Pain killer (Barkpaw)



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Pain killer (Barkpaw)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Lichenpaw
Member
Pain killer (Barkpaw) Epj501
Derpje
105
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lichenpaw
BerichtOnderwerp: Pain killer (Barkpaw)   Pain killer (Barkpaw) Icon_minitimezo 15 mei 2016 - 14:51




Lichenpaw lag rustig op zijn mos bed te slapen, zijn ogen waren dicht. Zijn ademhaling was onder controle, langzaam gingen zijn longen zich opzetten en daarna weer dicht. Uit en in blazen, het was iets wat elke kat deed. Al leken Riverclanners dat niet te doen, ademen was heel normaal maar als ze niet ademde konden ze toch zwemmen en onder water? Waarom zouden ze dan geen Clan onder water hebben, zijn gedachtes gingen in het rond. Tot hij wakker werd, het was avond. Hij had pas net had hij een uurtje geslapen, al voelde zijn ogen nog moe. Hij kwam langzaam overeind, zijn lichaam trilde. Hij liep met een neutrale blik uit de Apprentices den uit, hij stapte voorzichtig over alle slapende katten heen. Zijn lichaam was nat van het zweet, had hij een nachtmerrie? Hij schudden zijn kop, vast niet. Hij sloop de uitgang uit, zo kwam hij in het kamp. Twee stappen verwijderd van de apprentices den voelde hij een kleine tinteling in zijn poten, hij voelde een brok in zijn keel. Hij voelde zwak, zijn lichaam leek in te storten. Hij stapte door naar de prooi stapel, daar kon hij even zijn maag vullen voor de volgende dag. Hij bleef even voor de prooi stapel staan, keek naar al het eten. Uiteindelijk besloot hij te gaan zitten en er naar te kijken, moest hij dit eten.. Of niet..



Terug naar boven Ga naar beneden
Barkpaw
Member
Pain killer (Barkpaw) DPKsfdL
Lore
109
Actief
I thought I was an atheist until I realized I'm a God

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Barkpaw
BerichtOnderwerp: Re: Pain killer (Barkpaw)   Pain killer (Barkpaw) Icon_minitimezo 15 mei 2016 - 18:12



Het was al laat, en Barkpaw had besloten dat het tijd was om te gaan tukken. Onderweg naar zijn den viel hem echter iets op: Een jonge kater die naar de prooistapel staarde. Hij trok zijn wenkrbauwen op. Wat in starclansnaam was die nou weer aan het doen? De kater vroeg zich kort af of dit zijn tijd waard was. Hij wierp een blik op de zon, die al onder ging, en zuchtte. Ach, wat zou het. Hij stapte op de kat af van achter. "Kijk, ik hou evenveel van naar prooi staren als de volgende kat, maar ik zou er geen levenswerk van maken." Eigenlijk boeide het hem niet heel veel wat hij zou doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lichenpaw
Member
Pain killer (Barkpaw) Epj501
Derpje
105
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lichenpaw
BerichtOnderwerp: Re: Pain killer (Barkpaw)   Pain killer (Barkpaw) Icon_minitimezo 15 mei 2016 - 18:34

De jonge kater keek erna, niks had hijzelf gevangen. Hij kon zelf niet jagen, hij had weinig geleerd in de tijd dat hij wel een mentor had. Hij staarde met zijn zuivere blauwen ogen naar de prooi stapel toe, hij spitste zijn oren toen hij een kater achter zich hoorden. Hij draaide kort zijn hoofd waardoor hij al vlug weer in de verte keek van het kamp, een lichtelijke grom ontsnapte uit zijn mond. "Kijk, ik hou evenveel van naar prooi staren als de volgende kat, maar ik zou er geen levenswerk van maken." Miauwde de bruin gestreepte kat naar hem, Lichenpaw slikte kort en bleef in de verte staren. Hij had gelijk, De kater die hij had gehoord herkende hij als Barkpaw. "Waar jij een levenswerk van wilt maken doet een ander er geen levenswerk van maken, iedereen doet waar de gene goed in is." Miauwde hij rustig, hij sloeg blokkerend zijn staart om zich heen. Hij draaide zich niet om naar de kater maar bleef in de verte staren, deze was met stilte gevuld. Hij ademde in en ademde uit, wat zou de kater tegenover hem reageren. Dit was een observatie uit katten van de Shadowclan, observatie 1. Hoe reageren ze? Hij bleef stil zitten waar hij zat, kort wiebelde hij met zijn oren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Barkpaw
Member
Pain killer (Barkpaw) DPKsfdL
Lore
109
Actief
I thought I was an atheist until I realized I'm a God

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Barkpaw
BerichtOnderwerp: Re: Pain killer (Barkpaw)   Pain killer (Barkpaw) Icon_minitimema 16 mei 2016 - 10:48


De kater leek vreemd kalm toen hij antwoordde. "Waar jij een levenswerk van wilt maken doet een ander er geen levenswerk van maken, iedereen doet waar de gene goed in is." Barkpaw keek hem aan alsof hij gek was. Wat een weirdo! Dit ging over staren naar de prooistapel bij sundown, verdomme. De apprentice zelf bleef zitten alsof hij van steen was gemaakt, in de verte starend. De tabby bekeek hem nog eens van top tot teen om te zien of er iets aan hem mankeerde, en zuchtte toen. "Jij spoort echt niet hé?" Vroeg hij een beetje ongelovig. "Ik bedoel, je citaat was 'mooi' hoor, maar we hebben het hier over staren naar dode dieren." Hoe kon het dat gekken als hij in shadowclan zaten? Waarom had Innerstar hem niet allang eruit gegooid? Het bleef hem een raadsel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lichenpaw
Member
Pain killer (Barkpaw) Epj501
Derpje
105
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lichenpaw
BerichtOnderwerp: Re: Pain killer (Barkpaw)   Pain killer (Barkpaw) Icon_minitimedi 17 mei 2016 - 18:04


De jonge kat gaf geen aandacht aan de andere, staarde gewoon de verte in. Zonder een enkele emotie, zo hier en daar keek hij even weg. De wind waaide, het was een stevige bries. Deze voelde koud aan, al scheen de zon toch. "Jij spoort echt niet hé?" Vroeg Barkpaw een beetje ongelovig, hij wiebelde met zijn oren. Ergens voelde hij een kleine grom op komen maar hij moest zich bijeen houden, hij keek weg en liet toch een kleine grom horen. Hij spitste zijn oren toen de bruin gestreepte kater weer begon, hij deed zijn mond half open en wachtte tot wat de kater zei. "Ik bedoel, je citaat was 'mooi' hoor, maar we hebben het hier over staren naar dode dieren." Vertelde de kater veder. Deze leek erg vrolijk vandaag, hij draaide zich om en keek de kater aan met een strenge blauwe blik. Toch was zijn gezichtsuitdrukking neutraal, "wat jij vind is een mening, wat ik vind is een mening. Al zijn er al zoveel levens geschonken en gestorven voor Starclan waarvoor we onze voorouders moeten bedanken." Miauwde hij met een neutrale blik. Al was dit allemaal misschien wel zo het klonk als nonsens in zijn oren, al waren het de Clan regels om je voorouders te bedanken voor het eten. Hij keek hem aan, hij haalde zijn kin op om zich zo hoger te maken als de ander. Hij was ook een stuk groter omdat hij al 12 moons was, oud genoeg om een krijger te worden. Al was het ook oud genoeg om te trainen met een mentor, zijn kaken waren op elkaar geklemd. Al ging hij het anders aan pakken als de kater het niet begreep, hij hield zijn gedachten erbij en helemaal bij dit gesprek.



Terug naar boven Ga naar beneden
Barkpaw
Member
Pain killer (Barkpaw) DPKsfdL
Lore
109
Actief
I thought I was an atheist until I realized I'm a God

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Barkpaw
BerichtOnderwerp: Re: Pain killer (Barkpaw)   Pain killer (Barkpaw) Icon_minitimedi 17 mei 2016 - 19:35




Barkpaw hoorde een kleine grom, en hij wachtte verheugend af. Hij wist dat hij nu onrespectvol praatte tegen iemand ouder dan hem, en hij hoopte een reactie uit te lokken. Helaas werd de kater niet boos, niet gekwetst, maar bleef voor zich uitstaren. Bark was hier zoooooo klaar mee. De weirdo draaide zijn kop weer, en keek hem neutraal aan. "wat jij vind is een mening, wat ik vind is een mening. Al zijn er al zoveel levens geschonken en gestorven voor Starclan waarvoor we onze voorouders moeten bedanken." Bark opende zijn bek, deed hem weer dicht, en knipperde een paar keer heel langzaam. Deze kater was officieel gek. "...Juist, okay, ik ga wel slapen en doen alsof dit alles een rare droom is, oke?" Misschien zou hij later wel barsten en de hele clan aanvallen. Voor die gekkies moest je uitkijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lichenpaw
Member
Pain killer (Barkpaw) Epj501
Derpje
105
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lichenpaw
BerichtOnderwerp: Re: Pain killer (Barkpaw)   Pain killer (Barkpaw) Icon_minitimevr 20 mei 2016 - 21:03

De jonge kater had een neutrale blik en spitste zijn oren, hij keek de kater aan. Zijn reactie was voorkomen normaal, hij keek. Hij zou eigen clangenoten niet kunnen beledigen of iets anders er tegen kunnen doen anders was hij zo de Clan uitgejaagd, Barkpaw zijn mede apprentices opende zijn bek, deed hem weer dicht, en knipperde een paar keer heel langzaam. Lichenpaw keek hem aan en slikte kort, hij wachtte op de reactie van de kater tegenover zich. Geen woord was nodig, geen antwoord was nodig. Al opende de bruin gestreepte kater zijn mond en begon, "...Juist, okay, ik ga wel slapen en doen alsof dit alles een rare droom is, oke?" Miauwde de jongere apprentices. Hij wiebelde met zijn oor en ging zitten, "je hoort fatsoenlijke te zijn tegen je Clan genoten dus nee dit is geen rare droom." Miauwde hij naar de kater. Het was een jongere apprentices, deze konden weleens streken hebben. Hij keek hem aan, hij hoefde niet veel te zeggen. Woorden waren niet nodig als je al genoeg had om contact te maken, de gene die tegen hem praten was toch zwak minded. Al had hij vaak zijn twijfels erover, hij onder zocht de katten in zijn Clan en in andere Clans. Hij wiebelde kort met zijn oren, hij wachtte. Zijn neutrale blik hield hij nog op de katers zijn blik, de apprentices die nu al een mentor had. Hij moest nog wachten sinds zijn oude mentor, hij bleef stil en observeerde zijn tegenstander of te wel zijn Clan genoot.
Terug naar boven Ga naar beneden
Barkpaw
Member
Pain killer (Barkpaw) DPKsfdL
Lore
109
Actief
I thought I was an atheist until I realized I'm a God

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Barkpaw
BerichtOnderwerp: Re: Pain killer (Barkpaw)   Pain killer (Barkpaw) Icon_minitimedo 26 mei 2016 - 15:58



"je hoort fatsoenlijke te zijn tegen je Clan genoten dus nee dit is geen rare droom." Hij maakte een minachtend geluid. Fatsoenlijk, yeah right. Steek dat ergens waar geen zon schijnt. Hij begon serieus geïrriteerd te worden. Waarom zaten er van die nutteloze weirdo's in de clan? Beter kon deze kater heel goed jagen, of vechten. Er schoot iets bij Barkpaw te binnen, toen hij oogcontact maakte. "Zeg eens, jij bent een stuk ouder." Je kon het raadden aan zijn grote, maar de kater wist ook dat Lichenpaw bijna warrior zou moeten worden. Waarom dat niet zo was, wist hij niet. "Dus, hoor je me niet advies te geven ofzo? Iets te leren?" Als de kater dat niet kon doen, dan moest hij niet zo wijs doen. "En alsjeblieft niet van die melodramatische raadsels, daar heeft niemand wat aan." Bark versmalde zijn ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lichenpaw
Member
Pain killer (Barkpaw) Epj501
Derpje
105
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lichenpaw
BerichtOnderwerp: Re: Pain killer (Barkpaw)   Pain killer (Barkpaw) Icon_minitimedo 26 mei 2016 - 22:28

De gestreepte jonge kater keek naar de kater voor zich, zijn ogen strak gericht op de kater. Er kwam weer oogcontact tussen de twee katten, al leek dit niet echt goed in voordeel te zijn. Zijn rustige kille blik staarde naar de jonge apprentices voor hem, "Zeg eens, jij bent een stuk ouder." Miauwde de kater voor hem, hij reageerde niet op Barkpaw. Al klopte het wel dus hij kon er ook niks tegen in brengen, hij wiebelde met zijn oren en had ergens een geïnteresseerde blik gekregen. "Dus, hoor je me niet advies te geven ofzo? Iets te leren?" Miauwde de apprentices voor hem, hij zuchtten. Ze waren beiden apprentices en hadden het zelfde geleerd al waren er andere wijzer dan de anderen helemaal deze minderwaardige voor hem leek beter dan hem te willen zijn. "En alsjeblieft niet van die melodramatische raadsels, daar heeft niemand wat aan." Miauwde Bark en versmalde zijn ogen. De strakke ogen waren op die van de gestreepte Apprentices gericht, "één ik hoef jouw geen advies te geven en de ene kat kan iets beter dan de anderen, ik weet hoe ik makkelijker uit een moeilijke situatie kom maar misschien ben jij stukken sterker of weer beter in iets anders. Al hebben we beiden ongeveer het zelfde geleerd." miauwde hij eerlijk. Als het zo was, was het zo. Bark moest eens in zien iets over respect, al had deze kater het niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Barkpaw
Member
Pain killer (Barkpaw) DPKsfdL
Lore
109
Actief
I thought I was an atheist until I realized I'm a God

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Barkpaw
BerichtOnderwerp: Re: Pain killer (Barkpaw)   Pain killer (Barkpaw) Icon_minitimema 30 mei 2016 - 21:04




Barkpaw staarde hem een tikje ongelovig aan terwijl Lichen door ratelde. "één ik hoef jouw geen advies te geven en de ene kat kan iets beter dan de anderen, ik weet hoe ik makkelijker uit een moeilijke situatie kom maar misschien ben jij stukken sterker of weer beter in iets anders. Al hebben we beiden ongeveer het zelfde geleerd." Er was geen gesprek te beginnen met deze gast. De apprentice wou echter niet verliezen, dus ging hij zitten, een statement dat hij niet zou vertrekken. "Jij bent vast wild populair bij de poezen," Mompelde hij sarcastisch en vermoeid. Hij rolde zijn ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lichenpaw
Member
Pain killer (Barkpaw) Epj501
Derpje
105
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lichenpaw
BerichtOnderwerp: Re: Pain killer (Barkpaw)   Pain killer (Barkpaw) Icon_minitimedi 31 mei 2016 - 14:46

De jonge kater keek in recht in de ogen van de kater, zijn ogen waren kil gericht op de bruine kater. Hij ging op vierpoten staan en liet zijn mond half open hangen, hij had wel een gevoel dat dit gesprek wel langer door zou gaan. Een zucht verliet zijn gestreepte mond, "Jij bent vast wild populair bij de poezen," Mompelde Barkpaw sarcastisch en vermoeid. Hij rolde zijn ogen, wat duidelijk te zien was. Hij opende zijn mond, hij had gelijk dat hij niet populaire was bij de vrouwen en ook dat weinig katten hem mogen al had hij er geen probleem voor. Dit alles was een onderzoek hoe katten reageerden, hoe katten bewogen. "Dat is waar, ik ben niet populaire bij de katten maar wil ik dat? Is weer een andere vraag mijn mede apprentice." Miauwde hij rustig en ging weer zitten waarna hij zijn poot omhoog haalden om deze een paar likken te geven, hij had niemand nodig. Hij had zijn broer en dat was zat genoeg, die nu ook zijn mentor sinds kort was. Hij had vele pijnstreken door zijn hart, nu voelde hij ze weer. Het voelde of klauwen zijn hart raakten, toch liet hij geen teken van pijn zien. Alleen maar een emotieloze blik, geen interesse.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Pain killer (Barkpaw)
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp-
Ga naar: