De nacht begint



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 De nacht begint

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Whitepaw-
Member
De nacht begint  DPKsfdL
Bodiene
10
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 Moons
Gender:
Rank:
Whitepaw-
BerichtOnderwerp: De nacht begint    De nacht begint  Icon_minitimevr 23 okt 2015 - 21:56

De maanlicht scheen op de vacht van de poes. De poes zat aan zijn prooi te eten en hij probeerde niet te denken aan de zwerfkat. Sterker noch hij dacht niet aan de zwerfkat maar eerder aan zijn moeder het doet hem zo zeer sinds ze weg is. Der kwamen tranen in mijn katten ogen. Mama ik hou zo veel van je ik wou het liefst dat je nu bij me was tegen je warme vacht aan dacht de poes bij zichzelf. De poes probeerde er niet aan te denken en ging verder met zen pro. Morgen zou der weer een nieuwe dag zijn en nieuwe kansen zen pro was klaar hij besloot naar ze nes tegaan en te rusten....
Terug naar boven Ga naar beneden
Yellowcloud
Member
De nacht begint  DPKsfdL
Egni
279
Actief

CAT'S PROFILE
Age: //24 moons//
Gender: She-cat ♀
Rank:
Yellowcloud
BerichtOnderwerp: Re: De nacht begint    De nacht begint  Icon_minitimeza 24 okt 2015 - 14:06

Je kan mooi een verhaal vertellen! Er zitten alleen wat spelfoutjes in Embarassed
In plaats zen schrijft schrijf ik altijd z'n. En in plaats van men schrijf ik m'n. Dat ziet er wat professioneler uit als je begrijpt wat ik bedoel. Verder kan je mooi de gedachten van je karakter beschrijven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Flowerpaw,,
Member
De nacht begint  DPKsfdL
ChocoEva
194
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender:
Rank:
Flowerpaw,,
BerichtOnderwerp: Re: De nacht begint    De nacht begint  Icon_minitimeza 24 okt 2015 - 14:14

Dit is een klein probleempje in kennis, want poezen worden altijd aangeduid met zij, katers zijn hij.

Vergelijk het maar met ons! Meisjes zijn de poezen, en jongens de katers Wink

En als ik jou was zou ik kiezen: ik-vorm, of vanuit de derde persoon. Het is irritant als je eerst zegt hij, en daarna ineens ik Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Aurorapaw.
Member
De nacht begint  DPKsfdL
Lore&Lolo
314
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 Moons
Gender:
Rank:
Aurorapaw.
BerichtOnderwerp: Re: De nacht begint    De nacht begint  Icon_minitimeza 24 okt 2015 - 14:15

Hoi!
Ik heb een aantal opmerkingen over je post.

1. Je zegt eerst 'de poes', maar vervolgens ga je verder met hij. Dit kan niet, want een poes is een vrouw en een kater is een man! De poes zou dus de kater moeten zijn, behalve als je wilt dat je karakter een vrouw is. Dan is het inderdaad de poes, maar dan zou hij zij moeten zijn.
2. Je switcht opeens van de derde vorm naar de eerste vorm, dit is dus van 'hij at zijn prooi' naar 'ik at mijn prooi'. Dat is niet de bedoeling ;'). Probeer één vorm te kiezen, dus óf hij/zij óf ik.
3. Je hebt hier en daar wat spelfouten, bijvoorbeeld noch moet nog zijn, der moet er zijn en men moet m'n zijn. pro is ook prooi.
4. dit is een RPG, dat betekent dat je verhalen schrijft met meerdere personen. Er moet dus op jouw post (dit is je bericht en dus je verhaal) gereageerd kunnen worden! Jouw karakter, Whitepaw, gaat nu naar zijn nest om daar te rusten, en je geeft dus aan dat hij gaat slapen. Het is moeilijk om daarop te reageren, want je kan moeilijk tegen een slapend iemand gaan praten, snap je? ;')

Verder is het een mooie en goede post. Je schrijft goed uitgebreid en je geeft ook goed de gedachtes aan van je kat! Wat je ook kan doen is hetgeen wat je kat zegt dikgedrukt maken, en wat hij denkt cursief (=schuingedrukt) te doen.

Groetjes,
Loïs (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Muta
Member
De nacht begint  Default_sarabi_gif
635
Actief
The scariest monsters are the one that lurk within our souls

CAT'S PROFILE
Age: 34+ moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Muta
BerichtOnderwerp: Re: De nacht begint    De nacht begint  Icon_minitimeza 24 okt 2015 - 18:38

Ik heb nog een kleine aanvulling op Loïs tips:
Om je post mooier te maken kan je inderdaad dikgedrukte letters ([b.]tekst[/.b] zonder de punten) en schuingedrukte letters([.i]tekst[/i.] zonder de punten) gebruiken voor het praten van jouw karakter. Maar er is ook nog een ander trucje, om je post nog cooler er uit te laten zien!  Natuurlijk kan je sheets of kaders gebruiken voor jouw post, die je bijvoorbeeld kan vinden in de Art corner in sommige topics,  die je mag gebruiken als het er bij staat. Maar je kan ook zonder sheets je post opmaken! Dat is heel simpel.
Bijvoorbeeld word dit vaak gebruikt hier:

Dit is justify. Hierdoor wordt je tekst mooi gecentreerd in het midden van het tekstvak, maar wat nog mooier is is als je er blockquote toevoegt! (Code: [justify.]tekst[/.justify] zonder de punten)
Dit is één blockquote erbij! Zodra je er meerdere blockquotes aan toevoegt, word je tekst steeds meer gecentreerd. (Code: [justify.]tekst[/justify.] zonder de punten)
Oh jee, je tekst is kleiner geworden! Dit kan je natuurlijk ook gebruiken bij je post, mocht je het mooi vinden. Alles is hetzelfde alleen dat je tekst naar size 10 is gebracht! Leuk hé? (Code: [justify.][size=10.][/size.][/justify.] zonder de punten)
En, ik had nog een klein spelfoutje ontdekt; het is niet de maanlicht scheen, maar het maanlicht scheen! (;

Oeps, m'n uitleg is nu iets aan de lange kant, hope you don't mind!
x,
Nynke
Terug naar boven Ga naar beneden
 
De nacht begint
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Alternative RP boards :: RPG Training-
Ga naar: