Tear in my heart {& Acefray}



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Tear in my heart {& Acefray}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Mistgaze
Elder
Tear in my heart {& Acefray} 0N3zaJp
Kiki
1666
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 43 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Mistgaze
BerichtOnderwerp: Tear in my heart {& Acefray}   Tear in my heart {& Acefray} Icon_minitimewo 1 jun 2016 - 13:36

We ontmoeten over 4 nachten bij Fourtrees, had de poes gezegd tegen Acefray toen de Gathering afgelopen was. Mistpaw liep nu rustig naar de Fourtrees toe. Het was nog niet helemaal donker, maar wel donker genoeg. De vier grote bomen kwamen haar blikveld al binnen. Haar fluffy staart zwiepte kalm heen en weer terwijl ze verder liep, wel op haar hoede. Mistpaw wist hoe gevaarlijk het kon zijn om aangevallen te worden door iemand en ze kon zich niet verdedigen. Ze opende haar bek op de geuren op te vangen, maar ze rook nog niks van Acefray of Shadowclan. Of andere katten. Gelukkig maar. Mistpaw ging bij een van de bomen zitten en staarde voor zich uit, wachtend tot haar grote vriend verscheen. Ze had hem veel te vertellen.

{& Acefray}
Terug naar boven Ga naar beneden
Acefray
Dorpsslet
Tear in my heart {& Acefray} 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Age: 53 Moons +
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: Tear in my heart {& Acefray}   Tear in my heart {& Acefray} Icon_minitimevr 3 jun 2016 - 16:55

Acefray liep met zijn grote stappen richting Fourtrees, waar hij afgesproken had met de thunderclan poes. Zoals altijd was hij niet subtiel te noemen in zijn gang, maar vergeleken met de andere clans bleef zijn pas niet de luidste. Hij was iets later dan dat hij gewilt had dankzij wat moeilijkheden in de den, katten die geen medicijnen in wouden nemen was soms een groot probleem, niet normaal zag. Gelukkig was hij vaak aan de sterkere hand in deze gevallen. Na een tijdje zag hij de grote bomen al in beeld komen, waardoor hij een tredje erbij deed en zijn mond opende. Niet lang na deze actie rook hij Mistpaw al, waardoor ze makkelijk te vinden was. “Mistpaw” Verklaarde hij opgewekt naar zijn favoriete kat uit Thunderclan, en iemand die ook hoog op zijn all clans lijst stond. Eenmaal bij de ander gevoegd plofte hij er neer en keek de ander met heldere ogen aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mistgaze
Elder
Tear in my heart {& Acefray} 0N3zaJp
Kiki
1666
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 43 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Mistgaze
BerichtOnderwerp: Re: Tear in my heart {& Acefray}   Tear in my heart {& Acefray} Icon_minitimewo 8 jun 2016 - 18:10

Het duurde maar lang voordat Acefray op kwam zetten. Was hij het vergeten misschien? Toen de gedachte net gepasseerd was zag ze in de verte een kat opdoemen. Het was hem! "Acefray!" zei ze enthousiast met een glimlach. Die eigenlijk daarna weer een beetje afnam nadat ze zich bedacht wat ze eigenlijk kwam doen hier. Zenuwen bekropen haar opnieuw en ze keek eventjes langs hem heen. "Hoe is het in Shadowclan?" het was meer om eigenlijk een beetje het gesprek op gang te helpen, al was Ace niet dom. Die wist ook wel dat ze niet zonder reden om zo'n exclusieve ontmoeting had gevraagd in het holst van de nacht. Ze was alleen bang, dat ze hem nooit meer normaal aan zou kunnen kijken nadat ze haar 'big secret' zou vertellen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Acefray
Dorpsslet
Tear in my heart {& Acefray} 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Age: 53 Moons +
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: Tear in my heart {& Acefray}   Tear in my heart {& Acefray} Icon_minitimedo 30 jun 2016 - 18:33

Hij hoorde zijn naam terug komen als reactie toen de ander hem opmerkte. Door zijn vrolijkheid leek hij niet bepaald te merken dat de ander zenuwachtig was. Zulke dingen gingen hem wel vaker te boven. Ace ging tevreden naast haar zitten waar hij de standaard vraag kreeg hoe het met zijn clan ging. Hij moest al bijna lachen bij het idee als Innerstar dit zou weten, dat hij zonder veel zorgen alles door vertelde aan een Thunderclanner. Soms was het maar goed dat hij niet alles wist. "Goed hoor, het spannendste wat er de afgelopen dagen is gebeurd was een doorn in iemands poot" sprak hij duidelijk blij dat dit het ergste was. Echt, daar zou hij voor tekenen. Hierna keek hij weer in de blauwe ogen van de ander "En hoe is het met jou?" Thunderclan kon hem een worst wezen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mistgaze
Elder
Tear in my heart {& Acefray} 0N3zaJp
Kiki
1666
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 43 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Mistgaze
BerichtOnderwerp: Re: Tear in my heart {& Acefray}   Tear in my heart {& Acefray} Icon_minitimezo 3 jul 2016 - 21:51

"Goed hoor, het spannendste wat er de afgelopen dagen is gebeurd was een doorn in iemands poot" antwoordde de kater. Gelukkig waren dingen rustig bij hem geweest. In haar hoofd was het er anders aan toe gegaan. Sinds haar gesprek met Brightspots was er een hoop door haar kop gespookt. Wel honderden scenarios voor dit moment. Ze wist precies wat ze de kater wou vertellen. Maar ze wist niet of het er wel goed uit ging komen. "En hoe is het met jou?" ze schrok op uit haar gedachtegang en keek naar Acefray. "Met.. mij?" ze bleef even stil. Ze wist wat ze nu moest zeggen 'Ja goed hoor, alles prima.' maar het kwam er niet uit. In plaats daar van werd haar zicht nu waterig van de tranen die uit haar ogen liepen. "Het gaat goed hoor. Soort van. Misschien heeft mijn leven vrolijkere tijden gekend maar.." ze haalde schokkerig adem. "Je snapt toch w-wel dat ik je niet z-zomaar wou ontmoeten in het holst van de nacht, toch?" of was het de kater helemaal voorbij gegaan dat dit niet de normale gang van zaken was voor katten uit twee verschillende clans. "Ace.. ik.. jij.. ik weet niet waar ik moet beginnen." Ze keek naar de sterren, naar haar poten en toen pas vond ze weer de moed om de kater in zijn ogen aan te kijken. "Maar als ik hier mee rond blijf lopen dan ontplof ik.. echt.." ze snikte nog iets harder. "Ik hou van je Acefray. Heel veel. En Starclan heeft het verboden dat een medicine cat ooit liefde zal kennen omdat de clan altijd eerst moest komen, maar ik kan er niks aan doen, echt waar.." ze snikte weer en drukte haar kop in de kater. Misschien kon ze nu wel voor de laatste keer zijn geur opsnuiven. "Ik moet afstand van je nemen Ace.. misschien je zelfs niet meer zien buiten de Gathering en de medicine cat meetings. Firedance weer hiervan, mijn moeder.. en als mijn clan dit te weten komt.. dan weet ik niet of ik ooit nog wel een thuis heb." Ze was zo bang om alles kwijt te raken. "Ik kan dit niet langer Ace.. ik heb er zelfs over na gedacht om naar Shadowclan te komen. Dat is toch te idioot voor woorden? Wat voor kat ben ik? Niemand wilt een verrader als medicine cat. Misschien.. moet ik mijn rang maar neerleggen en verder gaan als rogue.."
Terug naar boven Ga naar beneden
Acefray
Dorpsslet
Tear in my heart {& Acefray} 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Age: 53 Moons +
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: Tear in my heart {& Acefray}   Tear in my heart {& Acefray} Icon_minitimema 4 jul 2016 - 10:35

Zijn onschuldige vraag leek niet het gewenste antwoord te krijgen. Want terwijl de kater op een rustige wijze naar Mistpaw had gekeken toen ze in gedachte was verzonken had hij netjes gevraagd of alles goed ging met haar. En toen kwam een stilte, een stilte die hem meteen een ongeruste frons gaf. Was dan niet alles goed? Was er weer iets mis daar? Was ze ziek? Bezorgd wachtte hij op verder antwoord, wat kwam in combinatie met tranen. Meteen vergrote zijn ogen zich wat en duwde hij zijn snuit even tegen haar wang aan, in de hoop dat hij troost kon geven. Er volgde al snel woorden, woorden die hem enkel meer verwarde. Als het goed ging, waarom huilde ze dan? Wat was er mis? Bij de vraag knikte hij even. Natuurlijk had hij wel iets door, normaal kwamen hun ontmoetingen ongepland. Maar hij vertrouwde de kattin, dus vragen had hij niet gesteld. Bij het haperen kantelde hij zijn kopje, haar niet willen verstoren door te spreken. Hij bewoog pas toen ze naar haar poten keek, en bijna had hij in automatische haar hoofdje met zijn staart omhoog geduwd, zoals hij altijd had gedaan bij een bepaalde zwart witte poes. Het huilen bleef, maar hij kreeg nu antwoord, een die hij nooit had zien aankomen. Hij staarde voor zich uit, geschokt terwijl de woorden om hem heen vlogen. Pas toen Mistpaw tegen hem aankwam reageerde hij, door zijn kop weer op de hare te leggen en de ander te omhelzen. Meer woorden, dingen die hij niet helemaal volgde maar die later wel door zouden dringen. Toen de apprentice haar woorden liet afsterven durfde hij weer te praten. Zijn stem zorgzaam en troostend zoals hij vaker had geklonken als Mistpaw huilend in zijn vacht zat. “Mistpaw, je gaat je rang niet opgeven, je word geen rogue, je gaat ook niet van clan wisselen en ze zullen je er niet uit gooien” Hij wist het niet, realiseerde de kater zich ineens terwijl hij verder zocht in haar vorige woorden om haar twijfels weg te nemen. Hij wist het niet. “De clan zal het begrijpen, Starclan zal het begrijpen, dat we Medicine cats zijn betekend niet dat we geen hart hebben, wij.. wij hebben ook lief. Niemand kan je iets aan doen voor liefhebben” Waarom wist hij het niet? Een koud gevoel bekroop hem. Hij wist het niet. Van achter naar voren had hij iedere zin afgewerkt. Maar nu kwam het moeilijkste. Nu drong het hem allemaal door. Mistpaw hielt van hem, van hém. Van alle katten op de wereld hielt ze van hem en ze was er mee bezig geweest, ze wou afstand van hem nemen. Ze… Zwakke tranen kwamen nu ook uit de grijze kat. Hij wist het niet. Zo lang had hij alle gevoelens van liefde teruggeduwd voor zijn rang, sinds zijn 13de maan probeerde hij alles wat hiermee te maken had weg te sturen uit zijn lichaam. Hij wist het niet meer. Hij kon niet zeggen of hij ook van Mistpaw hielt op de manier hoe zij hem zag. Waar stopte vriendschap en ging het over tot liefde? Hij dacht aan de woorden van zijn vriend. Je hielt van iemand als je dicht bij ze wou zijn en je je leven voor ze zou willen geven. Daarover viel niet te twijfelen, zo voelde hij over de ander. Maar dat kon niet alles zijn. Hij gaf haar een lik over haar kop. Hij besloot te zeggen wat hij wel met zekerheid kon zeggen “Mistpaw, het maakt me niet uit wat ik ervoor moet doen, wie ik ervoor lastig moet vallen. Ik kan je niet verliezen. Mist, ik wil je niet kwijt. Ik wil je niet alleen gaan zien bij gatherings en besprekingen alsof je niks meer bent dan een half bekende Thunderclanner-” Hij boog zich meer om de ander heen, alsof ze zou kunnen verdwijnen als hij losliet. Een diepe zucht ging door heel zijn lichaam heen. Zijn ogen waren op de nachtelijke hemel gericht waarna hij iedere Starclanner die hij bij naam kon noemen vroeg waarom ze hem dit steeds aan moesten doen. Hij was al zo veel verloren, personen waar hij om gaf. Hij kon niet nog iemand verliezen. Hij kon niet leven met het niet weten. Niet weten of hetgene wat hij voelde voor de ander zulke liefde was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mistgaze
Elder
Tear in my heart {& Acefray} 0N3zaJp
Kiki
1666
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 43 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Mistgaze
BerichtOnderwerp: Re: Tear in my heart {& Acefray}   Tear in my heart {& Acefray} Icon_minitimedi 5 jul 2016 - 23:03

Ace vertelde haar dat ze haar niet uit Thunderclan zouden gooien. En dat ze niet als rogue hoefde te leven. Maar wie kon dat zeker zeggen? Silverstar zou de plannen die zij in haar dromen al honderden keren had gemaakt goedkeuren en Starclan zou haar verdoemen. “De clan zal het begrijpen, Starclan zal het begrijpen, dat we Medicine cats zijn betekend niet dat we geen hart hebben, wij.. wij hebben ook lief. Niemand kan je iets aan doen voor liefhebben” Daar was ze niet zo heel zeker van. Maar ze wist nu zeker dat zelfs Acefray niet meer wist wat hij hier mee moest en dat liet haar alleen maar harder huilen in zijn vacht. "Starclan zal stil blijven, ik zal nooit meer mijn moeder zien. Mijn clan zal mij haten en niemand zal ooit nog naar mij kijken." ze zou in een keer al haar aanzien als medicine cat kwijt zijn. Toen begon Ace over hoe hij haar nooit kwijt wou raken en dat hij haar niet als gewoon een Thunderclanner wou zien. De grijze poes keek op naar de grote kater. "Ace, elke keer als ik je zie voelt het alsof mijn hart duizend keer sneller klopt. Alsof ik alles en iedereen aan kan. En dat is niet goed. Jij bent uit Shadowclan, ik uit Thunderclan. We hebben allebei dezelfde verantwoordelijkheid naar onze clans toe. We moeten ze voor zetten, het kan nooit iets worden. En ik moet... ik moet eigenlijk mijn hoofd van je af krijgen. Je bent alles waar ik nog aan denk. Ik kan niet eten, slapen, nadenken welke kruiden op welke wond moeten. Ik ben nog gehandicapter met.. dit, dan met mijn oog." ze moest een klein beetje lachen, maar ze wist dat het was omdat ze nerveus was. Ze wou geen afstand van hem nemen. Ze wou bij hem blijven, voor altijd. Mistpaw had ook altijd de droom gehad om kittens te hebben. Maar die had ze af moeten staan toen ze medicine cat werd. "Ik heb altijd.. gedroomd van kittens toen ik klein was. Toen ik mijn moeder en vader samen zag en ons allemaal dacht ik altijd 'dit wil ik later ook hebben'. Maar ik wou ook andere dingen. Ik heb keuzes gemaakt. Misschien goede, misschien slechte.. maar ik moet er mee leven. Dit is wat ik ben nu." en op dit moment was dat een hoop ellende die half huilend bij een grote kater van Shadowclan zat. Haar hele leven was weer overhoop en weer was het haar eigen schuld.
Terug naar boven Ga naar beneden
Acefray
Dorpsslet
Tear in my heart {& Acefray} 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Age: 53 Moons +
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: Tear in my heart {& Acefray}   Tear in my heart {& Acefray} Icon_minitimewo 6 jul 2016 - 8:54

Ace kon zijn gevoel enkel omschrijven als wanhpopig, wanhopig en bang. Hij bleef ook stil bij de woorden van de ander, zijn blik op de sterren geheven. Zouden ze stil blijven? De kater vertrouwde op Starclan meer dan dat hij ooit hardop zou toegeven. Vrienden waren daar, familie, zijn zoon. Hij moest alles doen om bij hun te kunnen eindigen. Hij had ze al een keer in de steek gelaten en dit ging niet nog eens gebeuren. Maar aan de andere kant, Mistpaw was een goede vriendin en de gedachte haar nooit meer te zien, op geforceerde gelegenheden na, viel hem moeilijk. Toch waren het de volgende woorden die hem het hardste raakte. Beiden oren bungelde depressief langs zijn kop. Hoe kon hij het voor elkaar krijgen alles te verpesten waar hij mee in contact kwam? Waarom viel iemand zo slim en vriendelijk op een bal dom pluis als hij? Natuurlijk probeerde hij haar te beschermen en gelukkig te maken maar was het dan echt zo erg geweest? Maar ja, de woorden. Hij hoorde hetgene wat hij al zo vaak had gehoord, de clan moest eerst, en iets daarin zorgde ervoor dat het doordrong hoe echt dit allemaal was. Mist maakte hetzelfde mee als hij had toen hij nog maar net een Medicine cat was. En nu moest hij de volwassene zijn. Het deed pijn om te horen hoe ze erover dacht, dat het in de weg zat. Maar hij herkende het. Het zorgen maken, terugdenken naar wat de ander zou doen. Ace lachte niet mee en keek recht in het helder blauw van de ander. “Je hebt gelijk, de clan gaat voor alles. En de clan heeft niet altijd gelijk en is niet altijd eerlijk. Maar Mist, ik herken dit, denk je echt dat dit over gaat als we elkaar niet meer zien? Ik zet jou geluk boven die van mezelf, dat weet je, en als jij een betere Medicine cat word zonder mij dan moet dit maar. Dan doe ik mijn best voor je” Ace zuchtte, hij vond het duidelijk moeilijk om dit over zijn mond te krijgen. “Maar ik wil niet dat we beiden ongelukkig zitten in een ander kamp, denkend dat we het juiste doen” Misschien was de kater meer volwassen dan dat hij zichzelf eer om gaf. Toch wist hij dat dit de waarheid was. Hij zou het doen voor Mist, als dit was wat ze wou zou hij haar helpen. Zelfs al zorgde dit ervoor dat hij enkele nachten wakker zou blijven met een knagend gevoel in zijn borst. Dat deed je toch voor degene die je lief had? Bij de woorden van de ander kwam er een droevige glimlach op zijn gezicht. “Ik heb heel mijn leven vader willen worden, een goede Warrior en een bekwaam vechter. Mijn clan helpen in iedere manier dat ik kon. Soms heb je geen keuzes.” Bij hem was het geen vraag geweest maar een roep. En nu, manen verder vanaf dat punt, was hij blij dat hij het had gedaan. Want hij had het gevoel dat hij nu echt kon helpen. Dit betekende niet dat zijn wensen waren verdwenen, en dat ze niet moeilijk waren. Maar hij kreeg er zo veel voor terug en vaker dan niet was hij gelukkig met wat hij deed. Hij ontmoette andere katten, leerde voor zichzelf te zorgen en voor andere, hij leerde hoe belangrijk het kon zijn regels te breken. En dat alles verbonden stond. Ruim 12 moons geleden droeg hij een Thunderclan Queen terug naar het kamp, een poot verloren door een monster. Daar zag hij Mist voor het eerste, en hij had geweten dat ze elkaar vaker zouden zien. Nooit zo, nooit tegen elkaar aan voor troost. Zijn omhelzing werd weer strakker terwijl hij zijn kop tegen die van haar legde. Voorhoofd op voorhoofd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mistgaze
Elder
Tear in my heart {& Acefray} 0N3zaJp
Kiki
1666
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 43 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Mistgaze
BerichtOnderwerp: Re: Tear in my heart {& Acefray}   Tear in my heart {& Acefray} Icon_minitimewo 20 jul 2016 - 16:14

Ace vertelde dat de clan voor ging, en dat klopte ook wel. Het was niet zo dat ze mochten vergeten waar ze vandaan kwamen. Ze moesten altijd hun eigen clan voor alles zetten, Mistpaw kon niet aan zichzelf blijven denken. Dan had ze beter een rogue kunnen worden. "Ik zal nooit een goede medicine cat worden, wetend dat mijn hart eigenlijk bij iemand anders ligt." weer een snik. Het was zo moeilijk, waarom was dit haar nou weer gebeurd? Acefray vertelde over dat hij altijd warrior had willen worden en vader. Iets wat haar minder gelegen had. "Ik zou nooit een warrior kunnen zijn. Ik heb geluk met het pad dat ik gekozen heb, anders was ik nu elder geweest." Maar als ze geen medicine cat was, was ze misschien ook nooit verwond door Claw. Wie weet. Ze kon wel eeuwig doemdenken over honderden verschillende scenario's die zouden kunnen. Mist voelde zijn hoofd tegen die van haar rusten en kon het snikken hier meer onder controle krijgen nu. "Misschien.. kunnen we elkaar wel blijven zien maar ik moet eerst van alles afkomen." En met dat bedoelde ze dat ze haar gevoelens ergens diep moest begraven. "Anders kan ik nooit mijn werk goed doen, dan ben ik nutteloos voor mijn clan. Maar ik hou heel veel van je Ace, dat je dat weet." er kwam een diepe zucht uit haar bek terwijl ze met een poot haar natte oogjes uitwreef.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Tear in my heart {& Acefray}
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Fourtrees-
Ga naar: