Fantasy!



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Fantasy!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Cinderflame
Member
Fantasy! DPKsfdL
Viktor
240
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Cinderflame
BerichtOnderwerp: Fantasy!   Fantasy! Icon_minitimewo 6 jul 2011 - 23:04

Met lichte sprongen sprong Cinderpaw het kamp uit, haar mooie en heldere amberkleurige ogen nieuwsgierig twinkelend. Ze was aan het zicht van haar mentrix ontsnapt, en ging nu weer eens zelf op verkenning uit. Het poesje bedoelde het wel goed, maar lapte de regels nou net weer iets lager in achting. Maar ze hield wel van haar mentrix, daar zat het probleem niet. Als je nooit was opgevoed met regels, was het lastig om je er aan te houden, of niet dan? De pluizige, grijze vacht van het poesje danste in het rond bij elke stap, wild en haast ontembaar, maar ergens ook weer gracieus en schattig. Samen met het ontembare fantasie en nieuwsgierige bezorgdheid, vormde dit Cinderpaw.

Haar pootjes tikten op de grond terwijl grote bomen haar begonnen te omhullen voelde Cinderpaw zich tot ietjses bedreigt. Ze had geen schijn van kans als deze boom'monsters' haar zouden aanvallen. Maar vervolgens schudde ze haar kopje, bomen konden niet aanvallen, ze moest niet zo raar doen en als een apprentice gaan denken. Maar.. Fantaseren kon toch geen kwaad? Cinderpaw keek om zich heen met een speelse glimlach. Nee, dat kon geen kwaad.


Fantasy! WzvP7lD
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Whitewing
Member
Fantasy! DPKsfdL
171

CAT'S PROFILE
Age: 11 manen
Gender:
Rank:
Whitewing
BerichtOnderwerp: Re: Fantasy!   Fantasy! Icon_minitimedo 7 jul 2011 - 14:34

In de apprentice den opende een jong zilver gestreept poesje haar ogen. Ze was gewekt door de pootstappen van een andere appentice, nameijk Cinderpaw. Snel en soepel stond ze op en tripelde het hol uit. Onmiddelijk keek ze weer rond, eigenlijk op zoek naar een mede apprentice. Het was best saai in je eentje, en iets gaan oefenen kon ze ook niet. Er wasnog nooit met haar getraind. Even ging ze zitten en zuchtte even, ze wilde leren, ze wilde iets kunnen doen! Zuchtend stond ze weer op en rekte zich even uit. Misschien kon ze gaan proberen om te gaan jagen. Ze had de oudere apprentices wel eenswat zien doe aarvan ze zeide dat het ee jachthouding was en misschien kon ze het nu wel uitproberen. Als niemand anders het haar zou leren dan zou ze het zichzelf wel aanleren. Snel draaide ze zich om en rende met een noodgang het kamp uit. He kon haar niet echt schelen waar ze heen ging dus rende ze maar een richting in. Ze wit niet helemaal zeker waar ze was maar na een tijdje drong er een andere ShadowClangeur haar neus binnen. Het was de geur van Cinderpaw, een mede ShadowClan apprentice. Een kleine glimlach ontstond op haar snuitje en ze ging toch maar langzamer lopen. In de verte zag ze de grijse pels van Cinderpaw al en vrolijk zwaaide ze met haar staart. Vrolijker trippelde Whitepaw richting Cinderpaw. '' Heey Cinderpaw!'' Zei ze luid en vrolijk. Dit was al veel leuker dan jezelf iets proberen aan te leren

-may I join?-


Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Cinderflame
Member
Fantasy! DPKsfdL
Viktor
240
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Cinderflame
BerichtOnderwerp: Re: Fantasy!   Fantasy! Icon_minitimezo 10 jul 2011 - 10:50

Haar pootjes stampten ietwat onhandig over de grond heen. Dit was zeker wel een ander terrein dan dat ze gewend was op shadowclan territorium! Waar was de modder? Waar was de drek? Waar was de eeuwige vochtigheid die hier altijd op je drukte? Hier waren gewoon bomen.. Een heleboel bomen. En zacht gras onder je poten. Dat was echt wel wennen. Cinderpaw had eigenlijk geen flauw idee hoe ze er uberhaupt goed op kon lopen. Maar alsnog, ze deed haar uiterste best om het alsnog te kunnen. Vrolijk zwierde haar staartje in de lucht als een vaandel als teken van enthousiasme en trots. Het was wel moeilijk om haar staartje hoog te houden, omdat de stevige bries er wel flink aan trok. Alleen, plots klonk er een stem achter haar. "Heey Cinderpaw!" Miauwde de stem luid en vrolijk. Nieuwsgierig keek Cinderpaw om, daar was Whitepaw, 1 van de andere shadowclan apprentices. Ze had haar nog niet vaak gesproken, maar dan was dit toch een mooie eerste keer? "Hey Whitepaw!" Miauwde het jonge poesje vrolijk terug. Terwijl ze dat deed, draaide ze zich nu helemaal om, zodat ze Whitepaw ook, dat was wel zo beleefd -niet dat ze zoveel van beleefd zijn wist-, zodat ze Whitepaw helemaal kon aankijken, inplaats van uit haar ooghoek. "Wat doe jij hier Whitepaw?" Vroeg ze daarna, nieuwsgierigheid in haar stem ingebakken en haar amberkleurige ogen vrolijk twinkelend.


Fantasy! WzvP7lD
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Whitewing
Member
Fantasy! DPKsfdL
171

CAT'S PROFILE
Age: 11 manen
Gender:
Rank:
Whitewing
BerichtOnderwerp: Re: Fantasy!   Fantasy! Icon_minitimedo 21 jul 2011 - 14:18

Veel apprentices hadden al getraind, maar het bittere gevoel van ongetraindheid bleef haar achtervolgen. Maar ze mocht het niet laten merken. Ze moest het vaak maar alleen uitzoeken, ze was blij dat ze nu toch een mede apprentice had gevonden, want zonder zou ze zeker weten nooit de weg terug hebben gevonden. Als ze eenmaal de weg kende kon ze verder gaan zoeken naar de volgende plekken. Even zuchtte ze weer en keek rond. Haar blik viel weer op Cinderpaw. Zodra ze Cinderpaw had begroet had het poesje zich nieuwsgierig omgedraaid. "Hey Whitepaw!" Miauwde het jonge poesje vrolijk terug. en glimlach onstoop haar snuitje en ze ging rustig even zitten. Cinderpaw had zich nu volledig omgedraaid en keek haar nu aan. "Wat doe jij hier Whitepaw?" Vroeg Cinderpaw met een duidelijke nieuwsgierigheid in haar stem. Even zwaaide Whitepaw met haar staart en keek om zich heen. '' Nou ik ging naar buiten om te kijken of ik mezelf wat aan kon leren en toen vond ik jouw geurspoor en ben die gevolgd.'' Ze keek Cinderpaw aan met haar blauwe ogen en opnieuw trok er een glimlach rond haar snuitje. '' En wat doe jij hier?'' Haar stem klonk vriendelijk en even stond ze op om zich uit te rekken. De lucht hier was gevuld met ShadowClan geuren. Allemaal zo bekend, maar toch ook zo onbekend.


Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Cinderflame
Member
Fantasy! DPKsfdL
Viktor
240
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Cinderflame
BerichtOnderwerp: Re: Fantasy!   Fantasy! Icon_minitimedo 21 jul 2011 - 16:15

'' Nou ik ging naar buiten om te kijken of ik mezelf wat aan kon leren en toen vond ik jouw geurspoor en ben die gevolgd.'' Miauwde Whitepaw. Cinderpaw keek op, haar amberkleurige ogen nieuwsgierig en vrolijk, "Ik ben niks interessants aan het doen hoor, maar ik had geen flauw idee dat ik gevolgt werd!" Miauwde ze vrolijk, "Je kan echt goed sluipen! Waar heb je dat geleerd?" Maar om eerlijk te zijn, had Cinderpaw gewoon niet opgelet. Maar dat hoefde ze niet toe te geven? Of niet dan? Maar goed, als ze niet oplette, had ze dat niet eens zelf door. '' En wat doe jij hier?''Vroeg Whitepaw daarna, met een vriendelijke blik in haar ogen. Cinderpaw plofte neer in een zittende positie. "Ik ben lekker op verkenning," Miauwde ze enthousiast, "Raindrop had geen tijd dus ik ben het kamp uitgeglipt en ben lekker zelf gaan kijken!" Haar woorden tuimelden vrolijk uit haar mond. "Wat vind jij van deze plek?" Vroeg ze daarna, "Ik vind het hier een beetje raar! Ik bedoel, ik ben het niet gewend om gras onder mijn poten te voelen," Miauwde ze, proberend het uit te leggen.


Fantasy! WzvP7lD
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Whitewing
Member
Fantasy! DPKsfdL
171

CAT'S PROFILE
Age: 11 manen
Gender:
Rank:
Whitewing
BerichtOnderwerp: Re: Fantasy!   Fantasy! Icon_minitimevr 5 aug 2011 - 22:45

-ik schaam me dood voor zo'n late reactie-

Whitepaw keek Cinderpaw vriendelijk aan en zwaaide met haar staartje. "Ik ben niks interessants aan het doen hoor, maar ik had geen flauw idee dat ik gevolgd werd!" Mauwde Cinderpaw vrolijk en even grinnikte Whitepaw. ''Je kan echt goed sluipen! Waar heb je dat geleerd?" Ging Cinderpaw verder en even grinnikte Whitepaw en zwaaide weer met haar staart. ''Nou het was niet echt sluipen hoor,'' mompelde ze ongemakkelijk en keek naar haar voeten. ''Niemand heeft mij eigenlijk wat geleerd,'' mompelde ze eigenlijk een beetje in zichzelf. "Ik ben lekker op verkenning,"was het enthousiaste antwoord toen Whitepaw vroeg wat ze hier deed. "Raindrop had geen tijd dus ik ben het kamp uitgeglipt en ben lekker zelf gaan kijken!" Het leek alsof Cinderpaw oneindelijk door kon gaan met praten. Whitepaw dwong een glimlach op haar snuit en gaf een lik over haar schouder. "Wat vind jij van deze plek?" Vroeg Cinderpaw weer. "Ik vind het hier een beetje raar! Ik bedoel, ik ben het niet gewend om gras onder mijn poten te voelen," het was duidelijk dat Cinderpaw probeerde uit te leggen wat ze nou bedoelde. Whitepaw dacht even na en keek toen om zich heen. ''Ik vind het hier wel fijn, het gras kriebelt wel een beetje onder mijn poten mar het is net erg.'' Ze keek Cinderpaw rustig aan en boog toen haar nek en snoof even aan het gras. ''Heeft Raindrop je al veel geleerd?'' Vroeg ze toen maar, niet echt wetend wat ze anders zou kunnen vragen.


Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Fantasy!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory :: Pinewoods-
Ga naar: