Guess who



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Guess who

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Flameleap
Member
Guess who Tumblr_o1p5d0Xg181sidwdbo9_250
|-/annah
962
Actief
Cause I, used to believe in justice

CAT'S PROFILE
Age: 38 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Flameleap
BerichtOnderwerp: Guess who   Guess who Icon_minitimema 18 jan 2016 - 21:24


Hij slaakte een lange zucht voordat hij begon te gapen. Het was vandaag, net zoals alle anderen, een zware dag geweest. De wonden van het gevecht hadden hem meer vermoeid dan hij verwacht had. En nu waren er veel Apprentices. Hij moest wel zorgen dat niemand zomaar zij nest innam omdat hunzelf hun eigen nest niet konden maken. Aangezien de Ceremonie bijna in de avond gehouden werd. Hij rekte zich uit. Klaar om zijn pijnlijke spieren te verslappen en op te krullen in zijn eigen nestje. Misschien wel her en der sommige katjes pesten dat hij wel een nest had en hun niet. Echter had hij vandaag de puf niet voor, het liefst wou hij gewoon in slaap sukkelen zodat morgen de dag weer begon.

&Crescentpaw


I wouldn't hesitate,
Guess who YcchNZp
To smile while you suffocate

Terug naar boven Ga naar beneden
Crescentpaw
Member
Guess who Giphy
d a n i
1184
Actief
Let your power shine

CAT'S PROFILE
Age: thirteen moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Crescentpaw
BerichtOnderwerp: Re: Guess who   Guess who Icon_minitimedi 19 jan 2016 - 7:59

De dag was voorbij gegaan. Ze had een leuk plekje uitgekozen. Dichtbij haar zussen en vriendinnen, want dat was gezellig! De grijze kitten had wel wat moeite gehad met mos bij elkaar sprokkelen. Ze had een beetje achter anderen aangerend om het bij elkaar te krijgen en had het toen simpel neergelegd. Ze kon erop zitten en liggen, maar dat wel net. Nou ja ze was een kleine apprentice, ze kon overal wel slapen. Het nest van een ander viel haar echter snel op. Ze eindigde het gesprek met een ander en trippelde vrolijk naar de rode kater. "Heey!", riep ze misschien iets te enthousiast. "Hoe gaat ie?"


Guess who Xkr9qb
Pleαѕe doɴ'т тαĸe мy ѕυɴѕнιɴe αwαy:

Terug naar boven Ga naar beneden
Flameleap
Member
Guess who Tumblr_o1p5d0Xg181sidwdbo9_250
|-/annah
962
Actief
Cause I, used to believe in justice

CAT'S PROFILE
Age: 38 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Flameleap
BerichtOnderwerp: Re: Guess who   Guess who Icon_minitimedi 19 jan 2016 - 10:28

Hij legde zijn kop op zijn voorpoten, maar hief al snel zijn kop weer op bij het herkennen van de stem. "Heey!" Zijn grasgroene ogen ontmoetten de hare. "Hey, Crescentpaw." begroette hij snorrend terug. "Hoe gaat ie?" Hij sloeg zijn staart om zijn buik heen. "Goed", miauwde hij gapend. "Met jou?" Hij schudde zijn kop om helder te worden. "Moet je trouwens niet al gaan slapen? We beginnen al morgen vroeg met trainen." miauwde hij tegen haar voor de zekerheid. Zijn kijkers keken om zich heen. "Waar is je nest?" vroeg hij. Het zou hem niets verbazen als ze nog geen nestje had. Hij hoopte wel dat ze niet dezelfde fout moest meemaken zoals hij al had. "Slapen op de grond is geen pretje. En dat spreek ik uit ervaring." grinnikte hij terwijl hij haar een knippog gaf.


I wouldn't hesitate,
Guess who YcchNZp
To smile while you suffocate

Terug naar boven Ga naar beneden
Crescentpaw
Member
Guess who Giphy
d a n i
1184
Actief
Let your power shine

CAT'S PROFILE
Age: thirteen moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Crescentpaw
BerichtOnderwerp: Re: Guess who   Guess who Icon_minitimewo 20 jan 2016 - 18:54

Toen hij zei dat het goed ging glimlachte ze kort en bracht een korte blik de nursery in. "Moet je trouwens niet al gaan slapen? We beginnen al morgen vroeg met trainen." De kitten knikte. Haar mentor zou wel een taaie zijn, het was ook nog haar oma dus nog meer reden om haar best te doen. De apprentice knikte. "Ik duik straks m'n nieuwe nest in", besloot ze te zeggen en ze seinde kort in de richting van haar nieuwe nest. Mooi in het midden, waar ze van hield. Dichtbij iedereen en lekker warm. Na zijn vraag keek ze om en wees naar haar nest. Niet groot, maar het was wat. Morgen zou ze wel meer mos gaan halen. "Ik heb wel een nest hoor!" Ze grinnikte kort. "Ik hoef niet op de grond."


Guess who Xkr9qb
Pleαѕe doɴ'т тαĸe мy ѕυɴѕнιɴe αwαy:

Terug naar boven Ga naar beneden
Flameleap
Member
Guess who Tumblr_o1p5d0Xg181sidwdbo9_250
|-/annah
962
Actief
Cause I, used to believe in justice

CAT'S PROFILE
Age: 38 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Flameleap
BerichtOnderwerp: Re: Guess who   Guess who Icon_minitimewo 20 jan 2016 - 19:04


Hij voelde de slaap hem al overnemen. Maar het antwoord van de kattin liet hem nog wakker blijven. "Ik duik straks m'n nieuwe nest in", Hij knikte langzaam en richtte zijn ogen naar een nestje in het midden van de Den. Het was een tamelijk klein nestje, hij zou er onmogelijk in passen. Zelfs niet op haar leeftijd. "Ik heb wel een nest hoor! Ik hoef niet op de grond." Hij greens even. "Weet je zeker dat je daarin kan slapen?" vroeg hij nogal voorzichtig. Het was inderdaad moeilijk om mos te vinden in Leafbare. "Als je wilt kan je dat nestje bij mij aanschuiven, dan heb je meer ruimte want dan heb je gelijk ook een deel van mijn nest." Hij glimlachte, het was gewoon om aardig te doen. Ze was één van de weinige katten waar hij bevriend mee was, en ergens vond hij het gezellig zo. "Tenzij je geen gesnurk naast je wilt horen." grinnikte hij. Om eerlijk te zijn had hij zichzelf nog nooit horen snurken, en de Apprentices om hem heen hadden er ook niks over geklaagd. Dus nam hij het maar aan als een grapje.


I wouldn't hesitate,
Guess who YcchNZp
To smile while you suffocate

Terug naar boven Ga naar beneden
Crescentpaw
Member
Guess who Giphy
d a n i
1184
Actief
Let your power shine

CAT'S PROFILE
Age: thirteen moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Crescentpaw
BerichtOnderwerp: Re: Guess who   Guess who Icon_minitimevr 22 jan 2016 - 7:54

"Weet je zeker dat je daarin kan slapen?" Nog een keer ging haar blik naar het nestje. Hmm? "Uh denk het wel. Ik ben niet zo groot weet je", zei ze en ze grinnikte er kort achteraan. Na zijn vraag bleef ze even ongemakkelijk staan. "Tenzij je geen gesnurk naast je wilt horen." Kort trok ze haar mondhoek op, niet-wetend wat ze moest doen. Na een korte tijd besloot ze op het randje te gaan zitten van zijn nest en glimlachte simpel toen ze er zat. Nee zij zag er niks 'raars' in. Haar brein zag het nog altijd als vrienden die gewoon voor de gezelligheid bij elkaar gingen zitten. Crescent gedroeg zich nog een beetje als een kitten, dat wist ze ook wel. De poes bleef zitten waar ze was en keek met een korte glimlach naar de kater. Er kwam al wel snel een gaap uit haar mond.


Guess who Xkr9qb
Pleαѕe doɴ'т тαĸe мy ѕυɴѕнιɴe αwαy:

Terug naar boven Ga naar beneden
Flameleap
Member
Guess who Tumblr_o1p5d0Xg181sidwdbo9_250
|-/annah
962
Actief
Cause I, used to believe in justice

CAT'S PROFILE
Age: 38 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Flameleap
BerichtOnderwerp: Re: Guess who   Guess who Icon_minitimevr 22 jan 2016 - 11:01

"Uh denk het wel. Ik ben niet zo groot weet je" Ja, dat wist hij wel, daar had ze haar naam te danken voor. Een glimlach sierde zijn lippen nadat de kattin instemde en naast hem ging liggen. "Hoe is het eigenlijk om Apprentice te zijn? Spannend?" Flame rekte zich uit en krulde zich op tot een bal. Zijn kop leunend op zijn voorpoten. Voor hem was zijn eerste dag ook al spannend geweest, hij kon voor een deel niet fatsoenlijk slapen. Het andere gedeelte was door de stenen grond waar hij moest slapen omdat hij niet nadacht om een nestje te maken. Ze mocht hem wel dankbaar zijn.


I wouldn't hesitate,
Guess who YcchNZp
To smile while you suffocate

Terug naar boven Ga naar beneden
Crescentpaw
Member
Guess who Giphy
d a n i
1184
Actief
Let your power shine

CAT'S PROFILE
Age: thirteen moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Crescentpaw
BerichtOnderwerp: Re: Guess who   Guess who Icon_minitimevr 22 jan 2016 - 15:40

Crescent kon wat ontspannen en legde haar hoofd op haar poten. Of ze hier zou blijven voor de hele nacht wist ze nog niet, maar ze zou wel zien. "Hoe is het eigenlijk om Apprentice te zijn? Spannend?" De kitten keek naar de rode kater. Net toen ze haar bek open wou trekken gaapte ze opnieuw en ze besloot dat ze iets beter wou liggen, dus ze ontspande helemaal. Ze was nog altijd een beetje in de war over het feit dat ze bij iemand anders in het nest lag, maar ze negeerde het nu maar. "Ik moet maar eens kijken hoe mijn oma is als mentor", zei ze na haar gaap. Charmant. "Denk wel dat ze streng is hoor." Kort grinnikte ze, maar een beetje op een slaperige manier.


Guess who Xkr9qb
Pleαѕe doɴ'т тαĸe мy ѕυɴѕнιɴe αwαy:

Terug naar boven Ga naar beneden
Flameleap
Member
Guess who Tumblr_o1p5d0Xg181sidwdbo9_250
|-/annah
962
Actief
Cause I, used to believe in justice

CAT'S PROFILE
Age: 38 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Flameleap
BerichtOnderwerp: Re: Guess who   Guess who Icon_minitimevr 22 jan 2016 - 16:37

"Ik moet maar eens kijken hoe mijn oma is als mentor", antwoordde ze met een gaap. "Denk wel dat ze streng is hoor." Hij grinnikte kort.
"Dan zou ik oma Inner niet boos maken." Hij likte zijn voorpoot. "Swiftriver is niet zo streng, alleen is het wel duidelijk dat hij niet van opgeven houdt." Hij glimlachte slaperig naar haar. Zijn staart over zijn snuit geslagen. "Goed, goed, ik hou op." Sprak de rode tabby voordat hij zijn ogen dichtdeed. "Trusten."

- Flame topic uit


I wouldn't hesitate,
Guess who YcchNZp
To smile while you suffocate

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Guess who
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp :: Apprentices den-
Ga naar: