warrior cats x (the story)



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 warrior cats x (the story)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Jaguarpaw
Member
warrior cats x (the story) DPKsfdL
francesco
71
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 manen
Gender:
Rank:
Jaguarpaw
BerichtOnderwerp: warrior cats x (the story)   warrior cats x (the story) Icon_minitimema 21 dec 2015 - 19:00

welkom allemaal ik ben blij om terug te zijn in dit topic'je zullen jullie mijn verhalen kunnen lezen



ik zou ook graag willen dat als er commentaar of advies komen dat dit gebeurt via pb dan ziet het topic'je er wat overzichtelijker uit in plaats van eerst een stuk verhaal en dan een commentaar van een persoon.

ook zijn namen en ideeën nog altijd welkom (via pb graag).
ook zijn de namen in engels nu gevraagd dit klinkt mooier en alle nederlandse namen zullen veranderen in het verhaal 2 nu heb ik ook al een idee voor verhaal 3 geeft jullie al een hint en dat zal de titel zijn
A enemy will rise
bedankt voor het lezen en ik hoop dat jullie er van genieten ik doe dit voor jullie. I love you
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaguarpaw
Member
warrior cats x (the story) DPKsfdL
francesco
71
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 manen
Gender:
Rank:
Jaguarpaw
BerichtOnderwerp: Re: warrior cats x (the story)   warrior cats x (the story) Icon_minitimema 21 dec 2015 - 22:50

CLANS
Arendclan

Leider: Grijsster- Grijze cyperse kater
Commandant: Roodklauw- Goudbruine kater met rode klauwen.
medicencat: Sterrenblad- Knappe vrouwtjeskat met vlekken in de vorm van sterren.

kijgers:
Eaglecliff- bruine poes
Streepstaart- Oranje poes met zwarte strepen op haar staart.
leerling: Bliksempoot -(word nog geboren)
Snelklauw- Donkerbruine kater met witte vlekken
leerling: Goudpoot

Zwartoog- Rode kater met puur zwarte ogen

Bliksemklauw- Zandkleurige poes met gele klauwen .
leerling: Arendpoot

Jaaghart- Snelle cyperse kater
leerling: Stropoot (nog geboren worden)

Stormwind- Grijze vrouwtjekat zo grijs als mist.
leerling: Sneeuwpoot

Engelhart- Bleekwitte poes met een hart vol vriendschap

leerlingen;

Zandpoot- Bleekrode poes
Stropoot-Goudbruin gestreepte kater
Goudpoot-zwarte poes met goude poten
Bliksempoot-Blauwe kater
Arendpoot- Zwarte kater met scherpe klauwen.
Witpoot-rode kater met witte poten
Sneeuwpoot-Zwarte poes met sneeuwwitte poten

oudsten:
Scheeloog-Rosse kater met schele ogen
Schramoog- Bruine kater met een schram in zijn oog
Stekelpels- Donkerbruine kater
Kwartstaart-Een blauwgrijze kater die een deel van zijn staart mist.

moederkatten
Roodneus-Knappe rode poes-kittens:( stroopkit)
Ijzelpels-Witte lapjespoes
Goudwolk-Lichtrode poes

Vuurclan
Leider: Halfster- lapjeskat met een halve staart

Commandant: Doodklauw-Zwarte cyperse kater die al veel katten vermoord heeft.

medicijnkat: Vuurblad- Super knappe vrouwtjeskat
leerling: Sparpoot

krijgers
Zwartwolk- Mager zwarte poes
leerling: Kraaienpoot
Natkeel- Donkergrijze poes met een natte keel
Eenklauw- Grotte witte kater met maar een klauw
leerling: Zonpoot

Moederkatten
Ochtendroos- Lichtbruine poes
Klapwolk- Kleine rode poes

Jaguarclan

Leider: Zilverster- Blauwe poes een met zilver staart

Commandant: Steenklauw- Kleine kater met klauwe zo hard als steen

Medicijnkat: Diamantblad- Lichtblauwe poes

Krijgers
Snelstorm- Grijze cyperse kater
leerling: Modderpoot

Nachtklauw- Zwarte kater
leerling: Langpoot

Kopscheur- Donkerbruine kater lijkt vriendelijk maar hij is héél koppig

Doodclan
Leider: Wolkster- Witte poes

Commandant: Zwarthart- Zwarte kater héél onvriendelijk

Medicijnkat: Waterpels- blauwe kater

Krijger
Vlekhart -Gele kater met een vlek waar zijn hart is

Sterrenstaart- Witte kater met sterren op zijn staart
leerling: Knorpoot

Schaduwvacht- Zo donkere poes dat je haar moeilijk ziet
leerling: Zwartpoot

Moederkatten

Tijgerbloem- Oranje poes met zwarte strepen maar heel vriendelijk

Katten die niet in clans leven

Zwartje- Zwart jong die in een huis aan het rand van het woud woont

Roosje- Knappe rode poes
Prinses- Lichtbruine cyperse poes met opvallende witte borst en poten een poesiepoes dus.

Hoofdstuk 1

Het was aardedonker Zamu rook iets dichtbij. Met zijn ogen tuurde hij het struikgewas in. Deze plek was hem onbekend maar de geuren lokte hem dieper het woud in .Hij zag een muis hij sloop erheen zijn belletje maakte lawaai en de muis rende weg en hij werd uit zijn slaap ontwaakt. Hij legde zijn kin op de rand van zijn mand even later sprong hij eruit en liep naar buiten. Hij sprong op het hek zijn favoriete plekje hij rekte zich uit en sprong naar benden waarbij zijn belletje verraderlijk lawaai maakte.
'Zamu?' Mauwde een bekende stem achter hem. Hij draaide zich om en herkende Zwartje. 'Dag Zwartje.' miauwde Zamu.'Jij gaat het bos toch niet in?' vroeg Zwartje met opengesperde ogen.'Alleen even kijken.' verzekerde zamu hem.'Mij krijg je daar niet in' riep hij terwijl hij vervolgde,' er leven daar wel wilde katten die levende konijnen eten en hun nagels scherpen op beenderen.' Ik zal voorzichtig zijn.' mauwde zamu. ' ja maar kom niet janken dat ik je niet heb gewaarschuwt.' riep Zwartje. 'Dag Zamu ik moet gaan' miauwde hij toen hij zich terug op het hek hees en in zijn tuin sprong. Zamu draaide zich om zag meteen een soort muisje. maar hij werd afgeleid door een geritsel achter hem, plots sprong een zwarte kat met gouden poten op hem tegen de grond. Even voelde Zamu zich hopeloos. Maar dacht hij razendsnel na. Hij toonde zijn buik bloot en sprong toen zijn tegenstander de genadeslag wouw toebrengen. Hij rende naar huis en hoorde hij het geroffel van poten. Hij draaide zich om om te vechten met deze onbekende kat.
Hij zag dat de kat een vrouwtje was en ook erg jong was. Toen de poes tegen hem opkwamen viel ze versuft op de grond maar zamu moest even naar adem snakken. Hij spande zijn spieren recht zijn staart en zette zijn haar op zodat hij twee keer zo groot leek. Zijn aanvaller krabbelde overeind en begon zijn voorpoot te likken en grauwde,' Ik heet trouwens Goudpoot.' Ze vervolgde,' Ik word tot Arendclankrijger getraind.Wat doet een poesiepoes als jij hier in de bossen?' Vroeg ze. Kennelijk verwachtte ze geen antwoordde want ze vervolgde meteen,' Ik dacht je van een van de andere clans was.' Zamu keek verbijsterend en mauwde,' Andere clans?' Ze zuchtte en antwoordde,' je moet toch gehoord hebben van de andere clans, Ik hoor bij de Arendclan de andere clans proberen altijd onze prooi te stelen vooral de Vuurclan.' Ze ademde de lucht in en siste, ga weg ik ruik katten van mijn clan.' Zamu stond stijf omdat hij niet kon geloven hoe zij hier door al deze bosgeuren andere katten kon ruiken. Plots week een struik uiteen en er kwam een grijze kater er uit stappen achtervolgt door een donkerbruine kater met witte vlekken. Goudpoot fluisterde tegen hem,' dat is mijn mentor Snelklauw en hij is onze leider Grijsster.' Snelklauw grauwde,' Wat is dit!' Goudpoot kromp ineen en mauwde,' Hij vormt geen bedreiging voor ons.' De leider antwoordde,' Sta op, en jij ook Poesiepoes. Jij reageerde goed op haar aanval dat heb ik een poesiepoes nog nooit zien doen.' Zamu kon zijn ogen niet geloven dus vroeg hij direct vragen,' Is jullie clan groot?' Grijsster antwoordde kalm,' Ja.' 'En zijn jullie allemaal krijgers?' Vroeg Zamu. Grijsster mauwde,' dat kan je misschien zelf ontdekken.'Grijsster keek naar Snelklauw en terug naar Zamu en vroeg,'Wil jij je bij onze clan aansluiten?''Maar poesiepoezen kunnen helemaal geen krijger worden. Want ze hebben geen krijgersbloed.' Riep Goudpoot uit. 'Daar is allang teveel van vergoten.' Mauwde Grijsster.'Mag ik over u aanbod nadenken.'Mauwde Zamu. Grijsster knikte en mauwde,'Snelklauw zal hier zijn tegen zonhoog om je antwoord te horen. Hij liep terug naar huis en sliep. Toen hij de volgende ochtend wakker werd en naar buiten ging zat Zwartje al op het hek.'Zwartje.' zei hij.Zwartje draaide zich om en mauwde,' zamu.' zamu sprong naast hem en zei,' Ik ben gisteren een paar wilde katten tegen gekomen en ze vroegen of ik bij hun in de clan wouw komen en ik ga dat doen.' Zwartje riep,'WAT' Je gaat toch niet.'mauwde zwartje wat kalmer.'jawel.' antwoordde zamu.
'Maar dan zie ik je nooit meer.' mauwde zwartje triest en vervolgde,' maar ik zie dat ik je niet kan tegen houden.' Hij duwde zijn neus in Zamu's vacht en nam afscheid. Zamu sprong van het hek af en liep naar de plek war hij gisteren de katten had ontmoet. Een bekende stem uit de struik mauwde,' Kun je ruiken of ik alleen ben?' Zamu snoof de lucht op een rook nog steeds de geur van Goudpoot en Grijsster maar minder hard als gisteren en mauwde,'Je hebt Grijsster en Goudpoot niet bij.' De krijger stapte uit de varens en mauwde,' Klopt maar ik heb wel iemand anders bij.'Toen verscheen een mooie zandkleurige poes met gele klauwen tevoorschijn en zei,'Hallo, Ik heb veel over je gehoord.''Kom we moet terug naar het kamp.'Mauwde Snelklauw toen hij zich omdraaide en door te varens stormde. Zamu probeerde ze bij te houden en merkte op dat ze langs sparen en door een beek liepen. Toen stoptte de twee katten en Snelklauw mauwde,' dit is het kamp.' Snelklauw klauterde naar beneden. De tweede kat dat mee liep miauwde,'Ik ben bliksemklauw.' En ze achtervolgde Snelklauw. Ze kwamen door een tunnel met doornige takken dit is vast de hoofdingang dacht Zamu. Toen sprong Grijsster op de grote rots en riep,'Laat alle katten zich verzamelen onder de grote rots voor een clanvergadering.' Grijsster gaf het teken met zijn staart dat zamu naast de grote rots moest gaan zitten.'Iedereen weet dat de Arendclan meer krijgers nodig heeft, daarom heb ik een buitenstaander hierheen gehaald om krijger te worden.' vervolgde Grijsster. Gemompel kwam op bij de katten onder de grote rots. Een goudbruine kater met rode klauwen legden de katten het zwijgen op. Grijsster sprak verder,' Zamu jij zult bekend staan als Arendpoot vanwege je scherpe klauwen.' Bliksemklauw jij bent bereid voor je eerste leerling geef je dapperheid en kracht door aan deze nieuwe leerling.' Bliskemklauw kwam naar Arenpoot en drukte haar neus tegen de zeine.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaguarpaw
Member
warrior cats x (the story) DPKsfdL
francesco
71
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 manen
Gender:
Rank:
Jaguarpaw
BerichtOnderwerp: Re: warrior cats x (the story)   warrior cats x (the story) Icon_minitimema 7 maa 2016 - 17:33

Bliksemklauw siste,' Ik zal je een rondleiding geven.''ok' Antwoorde Arendpoot terug.'Daar is de grote rots daar spreekt Grijsster altijd de clan toe. En daar is het leerlingenhol waar je zult slapen.' vertelde ze met een zwiep van haar staart.Toen wandelde ze naar een kleine tunnel en zei,' dit is Sterrenblad's hol.'Toen kwam een kater naar buiten en zei,'Dag Arendpoot, Ik ben de commandant Roodklauw.' Hij vervolgde,' Je bent toch niet gewond? Arenpoot schudde van niet.'Daar is Grijssters hol voor als hij je wilt spreken.' Ging ze verder.'Ga nu maar kennismaken met de leerlingen. Ik ga iets bespreken met Snelklauw.' Arenpoot gin naar het leerlingenhol en zag Goudpoot boos naar hem kijken. 'Waarom ben je zo boos?' vroeg Arendpoot.'Jij hebt een betere mentor?' spuugde ze. 'Daarom moet je toch niet boos zijn' murmelde Arendpoot. 'Jawell.' spuugde ze terwijl ze wegliep.'Waar mag ik slapen?' vroeg Arendpoot toen hij het hol in kwam.'Je m-mag wel n-naast mij komen liggen?' stamelde een zwarte vrouwtjeskat blozend.''Trouwens ik heet Sneeuwpoot.'Vervolgde ze.yay 'Dat is aardig Sneeuwpoot.' Mauwde Arendpoot. 'Wie is jouw mentor?' Vroeg Arendpoot. Sneeuwpoot antwoorde,' Mijn mentor is Stormwind.' Zijn mentor riep hem van buiten het hol. Hij liep naar buiten en mompelde,' Heb ik iets verkeerd gedaan?' Ze knikte van nee,' Grijsster wil jouw zien.'Arendpoot trippelde naar het hol en zei,' Grijsster je wouw me spreken?' Hij knikte en mauwde,' Ik ga morgen naar de moedermuil neem nog 2 andere leerlingen mee dan mag je gaan eten.'Hij vervolgde,' En vraag Sterrenblad voor de reiskruiden.'
Arendpoot spurtte terug naar het leerlingenhol. En riep Goudpoot en Sneeuwpoot bij zich. 'Willen jullie mee naar de moedermuil?' siste Hij. 'Ja.' riepen ze allebij. 'Wat is daar eigenlijk?' vroeg Arendpoot.' De maansteen waar de leiders hun negen levens krijgen of gaan samendromen met de Sterrenclan.' Zei Roodklauw kalm die naar hun kwam. 'Sterrenclan?' Herhaalde Arendpoot niet begrijpend. 'De Sterrenclan zijn onze voorouders die zijn gedood of gestorven van de Vuurclan, Jaguarclan,Doodclan, Arendclan, Donderclan, Windclan, Rivierclan en Schaduwclan.' De Donderclan, Windclan, Rivierclan en Schaduwclan die leven daar in die richting.' toen hij zwiepte met zijn staart in de richting van de rivier. Na een maaltijd legde Arendpoot zich in het zijn nest naast Sneeuwpoot die al lag te slapen. Arendpoot voelde een por in zijn zij hij opende zijn ogen en keek de Roodklauw aan hij mauwde,' maak jij de andere wakker. Hij trippelde het hol uit en Arendpoot maakte Goudpoot en Sneeuwpoot wakker. Toen ze met drie bij de doorntunnel wachtte kwam even later Grijsster met Engelhart. De leerlingen aten hun reiskruiden op. 'Bah.' prottesteerde Goudpoot.


Laatst aangepast door Jaguarpaw op zo 8 mei 2016 - 10:58; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : vervolg)
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaguarpaw
Member
warrior cats x (the story) DPKsfdL
francesco
71
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 manen
Gender:
Rank:
Jaguarpaw
BerichtOnderwerp: Re: warrior cats x (the story)   warrior cats x (the story) Icon_minitimewo 3 aug 2016 - 18:46

'Heb jij je reiskruiden al op?' Vroeg Arendpoot aan Grijsster.'Nee dat mag niet als ik naar de maansteen ga.' Ze klauterde het ravijn uit. Ze kropen onder een struik en Grijsster miauwde, 'We zijn op Jaguarclan terretorium dus we mogen hier niet jagen.' Ze kwamen een patrouille tegen één van de krijgers mauwde,' Dag Grijsster, wie is die zwarte kater daar?' Grijsster draaide zijn hoofd naar hem en mauwde,' Dit is Arenpoot onze nieuwe leerling, Steenklauw.' De patrouille liet hun verder gaan tot bij de moedermuil. Grijsster Siste,' Pas op katten.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
warrior cats x (the story)
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Art corner-
Ga naar: