Nightfall in good company



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Nightfall in good company

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Cloudgaze
Member
Nightfall in good company LZ9ajdK
Wolf
84
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cloudgaze
BerichtOnderwerp: Nightfall in good company   Nightfall in good company Icon_minitimedo 14 jan 2016 - 14:13


CLOUDGAZE
ruler of my own empire
De sneeuw bleef langzaam maar zeker naar beneden dwarrelen. Vlokjes overal. Cloudgaze kreeg het bijna koud bij het idee alleen al. Zelfs met zijn warme vacht was het ijzig koud op de vlaktes. Het kamp, dat dieper lag dan de vlaktes waar ze op joegen, was het enige echt warme plekje. Het werd al avond, en stiekem verlangde hij al naar zijn warme nest. Hij was niet echt moe, maar binnen was het zeker veel aangenamer dan buiten. Met zijn blik op oneindig zat hij op de open plek in het kamp. Veel van de activiteiten nam hij niet echt in zich op. Warriors en Apprentices kwamen binnen gelopen, terug van trainingen of van jacht. Het was pas toen hij de kleurrijke vacht van Cheetahleap zag dat hij terug tot zichzelf kwam. "Oh, hi Cheetahleap", Zei hij met een beetje een hese stem, aangezien hij al een eindje niks meer gezegd had.

&Cheetahleap



never forget
잊지마


Laatst aangepast door Cloudgaze op do 14 jan 2016 - 23:53; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Cheetahleap
Member
Nightfall in good company DPKsfdL
11
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons Old
Gender:
Rank:
Cheetahleap
BerichtOnderwerp: Re: Nightfall in good company   Nightfall in good company Icon_minitimedo 14 jan 2016 - 18:08


Een gevlekte vacht verdween tussen al het wit in de doorgang die naar het kamp leidde. Cheetahleap was zo snel mogelijk teruggekeerd eens hij lang genoeg gezocht had naar prooi. Zijn pootkussentjes waren ijskoud, zijn ranke lijf met redelijk korte vacht niet gemaakt voor de sneeuw. Er gleed een rilling van de kou door hem heen toen hij het kamp binnen stapte en zijn prooi op de stapel legde. Zijn oren spitste zich toen hij een bekende stem hoorde. Met een lichte glimlach voegde hij zich bij Cloudgaze. "Hey Cloudgaze," begroette hij de iets oudere kater. "Soms wou ik toch dat ik die vacht even van je kon lenen," merkte hij op toen hij ging zitten en zich kleiner maakte tegen de kou.


Nightfall in good company TIo57Yd
Terug naar boven Ga naar beneden
Cloudgaze
Member
Nightfall in good company LZ9ajdK
Wolf
84
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cloudgaze
BerichtOnderwerp: Re: Nightfall in good company   Nightfall in good company Icon_minitimedo 14 jan 2016 - 18:59


CLOUDGAZE
ruler of my own empire
Met een kleine glimlach kwam de gevlekte kater bij hem zitten. "Hey Cloudgaze," Zei hij vriendelijk. "Soms wou ik toch dat ik die vacht even van je kon lenen," Vervolgde hij, waardoor Cloudgaze even in de lach schoot. "Je bent denk ik niet alleen", Grijnsde hij geamuseerd. Het was wel een feit dat ze een erg strenge winter hadden. "Ik zou zeggen, bijt op je tanden, voor ze er uit klapperen", Grapte hij. Toch had hij wel iets van medelijden met Cheetahleap en alle andere katten met een korte vacht. Alhoewel zij dan een voordeel hadden in Greenleaf natuurlijk, terwijl hij lag te vergaan van de warmte. Niet dat hij boos zou zijn moest het nu Greenleaf zijn tho..



never forget
잊지마
Terug naar boven Ga naar beneden
Cheetahleap
Member
Nightfall in good company DPKsfdL
11
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons Old
Gender:
Rank:
Cheetahleap
BerichtOnderwerp: Re: Nightfall in good company   Nightfall in good company Icon_minitimedo 14 jan 2016 - 20:47


Hij knikte toen de ander zei dat hij waarschijnlijk niet de enige was die even een lange vacht zou kunnen gebruiken. WindClanners waren meestal rank gebouwd en hadden vaak ook nog wel een korte vacht. Je kon echter niet zeggen dat zij degene waren die het meest te lijden hadden onder de kou. RiverClan bijvoorbeeld zou op het moment geen vis kunnen vangen door de bevroren rivier. Cheetahleap lachte hoofdschuddend. "Uitvallende tanden leek mij meer een ouderdomskwaaltje," antwoordde hij grappend terug, doelend op het feit dat Cloudgaze de oudere was van de twee. "Gelukkig is het altijd zeker dat er aan Leafbare een eind komt."


Nightfall in good company TIo57Yd
Terug naar boven Ga naar beneden
Cloudgaze
Member
Nightfall in good company LZ9ajdK
Wolf
84
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cloudgaze
BerichtOnderwerp: Re: Nightfall in good company   Nightfall in good company Icon_minitimedo 14 jan 2016 - 23:53


CLOUDGAZE
ruler of my own empire
Was de koude wind typisch aan hun territorium? Vast wel. De andere Clans konden zich schuilhouden in hun bossen. Niet dat hij er jaloers op was. Zeker niet. Hij zou niet kunnen leven op het vuile territorium van ShadowClan. StarClan nee please. RiverClan was bijna net zo erg. Dan moest hij zwemmen. In water. Wat haatte hij water zo diep. Hij had het best goed hier in WindClan, jazeker. Iedereen was zo aardig hier. Het heen en weer grappen met Cheetahleap bijvoorbeeld. Nope, zou hij niet meer kunnen missen hoor. "Uitvallende tanden leek mij meer een ouderdomskwaaltje," Stak de gevlekte kat terug, waarbij hij hem even met een plagende blik aan keek.

"Ik zal alvast een nest laten maken naast het mijne dan, voor als je me komt joinen", Zei hij, doelend op het feit dat ze eigenlijk niet zo heel erg veel in leeftijd scheelden. "Gelukkig is het altijd zeker dat er aan Leafbare een eind komt." Merkte Cheetah wijs op, en Cloud knikte. "Ik kan niet wachten tot onze prooi weer helemaal fit is, zodat we er weer lekker achterna kunnen rennen", Grijnsde hij geamuseerd. Het was ook wel zo dat de konijnen zelf ook slomer waren. Kwam vast omdat ze ook niet veel energie hadden.. Of ze vroren vast aan de grond, dat kon natuurlijk ook.



never forget
잊지마
Terug naar boven Ga naar beneden
Cheetahleap
Member
Nightfall in good company DPKsfdL
11
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons Old
Gender:
Rank:
Cheetahleap
BerichtOnderwerp: Re: Nightfall in good company   Nightfall in good company Icon_minitimezo 17 jan 2016 - 14:07


Cloudgaze merkte op dat hij alvast een extra nest voor hem zou laten maken. Cheetahleap grijnsde. "Ik denk dat de elders ons liever niet hun den zien overnemen," zei hij, terwijl hij zijn blik even op de elders den liet hangen alvorens zijn gesprekspartner weer aan te kijken. Bij diens opmerking over het achterna rennen van prooi knikte de gevlekte kater instemmend. Zijn hoge poten en slanke lichaam maakte hem perfect voor het sprinten over de grasvelden. Sneeuw was zijn ding niet, maar rennen bij warmere temperaturen wel. "Ik ook niet. De hele Clan fleurt er van op wanneer er weer gerend kan worden." WindClan katten waren snel en net zoals het ijs de RiverClanners hun jacht naar vis belemmerde, deed de sneeuw en de kou dat voor WindClanners.


Nightfall in good company TIo57Yd
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Nightfall in good company
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan camp-
Ga naar: