Hello 'Mommy'



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Hello 'Mommy'

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Sinclaw
Dark forest
Hello 'Mommy' Zw2fckP
Michelle
1791
Actief
She wears strength and darkness equally well, the girl have always been half goddess, half hell.

CAT'S PROFILE
Age: 48 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Sinclaw
BerichtOnderwerp: Hello 'Mommy'   Hello 'Mommy' Icon_minitimema 20 jun 2016 - 20:06

Zij. had Sinclaw gevraagd om langs te komen. Mevrouw. Kon het duidelijk niet hebben dat Sin partners was geworden met haar. lieve zoontje. Ha. Precies wat ze gewild had. Precies wat haar plan was geweest vanaf dag een. Dat ze haar plan had bedacht, wat.. letterlijk een dag geleden was geweest toen Thornfang zichzelf letterlijk vanuit een boom op haar storte. Oh how times fly. Maar goed. Meneer had ze al om haar pootje gebonden, nu alleen nog oma. Of in haar geval. "OOooh mama." Grinnikte ze even terwijl ze de leader den in stapte. "U wou me spreken Innerstar?" Onschuldig draaide ze haar hoofdje zijwaarts starend naar de zwarte vlek in de nog zwartere den.
Terug naar boven Ga naar beneden
Innerstar
StarClan
Hello 'Mommy' R0nBhw9
Nathalie
4728
Afwezig
"True leader don't create followers, they create more leaders"

"My silience could mean that you're not worth the argument"

CAT'S PROFILE
Age: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in Starclan
Gender: She-cat ♀
Rank:
Innerstar
BerichtOnderwerp: Re: Hello 'Mommy'   Hello 'Mommy' Icon_minitimema 20 jun 2016 - 20:41

De nek haren van Innerstar schoten lichtjes overeind toen ze de meest irritante stem van de Clan haar oren binnen hoorde dringen. Sinclaw. Ze kwam haar den binnen waarvoor ze haar mama had genoemd. "Innerstar voor jou," miauwde ze koeltjes. Sinclaw vroeg of ze haar spreken wou. De Shadowclan leader knikte. "Dat klopt," miauwde ze rustig. "Vertel eens, wat betekend jouw liefde voor Thornfang voor je? en zijn liefde aan jouw voor je?" Vroeg ze. In elke leugen was altijd wel een bepaalde houding te bespeuren. Bij die van Sinclaw wou ze vroeg zijn, zodat ze haar zoon beschermen kon. Al zou haar zoon waarschijnlijk niet beschermd willen worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sinclaw
Dark forest
Hello 'Mommy' Zw2fckP
Michelle
1791
Actief
She wears strength and darkness equally well, the girl have always been half goddess, half hell.

CAT'S PROFILE
Age: 48 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Sinclaw
BerichtOnderwerp: Re: Hello 'Mommy'   Hello 'Mommy' Icon_minitimedi 21 jun 2016 - 20:50

"Dat zei ik toch~" Grinnikend keek ze recht naar de zwarte leader. Haar diep gele ogen gevaarlijk onvoorspelbaar terwijl ze plaats nam en een lik gaf over haar borst terwijl ze haar ogen nog altijd op de zwarte kattin gericht hielt. De vraag was geen vraag die ze niet verwacht had en haar antwoord had dan ook al sinds gister avond klaar gestaan. "Innerstar.. Ik weet dat het moeilijk is voor jou om te geloven dat een wezen zoals ik. Of hoe jij mij ziet. Niet echt liefde kan kennen. Maar ik verzeker je. Thornfang is alles voor mij." De leugen liep soepel over haar lippen. De emotie bijna proevend op haar lippen. "Ik wist dat jij het nooit goed zou keuren, daarom heb ik nooit deze gevoelens uitgesproken, maar van jongs af aan was jouw zoon al degene waar ik naar keek. Katten die spraken over mij en Tallshadow zagen niet de vriendschap die ik voor hem voelde." Langzaam draaide ze haar kopje even weg en schudde deze langzaam. "Dat hij werkelijk van mij houdt. Dat hij om mij geeft terwijl de rest van deze hele clan mij liever uitspugt is een zegen voor mij. Hij is de rede waarom ik nogsteeds hier leef. Waarom ik niet al lang en breed weggerend ben. Hij is de rede waarom ik een clanleven belangrijk vind.. Ondanks wat mijn ouders mij geleerd hebben."
Terug naar boven Ga naar beneden
Innerstar
StarClan
Hello 'Mommy' R0nBhw9
Nathalie
4728
Afwezig
"True leader don't create followers, they create more leaders"

"My silience could mean that you're not worth the argument"

CAT'S PROFILE
Age: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in Starclan
Gender: She-cat ♀
Rank:
Innerstar
BerichtOnderwerp: Re: Hello 'Mommy'   Hello 'Mommy' Icon_minitimedo 23 jun 2016 - 15:43

Alleen door de eerste zinnen die Sinclaw al uitsprak snoof de Shadowclan leader minachtend. En toen begon Sinclaw te vertellen over haar liefde voor Thornfang. Innerstar geloofde geen enkel woord die Sinclaw uitsprak, maar ze voelde zich gedwongen haar een kans te geven. Innerstar wou gewoon weten waar ze zich op voor moest bereiden. De zwart met witte warrior was verder wel een prima warrior, met zo haar fouten en rarigheden, maar een prima warrior. Dat zij de dochter was van een Thunderclanner, kon ze ook niets aan doen. Dat ze de naam 'zonde' droeg, had ze ook niet voor gekozen. "Prima Sinclaw, ik kan niet bepalen welke partner Thornfang uitzoekt," miauwde ze. "Ik accepteer het dan ook en daarbij wil ik je ook laten weten dat ik voor jullie klaar sta," vervolgde ze. "Als er iets is, Sinclaw, ongeacht wat, kom naar mij toe. Ik heb je fouten vergeven uit het verleden en geef je een kersverse, nieuwe kans, pak deze kans met beide poten aan, oké?" Miauwde ze met een glimlach. Ze vertrouwde Sinclaw niet, maar vertrouwen kwam van twee kanten, dus moest ze het maar proberen.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hello 'Mommy'
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp :: Leaders den-
Ga naar: