|
|

Camilla ^^ 1226 Actief eccedentesiast
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 jun 2016 - 14:02 | |
| Haha dank je, ik weet alleen niet of mijn ouders dat goed vinden xD |
|
 | |
 Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 jun 2016 - 14:03 | |
| Nee dat is altijd nog een tweede dingetje inderdaad :p  I'm hunting with StarClan #ButterForPresident |
|
 | |

| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 jun 2016 - 14:04 | |
| En waar je woont, want misschien woon je wel heel ver weg ;3 |
|
 | |
 ☄ Loïs 936 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 jun 2016 - 14:04 | |
| God ik wil Cobra hebben maar hij lijkt op al mijn andere chars en ik kan niet nog iemand overnemen rip  Oh mother, I'm scared to live. Takes more than I've got to give Oh sister, my voice is weak. Oh brother, I long for sleep Oh hunger, I know you well My cruel friend is a funeral bell ★★★★★
|
|
 | |
 Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 jun 2016 - 14:06 | |
| Mijn paarden staan op de boerderij in Flevoland c: Jammer Lolo, ik hoop dat iemand hem wil :3  I'm hunting with StarClan #ButterForPresident |
|
 | |

| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 jun 2016 - 14:07 | |
| Ja, ik denk dat dat net is te ver is voor mijn vader xD Maar een boerderij? Zo leuk <3 |
|
 | |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 jun 2016 - 14:08 | |
| Jammer, maar het mag altijd :3 Ja de boerderij van mijn vriend zijn ouders, wanneer wij de boerderij over nemen gaan wij daar wonen.  I'm hunting with StarClan #ButterForPresident |
|
 | |

| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 jun 2016 - 14:09 | |
| Zo leuk! Lijkt me echt super gaaf om op een boerderij te wonen. Staan er ook andere dieren? |
|
 | |
 The A Doc 2733 Actief Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.
| |
| |
 | |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 jun 2016 - 14:12 | |
| Nee, het is een akkerbouw bedrijf. Maar mijn twee paarden staan er en twee honden <3  I'm hunting with StarClan #ButterForPresident |
|
 | |

| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 jun 2016 - 14:12 | |
| Alsnog heel leuk <3 Heb je twee ijslanders? |
|
 | |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 jun 2016 - 14:14 | |
| BCers zijn leuk, gheghe!
Nee, de andere is een A-pony'tje. Een kruisinkje, ik denk dat er Shetlander en Welsh in zit. Hij staat voor de kar.  I'm hunting with StarClan #ButterForPresident |
|
 | |

| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 jun 2016 - 14:15 | |
| Ik vind het altijd zo moeilijk om slechte katten te bespelen xD
Zo schattig<3 |
|
 | |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 jun 2016 - 14:16 | |
| Ik eerst ook tot Claw, toen lukte het opeens XD  I'm hunting with StarClan #ButterForPresident |
|
 | |

| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 jun 2016 - 14:17 | |
| xD Ik denk dat ik het toch maar eens moet proberen dan xD Maar nu niet want ik vind het al moeilijk genoeg om goed actief te blijven met 3 katten xD Blijkbaar.. |
|
 | |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 jun 2016 - 14:24 | |
| Alles op zijn tijd c:  I'm hunting with StarClan #ButterForPresident |
|
 | |

| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 jun 2016 - 14:25 | |
| |
|
 | |
 The A Doc 2733 Actief Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.
| |
| |
 | |
 Ro 13 Actief "Secrets get you killed."
| |
| |
 | |
 Bunny 1491 Actief She was a storm, begging to be understood in a world that loves sunny days.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 jun 2016 - 14:35 | |
| hmmpf ik weet niet goed hoe ik moet reageren met white in het naamgeeftopic van lizard, iemand advies? :')
|
|
 | |
|