Mindless [Heavepaw]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Mindless [Heavepaw]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Barkpaw
Member
Mindless [Heavepaw] DPKsfdL
Lore
109
Actief
I thought I was an atheist until I realized I'm a God

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Barkpaw
BerichtOnderwerp: Mindless [Heavepaw]   Mindless [Heavepaw] Icon_minitimedi 9 feb 2016 - 17:07





Ja hoor, het was eindelijk zo ver. Ein-de-lijk apprentice. Hoewel dit natuurlijk het plezier van uit het kamp sneaken weg nam, was Bark ergens ook blij dat hij vrij kon bewegen zonder bij zijn nekvel terug gesleept te worden. Het territorium besloot hij zelf te ontdekken, daar had hij geen mentor voor nodig! Het was een prachtig gebied, en zeker nu alles bedekt was met een dikke, witte laag sneeuw. Maar ja, na een tijdje van ontdekken en bewonderen werd het toch wel saai alleen. De kater stond op het punt om terug te gaan toen hij pootstappen zag in de sneeuw. Perfect, precies wat hij nodig had. Vol goede moed volgde hij de afdrukken, tot hij een eindje verderop een kat zag. Een grijns sierde zijn snoet. "Hey, hallo!"
Terug naar boven Ga naar beneden
Heavespark
Member
Mindless [Heavepaw] Tumblr_inline_o63thdC67n1se7tcd_500
❖ Loïs
426
Actief
❖ A desert flower? More like a desert cobra!

CAT'S PROFILE
Age: ❖ 31 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Heavespark
BerichtOnderwerp: Re: Mindless [Heavepaw]   Mindless [Heavepaw] Icon_minitimeza 20 feb 2016 - 11:26

De jonge poes trippelde met opgeheven kop en staart het kamp uit. Jep, ze genoot van haar vrijheid. Ondanks dat haar nieuwe slaapplek bagger tot de max was, wilde ze voor geen goud terug de nursery in. Nu kon ze gaan en staan waar ze wilde, doen wat ze niet laten kon. Een grijns kwam op haar gezicht. Niemand die haar nu terug de nursery in ging slepen omdat ze uit het kamp was. Nee, het mócht nu gewoon. De poes keek is om zich heen. Eigenlijk wilde ze heel graag eens naar het thunderpath, kijken wat daar te beleven viel. Ze stak haar neusje in de lucht. Welke kant precies op..? Toen werd ze echter aangesproken en Heavepaw draaide zich snel om. Ze keek naar Barkpaw, een apprentice van haar leeftijd, die haar grijnzend aankeek. "Ook hallo," miauwde ze en trok haar mondhoek op, waarbij ze eens met haar ogen knipperde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Barkpaw
Member
Mindless [Heavepaw] DPKsfdL
Lore
109
Actief
I thought I was an atheist until I realized I'm a God

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Barkpaw
BerichtOnderwerp: Re: Mindless [Heavepaw]   Mindless [Heavepaw] Icon_minitimezo 21 feb 2016 - 21:15



De poes glimlachte. "Ook hallo," De gestreepte kater liep dichterbij. Hij herkende nu Heavepaw, een leeftijdgenote met opvallende ogen. "Zeg, die blik in je ogen, zeg me nou niet dat je verdwaald bent!" Plaagde hij. Bark ging voor haar staan, en maakte een overdreven buiging. "En nu wacht deze schone dame vast op haar prins op het witte paard!" Hij zette zijn toon dramatsich aan, en na een korte pauze keek hij haar recht aan. Een ondeugende lach vormde zich op zijn snoet. "Ik heb slecht nieuws voor je, ik ben die prins niet." Hij grinnikte, hij was maar aan het treiteren. Hopelijk kon ze hier tegen en was ze niet zo'n tuttig poezinnetje. Maar van wat hij zag, kon ze wel tegen een beetje stangen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Heavespark
Member
Mindless [Heavepaw] Tumblr_inline_o63thdC67n1se7tcd_500
❖ Loïs
426
Actief
❖ A desert flower? More like a desert cobra!

CAT'S PROFILE
Age: ❖ 31 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Heavespark
BerichtOnderwerp: Re: Mindless [Heavepaw]   Mindless [Heavepaw] Icon_minitimema 22 feb 2016 - 20:36

Een grijns kwam op het gezicht van Heavepaw toen de andere apprentice meteen begon met plagen. Ze grinnikte om zijn buiging en opmerkingen, al had ze meteen door dat deze niet serieus waren en echte hulp niet onderweg was. Helaas, helaas. Zijn laatste zin bevestigde haar vermoedens en ze lachte zachtjes. "Ach wat jammer nou," miauwde ze op een plagende toon terug. "Maar dacht je 't werkelijk? Verdwaald als het kamp nog gewoon in zicht is?" vroeg ze met speelse blik op de andere kat gericht en schudde haar kop. "Hmhm," humde ze van nee. "Ik was in fact wel op zoek naar het thunderpath, al weet ik de weg niet." vervolgde ze. "Maar ja, ik heb geen prins op het witte paard om me te beschermen daar van de gevaarlijke draken..."
Terug naar boven Ga naar beneden
Barkpaw
Member
Mindless [Heavepaw] DPKsfdL
Lore
109
Actief
I thought I was an atheist until I realized I'm a God

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Barkpaw
BerichtOnderwerp: Re: Mindless [Heavepaw]   Mindless [Heavepaw] Icon_minitimevr 26 feb 2016 - 12:00



Gelukkig had Bark haar goed ingeschat, en kon ze wel om hem lachen. "Maar dacht je 't werkelijk? Verdwaald als het kamp nog gewoon in zicht is?" Zei ze speels, en schudde haar kop. "Hmhm," Nu was Barkpaw geïnteresseerd, omdat de meeste poezen met wie hij sprak nette dames waren. Dit was anders, en dus interessant. "Ik was in fact wel op zoek naar het thunderpath, al weet ik de weg niet." Hij trok zijn wenkbrauwen op. "Maar ja, ik heb geen prins op het witte paard om me te beschermen daar van de gevaarlijke draken..." Dus toch! Hij richtte zich in zijn volle lengte op (wat, als we eerlijk zijn, niet veel groter was dan Heave) En keek dramatisch opzij, met zijn borst trots vooruit. "Laten wij dan gaan, schone dame! Opzoek naar het thunderpath en al haar gevaren!" Hij liet zich weer inzakken, en knipoogde naar haar. Zelf had hij nog niet echt een tour gekregen door het territorium, maar hoe moeilijk kon het zijn om dat te vinden? De kater keek haar nog een keer recht aan, voordat hij zoch omdraaide en begon weg te lopen alsof hij precies wist waar hij heen moest. "Heavepaw is een goede naam," Merkte hij op, bij wijze van conversatie starter.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Mindless [Heavepaw]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory-
Ga naar: