|
 Aurora Borealis 987 Actief
| |
| Onderwerp: Tour du Territorium... do 29 okt 2015 - 12:02 | |
| Haar poten liepen naar de kampuitgang waar ze haar nieuwe apprentice zou ophalen. Jippie, nog een mormel dat ze iets moest gaan zien te leren. De kunst van geen Mousedung uitvoeren wilde ze hem wel leren. En misschien hier en daar wat jagen en vechten. Maar dan moest hij zelf komen met ik wil getraint worden. Ze ging niet met een apprentice op stap die er net zo veel zin in had als zij. Ze was eerder dan ze had gezegt er te zijn dus ze zette haar kont naast de ingang neer en wachtte op het kleine stuiterende maar vooral arrogante mormeltje. Als de gehele clan er niet was geweest had hij hoogst waarschijnlijk een mep gehad. Na 2 minuten verveelde ze zich al voor ze haar stem schel door het kamp liet gaan. 'RAPTORPAW HIER KOMEN!' Ze hiep haar poot en gaf er wat likjes over. Urgh ze haatte wachten.
Voor de liefste Raptorpaw ^^.
Laatst aangepast door Northernlight op ma 2 nov 2015 - 0:17; in totaal 1 keer bewerkt |
|
 | |
 678 Actief
| |
| |
 | |
| |
| |
 | |
 678 Actief
| |
| |
 | |
| |
| |
 | |
 678 Actief
| |
| |
 | |
| |
| Onderwerp: Re: Tour du Territorium... zo 1 nov 2015 - 16:18 | |
| Haar oren gingen naar achteren terwijl haar fluffy staart recht omhoog schoot zonder de vriendelijke knik die er normaal wel in zat en haar vacht borstelde. Zijn klauwen waren uitgeslagen, werkelijk hij dacht dat ze nu onder de indruk zou zijn. Ze schudde haar kopje en gromde 'Je hebt 2 seconden om die klauwen in te klappen voor je de klauwen van een warrior in je tere huidje voelt. je vergeet even dat ik geen apprentice ben mormel. Hoe hardhandig je je leeftijdsgenootjes ook mollesteerd, zo werkt dat bij mij niet! Dat onschuldige gedrag wat jij bij haar vertoont, denk maar niet dat je de enige bent die kan acteren mormeltje' Siste ze terwijl ze dreigend naar hem toe liep. '1..' Zei ze zwaar geïrriteerd. 'Niets mevrouw komt in actie. Jij wilde een mentor hier is een mentor en nou lopen voor ik je achterlaat daar en hoop dat je de weg niet terug vind en sterft daar.' Zei ze nog geirriteerde terwijl haar blauwe ogen zich voor haar richtte. op de weg naar de heatherfields.
|
|
 | |
 678 Actief
| |
| |
 | |
| |
| |
 | |
 678 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Tour du Territorium... zo 1 nov 2015 - 17:39 | |
| Northernlight begon over zijn conditie en over zijn magere lijfje. Raptorpaw vernauwde zijn ogen. Zo mager was hij toch niet? Hij behoorde tot de grootste van zijn leeftijd en misschien zelfs wel van bijna alle apprentices. Raptorpaw trok achter de rug van Northernlight zijn lip op waardoor zijn tanden ontbloot werden, maar hij bleef zwijgen. Hij zou haar eens laten zien. Hij versnelde zijn tempo en bleef achter Northernlight aan rennen tot ze tot een halt kwam en terug ging naar een looppas. Ze waren aangekomen bij de Heatherfields, gezien zijn mentor vertelde dat dit de Heatherfields waren. "Hier zijn veel veldmuizen te vinden, toch?" Miauwde Raptorpaw toonloos om aan te tonen dat hij wel wilde leren. Wanneer hij toonloos sprak was hij eigenlijk op z'n vriendelijkst naar anderen toe, naar anderen die hij niet mag, om specifiek te zijn. En Northernlight mocht hij niet. Northernlight vertelde over het gebied, dat hier apprentices verdwaalde. Hij draaide enkel met zijn linker oor. Hij had vaak zat gehoord van Queens dat ze hem in de Heatherfields wouden dumpen. Hij moest zo de weg naar huis vinden. 'Maar we beginnen met het trainen van jagen om twee redenen. Jou agressiviteitsprobleem bevalt me niet en de clan heeft prooi nodig nu het kouder word.' Raptorpaw trok zijn neus op. Wauw, ze zei iets slims, maar dit keer zei hij het niet hardop en keek haar alleen maar spottend aan. "Ga je me niet meer laten zien van het territorium?" Bromde Raptorpaw vervolgens, brutaal en bijdehand.
 I'ᗰ Iᑎ ᑕOᑎTᖇOᒪ, ᗰ*Tᕼᕮᖇᖴ*ᑕKᕮᖇ, ᗪO YOᑌ ᑌᑎᗪᕮᖇᔕTᗩᑎᗪ? - :▲R A P T O R ▲:
|
|
 | |
| |
| |
 | |
 678 Actief
| |
| |
 | |
| |
| |
 | |
 678 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Tour du Territorium... ma 2 nov 2015 - 20:45 | |
| Het frustreerde Raptorpaw dat Northernlight niet op hem reageerde en dan gaf die trut hem ook nog een tik tegen zijn achterkop. "Wie denk je wel niet dat je bent, stuk mousedung!" Grauwde hij daarop. Dat beest moet echt gestoord zijn of iets dergelijks, hem een tik geven tegen zijn achterkop. Daarnaast onderschatte die poes hem ook nog eens. Gestoord ding dat het was. Hij zou haar eens laten zien, de domme mousebrain. Raptorpaw luisterde met opgetrokken wenkbrauwen naar Northernlights woorden. Weer allemaal mousedung. "Ja zal wel," zei hij enkel. "De beste warrior wordt ik toch wel en alles wat daarvoor nodig is neem ik mee," bromde hij nuchter. Vervolgens begon Northernlight. "En als Everstar ziet hoe goed ik ben, denk ik dat ik jou écht niet nodig heb," vervolgde hij nuchter. "Maar goed, ik zal je eens laten zien," grauwde hij vervolgens met een krankzinnig lachje rond zijn lippen. Northenlight gaf hem een duwtje en Raptorpaw begon in die richting door het hoge gras heen te lopen. "Deze kant op!" Miauwde hij, terwijl hij de verkeerde kant op ging.
 I'ᗰ Iᑎ ᑕOᑎTᖇOᒪ, ᗰ*Tᕼᕮᖇᖴ*ᑕKᕮᖇ, ᗪO YOᑌ ᑌᑎᗪᕮᖇᔕTᗩᑎᗪ? - :▲R A P T O R ▲:
|
|
 | |
| |
| Onderwerp: Re: Tour du Territorium... zo 8 nov 2015 - 14:02 | |
| Met een Lachje keek ze de kater aan . 'Eens kijken wie ik denk dat ik ben, laatste keer dat ik checkte was ik Northernlight, 23 moons, pretty as fu.ck en jou mentor' Ze ze grijzend terwijl ze achter de kater aanliep die allemaal onzin uitspuugde. Ze had enorme lol die ze niet naar buiten toonde om het feit dat hij haar zetje aannam als de juiste richting. 'Okee.' Zei ze met een lachje terwijl ze vrolijk achter hem aan liep. 'kun je ook bij elke bocht mij vertellen waarom je die kant op gaat of waarom je kiest wat je iets doet. Kan ik je eventueel achteraf op je fouten wijzen.' Zei ze met een glimlachje die eng op haar lippen lag.
|
|
 | |
| Onderwerp: Re: Tour du Territorium...  | |
| |
|
 | |
|