Tijdelijke shop! - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Tijdelijke shop!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Lethal
Member

Tijdelijke shop! - Pagina 2 Mini10

Dark lord of Middle-Earth
1429
Afwezig
And all the kids cried out,
"Please stop, you're scaring me."
I can't help this awful energy
Goddamn right, you should be scared of me

CAT'S PROFILE
Age: I've been hitting children for 89 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Member
Lethal
BerichtOnderwerp: Re: Tijdelijke shop!   Tijdelijke shop! - Pagina 2 Icon_minitimezo 8 mei 2016 - 15:05

Kan je van dit plaatje een ava maken :3?
https://marketplace.500px.com/photos/130601777/queen-of-the-forest-by-antonia-weber
Linkeroog; Licht blauw
Rechteroog; Mintgroen
Ik weet niet als je ook littekens kan maken :s? Maar als je dat kan+wil zou je dan een kras over haar neusbrug en een klauwspoor over haar rechteroog kunnen maken?
Alvast bedankt <33
Terug naar boven Ga naar beneden
Fairfaith
Member
Tijdelijke shop! - Pagina 2 Tumblr_nqjvpmET7z1uuigmfo1_250
Juul~
1029
Actief
sing with me a song of birthright and love

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Fairfaith
BerichtOnderwerp: Re: Tijdelijke shop!   Tijdelijke shop! - Pagina 2 Icon_minitimezo 8 mei 2016 - 15:24

KLIK 1
KLIK 2

Zou ik ook een grote ava mogen? (A) Eentje die past bij haar sigje dat jij toen ook zo mooi gemaakt had. uvu
Terug naar boven Ga naar beneden
Fruity
Member
Tijdelijke shop! - Pagina 2 19NgpGO
Zoé c:
220
Actief
Remember me ♡

CAT'S PROFILE
Age: 17 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: None
Fruity
BerichtOnderwerp: Re: Tijdelijke shop!   Tijdelijke shop! - Pagina 2 Icon_minitimezo 8 mei 2016 - 18:30

Terug naar boven Ga naar beneden
Zealspark
StarClan
Tijdelijke shop! - Pagina 2 PCAssxW
Chi
2725
Actief
the soul that sees beauty may sometimes walk alone

CAT'S PROFILE
Age: 34 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Zealspark
BerichtOnderwerp: Re: Tijdelijke shop!   Tijdelijke shop! - Pagina 2 Icon_minitimewo 11 mei 2016 - 9:23

Ik ga er hier vanavond weer wat droppen! ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Apricotpaw
Member
Tijdelijke shop! - Pagina 2 Dcb702r-5e0d288b-85a9-40ea-94b5-11b21c056d44.gif?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOjdlMGQxODg5ODIyNjQzNzNhNWYwZDQxNWVhMGQyNmUwIiwiaXNzIjoidXJuOmFwcDo3ZTBkMTg4OTgyMjY0MzczYTVmMGQ0MTVlYTBkMjZlMCIsIm9iaiI6W1t7InBhdGgiOiJcL2ZcL2NmMjgzNmNiLTU4OTMtNGE2Yy1iMTU2LTVhODlkOTRmYzcyMVwvZGNiNzAyci01ZTBkMjg4Yi04NWE5LTQwZWEtOTRiNS0xMWIyMWMwNTZkNDQuZ2lmIn1dXSwiYXVkIjpbInVybjpzZXJ2aWNlOmZpbGUuZG93bmxvYWQiXX0
Lyra
171
Actief
I fell for you like an apricot from a tree
Hard, but I was ready for it

CAT'S PROFILE
Age: 10 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Apricotpaw
BerichtOnderwerp: Re: Tijdelijke shop!   Tijdelijke shop! - Pagina 2 Icon_minitimedo 12 mei 2016 - 12:51

Ik vind je setjes echt zo nice!
Zou je voor mij een ava & osje kunnen maken? dit plaatje voor ava & deze voor os
Misschien dat je op de een of andere manier de ogen wat helderder uit kan laten komen ofzo, als het lukt xD

Thankyuuuu c:


Laatst aangepast door Apricotpaw op do 12 mei 2016 - 20:21; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Slatebreath
Member
Tijdelijke shop! - Pagina 2 Search?q=kaya+scodelario+black+eyes&client=safari&rls=en&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwio4peet4LPAhWCSRoKHYmcDEkQ_AUICCgB&biw=1184&bih=670&dpr=2#imgrc=7oF_xO2P0I2tRM%3A
Jacqy
273
Actief
"Oh it's been a hell of a ride, driving the edge of a knife,"

CAT'S PROFILE
Age: 50 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Slatebreath
BerichtOnderwerp: Re: Tijdelijke shop!   Tijdelijke shop! - Pagina 2 Icon_minitimedo 12 mei 2016 - 19:24

Tijdelijke shop! - Pagina 2 2nu6bgm

Zou je van dit plaatje een ava en osje willen maken? *puppy ogen* Ik ben niet geweldig in die dingen.
Mijn liefde voor jouw stijl is te groot <3 EDIT; Naam ook in de os Smile en blauwe ogen


Laatst aangepast door Slatebreath op za 4 jun 2016 - 21:44; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Crossroad
Member
Tijdelijke shop! - Pagina 2 DPKsfdL
{{ Bond
89
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 74 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Crossroad
BerichtOnderwerp: Re: Tijdelijke shop!   Tijdelijke shop! - Pagina 2 Icon_minitimeza 14 mei 2016 - 17:34

Hey, zou je een ava en een os willen maken voor Crossroad? :") Ik heb deze plaatjes met hem;
https://67.media.tumblr.com/d5a5d44a1c151c51abf83f977b5b3e1d/tumblr_nsf3yywO9B1t6s0pjo1_1280.jpg
https://500px.com/photo/73103653/sadness-by-arseni-kukk
Graag de ogen blauw/cyaan bij het eerste plaatje xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Tinykit,
Member
Tijdelijke shop! - Pagina 2 DPKsfdL
36
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 2 Weeks
Gender: She-cat ♀
Rank:
Tinykit,
BerichtOnderwerp: Re: Tijdelijke shop!   Tijdelijke shop! - Pagina 2 Icon_minitimeza 14 mei 2016 - 20:45

»Ik wil een avatar!
Naam + erop: Tinykit, nee
Plaatjes: Tijdelijke shop! - Pagina 2 Amsk5g
Rand: hoeft niet perse, alleen als je zin of tijd hebt. Misschien dubbel?
Evt. Oogkleur: graag blauw
Texture(?): -
Font: -
Extra: alvast bedankt

»Ik wil een signature!
Naam + erop: Tinykit, mag
Plaatjes: Tijdelijke shop! - Pagina 2 Amsk5g
Rand: zelfde als avatar als je dat al doet.
Evt. quote: "I love Tiny Twinkle Stars"
Oogkleur: blauw
Texture(?): -
Font: -
Extra: Alvast bedankt
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Tijdelijke shop!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Art corner-
Ga naar: