Like I'm gonna lose you



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Like I'm gonna lose you

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Tigergaze
Member
Like I'm gonna lose you HkPVzSX
Daan
1295
Actief
A man unwilling to fight for what he wants deserves what he gets

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tigergaze
BerichtOnderwerp: Like I'm gonna lose you   Like I'm gonna lose you Icon_minitimema 28 dec 2015 - 18:48

Met een koude blik in zijn ogen zat de kater op de Outlook Rock, heel simpeltjes bezig met het bestuderen van het gebied. Want dat was belangrijk voor alles wat hij van plan was om te bereiken in zijn leven. Hij wilde elke uithoek van hun territorium kennen, hij wilde elke steen, elke struik en elk wezentje erin kennen zodat het later als hij het nodig had van pas zou kunnen komen. Met een ferme beweging sloeg hij zijn staart om zijn poten heen en richtte hij zich op een bewegende kat die steeds dichterbij kwam. Al snel herkende hij één van zijn siblings erin.

{ Eerste post Plumpaw }
Terug naar boven Ga naar beneden
Plumpaw'
Member
Like I'm gonna lose you DPKsfdL
45
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 whole moons already
Gender:
Rank:
Plumpaw'
BerichtOnderwerp: Re: Like I'm gonna lose you   Like I'm gonna lose you Icon_minitimema 28 dec 2015 - 20:21


De poes was ondertussen er al uit dat haar broer niet in het kamp was. Bijna sluipend was ze het kamp uit geslopen om zo niemand te hoeven tegen te komen. Waar was Tiger als je hem nodig had. Ze had al een tijdje rond gedwaald in het territorium. Ze vond haar broers geur en volgde die meteen. 'Tigerpaw! ik was je kwijt, En en en en' ze herhaalde zichzelf snel en haalde vervolgens diep adem toen ze bij haar broer was. 'Ik verveelde me en ik zocht je maar je was weg en ik kon je niet vinden dus ik heb je gevonden!' Zei ze druk en vrolijk terwijl ze haar kopje onder zijn kin haalde. Hij was veilig en bij hem durfde ze haar vrolijke gezellige zelf te zijn. 'Oh ken je die ene kater die zo heel knap is!' Begon ze vrolijk weer eens een crush hebbende op een random kater wiens naam ze niet echt had onthouden. Het was bijna niet te geloven dat ze zo verlegen en teruggetrokken was als er andere bij waren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tigergaze
Member
Like I'm gonna lose you HkPVzSX
Daan
1295
Actief
A man unwilling to fight for what he wants deserves what he gets

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tigergaze
BerichtOnderwerp: Re: Like I'm gonna lose you   Like I'm gonna lose you Icon_minitimema 28 dec 2015 - 20:31

De vlek kwam steeds dichterbij en hij hoorde een stem zijn naam schreeuwen, gevolgd door een hele ratelende zin van woorden en vooral het woordje 'en' was weer duidelijk van de partij. Zijn zusje was helemaal buitenadem toen ze bij hem aankwam en na een volgende reeks van uitleg kreeg hij een kopje tegen de onderkant van zijn kin. Hij leunde licht terug en en korte, zware ronk kwam uit zijn borst zettend terwijl hij zo zijn zusje begroette. "Nou, het is in elk geval een goede training voor je neus geweest," mauwde hij met een lichte grijns, maar zijn zusje begon alweer over iets anders. "Zeg me niet dat het weer zover is, Plum." Oh nee. Niet weer een crush. "Wie is het nu weer?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Plumpaw'
Member
Like I'm gonna lose you DPKsfdL
45
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 whole moons already
Gender:
Rank:
Plumpaw'
BerichtOnderwerp: Re: Like I'm gonna lose you   Like I'm gonna lose you Icon_minitimema 28 dec 2015 - 22:06


Ze voelde zich heerlijk op haar gemak bij de kater, haar grote broer. de dood van hun ouders was heel zwaar geweest voor haar. Ze voelde zich alleen nog op haar gemak bij de kater. Ze haalde haar kopje nog een maal onder zijn kin langs. 'Ja maar ik heb je wel heel snel gevonden! Goed he van mij!' Zei ze trots terwijl ze gewoon op de grond ging zitten naast Tigerpaw. Ze keek even hoe hij zat en imiteerde zijn houding. Ze giechelde toen Tiger sprak over haar opmerking. 'Ik kan het toch niet helpen dat Windclan vol zit met super knappe katers!' Mauwde ze terwijl ze even dromerig wegstaarde. 'Nou hij is ongeveer heel erg knap oke! Hij heeft mooie gele ogen en een lange vacht. Het is grijzig en cypers. Ik ben even vergeten hoe hij heet maar ik hou van hem ik weet het zeker!' Begon ze dromerig terwijl ze naar haar broer keek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tigergaze
Member
Like I'm gonna lose you HkPVzSX
Daan
1295
Actief
A man unwilling to fight for what he wants deserves what he gets

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tigergaze
BerichtOnderwerp: Re: Like I'm gonna lose you   Like I'm gonna lose you Icon_minitimema 28 dec 2015 - 22:39

"Heel goed, dat zeker! Op een dag kan je me zelfs opsporen als ik aan de andere kant van het woud ben," mauwde hij met een grijns en keek hoe zijn zusje naast hem ging zitten. Hij luisterde naar de beschrijving die ze hem gaf. "Oh nee.. Plum.. zeg me niet dat het Raptorpaw is?" Hij kende immers maar één kat die aan die beschrijving voldeed. En dat was zijn beste maat.. of tenminste.. dat wist hij niet zo heel zeker meer..
Terug naar boven Ga naar beneden
Plumpaw'
Member
Like I'm gonna lose you DPKsfdL
45
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 whole moons already
Gender:
Rank:
Plumpaw'
BerichtOnderwerp: Re: Like I'm gonna lose you   Like I'm gonna lose you Icon_minitimedi 29 dec 2015 - 14:18


Trots spinde ze terwijl ze haar ogen sloot haar borst vooruit stekende. Ja ze zou een goede speurzoeker worden! Dat wist ze zeker. 'Wedde dat ik dat nu al kan?' Mauwde ze vrolijk terwijl ze de hele dag had gedaan over het kleine stukje als nu. Ze keek op bij zn woorden en knikte. 'Ja! Dat was zijn naam. Hoezo heb je wel gezien hoe knap hij is. Tiger kom op hij is knap!' Mauwde ze dromerig terwijl ze haar kopje tegen haar broer aan liet vallen. 'Is er iets mis met hem dan?' Vroeg ze nieuwsgierig maar was nog veel meer geïnteresseerd in de volgende vraag die ze stelde. 'Zou hij mij ook leuk vinden?' Vroeg ze bijna hyperactief.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tigergaze
Member
Like I'm gonna lose you HkPVzSX
Daan
1295
Actief
A man unwilling to fight for what he wants deserves what he gets

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tigergaze
BerichtOnderwerp: Re: Like I'm gonna lose you   Like I'm gonna lose you Icon_minitimewo 30 dec 2015 - 0:02

Facepalm. Hij had het kunnen weten. Een bevestigend antwoord kwam van zijn calico zusje en ze ging er nog dromerig over door hoe knap hij wel niet was. Daarna kwam de vraag of er iets mis was met hem, gevolgd door de vraag of hij haar leuk zou vinden. "Plum, please," bromde hij en rolde kort met zijn ogen. "Raptorpaw is mijn maat, ya know." Het was like, als kittens waren ze onafscheidelijk geweest, hij en Raptor. De laatste tijd leek dat wat minder.. "Ik denk niet dat hij zo'n goed type voor je is. En volgens mij vindt hij al iemand leuk." Dat laatste kwam er een beetje bitter uit, maar hoteldebotel Plumpaw merkte dat waarschijnlijk toch niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Plumpaw'
Member
Like I'm gonna lose you DPKsfdL
45
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 whole moons already
Gender:
Rank:
Plumpaw'
BerichtOnderwerp: Re: Like I'm gonna lose you   Like I'm gonna lose you Icon_minitimewo 30 dec 2015 - 0:41


ze keek op van haar dromerige gezwets door het smeekbede van haar broer. Die nog even zei dat het zijn maat was. Ze likte over haar poot en haalde die over haar kopje. 'Oh ja oh ja! Maar dan kun je hem vragen wat hij van mij vind?' Vroeg ze terwijl ze hem even met een blik aan keek van ja ja ja dat doe je wel. Raptorpaw was echt wel haar type, hij was knap en zij ook, toch? En hi vond heus niemand leuk, ja haar misschien. Oh wat kon dromen over katers toch leuk zijn. Ze zuchtte diep en liet zich op haar zij op de steen vallen en rolde even kort op haar rug en keek naar hem. 'Óh tiger vraag hem alsjeblieft of hij mij ook leuk vind! Ik moet het weten!' Vroeg ze smekerig terwijl ze hem aankeek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Spottedflake
Member
Like I'm gonna lose you DPKsfdL
Ammehoela
15
Actief
breathing in snowflakes

CAT'S PROFILE
Age: 25 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Spottedflake
BerichtOnderwerp: Re: Like I'm gonna lose you   Like I'm gonna lose you Icon_minitimewo 30 dec 2015 - 10:41

Ze trippelde richting het geluid dat zich dieper in het territorium bevond. Haar pels was sinds dagen geleden weer wat goed verzorgd en er lag eindelijk een mooie glans in haar ogen. De pesterijen van vroeger was ze al half vergeten en dat stelde haar wat meer gerust. 'Óh tiger vraag hem alsjeblieft of hij mij ook leuk vind! Ik moet het weten!' Spotted spitste haar oren. Het klonk als Plumpaw. Met een zwiep van haar staart kroop ze de struiken uit. "Wie moet hij vragen?" vroeg ze met een plagende klank in haar stem. "Is Plumpaw in love?" Ze grinnikte en keek naar Tigerpaw. "Wie is de o-zo-gelukkige?"

- Flut maar het leek me leuk in te vallen >3
Terug naar boven Ga naar beneden
Tigergaze
Member
Like I'm gonna lose you HkPVzSX
Daan
1295
Actief
A man unwilling to fight for what he wants deserves what he gets

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tigergaze
BerichtOnderwerp: Re: Like I'm gonna lose you   Like I'm gonna lose you Icon_minitimewo 30 dec 2015 - 11:46

Oh dear no. Nu moest hij dus gaan vragen aan zijn beste maat wat deze van zijn zusje vond. Iewl. Nee. Plumpaw foei, af. Tigerpaw moest nog een keer de smeekbede of hij het wilde vragen aanhoren. "Misschien." Blegh. Een derde kat kwam er opeens bij en deze herkende hij vrijwel meteen als hun andere zusje, Spottedpaw. "Bek dicht, Spotted," grauwde hij en wiebelde even een beetje met zijn neus terwijl hij zijn staart half om Plum heen sloeg. Maar als zijn zusje hem goed kende, zou ze wel begrijpen dat hij het huis niet kwaad bedoelde. De enige katten tegen wie hij dit soort opmerkingen maakte en het niet kwaad bedoelde was tegen zijn siblings, want hij had een beetje de rol als ouder op zich genomen gezien hij toch de oudste was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Plumpaw'
Member
Like I'm gonna lose you DPKsfdL
45
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 whole moons already
Gender:
Rank:
Plumpaw'
BerichtOnderwerp: Re: Like I'm gonna lose you   Like I'm gonna lose you Icon_minitimeza 2 jan 2016 - 17:07


Vrolijk sprong ze bijna op toen Tiger misschien zei. Plum dook in elkaar toen haar zusje zich er mee ging bemoeien. Ze drukte haar hoofd in de vacht van haar broer. Nee straks zou spotted nog naar Raptor gaan en hem vertellen dat zei hem leuk vond! Nee dit kon niet! Ze raakte bijna in paniek maar de staart van Tiger om haar heen kalmeerde haar en vooral de bek dicht tegen haar zusje. Waarom moest iedereen zich altijd bemoeien met haar leven. Ze vroeg daar toch niet om of wel? Ze hield haar kop dicht in Tiger zijn vacht gedrukt en haar lippen bewogen absoluut niet meer van elkaar. Nee Tiger was haar steun en toe verlaat en zonder hem zou de waarschijnlijk het hele kamp niet eens meer in durven. Ook nog een enge mentor die gewoon vragen aan haar stelde. Waarom verwachtte iedereen zo veel van haar?
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Like I'm gonna lose you
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan territory :: Outlook Rock-
Ga naar: