:: Raccoonkit ::



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

  :: Raccoonkit ::

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Wasabi
Member
 :: Raccoonkit :: Giphy-downsized-large
330
Actief

CAT'S PROFILE
Age: || 21 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Wasabi
BerichtOnderwerp: :: Raccoonkit ::    :: Raccoonkit :: Icon_minitimewo 25 nov 2015 - 19:49


See in the little things,
  Always the bright side
  Then life
  is a fairy tale
                         - Raccoonkit



Name: Raccoonkit
Future name(s): Wasabi
Former name(s): None
Reason name: Raccoonkit - Ze is grijs en toen ze geboren was, had ze zwarte ringen aan haar staart en neus. Deze zijn snel verdwenen.
Gender: Female
Age: 3 moons

Father: Liondust - Ik heb je nog niet ontmoet.
Mother: Moonbeam - Ik heb je nooit gekend, maar ik mis je.   Rust zacht, moeder.
Brothers: Branchkit - Je bent mijn luie maar lieve broer. Ik vind je leuk, broer!
  Earthkit - Je bent mijn speels en lief broertje. Ik sta altijd open voor een gevechtje met jou, broer!
Sisters: Dawnkit - Je bent mijn kleine maar coole zusje. Ik wil altijd met je spelen, zus!
Foster mother: Fortuna - Je bent mijn pleegmoeder, je bent heel aardig tegen me. Ik hou van je, mama.

               
Clan: Bloodclan
Future Clan(s): none
Past Clan(s): Thunderclan

Build

Fur: Grijs en kort, word naarmate ze volwassen word dikker.
Tail: Lang
Tooth: Kort maar stevig. Spierwit.
Claws: Lang en puntig met een zwarte kleur.
Shoulders: Als kitten fijn en slank. Naarmate ze ouder word worden ze breder en gespierd.
Eye's: Blauw

Character

Playful and Social
Raccoonkit is een speelse kitten die altijd wel zin heeft in een speels gevechtje. Ook zal je haar nooit alleen vinden in een hoekje, want ze zal liever spelen met de andere kittens of gezellig kletsen.

Naive

Je kan Raccoonkit makkelijk iets laten geloven zonder dat ze door heeft dat het slecht is. Dit is handig wanneer je haar misbruikt voor situaties.

Friendly, Respectful and enthusiastic

Dit poesje zal je bijna nooit met tegenzin de dag zien beginnen. Ze is enthousiast, vriendelijk en respectvol tegenover andere katten, ook bij vreemden. Raccoonkit zal elke ongemakkelijke situatie proberen op te fleuren, zelfs bij onbekenden; wanneer ze zich bij de Bloodclan aansluit, verminderd dit.

Skills:
Raccoonkit heeft een bijzonder goed zicht en reuk. Haar gehoor is minder, waardoor ze alleen op reuk moet afgaan bij het jagen. Dit zal echter geen probleem zijn voor het jagen.

Hoe meer *, hoe beter.

Smell: *****
Hearing: **
Sight: ****

Terug naar boven Ga naar beneden
 
:: Raccoonkit ::
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Introduction :: Cat Register-
Ga naar: