[open]Sophie



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [open]Sophie

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Cyber
Member
[open]Sophie Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: [open]Sophie   [open]Sophie Icon_minitimeza 31 okt 2015 - 19:26

Sing songs for deaf ears, blind eyes can't see. Little child, troubling child, you got to wake up.

De dag was drukkend zwaar, de lucht leek van lood. Zijn witte poten sleepte hij over de grond. Zijn kilgroene ogen stonden dof. Ergens rechts achter hem kraaide een kraai zijn laatste stemgeluid uit. Terwijl de zon zakte en plaats maakte voor een mooie, volle, maar eenzame maan keek hij af en toe op en zag de drukke sterren één voor één verschijnen. Hij keek moedeloos naar zijn vacht die er onverzorgd bij lag en zijn poten met kleine sneetjes in de kussentjes. Het deed geen pijn, maar prikte bij elke stap dat hij zette. Hij werd er gek van. Hij wou net opgeven en een plaats om te slapen zoeken toen hij koude, verlichtende stenen onder zijn poten voelde. Hij keek op van de grond en zag de grote holte, de maansteen was daarbinnen. Cyber walgde altijd van de starclan, geloofde er niet in. Maar vandaag had hij er nood aan, nood om zich vragen te stellen. Bestond het toch? Hadden clankatten gelijk? Bestond het ook voor hem? 'Nee het bestaat niet' ,plots gegibber van een jonge meisjesstem. Cyber keek geschrokken om zich heen, "Hallo?"


OCC; Cyber krijgt een stem in zijn hoofd, Sophie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Applenose
Member
[open]Sophie DPKsfdL
Cynthia
256
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender:
Rank:
Applenose
BerichtOnderwerp: Re: [open]Sophie   [open]Sophie Icon_minitimeza 31 okt 2015 - 19:50

Applenose was aan het jagen geweest toen een bekende geur haar neus binnendrong. Het was de geur van Cyber, haar Bloodclan vriend, al noemde zij hem liever haar Rogue vriend. Ze kende hem namelijk al voordat hij bij de Bloodclan ging. Ze was het geurspoor van Cyber al een tijdje aan het volgen en tot haar verbazing leidde hij haar naar de Highstones. Het verbaasde haar omdat Cyber niet in Starclan geloofde en daarom was het nogal raar om naar de Highstones te gaan, maar hij zou er vast wel een reden voor hebben. Toen Cyber eindelijk gestopt was met lopen kon Applenose hem inhalen. Ze was een beetje verbaast toen Cyber hallo zei aangezien hij haar nog niet had gezien... Maar misschien had hij haar gehoord? "Hooii." besloot ze daarom maar te zeggen. "Wat brengt jou hier naar toe?" vroeg ze terwijl ze naast haar vriend neer plofte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyber
Member
[open]Sophie Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: [open]Sophie   [open]Sophie Icon_minitimezo 1 nov 2015 - 10:06

Cyber schrol bij het stemgeluid van een bekende, Applenose. Één van zijn weinige vrienden, zeker binnen de clans. Nog wel een clan waar bloodclan ruzie mee had. "Eum hallo" hij schraapte gegeneerd zijn keel en keek bedenkelijk om zich heen, hij kon nu nog wegrennen om de schaamte te ontlopen. Een bloodclankat die starclan probeert te zoeken is immers niet echt.. Nou ja gevaarlijk of gevreesd. Het maakte zijn zuurverdiende ego kapot. "Ik eum, kwam wat verfrissing opzoeken" dat was waarom hij hier meestal was, maar het probleem was dat dit een slechte leugen was. Het was immers amper boven de 10 graden geworden.. Erg warm was het dus niet geweest. 'I got nothing left forever' Cyber keek verbouwereerd en noet begrijpend naar Applenose, ervan uitgaand dat zij dat gezegd had "sorry wat?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Applenose
Member
[open]Sophie DPKsfdL
Cynthia
256
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender:
Rank:
Applenose
BerichtOnderwerp: Re: [open]Sophie   [open]Sophie Icon_minitimevr 6 nov 2015 - 22:26

"Eum hallo" zei Cyber en gegeneerd schraapte hij zijn keel. Toen Cyber bedenkelijk om zich heen keek, keek Applenose hem vragend aan. Wat had hij toch? "Ik eum, kwam wat verfrissing opzoeken" zei Cyber uiteindelijk. "Aha." zei Applenose en je kon duidelijk horen dat ze Cyber niet geloofde. "Ten eerste is het niet eens warm en ten tweede je bent echt een slechte leugenaar." vervolgde ze en ze gaf haar vriend een speels duwtje. "Sorry wat?" vroeg Cyber niet begrijpend na een korte stilte. "Ik zei dat je een slechte leugenaar bent." herhaalde Applenose haar zin, alleen dit keer wat harder zodat Cyber haar wel zou verstaan. Vervolgens grinnikte ze zachtjes. "Volgens mij begin je doof te worden, Opa" vervolgde ze terwijl ze wat harder grinnikte. Het was nou eenmaal zo dat Cyber al wat ouder werd.

Sorry voor mijn late reactie had het druk met school van de week, sorry!
Terug naar boven Ga naar beneden
Zira
Deceased
[open]Sophie Zira_by_66reddog
Loïs
2971
Actief
And we all still die ✝️

CAT'S PROFILE
Age: 39 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Zira
BerichtOnderwerp: Re: [open]Sophie   [open]Sophie Icon_minitimevr 6 nov 2015 - 23:19

Ze moest echt even het kamp uit. Gek werd ze, van al die katten en dingen waar ze voor moest zorgen - zowel haar kittens als regels hanteren. Het kostte haar veel energie en vandaag nam ze gewoon lekker een dagje vrij. Met een grimmige uitdrukking van vermoeidheid trippelde ze het kamp van de Elite uit. Ze wist dat ze daar geen rust kon krijgen dus besloot ze naar een rustige plek te trekken. De highstones. Het was niet zo dat ze graag naar de plek wilde gaan waar de clankatten hun heilige ceremonies hielden met StarClan, maar het was daar meestal rustig. En dat was wat ze nu nodig had.
Toen ze daar aankwam was het wonder boven wonder niet rustig. Het kon toch niet dat ze nét een medicine cat ceremonie ingelopen was of zo? Ze snoof zachtjes de geur op en bracht haar lichaam laag naar de grond. Het was hier open vlakte en je kon zo gespot worden als je je niet goed verborg. Ze rook de geur van Cyber en ThunderClan. Verbaasd kneep ze haar rode ogen samen. Langzaam sloop ze dichterbij en haar oortjes gleden half in haar nek. Als Cyber nu besloten had om informatie aan de ThunderClan door te spelen was hij er geweest, halfbroer of niet. Ze hoorde gegrinnik. Wat hij ook aan het doen was, het was vriendschappelijk en dat was niet de bedoeling. Zira verschool zich achter een uitstekende rots waarvandaan ze alles prima kon horen wat er gezegd werd, maar ze gaf haar positie zo niet vrij. Wie weet zouden ze verder gaan met hun gesprek en zou ze hier waardevolle informatie van kunnen krijgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyber
Member
[open]Sophie Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: [open]Sophie   [open]Sophie Icon_minitimeza 7 nov 2015 - 16:31

Een grijns verscheen op Cybers gezicht, ach hij zou het wel gewoon fout verstaan hebben. Vervolgens gaf Applenose hem een rake opmerking, dat hij oude opa werd. "Ochja ik ben al opa.." zuchte hij "Achja zolang ze me niet uit de bloodclan smijten ben ik niet Te oud in hun ogen." zei hij met een knipoog tegen zijn vriendin. "Althans ik denk wel dat ze me er een beetje vroeger buiten gooien." hij zei het lachend, maar bedoelde het eigenlijk niet echt zo.. het was best serieus. Straks ging er iets gebeuren en hij zou eindelijk vaart in zijn leven kregen en terug rogue worden. Hij had totaal niet door dat ze niet meer met 2 waren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Applenose
Member
[open]Sophie DPKsfdL
Cynthia
256
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender:
Rank:
Applenose
BerichtOnderwerp: Re: [open]Sophie   [open]Sophie Icon_minitimeza 7 nov 2015 - 20:53

"Ochja ik ben al opa.." zei Cyber terwijl hij zuchtte. "Jupp." zei Applenose terwijl ze instemmend knikte. "Wacht, wat?!" vervolgde ze snel en verbaasd. Het was nu pas tot haar doorgedrongen wat haar vriend net had gezegd. Was hij al opa? Hij was toch nog niet zo lang vader? Applenose lette niet echt op de volgde opmerking van haar vriend, ze was namelijk nog steeds verbaast over het feit dat haar vriend opa was geworden. "Althans ik denk wel dat ze me er een beetje vroeger buiten gooien." zei Cyber lachend. Maar Applenose vond dit niet zo grappig. "Ten eerste gefeliciteerd Opa." zei ze met een vriendelijke glimlach. "Ten tweede: Wat heb je nu weer uitgespookt?" vroeg ze vervolgens serieus. Toen een Bloodclan geur haar heus binnendrong was ze meteen op haar hoede. Deze geur was namelijk niet van haar vriend. Applenose moest Cyber snel laten weten dat ze niet meer alleen laten, maar hoe? Het gewoon zeggen ging moeilijk want dan zou de andere Bloodclanner het ook horen... Toen kreeg ze een idee, alleen dan moest ze iets doen wat ze nog nooit eerder had gedaan. Tja, nood breekt wet. Ze schoof wat dichter na Cyber toe en gaf hem een lik over zijn oor. "We zijn niet meer alleen." fluisterde ze na de lik snel in zijn oor, zodat de andere Bloodclanner het niet kon horen en omdat het leek alsof ze hem een lik gaf, ook niet kon zien. Alleen nu was het nog hopen dat Cyber haar hiervoor niet ging vermoorden, hij had tenslotte al een vriendin.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zira
Deceased
[open]Sophie Zira_by_66reddog
Loïs
2971
Actief
And we all still die ✝️

CAT'S PROFILE
Age: 39 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Zira
BerichtOnderwerp: Re: [open]Sophie   [open]Sophie Icon_minitimeza 7 nov 2015 - 22:14

Veel informatie kreeg ze niet, tegen haar verwachtingen in ging dit gesprek gewoon over koetjes en kalfjes. Over dat Cyber opa was - oude info die ze allang wist - en verder eigenlijk over niets. Wat haar wel heel erg opviel was hoe vriendschappelijk de twee met elkaar omgingen. Het deed haar bijna doen kotsen. Een naar gevoel verspreidde zich door haar buik. Ze mocht haar halfbroer, ze wilde hem niet dood hebben. Want ze konden het niet riskeren om iemand uit de Elite te schoppen, omdat deze dan zó al hun plannen kon doorlullen tegen de andere clans. En al helemaal als ze zo vriendschappelijk met ze waren. De kattin gaf hem een lik. Zira vond het nu genoeg worden en ze kwam vanachter de rots vandaan. "Cyber." miauwde ze op een ijzig koude toon. Haar blik schoot naar de ThunderClanner. "Je houdt een theekransje en je nodigt je gelieve zus niet eens uit?" haar toon was niet verontwaardigd zoals je zou denken bij zo'n zin. Nee, het klonk verschrikkelijk monotoon en teleurgesteld keek ze hem aan. Had hij haar laatst niet verteld dat hij zo'n hekel had aan de ThunderClan? Ze vond dit oh zo jammer, want ergens wilde ze haar familie niet kwijt. Brat was ze een lange tijd al verloren, Eternity nog veel eerder. En haar vader en zus bleven in de ThunderClan dus toen had ze hen ook achter zich gelaten. De enige familie die ze echt nog had was Cyber geweest. Maar nu niet meer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyber
Member
[open]Sophie Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: [open]Sophie   [open]Sophie Icon_minitimezo 8 nov 2015 - 13:06

Cyber lachte "Ja ik heb kleinkits, een stuk of zeven zelfs." zei hij met een grijns. Al was hij op de meeste van dezen kits niet zo blij. Zoals de kittens van Moonwhite, behalve Yu was heel dat nestje niet meer dan zieke snotterwolken zonder hersenen. De poes vroeg vervolgens wat hij had uitgespookt "Het is eerder wat ik nog ga uitspoken." zei hij, weer een grote en uitdagende grijns. Oh ja hij was die Claw goed zat. Plots gaf de thunderclanpoes een lik over zijn oor, en dat niet alleen. Ze fluisterde dat ze niet meer alleen waren. Cyber spitste zijn oren 'little clown troubling clown' Even stilte 'Don't you feel like murdering? Oh I just want to play.' Cyber schudde zijn oren "We zijn inderdaad niet alleen, ik hoorde een stem meegenomen door de wind" Zei hij, ietwat onzeker. Maar hij kende de stem niet, deze kat zou hij nog niet kennen. De kater was dan ook zeer verrast toen een bekende poes vanachter een rotsblok vandaan stapte "Zira" zei hij met een lage grom. Betrapt met een thunderclanner, kon het nog beter? "Sorry sis, dan moet je mijn uitnodiging mislopen zijn." zei hij met een goedmakend grijnsje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Applenose
Member
[open]Sophie DPKsfdL
Cynthia
256
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender:
Rank:
Applenose
BerichtOnderwerp: Re: [open]Sophie   [open]Sophie Icon_minitimewo 11 nov 2015 - 20:33

Cyber vertelde trots over zijn kleinkits en hij vertelde dat hij nog wat ging uitspoken. Applenose was nieuwsgierig en ze wilde graag weten wat haar vriend van plan was, maar zover kwam het niet. "Cyber." zei een Bloodclan poes die achter een rots vandaan kwam. "Zira" zei Cyber met een lage grom. Eigenlijk wilde Applenose nu voor de grap haar naam op een serieuze toon zeggen, maar dit was nou niet echt het moment voor een grapje. "Je houdt een theekransje en je nodigt je gelieve zus niet eens uit?" zei Zira monotoon. Applenose moest moeite doen om haar mond niet open te laten vallen van verbazing. Cyber had een zus?! Dat was zijn zus?! "Sorry sis, dan moet je mijn uitnodiging misgelopen zijn." zei Cyber tegen Zira, die dus blijkbaar Cyber's zus was. "Maar als je wilt ben je altijd welkom, Zira." zei Applenose op neutrale toon. Ze wilde geen gevecht met Zira, tenminste niet als het niet nodig was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zira
Deceased
[open]Sophie Zira_by_66reddog
Loïs
2971
Actief
And we all still die ✝️

CAT'S PROFILE
Age: 39 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Zira
BerichtOnderwerp: Re: [open]Sophie   [open]Sophie Icon_minitimewo 11 nov 2015 - 20:39

Ze werd niet op een heel erg vrolijke toon begroet, wat erop duidde dat Cyber niet zo'n domme koe was als hij zich voordeed en hij dus echt de ernst van de situatie wel in zag. "Sorry sis, dan moet je mijn uitnodiging mislopen zijn." Zira trok ongeamuseerd haar lip op en keek hem met een boze fonkeling in haar rode ogen aan. Dit was niet de tijd voor grapjes en iedereen hier wist 't. "Maar als je wilt ben je altijd welkom, Zira." de commander rechtte haar schouders geïrriteerd en keek op een arrogante manier naar de ThunderClan poes. "Jij", siste ze naar de bruine kat toe. "Kan nu beter je bek dichthouden." vervolgde ze na een korte pauze en haar lange, kromme nagels wilden zich in de grond boren. Dit kon niet door de stenen en het gevolg was een akelig krassend geluid wat de aandacht vestigde op haar veel te lange klauwen. Ze wist dat haar verschijning nogal aanjagend was en hoe ze dat vroeger zo gehaat had, zoveel hield ze er nu van. De hap uit haar oor, de littekens op haar buik, haar lange nagels en haar bloedrode ogen. Ze zag eruit precies zoals ze was; een moordenaar. "Alleen omdat je bff's bent met mijn broer betekent dit niet dat jij een uitzondering bent op de regel." gromde ze. Als Cyber zich nu niet meteen tegen de ThunderClanner zou keren zou zij de poes moeten vermoorden, zo simpel was het. Ze kon niet hebben dat Cyber de Elite uit moest, want dat zou zijn dood betekenen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyber
Member
[open]Sophie Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: [open]Sophie   [open]Sophie Icon_minitimedo 12 nov 2015 - 10:24

Cyber greens ongemakkelijk toen Zira zei dat Applenose haar bek moest houden. Applenose was er over gegaan, ze had het beter niet gezegd en dan zeker niet op die toon. Cyber gaf Applenose dan ook een waarschuwende blik en hij schudde zijn hoofd. Vervolgens hoorde hij de nagels van Zira over de stenen gaan, dat scherpe geluid. Cyber moest weer grijnzen, omdat hij wist hoe gevaarlijk ze was. Al was hij nog niet zo bang van haar omdat hij toch wel wat ouder was. "Sorry Zira, het zal niet meer voorvallen." leugens, leugens, en nog eens leugens. Hij probeerde er nog goed vanaf te komen, maar als dat niet zou werken moest hij Applenose,een van zijn weinige vriendinnen, aanvallen...
Terug naar boven Ga naar beneden
Applenose
Member
[open]Sophie DPKsfdL
Cynthia
256
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender:
Rank:
Applenose
BerichtOnderwerp: Re: [open]Sophie   [open]Sophie Icon_minitimedo 12 nov 2015 - 13:41

"Jij" siste Zira. "Kan nu beter je bek dichthouden." vervolgde Zira na een korte pauze. Een akelig, krassend geluid ontstond toen Zira haar nagels in de grond wilde boren, wat niet kon door de stenen. Applenose wilde Zira het liefst een klap voor haar kop geven, maar toen ze de waarschuwende blik van Cyber zag deed ze dat maar niet. "Alleen omdat je bff's bent met mijn broer betekent dit niet dat jij een uitzondering bent op de regel." gromde Zira. Applenose moest moeite doen om niet met haar ogen te gaan rollen. Wat dacht Zira wel niet? Dat ze haar moeder was ofzo? "Sorry Zira, het zal niet meer voorvallen." zei Cyber. "En wat nou als het wel weer gebeurt?" vroeg Applenose nieuwsgierig en misschien een heel klein beetje uitdagend. Zira moest niet denken dat ze zomaar over haar heen liet lopen. "Heb jij eigenlijk vrienden buiten de Bloodclan, sorry Elite?" vroeg ze. "Ik neem aan van wel." vervolgde ze. Ze hield even een korte pauze om haar borst een likje te geven. "Is dat dan ook niet verboden?" vroeg ze vervolgens op een poeslief toontje. Ze wist dat dit gevaarlijk terrein was, heel gevaarlijk zelfs, maar ze ging haar vriendschap met Cyber niet zomaar opgeven. En al helemaal niet voor dit vriendloze hoopje vacht dat nu voor haar stond.
Badass Apple xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Zira
Deceased
[open]Sophie Zira_by_66reddog
Loïs
2971
Actief
And we all still die ✝️

CAT'S PROFILE
Age: 39 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Zira
BerichtOnderwerp: Re: [open]Sophie   [open]Sophie Icon_minitimevr 13 nov 2015 - 10:49


"Sorry Zira, het zal niet meer voorvallen." miauwde Cyber braaf en zachtjes zuchtte de commander. Natuurlijk ging hij zich daar niet aan houden, dat wist iedereen. Maar als hij loog was hij veilig, dus liet ze het maar voor één keertje zijn zoals het was. "En wat nou als het wel weer gebeurt?" klonk de vervelende stem van de ThunderClan poes en met een ruk draaide Zira haar kop van Cyber weg naar de warrior. Oh, die had een lef, maar het was dom dom dom. "Heb jij eigenlijk vrienden buiten de Bloodclan, sorry Elite?" meteen kwam er een grijns op haar gezicht. Ze was blij dat ze hier niet voor hoefde te liegen als ze nee zei. "Ik neem aan van wel. Is dat dan ook niet verboden?" de toon van de kattin stond haar totaal niet aan en Zira stapte met grote passen naar de kat toe. "Nee, ik heb geen vrienden buiten de Elite. Iets waar iedereen zich aan hoort te houden." haar stem was laag, nog lager dan haar normale stem. Ze trok haar lip op waarbij ze gevaarlijk haar tanden liet zien. "Als ik je kop eraf hak dan heb je geen stem meer om zo arrogant mee te doen." dreigde ze en dit keer hief ze haar klauw op waarna ze uithaalde naar de poes. Die moest dood, dan waren alle problemen weg.
- Apple bevind zich wel op gevaarlijk terrein x3 Waarschuwing: Zira is het dubbele van haar leeftijd, zit ook nog is in de BloodClan én is de commander, dus een gevecht winnen is haast onmogelijk ~
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyber
Member
[open]Sophie Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: [open]Sophie   [open]Sophie Icon_minitimevr 13 nov 2015 - 15:27

Cyber gromde voorzichtig naar Applenose toen deze een grote bek opzette. Cyber waarschuwde nog eens toen ze er echt over ging. Dat was te merken aan Zira, die met haar kop draaide naar de thunderclanner en haar gevaarlijk aankeek. Nu gromde Cyber even naar Zira, als ze iets durfde te doen aan de poes.. Het was wel te verwachtte dat Zira geen vrienden buiten de clan had, zeker niet in de thunderclan. Maar dat maakte nog niet dat ze zo'n grijnsje op moest zetten. De deputy liet haar tanden zien en dreigde even. Cyber spande zijn spieren al op, klaar voor het ergste. Toen de poes uithaalde naar Applenose sprong hij voor de poes en duwde haar zo weg, waardoor de klauw vol zijn snuit raakte en daar een grote snee achterliet. "Zira, stop. Er hoeft geen gevecht plaats te vinden." Hij keek haar gevaarlijk aan, hij zou haar aanvallen als ze nog één poot uitstak naar Applenose. Vervolgens keek hij met een bezorgde en warme blik naar Applenose, vrienden moest je behouden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Applenose
Member
[open]Sophie DPKsfdL
Cynthia
256
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender:
Rank:
Applenose
BerichtOnderwerp: Re: [open]Sophie   [open]Sophie Icon_minitimevr 13 nov 2015 - 21:00

Applenose kwam er al snel achter dat ze beter haar mond had kunnen houden, oeps. Toen Zira met grote passen naar haar toe kwam lopen liet Applenose niet zien dat ze bang was, ookal wilde ze het liefst weg rennen. Maar dat plezier gunde ze Zira niet. "Nee, ik heb geen vrienden buiten de Elite. Iets waar iedereen zich aan hoort te houden." zei Zira met een lage stem en ze ontblote haar tanden. "Als ik je kop eraf hak dan heb je geen stem meer om zo arrogant mee te doen." vervolgde Zira en ze haalde haar klauw op om uit te halen. Geschrokken verstijfde Applenose, maar voordat Zira haar kon raken werd ze weggeduwd door Cyber. Haar vriend ving de klap op en Zira's klauw liet een grote snee op zijn snuit achter. "Cyber!" riep Applenose geschrokken en bezorgt. Zira, stop. Er hoeft geen gevecht plaats te vinden." zei Cyber. Applenose kon niet geloven dat haar vriend het voor haar had opgenomen. Oke, dat kon ze wel want Cyber was diep van binnen gewoon een hele lieve kater, maar dit was niet zomaar iemand. Dit was zijn zus en ook nog zijn Commander, het was dus niet niks wat hij had gedaan. Toen Applenose de bezorgde en warme blik van haar vriend zag liep ze snel naar hem toe en gaf ze hem een dankbaar kopje. "Dankje." fluisterde ze snel in zijn oor. Daarna ging ze voor hem staan en bekeek ze zijn wond even. "Hier moet spinrag op, anders blijft het bloeden en kan het gaan ontsteken, dus meekomen jij." beveelde ze Cyber. Vervolgens draaide ze om naar Zira. Dan moet ik maar de volwassene zijn, dacht ze. "Zira, het zal niet meer gebeuren, maar laat me Cyber tenminste helpen met zijn wond." zei ze terwijl ze de Bloodclan Commander recht aankeek.

Sweet Cyber <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Zira
Deceased
[open]Sophie Zira_by_66reddog
Loïs
2971
Actief
And we all still die ✝️

CAT'S PROFILE
Age: 39 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Zira
BerichtOnderwerp: Re: [open]Sophie   [open]Sophie Icon_minitimevr 13 nov 2015 - 21:53

Haar klauw raakte Cyber in plaats van de poes en met een geschrokken sis trok ze haar nagels terug. Zira's blik verhardde toen ze de diepe snee over zijn neus zag en grommend keek ze hem aan. Eigen schuld dikke bult, zullen we maar zeggen. "Zira, stop. Er hoeft geen gevecht plaats te vinden." Ze had een heel klein beetje medelijden met hem maar deze verdween als sneeuw voor de zon toen ze de warme blik van de zwart-witte kater zag naar de jongere poes. Misselijk werd ze ervan. Het was duidelijk dat er wel een gevecht zou moeten plaatsvinden, want hij had duidelijk zijn plek nog niet geleerd - zijn plek was onder haar en hij volgde haar bevelen op. En als hij daar niet naar luisterde dan zou hem dezelfde gevolgen te wachten staan zoals Brat ooit gehad had - drie mooie littekens in z'n tere buik. Applenose gaf de zwart-witte kater een kopje en grommend deed ze een stap dichterbij. Back off. De kattin deed alsof ze een heuse Medicine Cat was en geïrriteerd rolde Zira haar ogen. Werd er dan gewoon helemaal niet naar haar geluisterd? De twee mochten niet meer met elkaar omgaan en als dit nog wel gebeurde zaten daar consequenties aan vast! Waren ze nou allebei zo dom dat ze dat niet snapten? "Zira, het zal niet meer gebeuren, maar laat me Cyber tenminste helpen met zijn wond." resoluut schudde ze haar kop. "Niks daarvan." miauwde ze waarna ze de ander uitdagend aan keek. Zira's houding straalde één en al uitdaging en minachting uit. Kil keek ze de poes aan. Ze zouden kosten wat het kost uit elkaar gaan. Ze wierp een blik op Cyber, hoe kon hij zo stom zijn? Van alle vrienden die hij kon hebben koos hij een domme ThunderClanner, en ook nog is ééntje die haar pootjes niet thuis kon houden leek het zo. En dat terwijl 't wicht drie keer zo jong was, als het niet nog meer was. "Cyber, terug naar het kamp." bromde ze streng.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyber
Member
[open]Sophie Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: [open]Sophie   [open]Sophie Icon_minitimeza 14 nov 2015 - 14:32

Cyber stond tussen twee vuren. En hij was van allebij bang. Van Zira misschien net iets meer dan van Applenose. Twee vuren waar hij verliefd op was geworden, al liet hij het niet echt zien en Applenose bleef hij als een gewone vriend behandelen. Hij keek even denkend naar de twee poezen, en zuchtte. "Applenose heeft gelijk dat er spinrag op moet. Je wilt toch geen zieke kat in de Elite? Daar heb je niets aan. Ik ben meer waard, gezond." Hij zei het rustig, hij wou Zira geen zeer doen door terug te vechten, dat geen dat hij het allerliefst zou willen doen moest ze een ander zijn. Hij keek de poes echter hard aan, klaar voor nog een slag.


-Ja, Cyb heeft zowel een crush op Zira als op Applenose xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Applenose
Member
[open]Sophie DPKsfdL
Cynthia
256
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender:
Rank:
Applenose
BerichtOnderwerp: Re: [open]Sophie   [open]Sophie Icon_minitimezo 15 nov 2015 - 19:44

"Niks daarvan." zei Zira met een uitdagend blik. Applenose wilde Zira zo graag een klap verkopen, maar dat deed ze maar niet. Een gevecht met Zira zou ze namelijk nooit winnen en ze was nogal gesteld op haar leven. "Cyber, terug naar het kamp." bromde Zira die Cyber aankeek. "Applenose heeft gelijk dat er spinrag op moet. Je wilt toch geen zieke kat in de Elite? Daar heb je niets aan. Ik ben meer waard, gezond." zei Cyber op een rustige toon. Applenose was blij dat haar vriend aan haar kant stond, maar ze wist ook dat dit grote consequenties voor hem had. Ze zuchtte even diep. Ze wilde niet dat haar vriend nog meer problemen zou krijgen en ze wilde ook niet dat zijn relatie met z'n zus door haar verpest zou worden. "Cyber, je moet naar Zira luisteren..." begon Applenose twijfelend terwijl ze voor haar vriend ging staan. "Ik wil je niet nog meer problemen bezorgen, dus dit is het einde van onze vriendschap." vervolgde ze met een gebroken stem en waterige oogjes. Je kon duidelijk horen dat dit moeilijk voor haar was en dat ze het eigenlijk niet wilde, maar ze had geen andere keus. Ze liep naar haar vriend toe en gaf hem voor de laatste keer een kopje. "Dag Opa." zei ze met een waterig glimlachje. Ze knipperde haar tranen snel weg voordat ze zichzelf om draaide naar Zira. "Mag ik gaan, Commander?" vroeg ze met een emotieloze stem aan de poes. Ze had behoorlijk wat moeite moeten doen om het woord Commander zonder walging uit te spreken, maar het was haar gelukt, dat hoopte ze tenminste.

Cyber en Apple zijn net Romeo en Julia xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Zira
Deceased
[open]Sophie Zira_by_66reddog
Loïs
2971
Actief
And we all still die ✝️

CAT'S PROFILE
Age: 39 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Zira
BerichtOnderwerp: Re: [open]Sophie   [open]Sophie Icon_minitimedi 17 nov 2015 - 11:02

Natuurlijk wilde meneer niet mee. Hij verzon wel weer een rede om hier te blijven bij z'n allerbeste vriendin. "Applenose heeft gelijk dat er spinrag op moet. Je wilt toch geen zieke kat in de Elite? Daar heb je niets aan. Ik ben meer waard, gezond." Zira haalde haar schouders op. "Dat kan je best zelf, en als het echt nodig is doe ik het wel." bromde ze laag en zwiepte met haar staart dat ze haar geduld begon te verliezen. Hij moest gewoon 's gaan luisteren in plaats van de eigenwijze snotaap uithangen. "Cyber, je moet naar Zira luisteren... Ik wil je niet nog meer problemen bezorgen, dus dit is het einde van onze vriendschap." met een zucht rolde Zira haar ogen. Wat een gezeik, zo moeilijk was het niet. Opstaan en weggaan, uit het oog uit het hart. Ze luisterde niet echt en keek ook ongeïnteresseerd op toen er haar blijkbaar iets gevraagd werd. "Ga nou maar gewoon ophoepelen naar je eigen territorium, stink-ThunderClanner." bromde ze en een koud vuur brandde in haar ogen. Het was nu luisteren of geen oren meer hebben om mee te luisteren. Zira's woedde was op een gevaarlijk punt gekomen.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[open]Sophie
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Highstones-
Ga naar: