Life is great - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Life is great

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Shadefeather
Member
Life is great - Pagina 2 VDVBjNZ

Camilla ^^
1226
Actief
eccedentesiast

CAT'S PROFILE
Age: 36 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moor runner
Shadefeather
BerichtOnderwerp: Re: Life is great   Life is great - Pagina 2 Icon_minitimedi 29 maa 2016 - 18:25

Hij hoorde een diepe zucht achter zich. De zwarte kater keek weer even over zijn schouder. Op zijn gezicht stond nog steeds dezelfde lach. Hij zag dat de poes wat afstand van hem had genomen en in haar ogen stond een verdrietige blik. 'He, wat is er?' Vroeg hij bezorgd. Gelijk klonk zijn stem bezorgd. Alle spoortjes humor verdween uit zijn ogen en in de plaats kwam een bezorgde blik. Had hij iets verkeerds gezegd, gedaan?


Life is great - Pagina 2 Xvn0Hyy
Terug naar boven Ga naar beneden
Heavestep
Member
Life is great - Pagina 2 DPKsfdL
San
167
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ❥15 moons❥
Gender:
Rank:
Heavestep
BerichtOnderwerp: Re: Life is great   Life is great - Pagina 2 Icon_minitimedi 29 maa 2016 - 18:50


Heavestep


'He, wat is er?' Vroeg de kater opeens op een bezorgde toon. Heave schudde haar kop 'Niks' antwoorde ze zachtjes, ze wilde gewoon dat dit voorbij was. Ze had helemaal geen zin meer in jagen hij lachte haar toch uit. 'L-laten we gaan' miauwde de poes vervolgens terwijl ze langs de kater liep. Met hem geen een keer aan te kijken nee ze liep gewoon een stuk door. Ze keek niet eens achter om of de kater haar volgde, met maakte haar niks meer uit. Ergens wilde ze gewoon even alleen in haar nest liggen, maar dat deed ze niet. Nog niet.


Life is great - Pagina 2 Abjlsj

Terug naar boven Ga naar beneden
Shadefeather
Member
Life is great - Pagina 2 VDVBjNZ

Camilla ^^
1226
Actief
eccedentesiast

CAT'S PROFILE
Age: 36 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moor runner
Shadefeather
BerichtOnderwerp: Re: Life is great   Life is great - Pagina 2 Icon_minitimedi 29 maa 2016 - 19:56

'Niks.' Antwoordde de poes zachtjes. Hij keek verbaasd. Hij wist zeker dat er iets was! Ze keek zo verdrietig. 'L-laten we gaan.' Miauwde ze. Vervolgens liep ze langs hem heen zonder hem een keer aan te kijken of wat dan ook. Hij liep achter haar aan. Wat was dit nou weer? Ze was al niet zo'n spreker of wat dan ook, maar dit was heel raar. Hij nam een besluit. De kater versnelde zijn pas tot hij naast Heave liep. 'Wát is er?' Vroeg hij. Hij keek haar doordringend aan. Zijn gele ogen straalde een en al bezorgdheid uit en ook zijn stem klonk bezorgd. Hij wilde er zeker van zijn dat de poes luisterde dus ging hij voor haar staan. Hij keek haar weer dringend aan met zijn ogen. 'Heave, wát is er?' Vroeg hij. Hij moest en zou het weten. Ook al stonden ze daar de hele dag nog, hij zal haar niet laten gaan zonder dat hij het antwoord wist. Misschien was dit wel niet zo aardig, schoot er door zijn kop. Misschien was het iets voor haarzelf waar hij niets mee te maken had of niets aan kon doen. Maar hij schudde zijn kop. Misschien lag het wel aan hem. 'Deed ik iets verkeerd? Zei ik iets verkeerds?'


Life is great - Pagina 2 Xvn0Hyy
Terug naar boven Ga naar beneden
Heavestep
Member
Life is great - Pagina 2 DPKsfdL
San
167
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ❥15 moons❥
Gender:
Rank:
Heavestep
BerichtOnderwerp: Re: Life is great   Life is great - Pagina 2 Icon_minitimedi 29 maa 2016 - 20:34


Heavestep


'Wát is er?' Vroeg de kater opeens, Heave gaf geen antwoord ze bleef gewoon door lopen. Hij wist zelf wel wat er was, 'Heave, wát is er?' vroeg hij weer de poes zei weer niks en deed veel moeite haar woede binnen te houden. Hij lachte haar eerst en vroeg toen wat er was? kon hij zelf niet denken? 'Deed ik iets verkeerd? Zei ik iets verkeerds?' vroeg de kater weer, Heave kon het niet helpen haar ogen werden waterig en met een aprupte stop stopte de poes en keek de kater vel en met waterige ogen aan. 'WAAROM LACH JE MIJ UIT?!" schreeuwde de poes hard. Heave verhefte niet snel haar stem maar met dingen als dit wel. Ze kon het gewoon niet inzich houden. Niet meer.


Life is great - Pagina 2 Abjlsj

Terug naar boven Ga naar beneden
Shadefeather
Member
Life is great - Pagina 2 VDVBjNZ

Camilla ^^
1226
Actief
eccedentesiast

CAT'S PROFILE
Age: 36 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moor runner
Shadefeather
BerichtOnderwerp: Re: Life is great   Life is great - Pagina 2 Icon_minitimedi 29 maa 2016 - 20:51

Heave gaf maar geen antwoord en opeens stopte ze abrupt. Haar ogen werden waterig. 'WAAROM LACH JE MIJ UIT?!' Schreeuwde de poes hard. Shade zette een stap naar achter. Zo had hij Heave nog nooit meegemaakt. Er stond eerst angst in zijn ogen maar dat veranderde al snel in verbazing. 'U-uitlachen?' Vroeg hij verbaasd. 'I-ik heb je helemaal niet uitgelachen? Waarom zou ik jou uitlachen? Wanneer deed ik dat dan?' Ratelde hij. Hij kon zich echt niet meer herinneren dat hij dat gedaan had. En waarom zou hij dat überhaupt doen? Hij lachte nooit iemand uit! En al helemaal niet zijn vrienden of clangenoten.


Life is great - Pagina 2 Xvn0Hyy
Terug naar boven Ga naar beneden
Heavestep
Member
Life is great - Pagina 2 DPKsfdL
San
167
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ❥15 moons❥
Gender:
Rank:
Heavestep
BerichtOnderwerp: Re: Life is great   Life is great - Pagina 2 Icon_minitimewo 30 maa 2016 - 20:20


Heavestep


'U-uitlachen?' Vroeg hij verbaasd. 'I-ik heb je helemaal niet uitgelachen? Waarom zou ik jou uitlachen? Wanneer deed ik dat dan?' Ratelde hij. Heave's ogen werden alleen maar meer waterig. Ze zag het echt, hij lachde haar stiekem achter haar rug uit. Waarom zou hij anders zomaar uit het niks in de lach schieten? 'HOU JE NIET VAN DE DOMMEN' schreeuwde de poes vol emotie. 'JE LACHT ME GEWOON UIT' voegde de poes er snel aan toen terwijl enige traan langs haar wang rolde. 'AM I A JOKE TO YOU?' schreeuwde de poes terwijl ze de kater strak en met huilende ogen aankeek. Waarom moesten katten haar altijd achter haar rug uitlachen? Dit probleem had ze al toen ze Apprentice had was en nu nog steeds, nu lachte katten haar nog steeds uit. Konden ze haar gewoon niet met rust laten?!


Life is great - Pagina 2 Abjlsj

Terug naar boven Ga naar beneden
Shadefeather
Member
Life is great - Pagina 2 VDVBjNZ

Camilla ^^
1226
Actief
eccedentesiast

CAT'S PROFILE
Age: 36 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moor runner
Shadefeather
BerichtOnderwerp: Re: Life is great   Life is great - Pagina 2 Icon_minitimewo 30 maa 2016 - 21:38

'HOU JE NIET VAN DE DOMMEN' Schreeuwde Heave vol emotie. 'JE LACHT ME GEWOON UIT' voegde ze er snel aan toe terwijl er een traan langs haar wang rolde. Shade wist niet meer wat hij moest doen. Waarom zou hij iemand uitlachen? Dat is gewoon zielig als je iemand uitlacht! Hij zag de traan en zette een stapje dichterbij. 'Heave...' Begon hij. Maar die schreeuwde weer wat. 'AM I A JOKE TO YOU?' Haar ogen waren vol tranen. Het enige wat hij nu wilde is haar troosten en zeggen dat hij haar helemaal niet uitlachte. Maar dat had hij al gezegd. En ze wilde maar niet luisteren. 'Heave, je weet toch dat ik altijd om alles in de lach schiet? Zelfs van mijn eigen grappen!' Hij schonk haar een klein glimlachje om te laten zien dat hij het niet over haar had. 'En ik lachte niet om jou. Ik lachte weer eens over een van mijn eigen grappen!' Hij hoopte zo erg dat ze zou luisteren. En dat ze hem zou geloven. Want hij sprak de waarheid. 'Wil je weten waarom ik lachte?' Vroeg hij. Misschien als ze dat zou weten dat ze dan niet meer boos was. Hij zette nog een stapje dichterbij. Zijn gele ogen stonden zacht.


Life is great - Pagina 2 Xvn0Hyy
Terug naar boven Ga naar beneden
Heavestep
Member
Life is great - Pagina 2 DPKsfdL
San
167
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ❥15 moons❥
Gender:
Rank:
Heavestep
BerichtOnderwerp: Re: Life is great   Life is great - Pagina 2 Icon_minitimeza 2 apr 2016 - 11:34


Heavestep


De woorden van de kater hoorde ze niet eens meer, alles werd langzaam zwart. Alleen zij bleef over en dat gelach dat als meer luider werd, en nooit ophield. Tranen stroomde langs haar gezicht, nee nee waarom lieten ze haar gewoon niet met rust?! waarom? Heave schudde met haar kop en keek de kater even met grote en waterige ogen aan, ze wilde gewoon dat het op hielt! 'LAAT ME GEWOON MET RUST' schreeuwde de poes luid, terwijl ze haar nagels ontblote. Haar tranen kwamen als water vallen naar beneden, Heave snikte luid. Heave keek omzich heen, katten keken naar haar. Schaamte kwam over de poes heen tot ze uitendelijk weg een bosje in rende.

Beetje flut >.<

Als je nog een topic wil zeg het maar hoor c;


Life is great - Pagina 2 Abjlsj

Terug naar boven Ga naar beneden
Shadefeather
Member
Life is great - Pagina 2 VDVBjNZ

Camilla ^^
1226
Actief
eccedentesiast

CAT'S PROFILE
Age: 36 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moor runner
Shadefeather
BerichtOnderwerp: Re: Life is great   Life is great - Pagina 2 Icon_minitimeza 2 apr 2016 - 13:35

Hij zag dat er meer tranen over haar wangen liepen. Ze schudde met haar kop en keek hem met grote en waterige ogen aan. Een steek van pijn ging door zijn lijf. Waarom geloofde ze hem nou niet? 'LAAT ME GEWOON MET RUST' Schreeuwde ze luid. De kater zag dat ze haar nagels had ontbloot. Hij kon het niet aanzien dat ze huilde. Het enige wat hij wilde is een vrolijke, blije Heave! Maar hij had haar vertrouwen in hem verloren. En waarom? Omdat hij weer precies op dat moment ging lachen. Waarom kon hij nou niet is een keer serieuzer zijn? De poes rende weg. Shade dacht nog om achter haar aan te gaan, maar dat zou het alleen maar erger maken. Hij schudde bedroefd zijn hoofd. Hij zou haar nu even met rust laten, en dan weer een keer overnieuw beginnen. Ook hij draaide zich toen om en liep naar de kampuitgang. Hij moest nu ook even alleen zijn. Weg van het kamp.

Ik wil graag nog een topic, om het goed te maken, tenminste, als Heave dat goed vind. ;3


Life is great - Pagina 2 Xvn0Hyy
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Life is great
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan camp-
Ga naar: