You're morons…



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 You're morons…

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Claw
Deceased
You're morons… Claw_mini_a
Julia
3268
Afwezig
Only the dead have seen the end of war

CAT'S PROFILE
Age: ✝65 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Claw
BerichtOnderwerp: You're morons…   You're morons… Icon_minitimedi 6 okt 2015 - 10:31

Zijn vacht zat vol stof terwijl hij over de weg naar de kant rollen. Hij bleef stil aan de kant van de weg liggen, maar je kon zien dat hij nog adem haalde. Diepe sneden liepen over zijn huid, waar bloed uit sijpelde. De twolegs hadden hem uit hun monster gegooid, ze hadden gewoon de achterklep open gedaan om hem eruit te schuiven. Nadat ze hem eerst lachend met een mes bewerkt hadden. Hij had een fout gemaakt, hij had niet goed opgelet en daar moest hij nou de gevolgen van ondervinden. Ze hadden hem maar even in het busje gehouden, niet meer dan een uur maar lang genoeg om hem nieuwe littekens te bezorgen. Hij was buiten bewustzijn door het bloedverlies, maar hij was in de bloei van zijn leven. Hij ging het wel redden. ’s Ochtens had hij een rondje door twoleg place gemaakt toen een paar jongeren hem van achteren gegrepen hadden. Hij had ze wel opgemerkt, maar er niet bij stilgestaan dat ze een lange stok hadden met een touw eraan die ze om zijn nek gegooid hadden. Hoe kon hij dat ook weten, het was niet de meest gebruikelijke manier van doen van een twoleg. Het was alleen wel de reden waarom hij nou bloedend langs de weg lag. Zijn oogleden trilden en niet veel later flitsten zijn ogen open. Gedesoriënteerd keek hij om hem heen, nog beduusd van de klap op zijn kop en de val uit het monster. Hij tilde even zijn kop op maar legde hem ook weer neer. Hij kreunde terwijl hij probeerde zijn poten onder zijn buik vandaan te halen om op te kunnen staan.

[Open]
Terug naar boven Ga naar beneden
Howl
Member
You're morons… DPKsfdL
Kiki
743
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Howl
BerichtOnderwerp: Re: You're morons…   You're morons… Icon_minitimedi 6 okt 2015 - 11:50

Het was een mooie dag, een rustige ook nog. Er waren niet veel mensen op de straat en de mensen die ze zag ontweken haar. Eentje had geprobeerd haar te aaien, maar dat had ze hem snel afgeleerd door naar hem te krabben. Geuren dreven haar neus in. Asvalt, autogassen en... bloed! Gealarmeerd keek Howl rond. Ze had het eerder geroken en toen resulteerde de combinatie in een dode young one. Er zou er toch niet nog eentje...? Howls heel lichaam verstijfde toen ze hem zag worstelen langs de kant van de weg. De kat waar ze zoveel van hield, onder de littekens en wonden. Toen ze weer terug leek te vallen in haar eigen lichaam rende ze op hem af. "Wat is er gebeurd? Wie heeft dit gedaan?" ze zou hun koppen eraf rukken, hun ingewanden eruit trekken en ze die hun voeren. Ze drukte voorzichtig haar kop tegen die van hem aan. "Dit kunnen ze niet zomaar doen!" ze snapte er nog steeds niks van, en dat weerklonk goed in haar stem. Howl keek hem aan, in zijn groene ogen. Ze was bezorgd. Maar Claw zou het halen, toch? Hij was een sterke jonge kater en ze moesten nog zoveel beleven samen!
Terug naar boven Ga naar beneden
Claw
Deceased
You're morons… Claw_mini_a
Julia
3268
Afwezig
Only the dead have seen the end of war

CAT'S PROFILE
Age: ✝65 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Claw
BerichtOnderwerp: Re: You're morons…   You're morons… Icon_minitimedi 6 okt 2015 - 12:02

Opeens kwam er een zwarte poes naar hem toegerend en hij had even tijd nodig om haar te herkennen. “Hè?” Mauwde hij wat verward terwijl langzaam de herkenning terug kwam in zijn groengele ogen. “Howl.” Mompelde hij wat beschaamd terwijl hij zichzelf nog steeds omhoog probeerde te werken. “Twolegs.” Zijn stem klonk vol haat en hij zette zijn kaken op elkaar toen enkele wonden weer open sprongen toen het hem eindelijk was gelukt om overeind te komen. “Ik had ze wel opgemerkt. Ik had beter moeten opletten, maar ik had niet door dat ze van plan waren om iets om mijn nek te slaan en mijn keel dicht te knijpen. Ze trokken mij in één van die rare monsters van ze en klauwden mij met iets, maar ze hadden mijn poten aan elkaar gemaakt ik kon niets doen.” Je kon de schaamte duidelijk in zijn stem horen. Het was verschrikkelijk voor hem om zo gezichtsverlies te lijden. Het was zijn eigen domme fout geweest. Hij had die twolegs nooit zo dichtbij moeten laten komen. Hij trilde lichtjes op zijn poten waaruit bleek dat hij er moeite mee had om te blijven staan. Zijn spieren waren verzwakt en dat maakte hem alleen maar gefrustreerder.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cole
Member
You're morons… Ccbfc1a1e90f5700e26b3595cca28989
Hannah
553
Actief
I do it all the time

CAT'S PROFILE
Age: 35 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cole
BerichtOnderwerp: Re: You're morons…   You're morons… Icon_minitimedi 6 okt 2015 - 12:48

De zwarte kater was op pad gegaan vandaag. Er waren weinig mensen op straat. Waarom ze nu niet op straat waren was voor hem natuurlijk een raadsel, maar hij was niet van plan om dat raadsel op te gaan lossen. Het was veel fijner met minder van die dingen op straat, want die dingen konden nog wel eens denken dat jij als kat zonder halsband zielig was of zoiets. Was hij niet en dat liet hij merken ook. Niet dat hij veel kon. Zijn klauwtjes uitslaan en een kras op de huid van die dingen te zetten. Dat was wel leuk aan die twolegs. Je krabde ze en je kon de wond gewoon zien zitten. Bij katten verdween het onder de vacht die de meeste hadden. Toen de geur van bloed zijn neus binnen kwam tilde de kleine kater geschrokken zijn hoofd op. De geur van bloed kende hij. De clans en de rest kon hij nog niet uit elkaar houden, maar de geur van deze rode vloeistof was te speciaal om niet uit je hoofd te kennen. Eerst bleef Cole rustig doorlopen, maar toen hij twee zwarte katten zag werd zijn tempo hoger. Hij zag Claw staan. Trillend op zijn poten. Wat een raar en naar gezicht was. Howl stond ernaast. Zonder ook maar even te wachten rende de kleinere kater er heen. Hij kon nog horen wat er was gebeurt vanaf zijn punt, dus dat hoefde hij niet nog een keer te vragen. "Claw?", vroeg hij wat verbaast. "Toch niet zo onoverwinnelijk als iedereen dacht hé?" Zijn blik bleef wel verbaast en geschrokken staan. "Gaat het?"  
Terug naar boven Ga naar beneden
Howl
Member
You're morons… DPKsfdL
Kiki
743
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Howl
BerichtOnderwerp: Re: You're morons…   You're morons… Icon_minitimedi 6 okt 2015 - 14:35

Claw vertelde over de twolegs die hem aangevallen hadden. Howl kon zichzelf wel vervloeken dat ze hem daarvan niet had kunnen beschermen, maar ja, wat had zij kunnen doen? Ze kende het heel voorval wel, hoe hij het beschreef. "Ik heb datzelfde ook is gezien. Mijn mens heeft me een week binnen gehouden omdat er een mens rondliep die katten aanviel en verwondde met een scherp ding." legde ze uit. "Hij deed het voor de lol, doodde soms katten. Misschien zijn het wel dezelfde!" dat laatste wist ze niet zeker. Maar alles was mogelijk. Mensen waren zieke wezens en sommige wouden alleen maar anderen pijn doen. Toen kwam Cole bij hun staan, de kleine young one was duidelijk heel bezorgd om zijn mentor. In elk geval geschrokken. "Kijk maar goed, want als je niet uitkijkt met mensen had jij er ook zo uit kunnen zien." waarschuwde ze. Howl had het helemaal gehad met mensen en hun rare streken. "We moetne katten minder ver de Twolegplace in laten gaan, het is te gevaarlijk nu." zei ze weer, tegen Claw terwijl ze hem hielp overeind te staan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Claw
Deceased
You're morons… Claw_mini_a
Julia
3268
Afwezig
Only the dead have seen the end of war

CAT'S PROFILE
Age: ✝65 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Claw
BerichtOnderwerp: Re: You're morons…   You're morons… Icon_minitimedi 6 okt 2015 - 14:53

Er trok een ernstige frons in zijn voorhoofd toen Howl begon te vertellen. Twolegs die het leuk vonden om katten te verwonden, daar moesten ze helemaal voor oppassen. Hij wilde er net op reageren toen de pootstapjes van Cole zijn gehoorgang bereikten. “Niemand is onoverwinnelijk Cole, vergeet dat nooit. Hoe sterk je ook bent, één moment van onoplettendheid en je loopt in een valstrik. Dat blijkt maar weer.” Het was zwaar voor hem om dat te zeggen, maar het was een feit. Nee, hij was ook niet onoverwinnelijk. Ergens ontroerde hem het ook wel weer dat Cole dat altijd gedacht had. “Maar het gaat wel. Volgens mij heb ik behoorlijk wat bloed verloren, maar ik red me wel. Ik ben geen oud krakemikkig scharminkel.” Hij schonk de jonge kater een plagerige grijns, voordat hij Howl aankeek. Hij leunde een beetje tegen haar aan om niet om te vallen, maar hij vertikte het om weer te gaan liggen. “We moeten er inderdaad voor zorgen dat met name de jonge katten niet bij de twolegnesten in de buurt komen en misschien moeten we als die wonden geheeld zijn die twolegs even heel erg bang gaan maken.” Er fonkelde een koud vuur in zijn ogen. Howl begreep vast wel wat hij bedoelde. Wanneer hij aangesterkt was zou hij een groepje katten verzamelen om die twolegs de stuipen op het lijf te jagen en het hun voor eens en voor altijd af te leren. “Misschien moeten we maar terug gaan.” Het was nog een flink stuk lopen en hij wist niet hoe lang hij er over ging doen in deze staat, als hij al niet ergens door zijn poten zakte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cole
Member
You're morons… Ccbfc1a1e90f5700e26b3595cca28989
Hannah
553
Actief
I do it all the time

CAT'S PROFILE
Age: 35 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cole
BerichtOnderwerp: Re: You're morons…   You're morons… Icon_minitimedi 6 okt 2015 - 15:28

Howl waarschuwde hem en hij knikte. Claw gaf hem gelijk een les die hij niet moest vergeten wat er ergens wel grappig uitzag. Hij was gewond en dan gaf hij een les over hoe hij moest opletten. Ironisch. "Komt voor mekaar", zei hij om antwoord te geven op beide Howl en Claw. Toen hij zei dat het ging luchtte dat ergens wel erg op. Een Claw het kamp binnen dragen was niet de beste oplossing geweest namelijk. Al had Howl hem wel kunnen dragen. "Ik ben geen oud krakkemikkig scharminkel.” Een grijns kwam zijn kant uit en Cole gaf ook een grijns terug. "Nog niet", zei hij om hem te plagen. Een gesprek tussen Howl en Claw welde op en hij snapte niet wat ze er allemaal mee bedoelden. Toen er woorden klonken dat ze zouden gaan keek hij wel weer op. "Hulp nodig?", besloot hij te vragen. Wow, wat was hij lief vandaag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Howl
Member
You're morons… DPKsfdL
Kiki
743
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Howl
BerichtOnderwerp: Re: You're morons…   You're morons… Icon_minitimedi 6 okt 2015 - 16:05

"Je bent inderdaad behoorlijk wat bloed kwijt ja.." mompelde ze bezorgd naar hem. Howl zuchtte. Het was ook weer een lastig iets. "Jij werkt jezelf ook altijd wel in de nesten hé?" zei ze rustig. Ze was wat gekalmeerd, zeker omdat het leek alsof hij niet veel mankeerde. Howl ondersteunde Claw terwijl ze rustig terug liepen. "Laten we ook maar gaan.. ik wil niet dat nog meer twolegs ons zo zien." haar oranje-rode ogen speurde het gebied af, het leek veilig en rustig te zijn. Cole vroeg of er hulp bij moest komen. "We redden het wel hoor, grote stoere helper." ze moest een beetje lachen, maar wist dat de young one het goed bedoelde. "We pakken die twolegs wel terug." murmelde ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Claw
Deceased
You're morons… Claw_mini_a
Julia
3268
Afwezig
Only the dead have seen the end of war

CAT'S PROFILE
Age: ✝65 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Claw
BerichtOnderwerp: Re: You're morons…   You're morons… Icon_minitimewo 7 okt 2015 - 8:55

Er ontstond een dom grijnsje om zijn lippen toen Howl zei dat hij zichzelf ook altijd in de nesten werkte. “Misschien, misschien kik ik daar wel op.” Hij grinnikte zachtjes en schudde zijn kop, ergens was dat wel een beetje waar maar vaak overkwam het hem ook gewoon. Zoals dit weer. Toen Cole zei dat hij nog geen oud scharminkel was lachte hij, maar dat had hij beter niet kunnen doen want zijn lijf gaf van alle kanten aan dat dat geen goed idee was, daarom stopte hij er snel weer mee. “Niet te brutaal hè meneertje.” Toen gleed zijn blik naar Howl en knikte hij toen ze aangaf dat ze beter konden gaan. Hij deed wat stappen vooruit terwijl hij steeds steun bij Howl zocht om niet om te vallen. “Cole houdt jij de omgeving in de gaten, zodat Howl deze zielige kater op zijn poten kan houden.” Het werd hem nou wel duidelijk dat hij het op het moment niet alleen kon, daar was hij te zwak voor. Zijn spieren schreeuwden om rust, omdat de bloedtoevoer niet optimaal was. Hij moest uitrusten om zijn bloedhuishouding weer op peil te krijgen, maar eerst moest hij terug naar het kamp. Zijn ademhaling versnelde steeds meer en zijn kop zakte steeds verder naar de grond. Er leek niets meer over van die trotse kater, maar die was wel degelijk aanwezig. Alleen had hij al zijn krachten nodig om thuis te komen. Hij kreunde toen een volgende pijnscheut over zijn ruggengraat trok.  
Terug naar boven Ga naar beneden
 
You're morons…
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: