We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
GREENLEAF
Season
Greenleaf, 18 °C - 27°C
De vogeltjes kwetteren, het water kabbelt, de bloemen dansen en de lucht is zwaar van de hitte: eindelijk, het is greenleaf! Alle clans hebben het goed, nu prooi in overvloede is.
Hey Emma ^^ Best goed eig :") Einde van het jaar komt in zicht, eindwerk is af en ik heb blijkbaar meer vrije tijd dan verwacht. HOOZAH ♥ Et toi?~ En dat is tru, je zou eens moeten wat voor spiritfangirls er in mijn klas zitten man. En dat word dan volwassen genoemd haha
Sleep Tight Snowdrop ♥
Tallshadow
Member
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
Dat klinkt heel positief! Al enig idee wat je met die vrije tijd gaat doen?? tijd voor een bf *wbw* Hier alles wel ontiegelijk druk, maar wel een positieve sfeer dus das awesome >3 Haha! Guilty as charged really, ik was die film toen ik jong was, kon alles neuriën, zingen en meepraten (A)
#Awesome:
Snowdrop
StarClan
The A Doc 2733 Actief Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.
Ik ben getrouwd met Coeur, dat weet je ♥ Samen met Bootje is er geen plaats voor een vriendje hoor, word anders veel te druk B( Oh das natuurlijk wel heel leuk! Haha c: Nja, midner dat het druk is ofc maar je snapt mijn punt xD Wauw, Emma was de film dan nog wel. Waarom zie ik zo'n hele slechte foto voor me waar jouw face op een spirit cover is gegooid. :'D Maar ik snap je wel hoor. Ik had vorige jaar hier een zus die Frozen was... Het was hell... Frozen hell ;^;
Sleep Tight Snowdrop ♥
Tallshadow
Member
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
Oke dan, we willen Coeur natuurlijk niet jaloers maken >3 en ja ik snap je punt xD That was me 8) Ik op de cover, in de film, rondrennen alsof ik een paard was, het was erg. Arme jij though! Frozen had ook nog eens meezingbare liedjes! Je moet wel traumas hebben... Al was het een erg leuke film (A)
#Awesome:
Cyber
Member
lau benenkauwer 3305 Afwezig You are closer to heaven than i'll ever be.
CAT'S PROFILE Age: ||8,5 long years|| Gender: Tomcat ♂ Rank:
Je bent gedoemd voor altijd te reageren op mijn vraag Laura >3 How's life? Een fellow Spiritual! Dat liedje is echt geweldig, evenals die waar iedereen hem probeert te temmen (:
#Awesome:
Cyber
Member
lau benenkauwer 3305 Afwezig You are closer to heaven than i'll ever be.
CAT'S PROFILE Age: ||8,5 long years|| Gender: Tomcat ♂ Rank:
jaaaaaa omg dat was ook een hilarische scène :3 dat wanneer ie in de trein zit met de andere paarden van de idianen was ook goed, heb ik eens gedeeld op fb