Venom



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Venom

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
Rousebell
Member
Venom Fabfac
Anouk
1167
Actief
'Cause all of this
is all that I can take
And you could never understand
the demons that I face

438 IC

CAT'S PROFILE
Age: 40 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Elder
Rousebell
BerichtOnderwerp: Venom   Venom Icon_minitimewo 16 dec 2015 - 19:59

Vier grijze pootjes bewogen zich door het bos. De zilvertabby was onderweg naar de Snakerocks. Het zou een grote hoop stenen moeten zijn waar slangen leefde. Hoewel de slangen -of waren het nou adders?- gevaarlijk zouden zijn wilde ze er toch gaan kijken. Sinds ze apprentice was geworden had de kattin de neiging om overal te gaan kijken en alle plaatsen van het territorium te zien. Dit was zo ongeveer de laatste plaats die ze nog moest hebben van het territorium. Rousepaw wilde ook weten wat er buiten het territorium was, dat zou echter pas komen als ze wat ouder was. Dan was ze getrainder en kon ze zich daadwerkelijk een beetje verdedigen bij eventuele problemen. Een kleine teleurstelling was van haar gezicht af te lezen zodra ze bij de Snakerocks was aangekomen. Het zag er belangen na niet zo leuk uit als de kattin zich had voorgesteld. Een klein teleurgesteld zuchtje verliet haar bek. Hier was niets aan.

{Eerste post voor Penguinpaw}
Terug naar boven Ga naar beneden
Penguinpaw
Member
Venom Wl8yo3
Renske
175
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Nine beautiful moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Penguinpaw
BerichtOnderwerp: Re: Venom   Venom Icon_minitimewo 16 dec 2015 - 20:11

Penguinpaw liep naar de Snakerocks. Ze was er al een paar keer geweest, maar ze had nooit wat interessants gezien. Misschien dat ze dit keer wat zag! Daar verheugde ze zich namelijk heel erg op. Toen ze daaraan kwam, zag ze een poes staan. Ze leek wel... Teleurgesteld? Verbaasd keek Penguinpaw naar de poes. 'Waarom kijk je zo teleurgesteld?' vroeg ze aan de poes. Langzaam liep ze richting de poes toe. 'Is het niet leuk genoeg?' vroeg Penguinpaw en moest zachtjes lachen. 'Je moet het gewoon leuk maken!' zei Penguinpaw om de poes op te vrolijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rousebell
Member
Venom Fabfac
Anouk
1167
Actief
'Cause all of this
is all that I can take
And you could never understand
the demons that I face

438 IC

CAT'S PROFILE
Age: 40 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Elder
Rousebell
BerichtOnderwerp: Re: Venom   Venom Icon_minitimevr 18 dec 2015 - 18:32

'Waarom kijk je zo teleurgesteld?' Bij het plotselinge horen van een stem maakte Rousepaw een klein hupje. 'Is het niet leuk genoeg?' Vroeg de stem die ze nu op zich af hoorde komen. Al snel had de kattin de ander door, het was een apprentice van ongeveer haar leeftijd. Dat kon dan nog wel gezellig worden hier, misschien. 'Je moet het gewoon leuk maken!' Rousepaw knikte bevestigend op wat de ander had gezegd. Het was inderdaad minder dan ze had voorgesteld en het zou daarom dan ook beter zijn om het zelf leuk te maken. "Ik ben Rousepaw, en jij?" Begon de zilvertabby op een vrolijk toontje terwijl ze haar staart langzaam van links naar rechts zwaaide. De ander leek haar wel aardig dus ze zou het als nog naar haar zin kunnen gaan krijgen hier.
Terug naar boven Ga naar beneden
Penguinpaw
Member
Venom Wl8yo3
Renske
175
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Nine beautiful moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Penguinpaw
BerichtOnderwerp: Re: Venom   Venom Icon_minitimeza 19 dec 2015 - 10:17

"Ik ben Rousepaw, en jij?" vroeg de poes vrolijk. 'Ik ben Penguinpaw', zei ze ook vrolijk. 'Je had zeker wat leukers verwacht dan dit', zei Penguinpaw lachend. 'Ik ben namelijk hier al een paar keer gekomen en nog nooit wat leuks gezien', vertelde ze. Ze was altijd enthousiast als ze ergens heen ging waar ze nog nooit geweest wat. Dat leidde altijd uit op teleurstellingen. 'Dus, zullen we wat gaan doen?' vroeg ze aan Rousepaw.

Terug naar boven Ga naar beneden
Rousebell
Member
Venom Fabfac
Anouk
1167
Actief
'Cause all of this
is all that I can take
And you could never understand
the demons that I face

438 IC

CAT'S PROFILE
Age: 40 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Elder
Rousebell
BerichtOnderwerp: Re: Venom   Venom Icon_minitimema 21 dec 2015 - 16:53

'Ik ben Penguinpaw', stelde de grijs witte kattin zich voor. De vrolijke toon waarop ze dat deed vertelde Rousepaw genoeg, dit was een aardige kattin. 'Je had zeker wat leukers verwacht dan dit', een grijns verscheen op de kop van de kattin terwijl ze bevestigend knikte. 'Ik ben namelijk hier al een paar keer gekomen en nog nooit wat leuks gezien', vertelde Penguinpaw. "Het is mijn eerste keer maar ik snap waar je het over hebt." Antwoordde Rousepaw met een grijns op haar kop. 'Dus, zullen we wat gaan doen?' Vroeg de grijs witte kattin haar. De zilvertabby knikte waarna ze op een van de stenen sprong. Uitdagend zwaaide ze een keer met haar staart. "Wat kun je hier allemaal doen dan?" Vroeg ze op een nieuwsgierige toon.
Terug naar boven Ga naar beneden
Penguinpaw
Member
Venom Wl8yo3
Renske
175
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Nine beautiful moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Penguinpaw
BerichtOnderwerp: Re: Venom   Venom Icon_minitimema 21 dec 2015 - 18:08

Terug naar boven Ga naar beneden
Rousebell
Member
Venom Fabfac
Anouk
1167
Actief
'Cause all of this
is all that I can take
And you could never understand
the demons that I face

438 IC

CAT'S PROFILE
Age: 40 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Elder
Rousebell
BerichtOnderwerp: Re: Venom   Venom Icon_minitimedi 22 dec 2015 - 17:19

Het was even stil voor er een antwoord van Penguinpaw kwam. 'Wat denk je van een wedstrijd rennen?' Op het antwoord van de kattin hield Rousepaw haar kopje even scheef. Rennen? Rennen kon op veel verschillende manieren. Je kon een race doen over de grond of over de stenen. Al was over de stenen meer timen met snel achter elkaar springen en je poten wegzetten dan rennen. Over de stenen was wat Penguinpaw bedoelde gezien zij zelf ook op de stenen was gaan staan. 'Zolang we maar niet bij slangen komen', vervolgde de grijs witte kattin waarop Rousepaw bevestigend knikte. 'Maar ik denk niet dat dat een probleem is', zei Penguinpaw met een uitdagende grijns. "Uitdaging aangenomen," antwoordde ze met een al net zo uitdagende grijns op haar gezicht. "Tel jij af?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Penguinpaw
Member
Venom Wl8yo3
Renske
175
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Nine beautiful moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Penguinpaw
BerichtOnderwerp: Re: Venom   Venom Icon_minitimeza 26 dec 2015 - 9:34

"Uitdaging aangenomen," antwoordde Rousepaw met een uitdagende grijns. "Tel jij af?" vroeg ze vervolgens. 'Is goed', antwoordde Penguinpaw. Ze ging naast Rousepaw staan en keek de poes aan. 3-2-1 go!' telde Penguinpaw af en begon met rennen over de stenen. Doordat ze half windclan in haar bloed had, was ze best snel. Tijdens het rennen keek ze ook wel of er geen slangen waren, want dat zou gevaarlijk worden. Rousepaw, pas op!' riep Penguinpaw naar Rousepaw toen ze slangen zag. Snel maakte ze een noodstop om niet in de slangen te vallen. Hopelijk zou dat nket met Rousepaw gebeuren.

~Sorryy voor late reactie, maar m'n konijn is ziek :c~
Terug naar boven Ga naar beneden
Rousebell
Member
Venom Fabfac
Anouk
1167
Actief
'Cause all of this
is all that I can take
And you could never understand
the demons that I face

438 IC

CAT'S PROFILE
Age: 40 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Elder
Rousebell
BerichtOnderwerp: Re: Venom   Venom Icon_minitimeza 26 dec 2015 - 20:25

De grijs witte tuxedo stemde in met haar voorstel en kwam al snel naast haar staan. Uitdagend zwiepte ze haar staart op en neer terwijl ze van haar ooghoeken richting Penguinpaw keek. '3-2-1 go!' Zodra het laatste woord had geklonken zette de kattin hard af en begon behendig over de stenen te rennen. Hoewel de ander sneller rende was haar techniek iets beter waardoor ze de ander vrij goed bij kon houden. 'Rousepaw, pas op!' Bij de woorden van de kattin vielen twee slangen die verderop tussen een grote spleet lagen haar op. Penguinpaw had inmiddels al een noodstop gemaakt. Voor haar was dat nu te laat. Haar snelheid was te groot om nu nog te stoppen. Als ze het zou proberen zou ze sowieso tussen de beesten belanden. Voor zo ver het kon zette ze nog wat meer snelheid bij en kreeg het voor elkaar om veilig met een sprong over het gat te springen. Zodra ze weer stil stond slaakte ze een opgeluchte zucht. "Dat was geluk," zei Rousepaw terwijl ze voorzichtig naar beneden keek.

{Je hoeft je bij mij echt niet zorgen te maken over late posts okay? Dit was nog vrij snel zelfs, ik heb mensen weken laten wachten. En veel beterschap met je konijn, wat heeft hij/zij?}
Terug naar boven Ga naar beneden
Penguinpaw
Member
Venom Wl8yo3
Renske
175
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Nine beautiful moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Penguinpaw
BerichtOnderwerp: Re: Venom   Venom Icon_minitimeza 2 jan 2016 - 19:02

Penguinpaw keek achter zich en zag dat Rousepaw niet langzamer, maar juist sneller ging. Was ze gek geworden ofso?! Rousepaw sprong over de grote spleet heen en belande aan de andere kant. "Dat was geluk," zei Rousepaw en keek voorzichtig naar beneden. 'Inderdaad', antwoordde ze en liep voorzichtig naar de rand van de spleet toe. 'Maar het was wel een mooie sprong', zei Penguinpaw. Langzaam kwam er een slang naar boven om Penguinpaw aan te vallen. Penguinpaw had hem, net voordat hij wilde aanvallen, gezien en sprong snel achteruit. 'Stomme slangen', mompelde Penguinpaw boos. 'Pas op, ik kom eraan', zei ze vervolgens tegen Rousepaw. Ze liep een heel stuk achteruit en ging goed staan. Ze begon met rennen en langzaam ging ze steeds sneller. Net voor de spleet sprong ze en landde aan de andere kant. 'Gelukkig, niet bij de stomme slangen beland', zei ze opgelucht.

~Is goed c: en hij at niet, maar gelukkig nu wel weer~
Terug naar boven Ga naar beneden
Rousebell
Member
Venom Fabfac
Anouk
1167
Actief
'Cause all of this
is all that I can take
And you could never understand
the demons that I face

438 IC

CAT'S PROFILE
Age: 40 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Elder
Rousebell
BerichtOnderwerp: Re: Venom   Venom Icon_minitimezo 3 jan 2016 - 14:47

'Inderdaad', bevestigde Penguinpaw haar woorden vrijwel meteen. Ook de andere apprentice liep voorzichtig naar de rand van het gat waar de slangen lagen. 'Maar het was wel een mooie sprong', een complimentje ging er bij Rousepaw altijd wel in. "Dankje", zei ze dan ook met een vriendelijke lach die haar kop sierde. Een van de slangen kwam inmiddels naar boven gekropen. 'Stomme slangen', mompelde Penguinpaw nadat ze er voor naar achter had moeten springen. 'Pas op, ik kom eraan', zei de kattin vervolgens waarna ze een eind naar achter liep. Voor de veiligheid was Rousepaw een stukje opzij gaan staan zodat er genoeg landingsruimte zou zijn. Het duurde niet lang voor de grijs witte kattin veilig en wel aan haar kant van de spleet stond. 'Gelukkig, niet bij de stomme slangen beland.' De zilvertabby knikte op haar woorden. "Het zou wat zijn als je wel was gevallen. Dan zou het mijn schuld wéér zijn. Maar waarom zouden ze allemaal in die spleet liggen eigenlijk?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Penguinpaw
Member
Venom Wl8yo3
Renske
175
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Nine beautiful moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Penguinpaw
BerichtOnderwerp: Re: Venom   Venom Icon_minitimema 4 jan 2016 - 19:38

Terug naar boven Ga naar beneden
Rousebell
Member
Venom Fabfac
Anouk
1167
Actief
'Cause all of this
is all that I can take
And you could never understand
the demons that I face

438 IC

CAT'S PROFILE
Age: 40 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Elder
Rousebell
BerichtOnderwerp: Re: Venom   Venom Icon_minitimedi 5 jan 2016 - 19:15

'Hoezo jou schuld?' De stem van Penguinpaw klonk duidelijk verbaasd. Blijkbaar wist de kattin niet veel van haar, en dat wilde ze nu ook zou houden. 'Ik ben zelf zo dom om over een spleet met gevaarlijke slangen te springen', vervolgde de grijs witte apprentice lachend. 'Maar alsjeblieft geen vragen. Daar verveelt mijn mentor me al genoeg mee', was haar uiteindelijke antwoord op de vraag. Op die woorden grinnikte Rousepaw kort. Een mooie instelling had Penguinpaw wel. "Laat maar over de schuld. Maar wees blij dat de jouwe nog leeft." Antwoordde ze met een scheef grijnsje op haar kop, haar ogen vertelde wat anders dan de grijns. Het leven moest je positief inzien, vandaar de grijns. Maar sommige dingen kon je simpelweg niet vrolijk over zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Penguinpaw
Member
Venom Wl8yo3
Renske
175
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Nine beautiful moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Penguinpaw
BerichtOnderwerp: Re: Venom   Venom Icon_minitimezo 10 jan 2016 - 15:35

Terug naar boven Ga naar beneden
Rousebell
Member
Venom Fabfac
Anouk
1167
Actief
'Cause all of this
is all that I can take
And you could never understand
the demons that I face

438 IC

CAT'S PROFILE
Age: 40 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Elder
Rousebell
BerichtOnderwerp: Re: Venom   Venom Icon_minitimevr 15 jan 2016 - 21:00

Een verbaasde blik kwam van Penguinpaw op haar woorden. Te begrijpen, het was nou niet bepaald iets wat je elke dag hoorde. 'Is jou mentor dan...', vroeg de kattin waarna ze met haar poot langs haar nek ging. Het symbool maakte de vraag niet echt beter, natuurlijk kon het ook dat Penguinpaw het woord gewoon niet wilde uitspreken. Er waren wel meer katten die het niet wilde uitspreken. 'Sorry, zo bedoelde ik het niet', verontschuldigde de grijs witte kattin zich zo snel ze door had dat het niet helemaal goed over kwam op die manier. "Ja, de Bloodclan. Maar don't mind. Laten we het over wat leukers hebben?" Reageerde Rousepaw waarna ze meteen een wisseling van onderwerp voorstelde. Dat was nou niet het beste om over te praten als je plezier zocht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Penguinpaw
Member
Venom Wl8yo3
Renske
175
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Nine beautiful moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Penguinpaw
BerichtOnderwerp: Re: Venom   Venom Icon_minitimeza 16 jan 2016 - 16:59

Terug naar boven Ga naar beneden
Rousebell
Member
Venom Fabfac
Anouk
1167
Actief
'Cause all of this
is all that I can take
And you could never understand
the demons that I face

438 IC

CAT'S PROFILE
Age: 40 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Elder
Rousebell
BerichtOnderwerp: Re: Venom   Venom Icon_minitimewo 27 jan 2016 - 19:26

'Goed idee', tot haar geluk was Penguinpaw het met haar eens dat ze het niet over dat soort dingen moest hebben. Van het er over praten ging je je alleen maar slechter voelen en het zou er toch niets aan helpen. 'Weet je, de bloodclan is sowieso niet fijn. Ik ben een keer bedreigd door een kater', verzuchtte de kattin. 'Niet dat ik bang was voor die kater'. Rousepaw liet een diepe zucht klinken. Niet alleen omdat ze toch weer terug ging naar een soortgelijk onderwerp maar ook omdat de leugen zo vreselijk makkelijk te herkennen was. "Het is gewoon een groepje idioten die denken dat ze geweldig zijn. Het zal niet lang duren voor alles weer terug is naar normaal en ze op hun plaats worden gewezen." Zei Rousepaw op een serieuze toon, iets wat je niet snel van haar hoorde. Ze was er zeker van, ze wist het gewoon. Dit zou niet altijd zo blijven, dat was gewoon onmogelijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Penguinpaw
Member
Venom Wl8yo3
Renske
175
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Nine beautiful moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Penguinpaw
BerichtOnderwerp: Re: Venom   Venom Icon_minitimeza 13 feb 2016 - 20:11

"Het is gewoon een groepje idioten die denken dat ze geweldig zijn. Het zal niet lang duren voor alles weer terug is naar normaal en ze op hun plaats worden gewezen." zei Rousepaw serieus. Zachtjes moest ze om die toon lachen. Ze kon nooit serieus blijven als andere serieus waren. Zelf vond ze dat heel raar. 'Maar wat zullen we gaan doen?' vroeg Penguinpaw. 'Ik ben namelijk niet voor niets over een gevaarlijke kuil met slangen gesprongen', vervolgde ze. Ze keek nog even achter zich of echt alles veilig was. Dadelijk werd ze echt gebeten door een slang en dat wilde ze niet.

~Ik heb Penguin 9 moons gemaakt maar in dit topic blijft ze gwn even oud als Rousepaw~
Terug naar boven Ga naar beneden
Rousebell
Member
Venom Fabfac
Anouk
1167
Actief
'Cause all of this
is all that I can take
And you could never understand
the demons that I face

438 IC

CAT'S PROFILE
Age: 40 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Elder
Rousebell
BerichtOnderwerp: Re: Venom   Venom Icon_minitimezo 14 feb 2016 - 15:37

Het zachte lachje van Penguinpaw was haar opgevallen, de kattin had de keuze gemaakt om er niet op te reageren. Dat zou waarschijnlijk het beste zijn. 'Maar wat zullen we gaan doen?' Vroeg de grijswitte apprentice haar vervolgens. Dat was al de hele tijd Rousepaw's bedoeling geweest dus weigeren zou ze zeker niet. 'Ik ben namelijk niet voor niets over een gevaarlijke kuil met slangen gesprongen.' De zilvertabby grinnikte even op de woorden van de ander waarna ze bevestigend haar richting op knikte. "Maar wat wil je gaan doen dan? Nog een raceje lijkt me geen goed plan." Zei de kattin terwijl ze vanuit haar ooghoeken nogmaals richting het gat met de slangen er in keek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Penguinpaw
Member
Venom Wl8yo3
Renske
175
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Nine beautiful moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Penguinpaw
BerichtOnderwerp: Re: Venom   Venom Icon_minitimema 22 feb 2016 - 8:47

"Maar wat wil je gaan doen dan? Nog een raceje lijkt me geen goed plan. vroeg Rousepaw aan haar. 'Daar heb je gelijk in', antwoordde ze en dacht na. Wat zou je hier gaan kunnen doen, behalve met slangen vechten. 'We zouden wat kunnen gaan jagen', stelde ze voor. Al was ze er niet goed in, misschien was het wel heel gezellig. 'Maar dan moet je niet letten op met technieken. Die zijn namelijk heel slecht', vervolgde ze en moest en klein beetje lachen. Als ze Applenose moest geloven, was haar jaag techniek echt vreselijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Venom
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 3Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan territory :: Snakerocks-
Ga naar: