja, je kon het niet ruiken.

- telefoonpost
Terug naar boven Ga naar beneden
Brokenfeeling
Member
Problem? {BrokenFeeling} DPKsfdL
Marlie <3
522
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ℵ 29 Moons
Gender:
Rank:
Brokenfeeling
BerichtOnderwerp: Re: Problem? {BrokenFeeling}   Problem? {BrokenFeeling} Icon_minitimeza 26 sep 2015 - 10:35

Ze keek toe hij de witte poes een nestje maakte van mos, vervolgens liet ze zich neer zakken en lag uitgepreid op haar zij. Want ja op haar buik liggen ging nu moeilijk, ze genoot van de stilte om haar heen niet een door dat ze met een clankat was. "Is dat je eerste of tweede nestje? ze opende haar ogen en keek de poes aan, "De eerste" zuchtte ze, en sloeg haar staart om haar opgezwollen buik heen. Haar buik was minder dik dan die van haar, maar dat kwam verschijnlijk om dat ze de hele dag nig aan het trainen was. "En die,, van jou?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Cloverblossom
StarClan
Problem? {BrokenFeeling} Large
Hannah
319
Actief
If you’re drop dead gorgeous
You should just
Drop
Dead.

CAT'S PROFILE
Age: † Ageless †
Gender: She-cat ♀
Rank:
Cloverblossom
BerichtOnderwerp: Re: Problem? {BrokenFeeling}   Problem? {BrokenFeeling} Icon_minitimeza 26 sep 2015 - 10:44

De poes keek naar haar poten toen de bruine poes antwoordde dat het haar eerste nestje was. Maar algauw keek ze haar weer aan toen ze terugvroeg. 'Mijn tweede nestje,' mauqde ze zachtjes terwijl ze naar haar dikke buik keek. 'Als je wilt kan ik je wat tips geven.' ze glimlachte vriendelijk. 'Maar verder, wie is die 'gelukkige' vader?' ze mocht toch wel weten wie? Het is niet dat Clover hem zou opzoeken en vermoorden ofzo.

Terug naar boven Ga naar beneden
Brokenfeeling
Member
Problem? {BrokenFeeling} DPKsfdL
Marlie <3
522
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ℵ 29 Moons
Gender:
Rank:
Brokenfeeling
BerichtOnderwerp: Re: Problem? {BrokenFeeling}   Problem? {BrokenFeeling} Icon_minitimeza 26 sep 2015 - 10:48

"Mijn tweede nestje, Als je wilt kan ik je wat tips geven" ze knikte langzaam, "Graag, ik kan wel een paar gebruiken" mompelde ze, ze had dit nooit gewild maar het was gebeurd.. "Maar veder, wie is die 'gelukkige' vader?" ze hief haar kop omhoog, wat moest ze zegen? Nadenkend beet ze op haar onderlip en staarde de diepte in, "Drac.." ze stopte snel, "Deathbite" vervolgde ze snel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cloverblossom
StarClan
Problem? {BrokenFeeling} Large
Hannah
319
Actief
If you’re drop dead gorgeous
You should just
Drop
Dead.

CAT'S PROFILE
Age: † Ageless †
Gender: She-cat ♀
Rank:
Cloverblossom
BerichtOnderwerp: Re: Problem? {BrokenFeeling}   Problem? {BrokenFeeling} Icon_minitimeza 26 sep 2015 - 10:51

Haar oren wiebelden achterdochtig toen de BloodClankat twee namen antwoordde. Clover zuchtte 'Ben je verliefd op twee katers?' Ze klonk nogal geschrokken maar algauw kwam haar kalme uitdrukking terug. Ze wist precies hoe het Voelde om een nestje te krijgen dat van een ander was in plaats van degene die je leuk vond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Brokenfeeling
Member
Problem? {BrokenFeeling} DPKsfdL
Marlie <3
522
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ℵ 29 Moons
Gender:
Rank:
Brokenfeeling
BerichtOnderwerp: Re: Problem? {BrokenFeeling}   Problem? {BrokenFeeling} Icon_minitimeza 26 sep 2015 - 10:55

'Ben je verliefd op twee katers?' ze schudde haar kop, "Nee natuurlijk niet, het was zeg maar.. Uhm.. Per ongeluk gegaan' waarom had ze ruzie met Death gekregen? Als dat niet was gebeurd had ze ook geen troost hoeven te zoeken bij Draco, en was dat ongelukje nooit gebeurd.. Ze draaide haar kop weg van de poes zodat zs nuet in haar ogen kon kijken, waarom had de starclan haar verlaten? Waarom verliet iedereen haar?
Terug naar boven Ga naar beneden
Cloverblossom
StarClan
Problem? {BrokenFeeling} Large
Hannah
319
Actief
If you’re drop dead gorgeous
You should just
Drop
Dead.

CAT'S PROFILE
Age: † Ageless †
Gender: She-cat ♀
Rank:
Cloverblossom
BerichtOnderwerp: Re: Problem? {BrokenFeeling}   Problem? {BrokenFeeling} Icon_minitimeza 26 sep 2015 - 11:02

Na wat twijfelen liep de poes naar de bruine toe en ging naast haar liggen. 'Ik snap het, ikzelf heb het meegemaakt.' zei ze zachtjes. Haar staart zwiepte heen en weer van kalmte en haar ogen hadden weer een kalme uitstraling. 'Als je kittens geboren worden moet je zorgen dat je kruiden en water hebt. Na de geboorte moet je bernage nemen. Dan krijgen je kittens genoeg melk.' ze glimlachte. Misschien had de kattin nu wat meer info voor de kittens
Terug naar boven Ga naar beneden
Brokenfeeling
Member
Problem? {BrokenFeeling} DPKsfdL
Marlie <3
522
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ℵ 29 Moons
Gender:
Rank:
Brokenfeeling
BerichtOnderwerp: Re: Problem? {BrokenFeeling}   Problem? {BrokenFeeling} Icon_minitimeza 26 sep 2015 - 11:07

Geschrokken keek ze op toen de poes in eens naast haar lag, "Ik snap het, ik zelf heb het meegemaakt" ze knikte zachtjes, gelukkig was ze niet de enigste.. Als je kittens geboren worden moet je zorgen dat je kruiden en water hebt. Na de geboorte moet je bernage nemen. Dan krijgen je kittens genoeg melk.' ze sloeg haar staart omzich heen en luisterde wat ze te zegen had, "Bedankt, ik denk dat het me wel leukt ik heb namelijk ook een kitten moeten opvangen in de Riverclan" mauwde ze, wat miste ze hem.. Hushpaw, zou hij al warrior zijn? Ze zou binnenkort kijken als ze hem kon spreken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cloverblossom
StarClan
Problem? {BrokenFeeling} Large
Hannah
319
Actief
If you’re drop dead gorgeous
You should just
Drop
Dead.

CAT'S PROFILE
Age: † Ageless †
Gender: She-cat ♀
Rank:
Cloverblossom
BerichtOnderwerp: Re: Problem? {BrokenFeeling}   Problem? {BrokenFeeling} Icon_minitimeza 26 sep 2015 - 11:13

De kattin glimlachte bij de woorden van de poes. 'Ach het was geen moeite.' ze stond op. 'Nu je het zegt, jij was die Brokenfeeling van RiverClan toch? Ik ben Cloverblossom.' stelde ze zich voor. Haar pels was nu al onder het vuil.


Flut :/
Terug naar boven Ga naar beneden
Brokenfeeling
Member
Problem? {BrokenFeeling} DPKsfdL
Marlie <3
522
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ℵ 29 Moons
Gender:
Rank:
Brokenfeeling
BerichtOnderwerp: Re: Problem? {BrokenFeeling}   Problem? {BrokenFeeling} Icon_minitimeza 26 sep 2015 - 11:27

"Dat klopt, en aangenaam Cloverblossom" mauwde ze vriendelijk, ze wiebelde wat geïrriteerd. Door die buik kon ze moeilijk even normaal liggen, "Maar nu wil ik weten wat je hier doet?" vroeg ze nieuwschierig niet dat ze weg moest, ze vroeg het gewoon af.

-Flut x3
Terug naar boven Ga naar beneden
Cloverblossom
StarClan
Problem? {BrokenFeeling} Large
Hannah
319
Actief
If you’re drop dead gorgeous
You should just
Drop
Dead.

CAT'S PROFILE
Age: † Ageless †
Gender: She-cat ♀
Rank:
Cloverblossom
BerichtOnderwerp: Re: Problem? {BrokenFeeling}   Problem? {BrokenFeeling} Icon_minitimeza 26 sep 2015 - 11:32

De kattin keek op bij haar vraag. 'Ik vond het hartstikke saai in de nursery dus besloot ik maar rond te lopen. En ik ben blij jou te hebben gevonden. Stel je voor dat een andere BloodClankat mij te pakken had gekregen.' Ze huiverde bij die gedachte. 'Zo, dus nu weten we wat over onszelf.' grinnikte ze om van onderwerp te veranderen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Brokenfeeling
Member
Problem? {BrokenFeeling} DPKsfdL
Marlie <3
522
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ℵ 29 Moons
Gender:
Rank:
Brokenfeeling
BerichtOnderwerp: Re: Problem? {BrokenFeeling}   Problem? {BrokenFeeling} Icon_minitimeza 26 sep 2015 - 22:45

Ik vond het hartstikke saai in de nursery dus besloot ik maar rond te lopen. En ik ben blij jou te hebben gevonden. Stel je voor dat een andere BloodClankat mij te pakken had gekregen.' ze knikte, ze wou de poes waarschuwen voor andere katten en dat er af en toe hier in de buurt een twoleg een hond los liet lopen. Maar op een of andere manier wou de clover een andere onderwerp, "zo, dus nu weten we wat over onszelf" grinnikte, ze knikte wat afwezig. "jaa" mompelde ze, en trok nadenkend met haar oren.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Problem? {BrokenFeeling}
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place-
Ga naar: