It's time to go for you.. ||



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 It's time to go for you.. ||

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Rustscar
StarClan
It's time to go for you.. || DPKsfdL
M
152
Afwezig
Now I never, never get to clean up the mess I made, oh
And it haunts me every time I close my eyes

CAT'S PROFILE
Age: Endless †
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Rustscar
BerichtOnderwerp: It's time to go for you.. ||   It's time to go for you.. || Icon_minitimevr 25 sep 2015 - 20:48

Zijn blik was kill en strak gericht op het stuk terrein waar hij op liep, zijn oren waren plat in zijn nek geschoven en zijn nagels knarste over de stenen onder zijn zachte poten. al moons waren er plannen zijn kop ingestroomd om die walgelijke rouge uit zijn leven te gooien, hij had Cloverblossom uit zijn poten getrokken en zijn zusjes hart gebroken. zijn staart zwiepte geïrriteerd en een grom glipte er uit zijn mond, toen hij dacht aan die Grizzlyface. wat zag Clover in hem? hij was een van de ergste katten die hij kende, hij vermoorde gewoon onschuldige katten. hij schudde zijn kop om niet meer aan die rouge t denken, hij hoefde niet te weten wat hij nog meer had gedaan, want hij en zijn zusje zouden er voor zorgen dat hij vandaag voorgoed zou verdwijnen. dieper en dieper liep hij het territorium in waar hij had afgesproken met Spottedfeather, hij spreidde zij kaken en snoof de geuren op. de vochtige lucht met verrotte bladeren stroomde zijn neus in, en vermengde zich me een vertrouwelijke en bekende geur van kat. met gespleten ogen tuurde hij de verte in, en al snel zag hij het gevlekte vacht van zijn zusje tevoorschijn komen. geduldig wachtte hij op haar tot hij haar neus kon raken als begroeting. "En? is het je gelukt?" mauwde hij, en liet zijn blik op zijn zusje rusten. bijna elke haar trilde van de zenuwen op zomenteen die rogue voor altijd de afgrond in te zien vallen.

-Deze topic is alleen beschikbaar voor: Spottedfeather, Cloverblossom en Grizzlyface! ook schijf ik in me topic wie er mag posten, dus waht netjes op je buurt!

{Spottedfeather mag posten}


It's time to go for you.. || ICaCdl8
Terug naar boven Ga naar beneden
Spottedfeather
Member
It's time to go for you.. || DPKsfdL
3lineeeee
71
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 23 moons, starting feeling old
Gender:
Rank:
Spottedfeather
BerichtOnderwerp: Re: It's time to go for you.. ||   It's time to go for you.. || Icon_minitimevr 25 sep 2015 - 21:09

Met een duivels grijnsje liep ze naar haar broer. Vandaag zou ze laten zien dat er niet met haar te sollen viel. Grizzlyface zou zo veel spijt hebben, smeken om hem niet te vermoorden. Zo wou ze dit doen. Het plan was waterdicht, wat kon er nou misgaan? Nog even en al haar problemen waren voorbij. Haar enige probleem. Het probleem, genaamd 'Grizzlyface'. Vanaf hier kon ze het water van de gorge horen. Het was avond en ze waren op Windclan territorium. Natuurlijk had ze op de patrouille gewacht voordat ze hier binnen was gegaan. Het beste was dat niemand er zou merken. Grizzlyface zou vallen, verdrinken en kilometers verderop aanspoelen. Niemand zou het zien. Tevreden zag ze dat haar broer er was. Als hij te laat was gekomen zou alles zijn mislukt. "Hallo broertjelief, ja alles gaaf volgens plan. Hij is erens verderop, die mousebrain geloofde het gewoon. Een Windclanner wil je spreken. Verstop je, dan ga ik hem halen." mauwde ze vrij kalm voor iemand die op het punt stond iemand te vermoorden. Haar broer leek zenuwachtig. Waarom zou hij? Alles zou toch perfect gaan?


It's time to go for you.. || Eq3skm
Terug naar boven Ga naar beneden
Rustscar
StarClan
It's time to go for you.. || DPKsfdL
M
152
Afwezig
Now I never, never get to clean up the mess I made, oh
And it haunts me every time I close my eyes

CAT'S PROFILE
Age: Endless †
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Rustscar
BerichtOnderwerp: Re: It's time to go for you.. ||   It's time to go for you.. || Icon_minitimevr 25 sep 2015 - 21:15

"Hallo broertjelief, ja alles gaaf volgens plan. Hij is erens verderop, die mousebrain geloofde het gewoon. Een Windclanner wil je spreken. Verstop je, dan ga ik hem halen." hij knikte, en draaide zich met een ruk om. met gespleten ogen tuurde hij over het landschap, alles wat vrij vlak maar een paar vossenlente van hem af stond een kleine struik met wat varens, met een vrij snelle pas glipte hij de struikgewas in. en keek strak voor zich uit, als die Grizz hier was zou hij het de struik lopen en hem samen met zijn zus hem naar de afgrond leidden zodat hij hem een mooi duwtje kan geven naar zijn dood.

                     {Eerst Spotted daarna Grizzlyface}


It's time to go for you.. || ICaCdl8
Terug naar boven Ga naar beneden
Spottedfeather
Member
It's time to go for you.. || DPKsfdL
3lineeeee
71
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 23 moons, starting feeling old
Gender:
Rank:
Spottedfeather
BerichtOnderwerp: Re: It's time to go for you.. ||   It's time to go for you.. || Icon_minitimema 28 sep 2015 - 22:12

Ze knikte kort en liep naar de kale hazelaar waar de kater stond te wachten. Zijn geur drong in haar neus. Eerst had het naar dennenbos geroken, nu leek het wel rottende muis. Alles wat was veranderd was enkel haar mening. De tabbyvacht was goed zichtbaar. De schemering begon in te vallen. ''Kom mee en schiet op, ik heb wel wat beters te doen dan jou naar je vrienden brengen.'' snauwde ze. Zonder te kijken of hij haar volgde - dat zou hij vast wel doen verwachtte ze - liep ze richting de gorge. Spottedfeather had speciaal een plek uitgekozen waar kortgeleden nog een kat langs was gekomen zodat het leek of er echt een vriend wachtte.


It's time to go for you.. || Eq3skm
Terug naar boven Ga naar beneden
GrizzlyFace
Member
It's time to go for you.. || DPKsfdL
M
252
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 56 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
GrizzlyFace
BerichtOnderwerp: Re: It's time to go for you.. ||   It's time to go for you.. || Icon_minitimema 26 okt 2015 - 21:36

Zijn staart tikte tegen de grond aan, en met gespistde oren bleef hij wachten. Hij was Spottedfeather tegen gekomen en ze had verteld dat er iemand hem zocht ofz, zeneuwachtig keek hij omzich heen torne hij zich schuil hield in de kale hazelaar. De geur van de poes drong in zijn neus en meteen stond hij op, 'Kom mee en schiet op, ik heb wel wat beters te doen dan jou naar je vrienden brengen.'' hij knikte kort, en trippelde met grote passen achter haar aan. Zijn gespierde schouders waren goed te zien, en zijn verminkte gezicht gaf een teken dat er niet met te sollen was. Hij stak zijn neus in de lucht en snoof de geuren op, een nieuwe geur voegde zich tussen die ban hem en Spotted maar kwam hij niet bekend voor. "Weetje zeker dat ik wel de jusite kat ben die die wou spreken?" mauwde hij, en keek de calico poes met een frons aan.

-Telefoon bericht


BrokenFeeling{GrizzlyFace} Rustscar
It's time to go for you.. || J0hAr9Y

::Theme & Voice::
Terug naar boven Ga naar beneden
Spottedfeather
Member
It's time to go for you.. || DPKsfdL
3lineeeee
71
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 23 moons, starting feeling old
Gender:
Rank:
Spottedfeather
BerichtOnderwerp: Re: It's time to go for you.. ||   It's time to go for you.. || Icon_minitimedi 27 okt 2015 - 22:27

Met een kil lachje keek ze voor uit. "Ja dat weet ik heel zeker. Hij wacht al een tijdje dus schiet op." mauwde ze rustig. Het was geen leugen, Rustscar wachtte op hem. Hoe zouden ze hem het ravijn in krijgen? Het beste leek haar om hem in te sluiten. Dan kon Rustscar die de meeste spieren had hem er in duwen. Links van haar was nu het bosje waar Rustscar zich verborgen had. Uit de wind natuurlijk. Wat kon er nou misgaan? "Waar is hij nou weer heen gegaan? Hebben jullie samen een grap besproken?" mauwde ze kwaad. De calico poes draaide zich om. "Kijk jij daar bij het water, dan kijk Ik vanaf de heuvel." commandeerde ze. Met gespeelde irritatie liep ze naar de heuvel. De eerste adrenaline begon te stromen. Alles ging perfect. Wat zou Grizzlyface in Dark Forest spijt hebben. Als hij daar heen ging, zij vond dat hij dat verdiende.


It's time to go for you.. || Eq3skm
Terug naar boven Ga naar beneden
GrizzlyFace
Member
It's time to go for you.. || DPKsfdL
M
252
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 56 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
GrizzlyFace
BerichtOnderwerp: Re: It's time to go for you.. ||   It's time to go for you.. || Icon_minitimeza 31 okt 2015 - 14:34

"Ja dat weet ik heel zeker. Hij wacht al een tijdje dus schiet op." Hij slaakte een geïrriteerde zucht en volgde de poes veder, ook al vond ze haar verdacht doen, hun laatste ontmoeting wou ze nog hem vermoorden en nu deed ze alsof er niks aan de hand was. "Waar is hij nou weer heen gegaan? Hebben jullie samen een grap besproken?" Met een rare uitdrukking keek ze haar aan, en schudden zijn kop. "Kijk jij daar bij het water, dan kijk Ik vanaf de heuvel." Hij keek toe hij de poes boos naar de heuvel liep, nog steeds half verwarrend sjokte hij naar de afgrond. welke idioot zou zich hier verstoppen? "Ik denk niet dat hij hier zit" riep hij, en zette een stap van de afgrond af. de stroomde water klonk luid van deze hoogte, en als hij niet uitkeek kon hij er wel dood vallen.

-Eerst Spottedfeather daarna Rustscar


BrokenFeeling{GrizzlyFace} Rustscar
It's time to go for you.. || J0hAr9Y

::Theme & Voice::
Terug naar boven Ga naar beneden
Spottedfeather
Member
It's time to go for you.. || DPKsfdL
3lineeeee
71
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 23 moons, starting feeling old
Gender:
Rank:
Spottedfeather
BerichtOnderwerp: Re: It's time to go for you.. ||   It's time to go for you.. || Icon_minitimewo 2 dec 2015 - 22:31

Spot's pokerface viel totaal af. Het duivels grijnzende gezicht kwam tevoorschijn. Zachtjes liep ze naar de kater toe. Ze zag er niet bepaald vriendelijk uit, maar ook niet alsof ze van plan is iemand te vermoorden. Ze was al erg dichtbij. Haar blik gleed naar Rustscar en ze gebaarde met haar hoofd naar Grizzlyface. "Weet je, sommige zeggen dat je bedriegers moet vergeten. Maar dat doe ik niet. It's time to learn you a lesson." siste ze. Haar nagels schoten uit hun hulzen en de adrenaline begon door haar aderen te stromen. Over een paar minuten was hij dood.

-Sorry, heel laat maar ik was dit topic helemaal vergeten ><


It's time to go for you.. || Eq3skm
Terug naar boven Ga naar beneden
 
It's time to go for you.. ||
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: